Comarch dla Bouygues Telecom

Newsy
Żródło: COMARCH
Opinie: 8

Comarch zakończył wdrożenie w Bouygues Telecom, trzecim francuskim operatorze telefonii komórkowej. Bouygues Telecom wybrał systemy do rozliczeń międzyoperatorskich i partnerskich należące do platformy Comarch Billing & Customer Care do rozliczania abonentów i zarządzania relacjami z klientami.

"Kompleksowe rozwiązanie Comarch wspiera umowy, które Bouygues Telecom zawarł z firmami dostarczającymi usługi i treść do abonentów przez kanały głosowe, SMS, MMS, VAP i specjalny system I-Mode ). - To strategiczny kontrakt dla Comarch i wierzymy, że otwiera on szeroko dalsze możliwości rozwoju Comarch w zachodnioeuropejskim sektorze telekomunikacyjnym głównie dlatego, że rynek francuski należy do najbardziej wymagających, natomiast sam klient postawił najwyższe jakościowe wymagania. Udane wdrożenie to również efekt doskonałej współpracy z samym klientem oraz partnerami." - mówi Janusz Filipiak, Prezes Comarchu.

"Wybraliśmy rozwiązanie Comarch InterPartner Billing spośród wielu innych rozwiązań tego typu ze względu na równowagę, która system zachowuje pomiędzy elastycznością i możliwościami prostego utrzymania systemu. Rynek dostawców treści do abonentów telefonii komórkowej jest bardzo dynamiczny, spore innowacje pojawiają się praktycznie każdego miesiąca. Poszukiwaliśmy rozwiązania, które jest w stanie sprostać tym wyzwaniom, a zarazem zabezpieczyć przychody zarówno dla Bouygues Telecom jak i naszych partnerów. Wdrożyliśmy rozwiązanie Comarch w bardzo szybkim tempie poniżej jednego roku, pomimo bardzo dużej złożoności niektórych modułów. Używamy systemu już od pół roku i jesteśmy pewni, że dzięki temu w przyszłości będziemy sprawnie reagować na wszelkie zmiany na rynku" - mówi Emmanuel Micol, Access and Interconnect Director, Bouygues Telecom

Bouygues Telecom świadczy swoje usługi dla 7,8 miliona abonentów we Francji.

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2006-01-19 15:09
    ciekawe
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2006-01-19 15:59
    polak potrafi!
    0
  • Users Avatars Mini
    krzys.p pisze: 2006-01-19 16:14
    Super... oby krakowska firma nadal rozwijala sie tak dynamicznie! Pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sofrecom pisze: 2006-01-19 16:24
    Gratulacje dla Comarchu. Tym bardziej trudno zrozumiec decyzje o rezygnacji TP z ich systemu billingowego!
    0
  • Users Avatars Mini
    elmo11 pisze: 2006-01-19 19:42
    10 pkt. za to że wreszcie pieniądze idą w kierunku z Francji do Polski a nie na odwrót jak nas do tego przyzwyczaili FT TPsa i Orange
    0
  • Users Avatars Mini
    aa pisze: 2006-01-19 21:45
    sofrecom** jeżeli weźmiesz pod uwagę, że system dla TPSA robi firma zalezna kapitałowo od Prokom Software to wszystkowyda Ci się jasne... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2006-01-20 01:53
    Brawo dla comarchu, ale co do rozwoju francuskiego rynku telekomunikacyjnego to bym nie przesadzal. Tak na oko sa jakies 2lata za polskimi opami. Przez ostatni rok oferta praktycznie sie nie zmienila, wybor uslug nieciekawy. Owszem maja sporo g... (zwanego VAS) typu dzwonki,loga itd... do ktorego platforma comarchu sie przyda ale rozwiazan taryfowych , uslug biznesowych , cen gprs mogli by sie od polskich opow uczyc.
    0
  • Users Avatars Mini
    Big_brother pisze: 2006-01-20 13:26
    Dlaczego TP pozbyla sie COMARCH? Ależ to oczywiste, francuzom trudno bylo by uzasadnic wymiane Tytana comarchowego na inny system bo Tytan byl bardoz dobry, a tak to kase dostal Rychu, a na dodatek w TP dzial system z ery epoki kamienia lupanego wiec dalsze wydatki tym razem plynace w strone naszch przyjacol ktorzy 3 wrzesnia 1939 wypowiedzedizeli wojne Niemcom, i polozyli sie do lozeczek (co bystrzejsi zaczeli tworzyc rzad Vichy)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: