Suntech pomyślnie zakończył wdrożenie systemu do monitoringu działania sieci u największego operatora telekomunikacyjnego w Pakistanie, w firmie Pakistan Telecommuniactions Company Limited (PTCL). System Suntechu będzie monitorował jakość działania ogromnej i skomplikowanej sieci telekomunikacyjnej obsługującej 50 milionów klientów.
PTCL jest filarem pakistańskiej infrastruktury telekomunikacyjnej. Firma świadczy usługi telefonii komórkowej i stacjonarnej oraz jest dostawcą internetu i telewizji IPTV. Wdrożone rozwiązanie zwiększyło efektywność operacyjną operatora i usprawniło planowanie przepustowości sieci.
„System Suntechu znacząco poprawił jakość monitoringu wydajności naszej sieci” – mówi Kamran Sharif, szef centrum operacyjnego sieci w PTCL. – „Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym pomaga nam błyskawicznie diagnozować problemy z siecią i umożliwia szybkie ich rozwiązywanie. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom dużo wyższy poziom satysfakcji.”
„To dla nas bardzo ważny projekt” - mówi Wojciech Franczak, szef sprzedaży w Suntech. - „To pierwsze nasze wdrożenie w Pakistanie, a od ubiegłego roku koncentrujemy działania marketingowe także na tym regionie Azji. Żeby skutecznie konkurować na tym rynku trzeba być szybkim i mieć doskonały produkt w dobrej cenie. Dzięki wdrożeniu w PTCL mogliśmy pokazać, że mamy wszystkie te atuty”.