27 grudnia 2017 r. rozpoczęła się karnawałowa oferta i kampania T-Mobile.
W karnawałowej promocji Huawei Mate 10 lite będzie dostępny już za 1 zł na start przy miesięcznej opłacie w wysokości 90 zł i umowie na 24 miesiące. Oferta obejmuje nielimitowane połączenia, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci, oraz Internet bez limitu danych w kraju.
Druga propozycja T-Mobile to nowoczesny tablet Huawei MediaPad T3 10. Wysokiej rozdzielczości ekran, obudowa z lekkiego a przy tym trwałego aluminium oraz bateria o pojemności 4800 mAh i łatwe sterowanie uprawnieniami czyni z niego prawdziwie rodzinne centrum rozrywki.
Huawei MediaPad T3 10 dostępny jest już za 1 zł na start w ofercie z internetem mobilnym obejmującej pakiet 30 GB danych i abonamentem w wysokości 39,99 zł miesięcznie. Umowa zawierana jest na 24 miesiące, a raty za sprzęt rozłożone są na 36 miesięcy.
Kampanię reklamową przygotował departament komunikacji rynkowej T-Mobile Polska wraz z agencją Bridge2Fun, która zajęła się kreacją i produkcją spotów. mi Zaplanowaniem i kupieniem kampanii zajęły się: dom mediowy Starcom oraz dom mediowy Mindshare . Za działania reklamowe w internecie odpowiada - LiquidThread, za kampanię w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa, materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.