Koniec pilotażu przenoszenia numerów, ale nadal nie wszystko działa

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 73

W związku z zakończeniem okresu pilotażowego Orange od 16 stycznia 2006 r. świadczy usługę przeniesienia przydzielonego numeru pomiędzy ruchomymi publicznymi sieciami telefonicznymi. Jednorazowa opłata za przeniesienie numeru z sieci Orange wynosi 100 zł + VAT (122 zł z VAT).

Od 16 stycznia 2006 r. możliwa jest realizacja połączeń przychodzących z sieci komórkowych oraz odbieranie SMS i MMS.

Natomiast z przyczyn niezależnych od Orange od 16 stycznia 2006r. nadal mogą występować czasowe ograniczenia w realizowaniu połączeń przychodzących z niektórych sieci telefonii stacjonarnej na numery przeniesione do Orange. Ograniczenia te spowodowane są czynnikami niezależnymi od Orange i wynikają z braku podpisania umów o prawidłowym kierowaniu ruchu pomiędzy niektórymi sieciami stacjonarnymi, a pozostałymi operatorami sieci komórkowych.

Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru z dnia 09.01.2006

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki przenoszenia przydzielonego numeru przy zmianie operatora.
2. Zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U z 2004r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.), Abonent będący stroną umowy z dostawcą usług zapewniającym przyłączenie do publicznej sieci telefonicznej operatora może żądać przy zmianie operatora przeniesienia przydzielonego numeru do istniejącej sieci innego operatora. Uprawnienie to nie dotyczy przenoszenia numerów pomiędzy stacjonarnymi i ruchomymi publicznymi sieciami telefonicznymi.
3. Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
1) „Abonent” - osoba korzystająca z abonamentu, którą wiąże z PTK Centertel sp. z o.o. pisemna umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych;
2) „dotychczasowy operator” – przedsiębiorca telekomunikacyjny, który na podstawie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych świadczy na rzecz Klienta usługi z wykorzystaniem przydzielonego numeru, który Klient zamierza przenieść;
3) „Klient” - podmiot, który jest stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej w formie pisemnej z innym niż PTK Centertel sp. z o.o. przedsiębiorcą telekomunikacyjnym;
4) „nowy operator” - przedsiębiorca telekomunikacyjny, z którym Abonent zamierza zawrzeć umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru przydzielonego Abonentowi na podstawie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej z PTK Centertel sp. z o.o.;
5) „operator” – przedsiębiorca telekomunikacyjny w rozumieniu przepisów Ustawy;
6) „Regulamin” - niniejszy Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru;
7) „Rozporządzenie” - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 8 marca 2005 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień przez abonentów publicznej sieci telefonicznej (Dz.U z 2005 r., Nr 46, poz. 438);
8) "salon Orange" - odpowiednio oznaczony punkt sprzedaży, zajmujący się sprzedażą usług telekomunikacyjnych świadczonych przez PTK Centertel sp. z o.o., prowadzony przez PTK Centertel sp. z o.o. lub przez podmiot działający na zlecenie PTK Centertel sp. z o.o., z wyłączeniem stoisk handlowych znajdujących się w lokalach, w których sprzedaż usług telekomunikacyjnych świadczonych przez PTK Centertel sp. z o.o. nie stanowi działalności podstawowej (np. hipermarketach, stacjach benzynowych, kioskach ulicznych);
9) „Umowa” - umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawarta pomiędzy PTK Centertel sp. z o.o. a Abonentem;
10) „Ustawa” - ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U z 2004r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).

§ 2 ZAWARCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH Z PTK CENTERTEL SP. Z O.O. Z PRZENIESIENIEM PRZYDZIELONEGO NUMERU

1. Klient za pośrednictwem salonu Orange występuje do PTK Centertel sp. z o.o. z wnioskiem o potwierdzenie możliwości zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru.
2. PTK Centertel sp. z o.o. rozpatruje wniosek, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, i udziela odpowiedzi w formie pisemnej w terminie 7 dni od dnia złożenia przez Klienta wniosku w salonie Orange.
3. Klient po otrzymaniu potwierdzenia możliwości zawarcia z PTK Centertel sp. z o.o. umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru, występuje do dotychczasowego operatora z pisemnym wnioskiem o rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru. Do wniosku należy dołączyć wystawione przez PTK Centertel sp. z o.o. potwierdzenie możliwości zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru.
4. Klient przedstawia w salonie Orange oryginał zawiadomienia o terminie rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych otrzymanego od dotychczasowego operatora (z którego pracownik salonu Orange sporządza kopię) i zawiera umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru. Warunkiem zawarcia umowy z przeniesieniem przydzielonego numeru jest spełnienie warunków wynikających z aktualnie obowiązującego Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 i UMTS przez spółkę pod firmą PTK Centertel sp. z o.o., warunków promocji, z której Klient zamierza skorzystać, Ustawy i Rozporządzenia.
5. Warunkiem aktywowania w sieci PTK Centertel sp. z o.o. przenoszonego numeru jest jego przekazanie przez dotychczasowego operatora. PTK Centertel sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za nie przekazanie przenoszonego numeru przez dotychczasowego operatora.
 

§ 3 ROZWIĄZANIE Z PTK CENETERTEL SP. Z O.O. UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH Z PRZENIESIENIEM PRZYDZIELONEGO NUMERU

1. Po otrzymaniu od nowego operatora potwierdzenia możliwości zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru Abonent występuje do PTK Centertel sp. z o.o. za pośrednictwem salonu Orange z pisemnym wnioskiem o rozwiązanie Umowy z przeniesieniem przydzielonego numeru.
2. Oprócz wniosku o rozwiązanie Umowy z przeniesieniem przydzielonego numeru Abonent składa w salonie Orange kopię wystawionego przez nowego operatora potwierdzenia możliwości zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru, a oryginał potwierdzenia okazuje pracownikowi salonu Orange.
3. W terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku o rozwiązanie Umowy z przeniesieniem przydzielonego numeru PTK Centertel sp. z o.o. poinformuje Abonenta w formie pisemnej o terminie rozwiązania Umowy.
4. Warunkiem realizacji usługi przeniesienia przydzielonego numeru do nowego operatora jest uregulowanie wszystkich wymagalnych płatności względem PTK Centertel sp. z o.o., w tym kar umownych (opłat specjalnych) związanych ze wcześniejszym rozwiązaniem Umowy, na mocy której Abonent korzysta z promocji lub innych ulg.
5. Jeżeli do dnia, w którym powinno nastąpić rozwiązanie Umowy z przeniesieniem przydzielonego numeru, Abonent nie ureguluje wszystkich wymagalnych płatności, o których jest mowa w pkt 4 powyżej, PTK Centertel sp. z o.o. zastrzega sobie prawo rozwiązania Umowy bez przeniesienia przydzielonego numeru.
6. Za przeniesienie przydzielonego numeru do nowego operatora PTK Centertel sp. z o.o. pobiera jednorazową opłatę za każdy przeniesiony numer w wysokości określonej w Cenniku usługi przeniesienia przydzielonego numeru opublikowanym na stronie internetowej www.orange.pl, a także dostępnym w salonach Orange.

§ 4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 9 stycznia 2006 roku.
2. Do spraw nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie postanowienia właściwego, obowiązującego Abonenta lub Klienta Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych, Ustawy oraz Rozporządzenia.
3. PTK Centertel sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania innych operatorów.
4. Regulamin jest opublikowany na stronie internetowej www.orange.pl, a także jest dostępny w salonach Orange.
5. PTK Centertel sp. z o.o. zastrzega sobie prawo zmiany treści Regulaminu, przy czym zmienione postanowienia będą obowiązywały od momentu ich opublikowania na stronie internetowej www.orange.pl.

Opinie:

Opinie archiwalne (73):

Komentuj

Komentarze / 73

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2006-01-16 12:40
    Hyh problemy...a przez przenoszenie nie ograniczy sie przypadkikem puli numerow, ktore po rozwiazaniu umowy dotychczas wracaly jako wolne do przydzielenia?
    0
  • Users Avatars Mini
    jasio pisze: 2006-01-16 12:40
    chyba mieli az nadto czasu aby podpisac takie umowy?!
    0
  • Users Avatars Mini
    woodo pisze: 2006-01-16 12:58
    HEHE na dzien dzisiejszy nie jest mozliwe przeniesienie nr z ERY do orange sprawdzone empirycznie
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-01-16 12:58
    blobi- no ale jak ktoś by zmienił numer i jego stary z czasem wrócił do puli to i tak wyjdzie na to samo bo dostanie jakiś nowy ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-16 13:06
    jestm w 100% pewiewn iz po wejsciu w zycie przenoszenia numerów będzie to robione na bardzo bardzo niewielką skale ;( jest to spowodowane tym że musi skończyć się okres promocyjny aby przejść do innego operatora. a wikęć jeśli ktoś ma numer w orange na firme i chce przejść do ery to ok 5 miesiecy przed końcem umowy orange bedzie oferowac klientowi nowy telefon rabarty pozwalające już od zaraz zredukować koszty i trzeba być bardzo cierpliwym aby przez pół roku używać starego telefonu płacic 40% więcej za telefon tylko po to aby przejsc do ery na podobnych warunkach;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Wizzz pisze: 2006-01-16 13:16
    Mnie martwi inna sprawa: załóżmy, że korzystam z jakiejś promocji w stylu "darmowe minuty w sieci". Skąd mam teraz wiedzieć, czy dana osoba jest w tej sieci co ja, czy nie? Mam się pytać? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-16 13:19
    *wizzz - nie bedziesz w stanie tego sprawdzić:((( o tym narazie nic się nie mówi ale będzie to największy minus tego całego przenoszenia:(
    0
  • Users Avatars Mini
    Hannibal80 pisze: 2006-01-16 13:37
    *bartoldoo - Nie masz racji. Chociaż proponowane rozwiązanie nie jest rewelacyjne i wg. mnie powinno gadać przed każdym połączeniem czy dany numer jest w sieci, czy nie. Oczywiście tą opcje powinno dać się wł/wył w razie potrzeby. Ale w Orange dzwoniąc pod bezpłatny numer *555 sprawedzisz czy jest to numer w Orange, dołożyli taką opcje, pierwotnie była tam informacja o twoim numerze telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    mivos pisze: 2006-01-16 13:45
    *Wizz - w orange jest numer pod ktorym mozna spawdzic czy nr jest z sieci, jakoś *525 ale nie jestem pewnien, zreszt ą krążył niedawno tu.
    0
  • Users Avatars Mini
    mivos pisze: 2006-01-16 13:46
    juz wiem, pod numerem *555
    0
  • Users Avatars Mini
    mivos pisze: 2006-01-16 13:47
    a swoją drogą może ktoś zna podobne numery w innych sieciach??
    0
  • Users Avatars Mini
    Buuuzia pisze: 2006-01-16 13:49
    * Hannibal80: Ja mam taką nadzieję, że będą informować po wybraniu numeru że jest to nr przeniesiony do innej sieci - inaczej to byłaby porażka ;-/
    0
  • Users Avatars Mini
    Aaarrgh pisze: 2006-01-16 14:00
    A co z przenoszeniem prepaidów? Podobno "dzięki" błędnemu tłumaczeniu unijnej dyrektywy zablokowano taką możliwość w Polsce. Czy ktoś ma informacje, czy taka sytuacja ulegnie zmianie?
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-16 14:04
    *hannibal80-możliwe że jest taki numer, informacji przed każdym połączeniem nie będzie. więc jak czesto dzwonisz do różnych osónb to nie widze tego sprawdzania:)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-16 14:05
    *buuuzia-takiego info nie bedzie wiem to na 100%
    0
  • Users Avatars Mini
    Buuuzia pisze: 2006-01-16 14:17
    No to jak oni zamierzają nas informować? :-/ Przecież jak mam np. "darmowe" minuty na Erę i numer jest z Ery ale przeniesionydo innego operatora, to oczywiście zapłacę nieświadomie więcej... Przecież tak nie można!
    0
  • Users Avatars Mini
    Zielo pisze: 2006-01-16 14:29
    Z tego co wiem to *555 jest platna 1 zl, tak mi przynajmniej policzylo i mialem to na rachunku szczegolowym.
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2006-01-16 14:59
    orange to gowno
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 15:36
    No i co się rzucacie. Chcieliście, bo się wam należy to macie. Banda kr.....w. Jak na mój gust to większosć krzykaczy co to ich rzekomo operatorzy okradaja to zwykli debile nie umiejący czytać słowa pisanego ze zrozumieniem. Nie wierzycie. Odezwij sie jeden z drugim, ten co przeczytał regulamin, zasady działania i naliczania opłat w poszczególnych swoich operatorskich umowach. Przecież wam wystarczy rzucić hasło, ze coś jest za darmo, lub za psie pieniadze, coś wam dadzą extra a wy już aktywujecie, podpisujecie a potem... Bo ta Pani, ten Pan nie powiedział. Jesteście załośni. Teraz będzie taki zamęt i burdelik, że jeszcze będziecie tęsknili za łatwościa rozpoznawania po numerze kto jest gdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2006-01-16 15:36
    ********Buuuzia: dzwopnisz na *555 - nie pobiera oplat, testowane w abo biznesowym i popie
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-16 16:23
    kolejna kompromitacja Orange :D a tymczasem w plusie wszystko działa i jeszcze załatwią za ciebie formalności związane z przeniesieniem numeru do plusa i zapłacą za to ! czyżby początek wojny cenowej ? narazie nieśmiały, ale może się rozkręci, chociaż TPsa (orange) zrobi wszystko żeby ograniczyć konkurencje, tak w telefoni mobilnej jak i stacjonarnej. *Robertos - a mi się wydaje, hmmm... nie wydaje mi się, ja to wiem ! że to TY jesteś kretynem i debilem !!! A skoro coś nie jest za darmo to dlaczego twój pracodawca (zapewne Orange) kłamie że jest za darmo ??? a potem jeszcze taki skur..wiel jak ty ma pretensje że niby regulaminów nie czytają ludzie, normalni ludzie czytają, ale to nie zmienia faktu że operatorzy CELOWO PRÓBUJĄ WPROWADZIĆ W BŁĄD KLIENTÓW, np. nazywając PŁATNE minuty DARMOWYMI, albo kłamią że jakiś telefon kosztuje poza promocją 2400zł a tak naprawde kosztuje 400zł, jak celowo wprowadzają w błąd to niech się nie dziwią że potem ludzie mają o to pretensje !
    0
  • Users Avatars Mini
    Buuuzia pisze: 2006-01-16 16:23
    *bakx: Ale to chyba jak jestem w Orange? A ja jestem w Erze;)
    0
  • Users Avatars Mini
    kimon pisze: 2006-01-16 17:21
    nie ma co narzekać!!! czas pokaże!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 17:48
    Siemka lennox. Przyznam, ze czekałem na Ciebie. Do takich inteligentów jak Ty pisałem wyżej. Zrozumienie tekstu pisanego jest trudne, prawda :) Jak przeanalizujesz moje wypociny to zauważysz, ze pisałem jako \"keretynów\" bezosobowo. A Ty czym się pochwaliłeś. Piękny atak personalny na moją osobę. Tak synku nie wstydzę się przyznać, moim pracodawcą jest Orange i cieszę się z tego. Nie zmienia to faktu, że większość z was nei czyta niczego poza kilkoma słowami w reklamie choć i tu są \"giganci\".
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 17:49
    Umowę taka czy siaką każdy podpisuje wedle uznania. Nikt nikogo nei zmusza, oferty są różne, wierz mi studiuję na bieżąco regulaminy wszystkich opów i wiele juz kwiatków w każdej widziałem. Nie wierzysz. masz net to zapraszam do zapoznania sie z ofertą promocyjną usługi \"darmowe rozmowy\" \"Nielimitowane rozmowy\" \"Tanie numerki\" \"Wybrane numerki\" czy jak chcesz to odmieniać. Poczytaj u każdego z opów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 17:49
    Ale w swej inteligencji (ja przecież jestem kretynem na usługach Orange) nei zapomnij połaczyć tych ofert z konkretnym regulaminem działania całego planu taryfowego. Wierzę, ze masz tyle zaparcia i inteligencji aby zrozumieć słowo pisane z jego zawiłościami prawnymi. Ciekawa lektura. Uwierz (czekam na kolejny stek g...a na moją osobę :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2006-01-16 17:59
    Czy oznacza to,że numer przenesiony Z orange do innej sieci będzie działał bez problemów?Tzn czy Orange nie będzie robiło problemów?Ciekawe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 18:19
    Windu, odpowiem Ci. Problemów nie będziesz miał po stronie dotychczasowego opa Orange pod warunkiem, ze Twoja umowa się już skończyła, wypowiesz umowę. pamiętaj, że po czasie (dacie) do kiedy miałeś umowę podpisaną umowa taka przekształca sie w umowę na czas nieoznaczony czyli dalej trwa i obowiązuje Cię okres wypowiedzenia na piśmie. Dla wszystkich, którzy się zaczną zaraz czepiać jak to, i tak dalej odsyłam do Kodeksu Cywilnego dział Umowy. Po wypowiedzeniu umowy (30 dniowy okres wypowiedzenia, brane pod uwagę jest nei okres kalendarzowy tylko okres rozliczeniowy a ten jest u każdego z opów inny i dla każdego z klientów również)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-16 18:19
    *Robertos - słusznie zauważyłeś, ja się zwracam PERSONALNIE do ciebie, jesteś kretynem i debilem, skoro piszesz takie rzeczy jak wyżej i musisz się z tym pogodzić.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 18:19
    Następnie czy będzie problem to zależy już tylko od Opa do którego sie wybierasz. Moze sie tak zdażyć, w Orange mówi się o tym klientom jasno, że mogą wystąpić przejściowe problemy w dodzwonieniu się na Twój numer. Podobny problem będzie u każdego z opów ale czy głośno i wyraźnie Ci to powiedzą to juz od nich zależy. Musisz sie i na taką ewentualność przygotować
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-16 18:19
    ***bartolodoo - w Twoim komentarzu , jest bardzo powazny blad logiczny , ktory czyni to co proponujesz nierealnym. Orange musialoby proponowac to WSZYSTKIM firmom , a jak wiesz ta dziadowksa siec , oszczedzala nawet na PWA klientow , ktorym sie ono juz nalezalo , a nie mieli rachunkow powyzej 300zl. I nagle zaproponuja i dadza kazdej firmie rabaty i telefony 5 miesiecy wczesniej.Pobozne zyczenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 18:23
    Jak widzę lennox jednak masz problem. Szkoda mojego czasu, pewnych rzeczy uczą w szkole a i w domu.
    0
  • Users Avatars Mini
    konradP pisze: 2006-01-16 18:25
    Robertos, nie wyzywaj ludzi od kretynów, pracowałem w Ideii jak jeszcze była ideą a nie tą śmieszną orenżadą, mam dalej sporo znakomych pracujących u dealerów i nie wyglądają na zadowolonych - to co proponuje teraz Orange jest niestety śmieszne - same reklamy nie przesłonią mizerii taryf. Ludzie rezygnują i przechodzą do innych sieci. Jak myślisz ile skosiła Era na urodzinowej? I mówi ci to były doradca biznesowy idei.... A co do czytania "małych literek" to chyba zgodnie z dbaniem o dobre imię firmy TY powinieneś dobrać optymalny plan dla tych nieświadomych kretynów.... Po prostu wyluzuj, grudzień był do dupy jak chodzi o ilość aktywacji i nie dostałeś premii :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-16 18:26
    zresztą to jest typowe że pracowików TPsy, czy tam jej spółki córki - orange, że uważają swoich klientów za kretynów, to widać po poziomie obsługi, który jest najniższy z wszystkich operatorów. Ale wszyscy operatorzy próbują celowo WPROWADZIĆ W BŁĄD klientów i niestety z tymi mało rozgarniętymi im się to udaje, więc ciężko mieć pretensje do ludzi którzy zostali OSZUKANI za to że narzekają. I uwierz mi ja rozumiem regulaminy i słowo pisane, a mimo tego, albo raczej WŁAŚNIE DLA TEGO, uważam że operatorzy okradają i kłamią, często też łamią prawo (niedozwolone klauzule w umowach) Więc twoje śmieszne teoryjki się nie sprawdzają... acha i nie muszę analizować twoich wypocin, bo wyobraź sobie że widziałem że zwracasz się do wszystkich, którzy wg. ciebie krzyczą, bo ze swojej winy nie zrozumieli umowy, a ja się zwracam DO CIEBIE
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2006-01-16 18:35
    Robertos dzięki za odpowiedz.Umowa mi się kończy w dniu 5 luty,więc dopiero w marcu mumer mogłbym przenieść.A chcę migrować do Plusa.Do marca jeszcze jest czas,więc podejrzewam,że w ciągu tych dwóch miesięcy już będzie wiadomo jakie są plusy i minusy przeniesienia numeru i co tak, na prawdę działa,a co nie.Zobaczymy.Na razie czekam na propozycję Orange.Jak dzadzą 6630 za złotówkę, to może mnie zatrzymają. ;-D Żartuję,ale oferty jestem ciekawy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-16 18:37
    Tak wiec Twoj pomysl ***bartolodoo predzej by puscil z torbami Orange , niz planowe dojenie Francuzow;-) Ale pomarzyc zawsze mozna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 18:43
    *konradP po pierwsze w żadnej umowie i regulaminie nie masz mniejszej trzcionki gdyż juz od dawna zmieniono ustawę, która zakazała komukolwiek stosowania takich praktyk. Po drugi premię dostałem a Ty chyab jednak byłeś doradcą a nim teraz nie jesteś. Grudzień nie był rewelacyjny to fakt, Era skosiła klientelę jednak tak dzieje sie cały czas, cyklicznie. Znasz sie przecież na marketingu więc wiesz o czym mówie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 18:43
    Co do optymalnego planu taryfowego, jesli masz jasny umysł i chcesz słuchać to i Tobie mogę ułożyć plan bardzo optymalny. Jeśli masz zabitą główkę stekiem bzdur jak to jest eldorado u innych to nic tu nie wskuram dopuki nie umoczysz. Wiesz o czym mówię. Spójż na posty pod tym artykułem. Wszystkie, z dosłownie kilkoma szczegółami dotyczą nagonki na Orange. To już mentalność. Czyżby u innych opów za przeniesienie numeru nei płacono.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 18:43
    Czyż u innych praktycznie bez żadnych formalności wchodzisz do salou Ery, Plusa i radośnie mówisz, IDĘ SOBIE OD WAS w progu słyszysz A IDŹ. Każdy walczy o swoje. To jest biznes. Nie bronię wszystkiego co Orange ale próbuję aby niektórzy zapoznali sie i porównali ofrerty pod względem zapisów w regulaminach. Są oferty lepsze i gorsze. Każdy potrzebuje innej bo każdy inaczej z telefonu dzwoni.
    0
  • Users Avatars Mini
    marchwi pisze: 2006-01-16 19:42
    Ja popieram Robertosa,bo w zadnej sieci (oprocz Orange) darmowe rozmowy nie są darmowe isa bardzo ograniczone,bo przeliczone na minuty. tylko Orange zapewnia nielimitowane rozmowy i to jest fakt,nie ma co protestowac! Podobnie jest z ulozeniem planu,mozna go idealnie dopasowac do siebie czego nie mozna powiedziec o np.Erze, w której poszczególne pakiety skladające sie na abonament są o wiele drozsze i w dodatku ograniczone okreslona liczba minut.
    0
  • Users Avatars Mini
    marchwi pisze: 2006-01-16 19:50
    *Robertos mam pytanie na jakiej podstawie jest naliczany rabat na telefon w propozycji w Orange? Nokie 6630 w Twiom Planie 50 zaproponowali mi za ok.480 zl(po odliczeniu pkt.profit-3500)+ darmowy numer przez 3 miesiące przy przedluzeniu umowy na dwa lata. Czy cene telefonu mozna jeszcze negocjowac czy jest to cena koncowa i nienegocjowalna? Aha i pytanie dotyczące juz samego telefonu N6630 czy prawdą jest,ze telefon ten ma problemy z kodowaniem smsów i przy pisaniu ich ze slownikiem t9 kodowane są polskie znaki i wysyla wtedy standardowo dlugiego smsa w formie trzech smsów-podobno jest to opcja nie do zmienienia. Z góry dzięki za odpowiedz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 20:14
    *marchwi Stałej zasady na naliczanie za fona nie ma. Jest to zalezne od wielu czynników, np. długość w sieci, średnie rach, czy zalegałeś z płatnością. Cena jest zależna również od kwoty abo lub jak kto woli zobowiazania czy też deklarowanej w chwili podpisywania aneksu. Jedynym sposobem obniżenia ceny fonu to zamiana pkt profit na dofinansowanie. Tu zasada jest prosta 25 pkt=1 zł Cena na tym etapie jest nienegocjowalna, negocjować mozna ofertę. Z tym numerem też pomyśl, może zamiast 3 mis za free uda Ci sie wynegocjować no 50% zniżki na cały okres lub przynajmniej na pół roku. Tu mozesz ponegocjować, zadzwoń kilka razy, popytaj......
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 20:14
    Nie wiem czemu akurat chcesz nokię ale zważ na jedno, są one drogie w porównaniu z innymi fonami a oferują często o wiele mniej. Zastanów się nad SE, np K700i czy K750i Lub coś z nowszego samsunga. Są to producenci, którzy obecnie zaczynają wymiatać rynki telekomunikacji mobilnej. Nie sa to rankingi nasze tylko światowe a więc zastanów się. Jeśli chodzi o kodowanie sms. Z tego co wiem występują problemy ale tylko w przypadku jednej wersjii oprogramowania. Niestety nei pamiętam numeru. Gdyby Ci się coś takiego trafiło to zawsze możesz wymienić oprogramowanie w servisie Noki na gwarancji.
    0
  • Users Avatars Mini
    marchwi pisze: 2006-01-16 20:33
    Podpisuje umowe na 2 lata,zatem zalezy mi na telefonie z którego bede przez te dwa lata zadowolony,bo zmieniac go przez ten okres nie zamierzam(nokia jest telefonem 3g czyli zdecydowanie przyszlosciowym,tak mi sie wydaje).Jednym z kryteriów wyboru jest aparat w telefonie min 1 megapikslela,zatem wybór proponowanych telefonów w Orange jest zdecydowanie ograniczony. Poza tym SEK750i kosztowalby mnie 540 zl,a sagem nie wchodzi w ogóle w gre. Zatem czy w tej sytuacji masz jakies porady i propozycje??
    0
  • Users Avatars Mini
    marchwi pisze: 2006-01-16 20:55
    aha i czy chodzi ci Robertos o negocjowanie 50% znizki na abonament??
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 20:59
    O sagemie nic nei mówiłem, to szajs. A moze jesli UMTS to Samsung Z300 lub, coprawda brzydki z zewnątrz SE K600i Co do Umts to jeszcze zejdzie sie troszkę aż będzie to na tyle popularne aby używać na codzień. Pamiętasz jak wchodziły MMSy, niewielu miało taki fon więc nei poszalałeś z wysyką takich wiadomości na szersza skalę. Podobnie będzie z UMTS. Wiem, ze na 2 lata kupujesz fon ale coraz więcej jest punktów, gdzie fon kupisz, choćby Media Markt lub inne. Moze warto kupic coś dobrego za przyzwoite pieniadze a jak się juz wszystko rozhula (myślę o UMTSiaku) to dopiero zmieniac fon sprzedając ten a kupując na rynku zewnętrznym (mówię oczywiście o nowym)
    0
  • Users Avatars Mini
    BARTUZI pisze: 2006-01-16 21:02
    Hmm uwaznie studiując prowadzoną tu debatę jasno widac ze: Lennox: zmieniasz zdanie jak typowy dupodajec jeszcze niedawno pamietam ze darles morde ze SE k700! najdroższy jest w IDEI - no to masz przy abonamencie za 50zł netto tel masz za 1zł.(oferta biznesowa) ale pewnie nie wiesz co to jest bo jestes na poziomie kupowania karty zdrapki za 5zł.Następna kwestia ktora był juz tu poruszana to opłate za odejscie z sieci pobiera kazdy z opow a twoj najjasniejszy polkomtel oddaje ta opłate po wykorzystaniu pakietu podstawowego i tylko wew. sieci. Jezeli chodzi o obsługe Orange to pewnie masz takie zdanie bo ktorys z konsultantow wyczuł z kim rozmawia i spuscił cie jak zwykłego parcha (zreszta chwała mu za to) .mogłbym tutaj dalej wymieniac przykłady ktore obala cała twoja teoryjke ale szkoda czasu na takiego cwela jak ty.Dla wyjasnienia (CWEL - osoba w wiezieniu ktora podczas stosunku pełni rolę bierną) :))pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 21:02
    W TP nei ma czegoś takiego jak abonament. Chodzi mi o negocjacje abyś w ramach propozycji wziął TP50 (nei wiem jak rozłożone Wszyscy an Wszystko i Orange ...) + do tego Darmowy 1 numer ale ze zniżką np 50% na 12 miesięcy oczywiście za usługę bo tylko to wchodzi w grę. branei 100% zniżki na Darmowy Numer nie ma sensu, 3 miechy mijają szybko a potem kicha. Lepiej mniej zniżki ale dłużej. Końcowy bilans kosztów 2 lat będzie niższy
    0
  • Users Avatars Mini
    marchwi pisze: 2006-01-16 21:08
    Zarowno samsung z300 jak i se k600i są za drogie wychodzę mnie wiecj niz 500 zl,wiec taki wybór niestety nie wchodz w gre. Dlatego po przeanalizowaniu sytuacji w gre wchodzi chyba tylko Nokia 6630 z przyzwoitych telefonów w przyzwoitej cenie tych 480zl,co po sprzedaniu obecnego telefonu za ok250zl (SEt610) wyjdzie ponad 200zl,czyli niezle.A jak sie nie zdecyduje to chyba poprostu przedluze umowe o rok z uslugami.Choc nowy telefonikm z fajnymi bajerami pewnie by mnie bardziej cieszył:)Juz sam nie wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    marchwi pisze: 2006-01-16 21:13
    a dlaczego odradzasz Nokie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 21:17
    Pomyśl. Może rzeczywiście wydębić jak najwięcej z usług. Jak zdecydujesz sie na umowę bez fonu oferta powinna być lepsza. Dzwoń dowiaduj się, negocjuj. 12 michów minie szybko a w tym czasie wiele moze sie zdażyć. Nowe oferty usługi. Pamiętaj, siądź i policz, gdzie dzwonisz, kiedy i ile. Rach wyjdzie sam a potem to juz tylko wydebić jak najwięcej. Poczytaj o ofercie Twój Plan i wsztstkich jej usługach. Moze wieczory i weekendy w którejść z opcji. Czesto pomijana przez klientów usługa a dająca naprawdę wiele tymbardziej, ze wszystkie usługi w gównianym Orange mozna łaczyć heheheh Powodzenia :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 21:20
    Nokie na mój gust za mało dają a są za drogie. Te najnowsze i owszem ale cena.......
    0
  • Users Avatars Mini
    marchwi pisze: 2006-01-16 21:36
    teraz mam konfiguracje 25 orange i st. 10 wszyscy.+darmowy numer(sympatia):))wiec raczej mi to wystarcza.A nokia omawiana przez nas wbrew pozorom jest najtanszym telefonem z wyzszej polki za 480zl,wszystkie inne wyzej wymieniane przez ciebie Robertos są raczej a nawet zdecydowanie drozsze.Jeszcze sie zastanowie.I dzieki za pomoc.Aha a co do przyszlosci to mysle,ze wiele sie nie zmieni, a nawet gdyby to Orange ma to do siebie,ze w kazdej chwili pozwala zmienic np. abonament na oferte nową która własnie wchodzi, czego zresztą inne sieci raczej na takich warunkach nie oferują.
    0
  • Users Avatars Mini
    marchwi pisze: 2006-01-16 21:37
    A co do Nokii 6630 czy u ciebie w salonie nie bylo jakis konkretnych i wykraczających poza sporadycznosc skarg na ten telefon??
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 21:51
    Zajmuję się czym innym :)) ale nei było większych problemów z tym fonem. Jedynie z tą jedną wersją oprogramowania choć to nei przesądza, ze bedziesz miał problem z sms. Ale jak już mówiłem to jest nei problem. Zmiana w ramach gwarancji oprogramowania i po kłopocie
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-01-16 22:00
    tradycyjnie... w Orange nie wszystko działa..
    0
  • Users Avatars Mini
    observator pisze: 2006-01-16 22:38
    Niestety Orange nie zapewnia prawidłowego działania usługi. Między Plusem i Erą (w obie strony) to już działa a z Orange oczywiście nie. Czemu? W Orange mówią, że to wina Ery i Plusa. Jakoś nie wierzę. Nie wierzę tej złodziejskiej firmie, która wraz z TePsą monopolizuje polski rynek i sprawia, że ceny usług nadal są wysokie. Nie wierze firmie, której rzecznik mówi, że Orange jest dla ludzi, którzy lubią przepłacać. Nie wierzę firmie, która nie ma żadnego interesu w liberalizacji rynku telekomunikacyjnego w Polsce bo zarabia kokosy dzięki chorej współpracy z monopolistą TePsą a jednocześnie odprowadza nasze pieniądze w formie haraczu do Orange. Apel do wszystkich posiadających telefon w Orange - zmieniajcie świat na Plus albo teraz Era. Naprawdę NIE DOKŁADAJCIE TYM LUDZIOM ANI ZŁOTÓWKI. Tylko w ten sposób zwalczymy monopol.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-17 10:49
    *lennox - widze że mamy dozynienia z koleinym fanatykiem. podaj sobie rękę z zawiasa i lepperem:) ty będziesz krzyczał że orange to syf, zawiasa że nokia super a SE syf a lepper ze barcerowicz musi odejść:D
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-17 10:53
    więcej konkretyów. jestem bardzo daleki od stwierdzenia że orange jest super ale bądzmy sprawiedliwi - orange jako jedyna uruchomiła usługe przenoszenia numerów od pazdziernika i tylko dlatego ta usługa wchodzi w życie ze pozostali operatorzy byli nie przygotowani więc pisaniem "kolejna kompromitacja Orange" kompromitujesz sam siebie:D przygda się trochę trzeźwej ocenn sytuacjii a nie toczenia piany;) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-17 10:55
    *issa-masz racje jak ktoś płaci rachunki ok 30 zł to nie dostanie propozycji 5 m-cy wczesniej , ale 3 m-ce wczesniejsza propozycja jest standartem np. w orange więc i tak sytuacja mniej lub bardziej się powtarza:D
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-17 11:17
    *obserwator-powyższe posty dotyczą również ciebie. nazywanie orange monopolistą w przypadku gdy zajmuje drugą pozycje na rynku jeśli chodzi o ilość klientów jest total kompromitacją twojej osoby. zapraszam do slownika i poczytania o pojęciach o których nie masz pojącia
    0
  • Users Avatars Mini
    observator pisze: 2006-01-17 18:00
    bartoldoo: każda osoba odrobine nawet orientująca się w rynku telefonii w Polsce wie, że największym hamulcem rozwoju tego rynku jest TP SA i Orange. Nie dlatego, że Orange jest monopolistą na rynku GSM ale dlatego, że działając razem mają silną pozycję monopolistyczną. Najprostszy przykład: firma X potrzebuje łączyć sobie wydzieloną siecią oddziały z całej Polski. Koszt takiej zabawy to grube pieniądze. Jest tylko kilka firm w Polsce które mogą to robić a tylko jedna która może to prawie wszędzie. TP SA. Przychodzi do firmy i mówi: kupcie u mnie usługę transmisji danych, dam wam dobrą cenę, a do tego weźcie komórki w Orange. Teraz rozumiesz monopol? Im oczywiście nie wolno tego robić. Drugi problem polega na interkonekcie. Dopóki TP SA ma monopol praktycznie na 85% połączeń lokalnych i telefonów w domach, dopóty w Polsce nie będzie liberalnego rynku. Dokształć się a potem pogadamy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-17 20:28
    **bartolodoo - od 30 zł? A ja myślałem , że do 300zł... ;-) Myślałem też , że 10 firm które płaca po 30 zł miesięcznie daje większy przychód niż jedna płacąca 200zł , nie mówiąc już o tysiącach takich firm , ale widac musiałem się mylić :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 20:46
    *bartoldoo - ależ ja bardzo chętnie podam rękę zawiasie, albo nawet i Lepperowi, mimo że jego zwolennikiem nie jestem... podstawowe pytanie: pracujesz w orange ??? jeśli tak, to już temat zakończony... tylko że TWOJĄ kompromitacją. Więcej konkretów mówisz, a to że orange jako JEDYNA się spuźnia z wprowadzeniem przenośności, to niby co, jak nie konkret. Nie chce mi się rozpisywać, o tragicznej obsłudze klienta w orange, najgorszej jakości dosłownie WSZYSTKIEGO. Jeśli bywasz na GOLu to powinieneś znać tysiące moich argumentów na to że orange to taka druga TPsa, zaraz, zaraz... przecież to JEST TPsa :D a jeśli zawiasa mówi że SE to syf, to ja podpisuje się pod tym obiema rękami, bo SE to jest porażka jeśli chodzi o jakość. Co do Leppera ;) to ty jesteś pewnie z tych którzy uważają że są obywatele lepsi (ci co głosowali na PO) i ci niewykształceni, tępi, gorsi co głosowali na PiS i Samoobrone, ja z racji tego że jestem politologiem nie dzielę świata w tak prostacki, nienaukowy sposób.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 20:52
    co do propozycji, to proszę cię :DDD nie kompromituj się, ja jeszcze idei płaciłem po 180zł czasami, a średnia z dwuch lat to 120zł i dostałem w propozycji telefon w cenie... jak dla nowych (!!!!!!!!!!!!) :D bez ŻADNEJ zniżki, łaskawie pozwolili mi zamienić punkty profit na zniżkę, więc nie zastanawiając się dłużej niż 5 sekund (na tak kretyńską, obraźliwą wręcz propozycję więcej zastanawiać się nie trzeba) powiedziałem że dziękuje im za współpracę, po czym złożyłem wypowiedzenie umowy, dzwonili jeszcze z trzy razy z tak samo skandalicznymi ofertami, a ja im powiedziałem, nie ma sprawy, ale k700i (akurat wtedy taki chciałem) za darmo i kwota deklarowana 75 zeta, nie zgodzili się... i teraz plus na mnie zarabia :P Ale nawet gdyby się zgodzili raczej bym nie został, bo poprostu takie podejście do klienta jak ma idea (teraz orange) to jest rekord świata, nikt nie ma większej zlewki na klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 20:53
    *Obserwator - "każda osoba odrobine nawet orientująca się w rynku telefonii w Polsce wie, że największym hamulcem rozwoju tego rynku jest TP SA i Orange." no dokładnie ! ale spróbuj to przetłumaczyć takiemu FANATYKOWI jak *bartoldoo :D
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-18 11:51
    lennox bardzo mi cie żal. zostałęs tak tragicznie potraktowany i nie dostałęs SE k700 choć piszesz "rękami, bo SE to jest porażka jeśli chodzi o jakość" poprostu beczeć się chce. i teraz postanowiółęś się zemścic hehehehe dobrze już słyszałęm pogłoski ze orange ma zamiar wpaść do ciebie z kwiatami i przeprosic bo im przez ciebie sprzedaż pada. a wiadomo ze zdaniem pana politologa sie nie dyskutuje;))))) mogę Ci podać setki przykładów na to że ludzie nie dostali tego co chcą w plusie czy w erze ale to nie ma sensu bo nie pisze tego by bronić ORANGE!!!!!!!!!!!!!!! pisałęm już o tym wczesniej ale ty nie zrozumiałęś. jestm przeciwnikiem fanatyzmu i pisanie ze cos jest złe bo ty nie dostałęś K700, tak samo traktuje ere plusa jak i orange. ale ty i tak nie zrozumiesz tej wypowiedzi bo znowu zobaczysz tylko ORANGE jest super i zaczniesz polemizować no coz żal mi Cie
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-18 11:55
    "a to że orange jako JEDYNA się spuźnia z wprowadzeniem przenośności, to niby co, jak nie konkret" ta twoja wypowiec to jest ......... az mi sie pisać nei chce bo juz to wczesneij zrobiłem.zajżyj na archiwalne tematy na GOLu dokłądnie z pażdziernika i zobaczysz kto się spóźnił a kto nie. i to jest płenta tej mojej wypowiedzi potwierzająca. wiecej trzeżwego podejscia do faktów a mniej pieniactwa kolego :D
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-18 11:58
    *obserwator - mam głeboko w dupie to co robi TPSa jestem ich równie zagożąłęm przeciwnikiem co ty. ale sfera telefoni stacjonarnej mnie totalnie nie intresuje zajmuje się komórkami to robie na codzień a z telefonu stacjonarnego zrezygnowałęm juz ponad rok temu:)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-18 12:01
    *lennox- chcialem jeszcze dodać że twoja historia byłą bardzo wzruszająca aż do tej pory łezka mi sie w oku kreci;)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    observator pisze: 2006-01-19 22:42
    bartoldoo: człowieku, ty albo jesteś handlowcem Orangutana albo masz klapki na oczach. Jeśli nie widzisz oczywistej i jasnej dla wszystkich szkodliwości monopolu TP SA + Orange, to naprawdę nie wiem jakie argumenty i fakty mogłyby Cię jeszcze przekonać. Po prostu tak jest. Po prostu ta cholerna złodziejska firma jedna z drugą mają swój wielki interes w tym, aby nie było taniej. A jeśli masz to gdzieś i chcesz płacić więcej, to może chociaż przemówi ci do rozumu fakt, że oni prawie 2% swojego obrotu (obrotu NIE ZYSKU!!! a więc może i swój cały zysk!) wysyłają za granicę, do Francji. Samo to jest wystarczającym powodem, żeby od sieci dla małp trzymać się z daleka, a to wspólne działanie z tp sa jest dla mnie szczytem bezczelności i naigrywaniem się z polskiego społeczeństwa.
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-01-21 13:51
    *** observator popieram
    0
  • Users Avatars Mini
    haszysz pisze: 2006-01-21 16:16
    faktem jest że orange postanowił "walczyć" o rynek skupiając się na okopywaniu świętej i niezmienialnej ustawowo pozycji TPsy liczą tylko na tych klientół co z przytzwyczajenia maja fony u nich albo są tak wkurzeni na konkurencję że nie chjcą do niej wrócić - ale takich ludzi nie jest dużo ....
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: