Comarch zakończył wdrożenie w Bouygues Telecom, trzecim francuskim operatorze telefonii komórkowej. Bouygues Telecom wybrał systemy do rozliczeń międzyoperatorskich i partnerskich należące do platformy Comarch Billing & Customer Care do rozliczania abonentów i zarządzania relacjami z klientami.
"Kompleksowe rozwiązanie Comarch wspiera umowy, które Bouygues Telecom zawarł z firmami dostarczającymi usługi i treść do abonentów przez kanały głosowe, SMS, MMS, VAP i specjalny system I-Mode ). - To strategiczny kontrakt dla Comarch i wierzymy, że otwiera on szeroko dalsze możliwości rozwoju Comarch w zachodnioeuropejskim sektorze telekomunikacyjnym głównie dlatego, że rynek francuski należy do najbardziej wymagających, natomiast sam klient postawił najwyższe jakościowe wymagania. Udane wdrożenie to również efekt doskonałej współpracy z samym klientem oraz partnerami." - mówi Janusz Filipiak, Prezes Comarchu.
"Wybraliśmy rozwiązanie Comarch InterPartner Billing spośród wielu innych rozwiązań tego typu ze względu na równowagę, która system zachowuje pomiędzy elastycznością i możliwościami prostego utrzymania systemu. Rynek dostawców treści do abonentów telefonii komórkowej jest bardzo dynamiczny, spore innowacje pojawiają się praktycznie każdego miesiąca. Poszukiwaliśmy rozwiązania, które jest w stanie sprostać tym wyzwaniom, a zarazem zabezpieczyć przychody zarówno dla Bouygues Telecom jak i naszych partnerów. Wdrożyliśmy rozwiązanie Comarch w bardzo szybkim tempie poniżej jednego roku, pomimo bardzo dużej złożoności niektórych modułów. Używamy systemu już od pół roku i jesteśmy pewni, że dzięki temu w przyszłości będziemy sprawnie reagować na wszelkie zmiany na rynku" - mówi Emmanuel Micol, Access and Interconnect Director, Bouygues Telecom
Bouygues Telecom świadczy swoje usługi dla 7,8 miliona abonentów we Francji.