Multimedialne pakiety w POPie nadal ważne

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 81

Orange przygotował dla najmłodszych użytkowników POPa specjalną promocję Kids w POP od 24 grudnia, w ramach której ważność pakietów multimedialnych w zestawach Kids wprowadzonych w kwietniu br. (StartPOP gotowy do gry, zestawy z Nokią 3100 i Siemensem C65 z aparatem cyfrowym) została przedłużona do 31 marca 2006 r.

Według przeprowadzanych badań potrzeba zakupu telefonu dla dziecka np. w ofercie KIDS w POP wynika m.in. z: presji otoczenia (opinia koleżanek/kolegów), możliwości zabawy od pierwszego kontaktu z telefonem (zaraz po zakupie), atrakcyjnych multimedialnych gadżetów (pakiet multiumedialny gratis w POP). Natomiast dla rodziców telefon komórkowy w ofercie KIDS ułatwia potrzeby kontaktu z dzieckiem, oszczędna funkcjonalność prepaid (tu nie przepłacasz i dziecko nie ma możliwości "zawyżenia" rachunku), idealny prezent pod choinkę (gotowy, już zapakowany prezent), markowy telefon po przystępnej cenie.

Oferta promocyjna „KIDS” w POPie - regulamin promocji znajduje się tutaj (plik PDF, 18 KB)

Opinie:

Opinie archiwalne (81):

Komentuj

Komentarze / 81

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2005-12-23 14:16
    wow naprawde rewelacja :|
    0
  • Users Avatars Mini
    ralph pisze: 2005-12-23 14:44
    Tak sie zastanawiam czy w tym roku rowniez padnie system Orange i smsy zapchaja cale centrum. W tamtym roku odblokowalo sie dopiero po polnocy. Moze juz dzisiaj powysylac smsy do znajomych z zyczeniami, zeby nie budzic nikogo o 1 w nocy smsem wyslanym przed 10 rano.
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-12-23 14:45
    Ralph ja nie miałem problemu rok temu z smsami,za to koło mnie siedział pacjent i sie wk**ał a miał sim-plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    ralph pisze: 2005-12-23 14:49
    Moje smsy szly baaardzo dlugo. Wysylalem w roznych godzinach od 10 do 15. Raporty o dostarczeniu dostalem dopiero po polnocy tak siec byla zapchana:)
    0
  • Users Avatars Mini
    kubus696 pisze: 2005-12-23 15:22
    jesli dobrze pamietam to era w zeszlym roku nierobila wiekszych problemow.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-12-23 15:52
    OT: mam pytanie czy jest jakaś promocja 'na sms-y' w Twoim Mixie w Orangutanie? Swego czasu w POPie czy gdzies tam byly pakiety 100 szt za 1zl pozniej za 6 zl a w Mixie?
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2005-12-23 15:56
    E tam jak dla mnie to lipa. Dzieci nie powinny mieć telefonów a w szczególności w szkole. Bo to mnie najbardzie wkurza.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcino pisze: 2005-12-23 16:18
    nie wypał z tym, tandeta, lipa.............itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    Klusek pisze: 2005-12-23 17:10
    Miło, ale żadna rewelacja. Słuszeliście o \"prezencie\" Ery? Od 27. grudnia Era podnosi opłatę aktywacyjną dla Zestawu Świątecznego 40/20. Nowa opłata aktywacyjna wynosi 99 zł brutto. To o 50 zł brutto więcej niż dotychczas.
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2005-12-23 17:26
    marcinb - nie ma w twoim mixie zadnych pakietow. scislej mowiac tam NIC nie ma. zadnych uslug dodanych. masz 75 gr za min, 20 gr za sms, 40 za mms i 25 gr za 50 kB danych. to wszystko. LIPA I D.U.P.A ZBITA!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2005-12-23 17:27
    no nie - sorry - "doladuj MIX" jest: wysylasz sms 5dol/10dol/25dol na 1199 i dostajesz kase na konto i nie musisz po zdrapke do kiosku gonic. to jedyna zaleta. o ile mozna to zaleta nazwac.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2005-12-23 17:45
    TakTak zacznie lepsza oferte zaproponowal na swieta
    0
  • Users Avatars Mini
    kz1976 pisze: 2005-12-23 18:28
    @Klusek-można migrować z Tak-Taka bez opłat \\\"za przyłączenie\\\" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    cubix12 pisze: 2005-12-23 19:15
    mieszane uczucia
    0
  • Users Avatars Mini
    Krasnal pisze: 2005-12-23 21:45
    Ma ktoś może jakieś info czy Simplus przedłuży pakiety gadka-sms w taryfie Easy czy wprowadzi takie stawki (25gr/1gr do Plusa) na stałe?
    0
  • Users Avatars Mini
    mgrygiel pisze: 2005-12-23 21:59
    Czy ktoś z tych "pakietów multimedialnych" kożystał ???
    0
  • Users Avatars Mini
    luciano pisze: 2005-12-24 00:01
    Nie atakcyjne szkoda sobie jezyk strzempic... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Łukaszek pisze: 2005-12-24 00:50
    Witam chcialem sie pochwalic swoim wynikiem;d od 1 stycznia 2005roku liczylem każda zrobioną kupe, w dniu dzisiejszym mam ich juz ponad 320 Biorąc pod uwage ze kazda kupa wazy srednio 1,5kg zrobilem w tym roku juz ok 500kg kupy czyli kilka taczek albo jak kto woli 3/4 fiata 126p Ludzie zatruwaja palnete ziemie tysiacami ton kup dziennie. Moj odbyt ma niezłą moc przerobową . A wy jakie macie wyniki ??
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2005-12-24 02:33
    *łukaszek we łbie tez masz nasrane??
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec dyrektor pisze: 2005-12-24 12:19
    wczoraj przedłużałem umowę w salonie firmowym Orange w Szczecinie w ramach Propozycji dla firm zostałem przy starej taryfie Nowa Idea dla Firm 100 i dostałem Nokię 6630 za 1zł + 20 dodatkowych minut miesięcznie do wszystkich przez 24 miesiące + starter Orange GO 20zł i za to wszystko zapłaciłem punktami Profit i symboliczną złotówkę
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2005-12-24 12:23
    oranżowy Moltibox nie działa (zapewne w trosce o swoich klientow wylaczyli go na świeta by ludzie nie stresowali sie wysylaniem darmowych smsów)
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-12-24 12:26
    ***ojciec dyrektor jakie masz srednie rachunki?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-24 14:02
    Może mają wysoki CHURN , stąd taka dobra oferta dla starych klientów ;-) A właśnie , czy aby nie trzeba mieć powyżej 305 , żeby wziąć telefon w grudniu? Co do smsów świątecznych , to już wczoraj porozsyłałem smsy z telefonu i dokończyłem rozsyłanie kartek elektronicznych , po co się niepotrzebnie gniewać w ostatni dzień i miec niepotrzebne pretensje do wszystkich tylko nie do siebie... ;-) Wczoraj w "Kerfurze" :-] ok. godziny 17ej w Salonie Orange 0 klientów , w Erze jeden.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-24 14:05
    Tak więc 1:0 dla Ery. Ale w obsłudze 4(pomarańczowe krawaty) : 2 krawaty w Erze;-) Plusa nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    mgrygiel pisze: 2005-12-24 16:25
    issa: Już w propozycju wszystko działa jako powinno :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec dyrektor pisze: 2005-12-24 16:26
    Żurek: 72-80 zł brutto
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-24 16:46
    Pamietam news , ze "Propozycja" zostala odblokowana , jednak w pewnym momencie zwatpilem , bo z komentarzy wywnioskowalem , ze mozna przedluzac umowe juz w grudniu , jednak odbior telefonu bedzie mozliwy dopiero po nowym roku. Mylilem sie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-12-24 17:58
    Chciałem właśnie napisać, że mBox-y nie działają, ale jak widzę nie działają już dużo dłużej i już mnie ***bodopol uprzedził. Ale nie zgadzam się z ***issą - mam gdzieś świąteczne sms-y. Gdzie trzeba wysłałem kartki papierowe, bo to inna rozrywka, a gdzie nie dzwoniłem, i też bez łaski kompromitującego się coraz bardziej Oryndża. I zarobiło dwóch innych operatorów, nie Orange. Ale e-mail a darmowa bramka to różne sprawy. Zresztą mBox nie jest darmowy nawet w dodatkowo niepłatnej wersji. Tak jak plusnet, nawet "zielony" czy simplusnet, jest jak najbardziej _KOMERCYJNY_!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-12-24 18:02
    c.d. - to są po prostu elementy wspólne całościowej oferty, i płatne z opłat za abonamenty, doładowania, etc... Jest to normalny element _płatnej_, _komercyjnej_ oferty, a potwierdzają to odpowiednie regulaminy, w tym jak najbardziej regulamin mBox-a, czy jak go tam teraz przezwali. Darmowa i niekomercyjna to jest co najwyżej powszechnie dostępna, publiczna bramka sms, bo już i mBox rejestrowany tylko na e-mail niekoniecznie - udostępnia się dla orangutanowego spamu swój adres e-mail.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-12-24 18:05
    c.d. - Coraz bardziej się utwierdzam w słuszności plunięcia na lata przyzwyczajenia do Idei i przejścia do Plusa, chociaż jeżeli groźba unijnych kar zmusi wreszcie pożal się Boże regulatorów telekomunikacji do wymuszenia na opach przenoszalności numerów, to dla zasady, nawet grubo przepłacając, wyciągnę wygadane i uśpione POP-y i przeniosę ich numery do Pimplusa, Samych Swoich czy Gdak-Gdak-a, co tam akurat będzie wtedy na tapecie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-12-24 18:09
    c.d. - To _KOMPROMITUJĄCE_, że Orange wyłącza sobie według swojego widzimisię, nieudolnych procedur, i jak widać równie nieudolnej informatyki _serwery_POCZTOWE_!! Nigdzie w żadnym regulaminie szmacianego Orange nie ma ani słowa o tym, że poczta na orange.pl jest g.ó.wnianą zabawką dla dzieciaków, i mam prawo zakładać, że dopóki płacę za numer (a mam ich jeszcze parę niepokasowanych, nie wszystkich w rodzinie udaje mi się od razu pogonić do przyzwoitszego operatora), to podpięta pod niego komercyjna poczta _MA_DZIAŁAĆ_!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlik pisze: 2005-12-24 18:09
    Ludzie z tym orange to ja oszaleje smsy dzis nie chodza od ok 15godz a jak dochodza to z 2 godzinnym opoznieniem... a w erze chodzi wszystko jak ta lala... trzeba uciekac z orange do ery na ta promocje swiateczna jeszcze sie zalapac ;-) a u was jak dziala sieć?
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-12-24 18:14
    c.d. - A jeżeli nie działa, to co najwyżej z powodu siły wyższej - NIEPRZEWIDZIANEJ awarii!! A nie, że _BEZ_UPRZEDZENIA(!!!!)_ jakieś nieprofesjonalne szmaciarze wyłączają sobie serwery obsługujące miliony komercyjnych klientów! Bo oni kurde robią sobie jakieś przeróbki! A co to, na kopii serwera nie łaska... Jakoś poza awariami nie przypominam sobie, żeby Onet się tak wygłupiał. Przy wszystkich jego wadach... A przecież nie doi swoich klientów opłatami za abonament, rozmowy czy płatne sms-y jak operator GSM.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-12-24 18:16
    c.d. - Jak zintegrowana poczta dla Orange za mądra, albo za droga, niech ją zlikwiduje. Odpowiednio uprzedzając użytkowników, i tak dalej. Łaski nie ma. Ale dopóki usługa jest, regulaminy obowiązują, to takie numery to tylko szmaciarstwo. Tak samo jak całymi tygodniami nie dochodzące bez uprzedzenia sms-y z mBox-a poza sieć - co najmniej kilkanaście razy (w kilkugodzinnych czy kilkudniowych odstępach) robiłem nieskuteczne testy na Plusa. W regulaminie są jak najbardziej...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-24 18:52
    Ale ja wysyłałem z telefonu , nawet dziś ok.16ej nie było z tym najmniejszych problemów przynajmniej w Plusie. Trzeba przyznac, że jesli ktoś ma Premium lub inna płatną skrzynke , to wyłączenie tego bez uprzedzenia jest nieeleganckie delikatnie mówiąc.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-24 18:58
    No i teraz juz nie mam wątpliwości jak nalicza w Simplusie , bo za 1min 40sek połączenia na o2 w Anglii , zapłaciłem 2zł 92 grosze.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-24 19:01
    Wysłałem sobie na Plusa sesemesa z mBoxa , zobaczymy o której dojdzie. Czas start ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-24 19:22
    No i kolejna rozmowa 14min 17sek , 21zł 17gr Przepraszam , że nie na temat , ale tak tanio dzwoni się z Simplusa do Wielkiej Brytanii.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-12-24 20:01
    Wczoraj mBox działal - wysłałem ze 60 smsow.
    0
  • Users Avatars Mini
    maryjanus pisze: 2005-12-24 21:12
    @issa i jak?? doszedl sms z mboxa? ja wczoraj z mboxa wyslalem 8 smsow i doszly dzis kolo poludnia bo wlasnie wtedy ludzie zaczeli mi odpowiadac hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-24 21:23
    Na tę chwilę jeszcze nie doszedł. Nie tracę nadziei ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    maryjanus pisze: 2005-12-24 21:51
    @issa nie trac wiary, jutro kolo poludnia spodziewaj sie sms-a lol, zaczyna mnie to przerazac co sie dzieje w orange i z orage, no ale przyszlosc jest jasna....LOL jeszcze tylko dwa miesiace cyro z nimi i juz mnie wiecej nie zobacza;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-24 22:08
    Dla pewności wysłałem sobie smsa z Miasta Plusa. Poszło o 20.37 , doszedł o o 20.54.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2005-12-24 22:14
    orange sie skompromitowal na dzien dobry. wczoraj wrocilem do kraju, karte mialem naladowana, rozmowy wychodzace do konca sycznia i nigdzie sie nie moglem dodzwonic, bo slyszalem komunikat: teraz mozesz wlaczyc i wylaczyc uslugi w orange, a nastepnie zajetosc i ze numer nieprawidlowy. nigdzie sie nie moglem dozwonic i w koncu do brata z niemieckiego numeru dzwonic musialem. moglem za to wysylac smsy.do biura obslugi klienta tez nie moglem zadzwonic. w koncu jak dojechalem do domu z innego tela orange dodzwonilem sie na boa i cos tam przestawili i zaczelo dzialac, ale nie raczyli mi wytlumaczyc dlaczego tak bylo. no oczywiscie dzisiaj smsy dzialaja jak chca w orange i probowalem wyslac jednego smsa 10 razy i nastepnie po 10 minutach 10 razy dostalem raport. Orange jest super operatorem godnym podziwu i polecenia! naprawde super siec. mysle ze po ostatnich doswiadczeniach wybiore sobie jakis ladny numer w tt i nie bede sie z ta siecia wiecej uzeral, bo naprawde tylko strata czasu!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kristopher pisze: 2005-12-25 05:01
    Mozecie powiedziec na h.j mi pop jak ja mam abo w plusie.Spier..... z popami i innymi takimi......
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-12-25 10:56
    wlasnie zauwazylem - zmieniony zostal regulamin pakietow sms za 6 gr. obecnie obowiazuje do odwolania. ehh... nie wiem, smiac sie czy plakac... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2005-12-25 13:14
    A ja wczoraj wysylalem do wszystkich zyczenia smsowe korzystajac z internetu. Smsys z sms.orange.pl doszly bez zastrzezen, z eraomnix tez, ale sms.plusgsm.pl - totalna klapa. Strona sie wogole nie otwierala, a jak byl komunikat ze niby wyslano to nic nie dochodzilo do ludzi bo dzownilem do innych i moziwli ze nic nie dostali. tak wiec dla mnie PLus to najwieksza kicha w te swieta. Coiekawe jak bedzie w sylwestra.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-25 16:08
    Smiem watpic w wypowiedz mojego przedmowcy szczegolnie w czesc , w ktorej ktos wysyla smsy z bezplatnych bramek , by potem dzwonic i pytac czy doszly;-) Nie sadze by smsy z sms.orange.pl mialy wyzszy priorytet niz smsy z mBox , ale przynajmniej ten wyslany przezemnie nie dotarl do tej pory. Byc moze Orange w swoim stylu wylaczylo po prostu mozliwosc wysylki eskow poza siec.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-25 16:14
    Przyznam jednak , ze nie korzystalem ze zwyklej bramki Plusa , natomiast smsy wyslane dzien przed Wigila z mBoxa za granice doszly.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-25 16:42
    Zadalbym jeszcze technikom Orange pytanie jakim cudem mnie przenioslo z GO na NowyPOP. Bo jakos nie chce mi sie wierzyc , bym znow mial jakiegos wyjatkowego pecha. Nie chcialbym tu wyciagac zbyd daleko idacych wnisokow , ale bron cie Boze Orange , jesli te dziwne mimowolne migracje , wcale nie sa bledem systemowym. Roznica na cenie minuty (bez pakietow) to 20 groszy na korzysc GO.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-25 16:49
    Z checia zrobilbym jeszcze jeden test i kupil GO za 9zl , by przekonac sie czy to byl jednostkowy przypadek , ale nie mam najmnijszego zamiaru dodawac wiecej numerow Orange do liczby aktywacji. Jesli jednak ktos odpali GO , to polecam to dokladnie sprawdzic na "orange on-line". Strach pomyslec , jaka to jest kasa na roznicy w cenie minut , pomnozona prze tysiace , dziesiatki tysiecy minut i smsow.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-25 16:53
    A domyslnie oferta ta dedykowana jest klientom , ktorzy nie bawia sie w zadne sprawdzanie pakietow i same pakiety , ani w "orangi on-lajn" ,wiec Nowy POP nie jest dla nich zadna korzystniejsza oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-25 17:09
    Oczywiscie "zbyt", a nie "zbyd daleko" ;-) Niemniej jednak jesli by sie okazalo ,ze ktos sie dopuscil takiego zerowania na starszych klientach , to bylaby niezla afera.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-25 17:44
    Wlasnie dostalem smsa wyslanego wczoraj z mBox :-]
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-12-25 19:56
    Przez mboxa mozna wysylac smsy do zagranicznych operatorow?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-12-25 19:58
    zmówiłem SIMDATę na Allegro przed Świętami, nestety nie dostałem jeszcze... zobaczymy jak to będzie hulać.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-12-25 20:17
    a jak zalozyc konto w mbxie na uzytkownika z Popa? jest tak jakas rejestracja na stronie orangutana...? ja mam konto juz b. dawno i nie pamietam :) zaraz musze obejrzec strone Orange-a...
    0
  • Users Avatars Mini
    Monika pisze: 2005-12-25 20:26
    Ja kupiłam sobie, mamie, tacie i siostrze na aukcji ostatnie Popy na Okrągło! Są super - zawsze dostaję 5zł gratis. Jest lepsza oferta ? Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-25 20:51
    Eski za granicę śmigają aż miło , tylko po to mam praktycznie mBoxa:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-25 20:55
    O tym , że Start POPy 'Na okrągło' się kończą , pisał ***xor , już chyba z kilka razy;-) Znam sieć z drwiącym uśmiechem ;-) , gdzie dają nawet i 30zł do doładowania , no ale jednak nie do każdego. W każdym razie to jakieś 6 zasileń w POP:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-12-26 11:48
    wiem, wiem... niektorzy daja wiecej niz te 5 zlotych :) w ostatnich 2 tygodniach popy na okraglo stanialy niesamowicie, ponizej 50 zlotych. wiadomo, kto ma chce sprzedac bo co mu przyjdzie z kilku(nastu) takich starterow? sam je otworzy przed sylwestrem i zuzyje? ja tez rodzine "wyposazylem" z NaOkraglo, w pracy tez kilka osob kupilo. gdyby tylko nie drozyzna w smsach byloby git! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-12-26 15:30
    Używał ktoś z Was tego: Allegro aukcja nr 77757628
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-12-26 16:37
    nie. ale po co? najtanszy jest voip master. i sa darmowe 10 sekundowki na stacjonarne w polsce ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-12-26 18:43
    @xor: właśnie czegoś szukam, dzięki za słowo - klucz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    xorx pisze: 2005-12-26 19:49
    ***marcinb: w takim razie polecam babble.net - za abo 5 funtow miesiecznie rozmowy nielimitowane na stacjonarne do wielu krajow swiata, takze do polski. a jakos lepsza niz skype.
    0
  • Users Avatars Mini
    drobotek pisze: 2005-12-26 22:52
    .Czy podglądanie stanu pakietów w popie na orange online dziala już dawno?Bo ja dziś dopiero to zauważyłem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2005-12-27 05:29
    Faktem jest, że teraz to już są POPY NA OKRĄGŁO ostatnie bo mają termin ważności do 31.12. więc albo ktoś sprzeda albo przepadnie numer. Wg mnie to jedyna oferta jaka logicznie trzyma jeszcze niektórych w Idei / Orange bo stawka 80gr to już jest śmieszna w porównaniu do 69 czy 68gr za minutkę do wszystkich u konkurencji...
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2005-12-27 10:09
    **Jural: jak to u wszystkich? A Simplus to ma po 68 groszy za minutę ? no chyba że się załaduje za 150zł i otrzyma 30 gratis to minuta mniej więcej po tyle wychodzi. Ale to wtedy i w popie (fuj) jest podobnie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-12-27 12:59
    ***remik: i tak i nie. kupujac POP150 masz +30 gratis i +5 jest masz popa na okraglo. czyli w sumie 185. jesli do tego kupisz doladowanie taniej (np. na allegro) korzysc jeszcze wieksza. poza tym ja cenie i szanuje simplusa, stawka 25 gr w sieci i na stacjonarne jest super, ALE nie zdzierzylbym niemozliwosci zamowienia kilku pakietow na raz. to bardzo, bardzo duza wada. a POZA TYM pakiety easy-gadka i easy-sms NIE SA jak kilkukrotnie ktos pisal STALA OFERTA. to promocja, ktora obowiazuje do 15 stycznia 2006. wkurza mnie ze w popie pakiety to rowniez promocja - poki co bezterminowa. tym niemniej mozna zamowic ich dowolna ilosc na raz. I O TO CHODZI! :) a ze stawka poza siec to 80gr/min, no coz... ja po prostu nie dzwonie poza siec :D
    0
  • Users Avatars Mini
    smq pisze: 2005-12-27 13:11
    Ja nadal siedze w tym nieszczesnym orendzu. Numer popa od jakichs 5 lat ten sam, wiec troche szkoda sie rozstawac. Najpierw mialem w planie wykupic z 1000 smsow za 1gr i teraz przedluzac co miesiac po 6zl, ale stwierdzilem jednak, ze bojkotuje calego tego orange i smsow prawie wcale nie bede wysylala [mowiac dokladniej - bede wysylal tylko wtedy kiedy beda naprawde potrzebne]. Dzisiaj przelaczylem sie wiec na OrangeGo. Przynajmniej kasy za to nie pobieraja gdy robi sie to przez orange online. Poki co pozostane na tym badziewku, dzwoniac/piszac wtedy gdy to naprawde konieczne. Zeby przenosnosc numerow byla jakas w miare tania to skorzystalbym z niej [te pare dyszek jeszcze moglbym poswiecic] ale jak bedzie na poziomie 100-150zl to chyba jednak lepiej kupic nowy starter [teraz to w smiesznych cenach typu 9z] i wyslac wszystkim info o zmianie numeru. Ps. zrobcie cos w koncu z obsluga operki - po dodaniu komentarza zapetla sie w nieskonczonosc ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2005-12-27 13:13
    **xor: No jak nigdy w życiu nie dzwonisz poza sieć (lub sporadycznie) to faktycznie stawka 80 groszy za takie połączenia cię nie interesuje. A co do tańszych zdrapek na Allegro to chyba do innych sieci też są tańsze ? Nie tylko do popa. A tak w ogólnym zarysie to się z tobą zgadzam.
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2005-12-27 13:18
    Dobrze mówisz smg. Zastanawiam się tylko co Ci dała zmiana na Go? Pytam bo orange'a ostatnio nie trawię i nie jestem na bierząco z ich ofertą. Tak z grubsza tylko śledzę czy coś nie napiszą o oranżadzie na Golu czy innych portalach. Ale jak narazie marazm :). Miałem długo popa. Ale teraz przeszedł do "rezerwy" i czeka na lepsze czasy
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2005-12-27 13:20
    bieżąco sorki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    smyq pisze: 2005-12-27 13:35
    No to mi da przejscie na Go, ze pakietow w Popie nie zamierzam kupowac, bo bede dzwonil/pisal sporadycznie - tylko wtedy gdy naprawde bedzie taka potrzeba - [niedo]czekajac na lepsze czasy. A bez pakietow w Go jest taniej w sieci i stacjonarne - 60gr/min i 15gr za sms. Wiec zawsze chociaz te pare gr taniej. Pozostale rzeczy jak 30% gratis, profit itd sa chyba identyczne jak w popie. Poza tym jest jeszcze jeden darmowy numer w tym calym orendzgou. Coprawda za 15zl no ale jest ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2005-12-27 13:39
    **smyq: dzięki za wyjaśnienia :). Faktycznie masz sporo racji. Ja mam Taktak bo mi pasi 69 groszy do wszystkich. Ale prawdziwym powodem są 2 osoby w erze do których najwięcej dzwonię więc mi pasi bo jak narazie mam do nich po 29gr za minutę. Zobaczymy co będzie po nowym roku. Czy będzie można erajednostki w pakietach nadal kupować. Jeśli nie to się bedziemy dalej zastanawiać co robić i gdzie migrować hihih. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-12-27 19:03
    Jak juz mowa o roznicach w cenniku miedzy POPem a Orange Go to sa jeszcze dwie dosc istotne - mms do Plusa oraz Ery w POPie kosztuje az 1,22 zl, a w Orange Go 40 groszy, natomiast sms zagraniczny jest tanszy w POPie - 20 groszy, w Orange Go 61 groszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2005-12-27 19:38
    ***remik 27-12-2005 09:09 wszystko zależy od indywidualnych potrzeb. Jeśli ktoś głównie dzwoni i to do różnych sieci to 68gr/min (Heyah), 69gr/min (TakTak) jest lepszą stawką od 80gr w Ideii/Orange. Poza tym nie wszyscy kupują zdrapki na aukcjach... I nie wszyscy aktywują pakiety - bo nie wiedzą jak, ani jak je później kontrolować ( poważnie nie wszyscy są w temacie ); więc tu kończą się zalety POP'a i GO bo 80gr to więcej niż 68 czy 69gr w stałej ofercie. Co do EraJednostek to są one bez ograniczenia terminowego więc czy ktoś Ci broni kupić sobie zapas ile chcesz ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2005-12-28 10:19
    **Jural: zgadza się - nikt mi nie broni i tak właśnie zroię nakupię tańszych minutek i niech leżą. Przecież nie skisną tak jak w popie czy simplusie hehe. A swoją drogą to nie chce mi się wierzyć, że Era się wycofa z pakietów erajednostek. Bo pogorszyliby wtedy swoją ofertę względem innych. Oby się tylko na nich nie zapatrzyli i nie wprowadzili jakichś pakietów terminowych bo wtedy będzie lipa i trzeba będzie jechać na zapasach :)
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2005-12-28 21:02
    no jak się tak szczęśliwie złoży że w miesiącu wygadasz pakiet sieciowy to jest oki. Gorzej jak się nie trafi to wtedy jesteś deko w plecy. Niby wiele się nie traci zale zawsze lepiej nie tracić. ja nie mam problemu bo mam TakTaka i nic mi nie przepada hehe. Ne muszę sprawdzać kiedy zamawiałem. A ci co są w simplusie popie muszą uważać i tyle. A chyba jak ktoś dużo rozmawia to lepiej wziąć abonament. Można sobie raz na 2 latka telefon wziąć.
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-12-28 19:17
    no niestety, pakiety w POPie przepadaja jesli sie nie pilnuje terminow waznosci. no ale to chyba problem tylko dla osob ktore baaardzo rzadko doladowuja telefon. a najchetniej to by utrzymywaly po kilka kart sim i jeszcze zeby na kazdej bylo 2 lata na nieodbierane polaczenia i 3 lata wazny pakiet :D no kurde, jak ktos uzywa telefonu i normalnie zalatwia z niego sprawy, dzwoni - to zaden problem ze pakiet jest wazny miesiac. no nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    MONIKA pisze: 2006-01-19 18:46
    ZALOGOWAC
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: