PLAY wprowadza w przyszłym tygodniu nowy starter Play Fresh Darmowy  Internet. Każde doładowanie premiowane jest megabajtami lub godzinami do  wykorzystania na połączenia internetowe.
 
 Kwotę doładowania można wykorzystać dowolnie.
 
 
 
Startery dostępne będą w przyszłym tygodniu, ale opcję darmowego internetu  można aktywować od 24.09.
 
 AKTYWACJA
 Jak aktywować Opcję jeśli kupiłeś inny starter Play Fresh lub jesteś już w Play  Fresh?
 - wybierz kod *111*33*6# i zatwierdź zieloną słuchawką lub
 - zaloguj się na Play24 i włącz wybraną promocję.
 
 Sprawdź, czy jesteś już w opcji „Darmowy Internet” wybierając i zatwierdzając  zieloną słuchawką kod *111*49*1#.
 
 Wolisz korzystać z Internetu w bajtach? Zmień sposób rozliczania. Wybierz  *111*105*1# a każda godzina zostanie przeliczona na 10MB. Ważność Twojego bonusu  zostanie zachowana.
Prędkość transferu danych w profilu Internetowym wynosi 512 kbit/s a  opłata za minutę połączenia z Internetem z pakietu złotówek to 20 gr.
 
 FAQ – Play Fresh – profil internetowy
1. Jak często mogę zmieniać sposób naliczania Internetu (transferu danych) i  ile to kosztuje?
 
 Transfer danych możesz zmieniać za darmo, tak często, jak potrzebujesz.
 
 2. Co oznacza naliczanie minutowe w Internecie?
 
 Obecnie, trudno zorientować się, ile to jest 1 MB w Internecie, dlatego w Play  możesz korzystać z Internetu naliczanego tak, jak inne połączenia – minutowo.  Każda minuta połączenia to 20gr z pakietu złotówek lub bezpłatne połączenie w  ramach bonusu po doładowaniu
 
 3. Jak szybko można ściągać dane w naliczaniu minutowym?
 
 Ściąganie danych odbywa się z prędkością 512 kbit/s
 
 4. Czy z naliczania minutowego mogę korzystać również za granicą?
 
 Połączenia za granicą rozliczane są zgodnie z Cennikiem Oferty Play Fresh. Bez  względu na sposób naliczania Internetu w Play Fresh, będąc poza Polską  połączenia będą naliczane w kB.
 
 5. Czy z Internetu, w ramach oferty Darmowy Internet w Play Fresh, mogę  korzystać tylko z nadajników sieci Play?
 
 Oczywiście, że nie. Internet w ramach oferty Darmowy Internet działa w całej  Polsce
 
 6. Czy są jakieś ograniczenia w oglądaniu stron Internetowych w naliczaniu  minutowym? Co z bardzo ciężkimi stronami?
 
 W naliczaniu minutowym nie ma limitu bajtów ani ograniczenia w oglądaniu stron.
 
 7. Czy mogę korzystać z dwóch lub więcej stron równocześnie?
 
 Oczywiście, że tak! Jednak każde z połączeń będzie naliczane osobno i sumowane.
 
 8. Co oznacza informacja, że mam zmienić sposób naliczania Internetu, jeśli  kupuję pakiet minutowy?
 
 Pakiety minutowe mogą zostać zakupione i wykorzystane tylko w ramach naliczania  minutowego. W przypadku próby zakupienia pakietu bajtowego, pojawia się  informacja o potrzebie zmiany naliczania kodem 111*105*1# lub na Play24 w  zakładce Usługi.
 
 9. Co oznacza przeliczanie minut na bajty?
 
 Jeśli wolisz naliczanie MB od minutowego, możesz zmienić sposób rozliczania  Internetu. Każda niewykorzystana godzina przyznana po doładowaniu lub na  podstawie zakupu płatnych pakietów zostanie przeliczona wg schematu: 1godzina =  10MB.
 
 Aby zmienić sposób naliczania Internetu wystarczy wybrać kod *111*105*1# (  zmiana na naliczanie bajtowe) lub *111*105*2# (naliczanie na naliczanie  minutowe) lub dokonać zmiany w odpowiedniej zakładce na Play24.
 
 10. Czy mogę mieć naliczanie minutowe dla pakietu a naliczanie bajtowe dla  bonusów po doładowaniach?
 
 Nie. Sposób rozliczania Internetu obowiązuje całą ofertę.
 
 11. Co otrzymam w ramach Oferty Play Fresh?
 
 Kupując Starter 5, 9 lub 30 w Ofercie Play Fresh stajesz się użytkownikiem  najlepszej oferty na rynku. Tylko w Play Fresh masz nie tylko najniższą stawkę  za minutę i to do wszystkich sieci – tylko 29 gr/ minutę, ale także rok ważności  konta po każdym doładowaniu. A dodatkowo, możesz wybrać opcję dla siebie:  Darmowe SMSy do wszystkich sieci po doładowaniu, Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play  lub Darmowy Internet. Możesz wielokrotnie przenosić się między opcjami lub kupić  dedykowany dla danej opcji starter.
 
 12. Jak mogę skorzystać z opcji Darmowy Internet?
 
 Aby skorzystać z opcji otrzymywania darmowych godzin Internetu po doładowaniu  wystarczy wybrać i zatwierdzić kod *111*33*6# lub zalogować się na stronie  www.24.playmobile.pl i wejść w zakładkę Usługi, a następnie wybrać wybraną  opcję. Włączenie usługi trwa do 24 godzin.
 
 13. Jak mogę skorzystać z opcji Darmowe SMS-y do wszystkich sieci?
 
 Aby skorzystać z opcji darmowych SMS-ów do wszystkich sieci wystarczy wybrać i  zatwierdzić kod *111*33*4# lub zalogować się na stronie www.24.playmobile.pl i  wejść w zakładkę Usługi, a następnie wybrać wybraną opcję. Włączenie usługi  będzie trwało do 24 godzin.
 
 14. Jak mogę skorzystać z opcji Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play?
 
 Aby skorzystać z opcji nielimitowanych połączeń i SMS-ów w Play wystarczy wybrać  i zatwierdzić kod *111*33*5# lub zalogować się na stronie www.24.playmobile.pl i  wejść w zakładkę Usługi, a następnie wybrać wybraną opcję. Włączenie usługi  będzie trwało do 24 godzin.
 
 15. Jak mogę sprawdzić, z jakiej opcji korzystam?
 
 Możesz wybrać i zatwierdzić zieloną słuchawką kod *111*49*1# lub zalogować się  na stronie www.24.playmobile.pl i sprawdzić, na podsumowaniu konta swoją taryfę
 
 16. Czy opcje pogarszają moją ofertę Play Fresh?
 
 Oczywiście, że nie! Play Fresh jest podstawową ofertą z której korzystasz. Nadal  obowiązuje Cię Cennik Play Fresh i wszystkie dostępne dla Play Fresh oferty  promocyjne. My umożliwiamy Ci wybór bonusu, który chciałbyś dostawać po każdym  doładowaniu (Rozmowy i SMSy w Play, SMSy do wszystkich sieci lub darmowe godziny  Internetu)
 
 Zawsze możesz również wrócić do podstawowej oferty Play Fresh. Wystarczy wybrać  i zatwierdzić kod *111*33*1#
 
 17. Kupiłem stary starter Play, a chciałbym skorzystać z Oferty Play Fresh z  wybraną opcją?
 
 To proste, aby zmienić ofertę z Play na Kartę lub Nowy Play na Kartę na ofertę  Play Fresh wystarczy wpisać i zatwierdzić odpowiedni kod. W zależności od tego,  którą opcję wybierasz, do wyboru masz kody:
 
 *111*33*1# – podstawowa Oferta Play Fresh
 
 *111*33*4# – Play Fresh Darmowe SMS-y do wszystkich sieci
 
 *111*33*5# – Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play
 
 *111*33*6# – Play Fresh Darmowy Internet
 
 Przejście do każdej z opcji jest darmowe
 
 18. Przypadkiem zmieniłem swoją ofertę na Play Fresh. Czy mogę wrócić do mojej  starej oferty? ( dotyczy Klientów Play Karta i Nowy Play na Kartę)
 
 Niestety nie możesz, ale po co, skoro oferta Play Fresh jest najlepsza na rynku?
 
 Tu płacisz tylko 29 gr/minutę do wszystkich sieci, Twoje konto jest aktywne  przez rok po każdym doładowaniu, a dodatkowo do każdego doładowania możesz  otrzymać super bonus!
 
 19. Czy jeśli zmienię Play Fresh na którąś z opcji to zachowam pakiety minut i  SMSów?
 
 Wszystkie dotychczasowe pakiety przepadną. Zachowasz natomiast wartość konta  głównego oraz (w przypadku zmian między opcjami Play Fresh) pakietu promocyjnych  złotówek.
 
 20. Czy jeśli zmienię ofertę Play Karta/Nowy Play na Kartę na Play Fresh, to  zachowam pakiety minut i SMSów?
 
 Wszystkie dotychczasowe pakiety przepadną, ale będziesz płacić tylko 29 gr/minutę  do wszystkich sieci, Twoje konto będzie aktywne przez rok po każdym doładowaniu,  a dodatkowo do każdego doładowania możesz otrzymać super bonus!
 
 21. Czy doładowując konto w ofercie Play Fresh z opcjami mogę skorzystać ze  innych zdrapek dostępnych w Play?
 
 Tak. Wszystkie doładowania zdrapki Play dostępne na rynku można użyć do  doładowania konta w ofercie Play Fresh oraz opcji Play Fresh.
 
 22. Czy w ramach opcji Play Fresh mogę dzwonić za granicę i rozmawiać z  zagranicy?
 
 Oczywiście, że tak. Usługi połączeń międzynarodowych oraz roamingu są włączane  Wszystkim Klientom w standardzie. Informacje o dostępności krajów w roamingu i  szczegóły dotyczące tych usług można uzyskać w Dziale Obsługi Klienta pod  numerem telefonu 790 500 500 lub *500 z telefonu w sieci Play.
 
 23. Jak mogę kontrolować moje wydatki w Ofercie Play Fresh?
 
 Do wyboru masz sprawdzenie stanu konta:
 
 - ze swojego telefonu poprzez wpisanie kodów:
 
 *101# – tu sprawdzisz stan swojego Pakietu Złotówek
 
 *102# – tu sprawdzisz stan dodatkowych minut
 
 *107# – tu sprawdzisz termin do którego ważne są minuty do Play
 
 *109# – tu sprawdzisz termin do kiedy ważne są SMS-y
 
 - na www.moj.playmobile.pl wybierz PLAY24 – po zalogowaniu się masz dostęp do  pełnej historii swoich połączeń i wydatków
 
 - poprzez kontakt z Obsługą Klienta (OK) pod numerem telefonu *500 (połączenie  płatne 1zł za połączenie nie zależnie od długości jego trwania)
  
 
 
		
	 
		
	
 
		
	
 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
           
           
           
           
           
          