Orange nadal zwleka z przenoszeniem numerów do Plusa

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 82

Polkomtel przygotował kolejne oświadczenie w sprawie problemów z przenoszeniem numerów z sieci Orange do sieci Plus GSM. Treść oświadczenia znajduje się poniżej:


W odpowiedzi na wyjaśnienia PTK Centertel z dnia 20.01.2006 r. dotyczące przenoszenia numerów z sieci Orange do sieci Plus GSM z całą stanowczością oświadczamy, że PTK Centertel nie dokonuje technicznego przekazania wszystkich numerów zgodnie z procedurą przenoszenia numerów*. Maksymalny czas przerwy w świadczeniu usług telekomunikacyjnych w związku z przenoszeniem numerów jest określony w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 marca 2005 r. i nie może być dłuższy niż 24 godziny. W przypadku niektórych klientów, którzy przenieśli się z sieci Orange do sieci Plus GSM, zwłoka w technicznym przekazaniu numerów przez PTK Centertel wynosi nawet kilkadziesiąt dni. Polkomtel SA dysponuje dowodami potwierdzającymi ww. opóźnienia.

Należy zaznaczyć, że działanie przeniesionego numeru w sieci nowego operatora (w szczególności możliwość odbierania połączeń przychodzących oraz SMS-ów) zależy od tego, czy dotychczasowy operator przekazał technicznie numer nowemu operatorowi.

Do dzisiaj PTK Centertel nie przekazał technicznie Polkomtel SA wszystkich numerów, działając tym samym wbrew woli i interesom klientów, którzy zdecydowali się przenieść numer z sieci Orange do sieci Plus GSM.

Jeżeli w najbliższych dniach sytuacja w tym zakresie nie ulegnie poprawie, Polkomtel SA złoży do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wniosek o sprawdzenie poprawności technicznego przekazywania numerów abonentów z sieci Orange do Plus GSM.

*) Techniczne przekazanie numeru polega na przekazaniu przez system informatyczny dotychczasowego operatora do systemów informatycznych pozostałych operatorów mobilnych (w tym nowego operatora) zestandaryzowanego komunikatu. Na podstawie tego komunikatu sieci telekomunikacyjne operatorów mobilnych kierują połączenia na dany numer do sieci nowego operatora mobilnego, a ten zgodnie z Umową o świadczeniu usług telekomunikacyjnych dokonuje poprawnej komutacji (tj. zestawia połączenie przychodzące na przeniesiony numer). Brak ww. komunikatu powoduje, że połączenie jest tak jak przed przeniesieniem kierowane do dotychczasowego operatora, gdzie dany numer nie jest już obsługiwany.

Elżbieta Sadowska
rzecznik prasowy Plus GSM

Opinie:

Opinie archiwalne (82):

Komentuj

Komentarze / 82

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    don pedro pisze: 2006-01-24 15:51
    no coz
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-01-24 16:01
    nie dosc ze simplus nie dziala to jeszcze orange podklada noge polkomtelowi. plus poleci z jakoscia obslugi klienta w dol.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dante pisze: 2006-01-24 16:09
    Dobrze, że zdecydowałem się na nowy numer w Plusie... niż przeniesienie starego z Orange (teraz płacę Orange'owi po 11,5zł i po 2 latach jeszcze na tym nieźle zarobię), na którym mam ustawione przekierowanie do Plusa. Ciekawe jak długo jeszcze będą "problemy" z przenoszeniem i poprawnym działaniem przeniesionych numerów :/
    0
  • Users Avatars Mini
    inż. Mamoń pisze: 2006-01-24 16:13
    Cóż mają zrobić skoro abonenci uciekają i nie można im przedstawić dobrej oferty? Ano trzeba ich siłą zatrzymać. Co tu dużo gadać... Orange'owi TP SA z butów wystaje.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-01-24 16:18
    kiepski pomysl na zatrzymanie klienta;)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-01-24 16:24
    donosicielstwo wśród operatorów
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2006-01-24 16:28
    hehe..... to jeszcze edzie sprawa w sądzie i zabojady troche stracą ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Janek pisze: 2006-01-24 16:28
    S Z M A C I A R Z E !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Janek pisze: 2006-01-24 16:29
    Kilkadziesiąt dni !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    inż. Mamoń pisze: 2006-01-24 16:31
    Marki Idea już nie ma ale klimat ten sam. Orange kultywuje tradycję bycia najbardziej zacofanym operatorem. Z tego co pamiętam to wszelkie usługi w Idei były wdrażane na końcu, kiedy inni operatorzy już je dawno mieli. Mam tu na myśli MMS, GPRS, internetowe biuro obsługi. A najgorzej pod tym względem zawsze miały popaki. Jak widać zmiana marki nic nie pomogła. Orange był, jest i bedzie zawsze na szarym końcu. Ciekawe kiedy się ockną. I czy wogóle...
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2006-01-24 16:36
    znowu?:D
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2006-01-24 16:37
    ***inż. Mamoń zauwaz ze idea/orange jest najmlodszym operatorem , ale wcale ich ie bronie
    0
  • Users Avatars Mini
    inż. Mamoń pisze: 2006-01-24 16:40
    *** daro_pop *** Owszem masz rację są najmłodsi na rynku GSM ale tego argumentu można było używac 3-4 lata temu. Ale nie teraz...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-01-24 16:40
    polkomtel najstarszy i tez im sie buble zdazaja;)
    0
  • Users Avatars Mini
    zurro pisze: 2006-01-24 16:40
    Jeśli to pomysł na utrzymanie klientów to słaby:p Swoja drogą plus też umiejętnie przycisza afere z ich własna popeliną w prepaidzie :p
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2006-01-24 16:42
    wiem wiem dlatego pisze ze ich nie bronie bo juz dawno to powinni nadgonic
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-01-24 16:44
    zurro polkomtel mial nadzieje ze to przejdzie sobie bokiem :) ale za duza ilosc uzytkownikow odczula uciazliwe tego skutki no i polkomtel musial w koncu uzgodnic swoje stanowisko... lepiej pozno niz wcale
    0
  • Users Avatars Mini
    inż. Mamoń pisze: 2006-01-24 16:46
    Ludzie z Centertela mieli taką koncepcję: zmienimy nazwę Idea na super eleganckoangielskobrzmiącą i swiatową markę Orange i tłumy będą walić drzwiami i oknami. Ku uciesze Ery i Plusa (a zwłaszcza Ery z jej świąteczna promocją) wyszło zupełnie inaczej. A kiedy stworzona została prawdziwa konkurencja poprzez możliwość przenoszenia numeru okazuje się, że Orange choć zapowiadał o swej gotowości w terminie do świadczenia tej usługi, nie jest wcale gotowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-01-24 16:49
    inż. Mamoń - myslisz oragne nie jest gotowy czy moze specjalnie tak robi? z tego co mozna wywnioskować z newsa to nie jest to takie bardzo problemowe, ale nie znam sie...
    0
  • Users Avatars Mini
    teddy pisze: 2006-01-24 16:49
    Odwracają uwagę :) Hehe, to zabawne będzie aptrzeć jak sie żrą. Ale jak to mówią - gdzie dwóch sie bije tam trzeci korzysta :)
    0
  • Users Avatars Mini
    inż. Mamoń pisze: 2006-01-24 16:52
    *** marcinsky *** Nie wiem... Niezależnie od tego czy nie są technicznie przygotowani czy też jest to próba zahamowania odpływu klientów jest to żałosne i moim zdaniem URTiP powinien coś z tym zrobić. W końcu operatorzy tez mają jakies obowiazki...
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2006-01-24 16:55
    Mam numer w tej sieci i az niedobrze mi sie robi jak czytam takie rzeczy.Jeszcze tylko 4 miesiące..
    0
  • Users Avatars Mini
    bater pisze: 2006-01-24 17:11
    precz z orange zdziercami
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-01-24 17:20
    a może to nie wina Orynżu tylko znowu "systemu" Polkomtela ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-24 17:41
    Mowilem wczesniej , ze ktos klamie. I ciz , sprawdzilo sie... Co dalej... Szanowna Pani Elzbieto - g**no mnie obchodza tarcia na linii Orange-Plus. Intersuje mnie natomiast bardzo , dlaczego na 3 Simplusach w tym dwoch firmowych , mimo dodatnego stanu konta , mamy zablokowane polaczenia wychodzace. Moja kuzynke , ktora ma z rodzina trzy MixPlusy na firme , interesuje BARDZO...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-24 17:42
    ... w jaki sposob ma dokonac terminowego doladowania , skoro jej karta sie nie loguje nawet w sieci do jasnej cholery. Cdn
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-01-24 17:43
    grzegorz z. w takiej sytuacji nie robili by dymu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablo pisze: 2006-01-24 17:48
    @issa a co ja mam poweidziec ... mam simdate od 7 dni stan konta wczoraj 18.89zl polaczenia do 16.02.06. A DZIS RANO WLACZAM TEL A TU NIE LOGUJE SIE DO SIECI ... JAK DZOWNIE NA SWOJ NR TO AUTOMAT GADA \"NIE MA TAKIEGO NR\" !!!!!!!!!! I CO JA MAM POWIEDZIEC :(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-24 17:49
    Szanowna Pani Elzbieto. Zalozmy , ze ma Pani konto w jakims banku (jak uzytownicy prepaid maja konto u Was). Idzie Pani do sklepu , chce Pani zaplacic (zadzwonic). I NIE MOZNA!!! Okazuje sie , ze sytem bankowy zezarl wszystkie pieniadze z konta i walnal Pani debet na kilka (moze kilkadziesiat zlotych) cdn
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-24 17:52
    Cd. Dzwoni Pani na infolinie banku (platna 95 groszy za polaczenie). Tam rozlacza Pania 3 razy , no za 4 sie udaje. Dostaje Pani info , ze upgrade sie skonczyl , a administratorzy dokonuja juz ostatnich poprawek. A jedyna droga odzyskania pienidzy jest reklamacja , ktora moze trwac 30 dni , bo sytem nie zaktualizuje Pani konta automatycznie! No i co Pani na to?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-01-24 17:54
    szanowny panie issa: zakonczono prace i trwa usuwanie szkod ;) co chwila przychodzą klienci i pytają c o oznacza sms : "zaktualizowano stan konta ... stan twojego konta - 23 zł" klienci zdenerwowani bo konta byly doladowane wszyscy debety na kontach :) ładnie plus zarobi - ok 30 zl z jednego klienta hmmm ile to bedzie ???
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-24 17:55
    Natomiast punkty banku rozsiane po calej polsce maja za zadanie informowac ,ze sytuacja powoli sie stabilizuje i jesli wystepuja problemy , to incydentalnie i nalezy przesylac do centrali numery kont z ktorymi sa problemy? ZENADA I GRANDA.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-01-24 17:57
    oo teraz byl klient ktory doladowal 100 zł i tez ma debet :D jak mi przykro, ale Plus potrzebuje pana pieniedzy rotfl
    0
  • Users Avatars Mini
    rybak pisze: 2006-01-24 18:18
    "W przypadku niektórych klientów, którzy przenieśli się z sieci Orange do sieci Plus GSM, zwłoka w technicznym przekazaniu numerów przez PTK Centertel wynosi nawet kilkadziesiąt dni." Myślałem, że nr oficjalnie można przenieść od 2 tygodni a tu wychodzi, że od kiludziesięciu dni...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-01-24 18:26
    rybak - testowa usługa była dostępna już wcześniej
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-24 18:29
    Plus traktuje swoich klientow prepaid i Mix jak murzynow. Same obowiazki , zero praw. W glowie mi sie to nie miesci. A ona smazy jakies tam bzdety o Orange. Przez wlasna nieudolnosc stwarzacie problemy MILIONOM swoich klientow , nic mnie nie obchodza ci cos chca przyjs. Nie mogliscie nawet poslac smsow z przeprosinami podczas awarii , a duze przeprosiny sie naleza.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-24 18:44
    Jako rekompensaty zadam zniesienia terminow pakietu Easy Gadka , lub przynajmniej mozliwosci zamowienia kilku na raz ;-P
    0
  • Users Avatars Mini
    kjarzyna pisze: 2006-01-24 18:46
    Heh jak czytam oświadczenia pani rzecznik prasowej to czekam tylko kiedy PLUS wyda oświadczenie informujące o tym że fala mrozów to też wina Oranżady. Skoro nie mogą sobie poradzić z własnym dzieckiem który przecież kupili to jak mogą sobie poradzić z informacją o konieczności zestawienia połączenia przychodzącą z sieci innego operatora. Może sygnał z Orange wychodzi prawidłowo a tylko PLUS nie może sobie poradzić z jego prawidłowym przetworzeniem. Takich problemów nie ma przecież w komunikacji pomiędzy Orange a Erą.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-01-24 18:49
    issa za malo
    0
  • Users Avatars Mini
    sad pisze: 2006-01-24 19:36
    Duża kara finansowa załatwiłaby sprawę - powiedzmy 20 mln PLN za utrudnianie przenoszenia numeru i byłoby po sprawie. Ale UKE śpi
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-01-24 20:21
    szkoda ze strzelilo cos chlopakom z Plusa ! no niestety tak bywa ze konkurencja pomimo gorszej oferty moze podstepnie to wykorzystac - 30 groszy + 6 zeta w orange go jest gorsze no ale chodzi !! - Simdata choc to najlepsza oferta na rynku marnuje sie tylko w szufladzie dostarczajac frustracji ludziom z naladowanymi kontami ktorzy nie moga po niezwykle korzystnej cenie korzystac z netu - Plus byl synonimem jakosci - i mam nadzieje ze tak pozostanie !! ale to juz zalezy od zachowania operatora - albo straci "na poczatku troszke" dajac wszystkim bonusy i puszczajac w niepamiec ta niezwykla wtope albo straci w dluzszej perspektywie - przy takiej ilosci milionow osob tez moze byc problem ze sprawiedliwym obdzieleniem wszystkich - moze sa tacy ktorzy wykorzystuja niemoc systemu opa i dzwonia na kredyt ? a sa i tacy i jak to bywa zapewne w wiekszosci - nie moga nigdzie zadzwonic pomimo napelnionego po brzegi konta ! no coz poczekajmy !! tylko spokoj moze nas uratowac !!
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-01-24 20:22
    ach co prawda to nie do tego artykulu - chodzi mi o rozwalke nowej/starej platformy plusa - ale tutaj tez sie o tym pisze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-01-24 20:24
    aha no i jeszcze jedno - jak widac opieranie firmy na prepaidach - chocby o najlepszej marce czasem jest balansowaniem na linie nad przepascia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kjarzyna pisze: 2006-01-24 20:36
    Dziwi mnie tylko jedno, skoro "Techniczne przekazanie numeru polega na przekazaniu przez system informatyczny dotychczasowego operatora do systemów informatycznych pozostałych operatorów mobilnych (w tym nowego operatora) zestandaryzowanego komunikatu..." to dlaczego taka sprawa nie ma miejsca w przypadku migracji pomiędzy Orange a ERĄ. Przecież do ERY Orange też musi przekazywać standaryzowany komunikat i ERA jakoś takich problemów nie zgłasza. Gdyby Orange chciało uniemożliwić odpływ abonentów swoich do innych sieci to opóźniałoby również przekazywanie takich informacji do ERY.
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2006-01-24 21:06
    W pelni popieram *isse. To napisze, co spotkalo moja siostre. Ma MixPlusa (ktorego niestety jej rekomendowalem). Wyzerowalo jej konto i zablokowalo mozliwosc inicjowania polaczen, co wiecej proba doladowania byla calkowicie nieudana (brak jakikolwiek zmian). Oczywiscie Plus nie odstepuje, ze doladowywac mimo wszystko trzeba jak przewidziano uprzednio. Aby wyjasnic te sprawe dzis dzwonie do "konsulatu" i poniewaz bylem w okolicy ide do salonu Plusa w P-niu. I co sie dowiaduje? Te gnidy z Plusa nie sa w zaden sposob w stanie zapewnic, ze jakiekolwiek doladowania dojda do skutku (efekt "czarnej dziury"), natomiast jesli nie zostana dokonane "to operator moze przedsiewziac kroki prawne". No to jest paranoja! Sami uniemozliwiaja doladowanie i jednoczesnie beda wyciagac z tego konsekwencje!!!! W glowie mi sie to nie miesci!!! Rece opadaja!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-01-24 21:06
    Czekam jak Orange zacznie aktualizację platform ;)) To dopiero będzie jazda - na forum będzie czarno, he he he
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-01-24 21:34
    Coś kiepsko sie ten rok zaczął dla opów - przynajmniej sądząc po newsach - Orange zwleka, Plus się sypie, w Erze nie będą płacić pracownikom - żadnych pozytywnych wiadomości.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2006-01-24 21:37
    ***issa: no naprawde juz nei wiem czy ironizujesz czy wpadles w histerie.... to ze sa ujemne stany kont to nie znaczy, ze ktos ci kase ukradl, bo na dobra sprawe przy dodatnim stanie konta jaka masz gwarancje ze "na centrali" jest tak samo? wedle mojej wiedzy stany kont po stronei operatora wskazuja poprawne kwoty, natomiast bledy sa w odsylanych info, dzieki temu po zakonczeniu tego zamieszania bedzie mozna dokonac stosownych korekt. blad plusa polega na tym, ze za pozno przekazal info o klopotach oraz przeprosiny, chociaz z drugiej strony kogo tu obchodza przeprosiny....
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2006-01-24 21:41
    ***Longman: nawet jak nei bedziesz mial fizycznie karty sim, to mozesz dokonac zasilenia konta przez konsultanta, dzwoniac z dowolnego numeru do biura obslugi. ten brak dostepu do numeru mixa jest najczestsza wymowka osob ktore z powodu zagubienia czy kradziezy przestaja zasilac swoja konta, "bo przeciez ja nie mam juz swojej karty mixa". niestety zaden to argument. pozdrowienia od gnidy z plusa (z poznania)
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-01-24 21:43
    *issa: myslę, że Pani Elżbieta nie przeczyta twojej historyjki pt "Załóżmy, że ". Sądząc po tonie wczorajszego komunikatu prasowego, mają twoje (i ibnnych problemy) w poważaniu, bardziej zajmują się własnym problemem - czyli sypiącą się platformą. Może przejmą się bardziej, gdy posypią się reklamacje. Pytanie tylko, ilu uzytkowników złoży te reklamacje - jeśli komuś "zje" środki z konta, to może pobiegnie do najbliższego salonu z reklamacją (pod warunkiem, że będą to jakieś wieksze kwoty), jeśli problemy sprowadzą się tylko do np. niemożności dodzwonienia się, większość machnie pewnie ręką. I Plus może wyjśc "na plus" - oczywiście w krótkiej perspektywie, bo nadszarpnięte zaufanie trudno odzyskać.
    0
  • Users Avatars Mini
    mako pisze: 2006-01-24 21:44
    Przeciwnicy Nokii zauważają brak wibry (sam jej nie używam - szkoda baterii) -zawiasa ty debilu uwazaj bo przyjdzie Chuck Norris i zmiecie razem z toba wszystkie nokie z półobrotu.dawno juz nie czytalem postow takiego imbecyla jak ty.Nokie sa super wiem bo mialem kiedys 7650 ale jesli brac jakosc do ceny to Nokia jest mizerna.I dlatego na razie uzywam MPx200.Z tym ze najlepszym wyborem dla mnie jest P910i ale jeszcze nie za ta cene.A tak a propo ZAWIASA czy ty masz Nokia 6230i?zabraklo zlociszy na cos lepszego?patrzac na twoj fanatyzm nokia co pol roku powinna ci dawac ich najlepszy model za free.No i na koniec w iraku zaczyna brakowac samobujcow-zamachowcow jedz tam i wysadz sie w Imie Noki prosze.Tome sie mial zdenerwowane no
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-01-24 21:50
    *mako: o co chodzi???
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2006-01-24 21:55
    *titq, dzieki za pomoc, ale chyba jestes jedyna osoba z Plusa, ktora najwyraznie zmeczona cala sytuacja wyrazila jakiekolwiek zainteresowanie. Dzieki. Ja jednak powtarzam co uslyszalem na wlasne uszy i co wiecej, zaproponowalem, konsultantce w salonie aby ona doladowala i jak cos sie nie powiedzie spisala protokol (i oczywiscie oddala pieniadze, bo trudno placic za cos czego nie ma, prawda?). Po prostu macie tu terminal, ide sie przejsc i za 15 minut ma byc gitara, a jak doladujecie to wasza broszka. A jak sie nie powiedzie spisujemy protokol... Odpowiedz byla ODMOWNA, co wiecej raczej malo kulturalna. Dlatego Tobie dziekuje przynajmniej za chec pomocy (naprawde szczere dzieki - i nie pisze bron Boze zlosliwie), natomiast Plusa per se mam obecnie w tym miejscu gdzie Plus (na czele z niedorzeczniczka Sadowska) swoich klientow.
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2006-01-24 22:11
    Pewnie "brak mozliwości technicznych"
    0
  • Users Avatars Mini
    sss pisze: 2006-01-24 22:31
    Brawo orangeportal :)
    0
  • Users Avatars Mini
    PWK pisze: 2006-01-24 22:45
    Pani Rzecznik moglaby znalezc chwile czasu i zajac stanowisko w sprawie skandalicznej jakosci technicznej uslugi Simplus. Oczywiscie dopoki media nie dobiora sie do Polkomtela w sprawie tego, co sie teraz dzieje, Pani Rzecznik bedzie milczec. A moze zasuwa teraz na nartach gdzies w Alpach, wszak Polkomtel dba o swoich pracownikow, o klientow nie, bo nie ma takiej potrzeby.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-24 22:47
    ***titq - nie rozumiem... Anie nie ironizuję , ani nie wpadłem w histerię , po prostu podałem odpowiednią według mnie analogię , poparłem to konkretnymi przykładami (naszymi i kuzynki , a uwaież mi , że to nie wszystkie). Co mnie to obchodzi po czyjej stronie i co pokazuje , liczy się to , że mimo dodatniego stanu konta nie można się nigdzie dodzwonić , liczy się to , że mimo aktywnych pakietów Gadka Plus przycinał spoza pakietu , liczy się to , że podobno od razu po przekroczeniu terminu płatności w Mixie jest windykacja , a w Plusie dalej syf , jak był tak jest. "wedle mojej wiedzy stany kont po stronei operatora wskazuja poprawne kwoty, natomiast bledy sa w odsylanych info, dzieki temu po zakonczeniu tego zamieszania bedzie mozna dokonac stosownych korekt. " - NO ALE CO MNIE TO OBCHODZI , raz jeszcze pytam?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-01-24 22:49
    @sad: karę 20 mln zł powinni dawać za takie durne komentarze jak Twoje
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-24 22:51
    "po zakończeniu tego zamieszania". Hmmmm.... To co myślę o tym zwrocie , abstrah.ując zupełnie od Twojej znanej mi sympatycznej osoby :-) , nie nadaje się do zacytowania , lub bardziej przelania w formę komentarza.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-24 22:53
    "uwierz" oczywiście , trochę zmęczony jestem , literówki , na dodatek dysgrafia się odzywa , ewidentnie mam już zaburzenia umysłowe spowodowane histerią ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-24 22:55
    Ja bym Ci ***titq wyłaczył telefon na tydzień w Salonie (choć jesteś Bogu ducha winny) , albo jeszcze lepiej Pani Sadowskiej. Jak zawsze - nic nie jest lepsze niż własne doświadczenie. Pani Sadowskiej polecam pre-paida na nowej platformie i to po prostu będzie lepsze niż wszystkie nasze żale i tłumaczenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-01-24 23:00
    nie mogę użyć mojej simdaty 'połaczenie GPRS niedostępne" zasięg min70%. Plus suxx!
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2006-01-24 23:03
    a wy jeszcze chcecie miec mozliwość przeniesienia prepaidów.... taki plus pod niebiosa wychwalany przez niektorych nie potrafi naprawic błedów na platformie obslugujacej własne nr to co sie bedzie działo jak ktos przeniesie do nich nr? wole nie wiedziec i wiedział sam nie bede (chyba ze od niektórych desperatów), ale przyszłość jest jasna... Przyszłosc to ERA, tylko nie sie tam juz skonczy konflikt... Brawo Plus za jakość....
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-01-24 23:18
    w wydaniu Orynge to nic nowego - rynku nie oddadza :/
    0
  • Users Avatars Mini
    x_chlopak pisze: 2006-01-25 00:17
    ja bylem swego czasu w plusie i mialem tylko klopoty-reklamacji sie napisalem i ucieklem w koncu, w erze nie mialem tych problemow, ale skusily mnie ceny idei (mega) i poszedlem do idei i czasami cos nie dzialalo, ale taniej bylo. natomiast orange to ceny wysokie i nieudolnosc ta co byla. nie wiem kto tutaj jest winny, bo technika plusa w pre-paidzi jest rownie zalosna co idei. ale jakbym mial teraz wybierac, to pre-paid bylby tylko erowy, bez dwoch zdan, natomiast abonament....to nie wiem. albo era, albo orange....
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-01-25 01:08
    Każdy z operatorów sciemnia jak może :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    SHOX! pisze: 2006-01-25 01:34
    Takie życie taki kraj, każdy chce się dorobić... czas cinkciarstwa trwa nadal!
    0
  • Users Avatars Mini
    Natalia pisze: 2006-01-25 01:57
    3 grosze to zawsze 3 grosze ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    boloGSM pisze: 2006-01-25 01:59
    orange - wielkie oczekiwania, spore rozczarowanie... a teraz jeszcze to :))) poczakamy na netie i tele2... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krissvette pisze: 2006-01-25 03:43
    W plusie nie ma problemów,rozwiązałem umowę dwóch numerów abonamentowych bez żadnego problemu,mam dwa telefony w mixie i też działają bez problemu.Plus to bardzo dobry operator...Teraz Orange....za czasów Ideii były nie do przyjęcia proste błędy których nie mogli naprawić.Fatalnie na rynku tele...
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-01-25 05:09
    boloGSM: No widzisz a miało być tak pięknie w Orange ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sitek pisze: 2006-01-25 10:34
    Witam wszystkich. Na wstępie wspmnę, że zdaję sobie sprawę z nagonki na tepsę i orange. Ale czy ktoś z Was zastanowił się jaka jest prawdziwa przyczyna problemów przenoszenia numerów z orange do plusa. Może wina leży po stronie plusa. Moim zdaniem to jest najgorsza (nie mylic z najdroższa) sieć w Polsce. Może to ich wina, a tylko chcą wyjść z twarzą i zrzucić wszystko na bluzgany obecnie orange. Tytuł samego newsa też jest bez sensu. Albo powinien byc w cydzysłowiu albo powinno być napisane, że polkomtel tek twierdzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    PWK pisze: 2006-01-25 10:43
    sitek, co do tytulu masz racje. I nie zdziwilbym sie gdyby Orangutan sie zdenerwowal na GOL i co nie co do sadu uderzyl. Tytul jednoznacznie wskazuje na wine Orange, a jak jest na prawde nie wiadomo i trzeba to jak najszybciej wyjasnic. Simplus na *100# dalej nie dziala prawidlowo.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-01-25 14:08
    @sitek: popieram
    0
  • Users Avatars Mini
    nofate pisze: 2006-01-25 16:53
    Orange zawsze robiło ze wszystkiego wielki problem... bez komentarza
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-01-25 18:35
    sitek - GOL widocznie zna sprawe od wenw i wie kto blokuje to przenoszenie numerow.... zreszta to nie pierwszy raz wszystko sie okaze
    0
  • Users Avatars Mini
    adam555 pisze: 2006-01-26 11:52
    Ah ten orange, brak słów.
    0
  • Users Avatars Mini
    sitek pisze: 2006-01-26 14:12
    @marcinsky, a skąd GOL ma to wiedzieć, przepisali newsa tak jak dostali i tyle. Nikt nie pomyślał jaka jest prawda. Chcę zaznaczyć, że nie bronie orange bo sam nie znam prawdy, ale wkurza mnie już ta nagonka na orange i tepse. Mamy innych opów, którzy robią dokładnie to samo co tepsa ale to tylko tepsa jest beee. To tepsa jest droga a netia tania bo ma o 1 grosz tańsze połączenia... bez sensu. Ostatnio skończyła mi się umowa w orange (mam też telefony w plusie i w erze). Pomysleł, że jest okaza aby przejść do innego opa. I co się stało. NIKT mi nie dał takich warunków jak Orange. Co do jakości połączeń też nigdy nie mogłem narzekać (dużo gorzej jest w plusie).
    0
  • Users Avatars Mini
    sitek pisze: 2006-01-26 14:12
    CD.. A co do problemu z newsa to poczekajmy z oskarżaniem jednego czy drugiego opa do momentu aż ta sprawa się nie wyjaśni. I jeszcze jedna historyjka na koniec. Bardzo często pojawiają się na GOLu newsy kto to nie oskarża tepsy i ile żąda odszkodowania. Wszyscy oczywiścje psioczą na TELEKOMUNĘ. Pewnego dnia pojawił się news o tym, że to tepsa domaga się od kogoś odszkodowania bo sobie pogrywają. Jakie były komentarze??? Odpowiedź jest prosta! J.E.B.A.Ć TELEKOMUNĘ. Większość z Was jest żałosna w tych narzekaniach na Tepsę i Orangę. I jeszcze jedno. Możecie mówić wszystkim, że jest conajmniej jeden zadowolony abonent TP. Ja nim jestem!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    misztal pisze: 2006-01-26 18:48
    Ja myśle, że prawda leży jak zwykle gdzieś pośrodku. W najlepszym przypadku plus odciąga uwagę ludzi od porlemów z simplusem, w najgorszym są współodpowiedzialni za zaistniałe problemy
    0
  • Users Avatars Mini
    1010 pisze: 2006-01-27 02:24
    Dokładnie. Pewnie każdy co nieco winien.
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-01-27 18:25
    jak zwykle orange nie pozwala przechodzic :/
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: