„Pakiet na start z usługą blue connect e-mail (rozwiązanie BlackBerry)” - nowa edycja

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 5

Warunki Oferty Promocyjnej „Pakiet na start z usługą blue connect e-mail (rozwiązanie BlackBerry)” w sieci Era

I. Opis oferty

1. W okresie od dnia 16 stycznia 2006 roku do wyczerpania zapasów zestawów objętych niniejszą ofertą promocyjną lub jej odwołania, jednak nie dłużej niż
do dnia 9 lutego 2006 roku (włącznie), przy wyborze taryf Pakiet Biznes: Pakiet Biznes 20, Pakiet Biznes 40, Pakiet Biznes 60, Pakiet Biznes 120, Pakiet Biznes 230, Pakiet Biznes Prestiż, operator sieci Era oferuje:

Dodatkową kwotę Pakietu wartościowego równą 50% Pakietu wartościowego zdefiniowanego dla taryfy, od dnia aktywacji przez 3 pełne Cykle rozliczeniowe:

 

Pakiet Biznes
Prestiż

Pakiet Biznes 230

Pakiet Biznes 120

Pakiet Biznes 60

Pakiet Biznes 40

Pakiet Biznes 20

Abonament
- Pakiet wartościowy

390,00 zł netto
475,80 z VAT

230,00 zł netto
280,60 z VAT

120,00 zł netto
146,40 z VAT

60,00 zł netto
73,20 z VAT

40,00 zł netto
48,80 z VAT

20,00 zł netto
24,40 z VAT

Dodatkowa kwota
Pakietu
wartościowego

195,00 zł netto
237,90 z VAT

115,00 zł netto
140,30 z VAT

60,00 zł netto
73,20 z VAT

30,00 zł netto
36,60 z VAT

20,00 zł netto
24,40 z VAT

10,00 zł netto
12,20 z VAT

Pakiet wartościowy
powiększony o 50 %

585,00 zł netto
713,70 z VAT

345,00 zł netto
420,90 z VAT

180,00 zł netto
219,60 z VAT

90,00 zł netto
109,80 z VAT

60,00 zł netto
73,20 z VAT

30,00 zł netto
36,60 z VAT

aparaty telefoniczne w cenie:

 

Pakiet Biznes
Prestiż

Pakiet Biznes 230

Pakiet Biznes 120

Pakiet Biznes 60

Pakiet Biznes 40

Pakiet Biznes 20

Modele telefonów

ceny netto

ceny brutto

ceny netto

ceny brutto

ceny netto

ceny brutto

ceny netto

ceny brutto

ceny netto

ceny brutto

ceny netto

ceny brutto

Blackberry 7290*

1,00 zł

1,22 zł

88,00 zł

107,36 zł

288,00 zł

351,36 zł

388,00 zł

473,36 zł

688,00 zł

839,36 zł

988,00 zł

1 205,36 zł

Sony Ericsson P910i

1,00 zł

1,22 zł

88,00 zł

107,36 zł

388,00 zł

473,36 zł

588,00 zł

717,36 zł

988,00 zł 

1 205,36 zł

1 188,00 zł

1 449,36 zł

Nokia 9300

1,00 zł

1,22 zł

288,00 zł

351,36 zł

588,00 zł

717,36 zł

788,00 zł

961,36 zł

1 088,00 zł

1 327,36 zł

1 288,00 zł

1 571,36 zł

Nokia 9500

1 188,00 zł

1 449,36 zł

1 388,00 zł

1 693,36 zł

1 588,00 zł

1 937,36 zł

1 788,00 zł

2 181,36 zł

1 988,00 zł

2 425,36 zł

2 188,00 zł

2 669,36 zł

* Urządzenie BlackBerry 7290TM jest dostępne u Doradców Biznesowych i Autoryzowanych Doradców Biznesowych i nie wymaga aktywacji usługi BlackBerryTM.

Usługę BlackBerryTM w cenie 50 zł netto (61 zł brutto) miesięcznie.

2. Podana cena nie uwzględnia opłaty za przyłączenie do sieci Era. Opłata ta w niniejszej promocji wynosi 29,00 zł netto (35,38 zł z VAT) i jest doliczana do
pierwszego rachunku.
3. Dodatkowa kwota pakietu wartościowego zacznie działać od pierwszego, pełnego Cyklu rozliczeniowego (dzień wystawienia faktury) z zastrzeżeniem pkt 4 i będzie działać przez 3 pełne Cykle rozliczeniowe.
4. Jeżeli pierwszy, pełny Cykl rozliczeniowy rozpocznie się w trakcie 48 godzin od momentu aktywacji karty SIM, PTC zastrzega sobie możliwość uruchomienia odatkowej kwoty pakietu od drugiego pełnego Cyklu rozliczeniowego (dzień wystawienia drugiej faktury) i będzie działać przez 3 pełne Cykle rozliczeniowe.
5. W ciągu 6 pierwszych pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od dnia aktywacji, możliwa jest zmiana taryfy, o ile zostaną spełnione łącznie dwa poniższe
warunki:
􀂃 zmiana nastąpi wyłącznie, na taryfę o wyższym abonamencie, niż aktualnie posiadany przez Abonenta,
􀂃 zmiana nastąpi wyłącznie w obrębie taryf Pakiet Biznes: Pakiet Biznes 20, Pakiet Biznes 40, Pakiet Biznes 60, Pakiet Biznes 120, Pakiet Biznes 230,
Pakiet Biznes Prestiż.
6. Od 7 do 24 pełnego Cyklu rozliczeniowego licząc od dnia aktywacji, możliwa jest zmiana taryfy, o ile zostaną spełnione łącznie dwa poniższe warunki:
􀂃 zmiana nastąpi na taryfę o abonamencie wyższym lub równym abonamentowi w taryfie zakupionej przy aktywacji karty SIM w niniejszej ofercie
promocyjnej,
􀂃 zmiana nastąpi w obrębie taryf Pakiet Biznes: Pakiet Biznes 20, Pakiet Biznes 40, Pakiet Biznes 60, Pakiet Biznes 120, Pakiet Biznes 230, Pakiet
Biznes Prestiż.
7. Zmiana taryfy w ciągu 3 pierwszych pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od dnia aktywacji, nie powoduje przejścia na promocyjny Pakiet wartościowy
zdefiniowany dla nowej taryfy.
8. Szczegółowe warunki cenowe i zasady korzystania z usług nieokreślone w niniejszym regulaminie są zgodne z „Załącznikiem cenowym do oferty taryf Pakiet Biznes”.
9. W trakcie trwania promocyjnej Umowy terminowej Abonent nie może zawiesić świadczenia usług na własne życzenie.
10. Cesja nie powoduje utraty promocyjnej, dodatkowej kwoty Pakietu Wartościowego przyznanej w ramach niniejszej oferty promocyjnej.
11. Operator zastrzega sobie prawo do określenia warunków koniecznych do przeprowadzenia cesji.
12. Dodatkowa kwota Pakietu wartościowego wykorzystywana jest przed Pakietem wartościowym z bieżącego Cyklu rozliczeniowego. Niewykorzystana
dodatkowa kwota Pakietu wartościowego przechodzi na następny Cykl rozliczeniowy. Kwota ta może być przenoszona na maksymalnie 1 Cykl rozliczeniowy
13. Z oferty można skorzystać u Doradców Biznesowych, Autoryzowanych Doradców Biznesowych, w Salonach i Sklepach firmowych sieci Era, a także w
Autoryzowanych Punktach Sprzedaży sieci Era.
14. Z oferty może skorzystać każdy przedsiębiorca w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa, który przedłoży dokumenty potrzebne do
zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych i jednocześnie z nabyciem aparatu telefonicznego wraz z przyłączeniem do
sieci Era (aktywacją), zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełne Cykle rozliczeniowe.
15. Warunków promocji „Pakiet na start z usługą blue connect e-mail (rozwiązanie BlackBerry)” nie można łączyć z warunkami ofert specjalnych, Umów z
Klientem Kluczowym, innych ofert promocyjnych, innych cenników, warunkami Karty Stałych Warunków oraz innych warunków na podstawie, których PTC
świadczy usługi Klientom biznesowym. W szczególności wszelkie upusty, rabaty i limity wynikające z Umowy podpisanej na warunkach niniejszej oferty
promocyjnej nie sumują się z upustami, rabatami i limitami wynikającymi z innych umów zawartych z Polską Telefonią Cyfrową Sp. z o. o. Warunków
niniejszej promocji nie stosuje się również do warunków wymiany określonych w umowach z Klientem Kluczowym dla taryf z grupy Nowa Era Biznes i
TAKAjakTY odwołujących się do promocyjnych cen telefonów.
16. Nie ma możliwości wyłączenia usługi BlackBerryTM w ciągu 24 pełnych Cykli rozliczeniowych.
17. Możliwa jest zmiana usługi BlackBerryTM na usługę BlackBerryTM wersja korporacyjna.
18. Warunki opłat i rozliczania usługi BlackBerry określa Cennik usługi BlackBerryTM.

II. Postanowienia ogólne

1. PTC, operator sieci Era informuje, iż podstawą nabycia zestawów objętych niniejszą promocją w Autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era lub u
Autoryzowanego Doradcy Biznesowego jest umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą korzystającą z promocji, a Autoryzowanym punktem sprzedaży sieci
Era lub Autoryzowanym Doradcą Biznesowym sieci Era.
2. PTC, operator sieci Era informuje, że oferowane aparaty telefoniczne posiadają system zabezpieczenia SIM LOCK, umożliwiający korzystanie z tych aparatów
tylko z kartą SIM sieci Era.
3. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o
Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od dnia aktywacji. Cena przyłączenia do sieci w
przypadkach nieobjętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99,00 zł netto (120,78 zł z VAT). Przy migracji numeru, który w systemie Tak Tak ma staż
krótszy niż 3 miesiące, licząc od pierwszego wykonanego połączenia, operator nalicza opłatę za przyłączenie do sieci. Wysokość opłaty za przyłączenie do
sieci jest zgodna z Cennikiem usług, na który klient przenosi swój numer telefonu, bądź załącznikiem cenowym właściwym dla wskazanego w Umowie planu
taryfowego. Opłata za przyłączenie do sieci jest naliczana na pierwszej fakturze.
4. PTC, operator sieci Era informuje, że Doradcy Biznesowi, Autoryzowani Doradcy Biznesowi oraz sprzedawcy nie mają prawa do pobierania żadnych wpłat z
tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywację) lub kaucji. Opłatę za
przyłączenie do sieci wraz z pierwszym abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą.
5. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami
Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi u każdego Doradcy Biznesowego i Autoryzowanego Doradcy Biznesowego sieci Era, w
Salonach i Sklepach firmowych sieci Era, a także w Autoryzowanych punktach sprzedaży sieci Era.
6. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era aparatów telefonicznych zakupionych w ramach niniejszej
promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych a aktywacją karty SIM do
5 dni roboczych. Jednocześnie PTC zastrzega sobie udostępnienie Poczty głosowej w ciągu 2 dni od daty aktywacji dla wszystkich korzystających z powyższej
promocji.
7. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w wysokości 500,00 zł.
8. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które
PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie określonym przez Operatora.
9. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami
niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej, pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej.
10. W odniesieniu do telefonów marki Nokia, które są dostarczane przesyłką pocztową lub kurierską, dla których Karta Gwarancyjna określa wymóg kompletu
dwóch dokumentów, niewypełniona oryginalna karta Gwarancyjna nie stanowi przeszkody dla korzystania z uprawnień gwarancyjnych. Warunkiem
korzystania z gwarancji jest przedstawienie faktury zakupu i oryginału Karty Gwarancyjnej

III. Czas trwania Umowy

1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie
Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na
czas nieoznaczony, chyba że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
2. Abonent przyjmuje na siebie:
2.1. zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych;
2.2 zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczenia opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC
zgodnie z Cennikiem.
3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC, do
naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 1500,00 zł. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron,
o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu zestawu promocyjnego i
usług.
4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej
karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:

  • złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem 24 pełnych Cykli
    rozliczeniowych okresu jej obowiązywania,

  • rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w §17 ust. 7, 8, 9, 10 Regulaminu
    Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez PTC,

  • utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonania związanych z tym obowiązków określonych w pkt III ppkt 5.

5. W przypadku utraty karty SIM, aktywowanej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia zawarcia Umowy o
Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku
kradzieży przedstawić PTC dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
5.1. Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia utraty do PTC.
Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
6. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami
niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej pierwszeństwo będą miały postanowienia Warunków Oferty Promocyjnej.

Informacje o usłudze BlackBerry

  • Usługa BlackBerry, polega na świadczeniu przez PTC wydzielonej usługi transmisji danych, przy użyciu technologii BlackBerry, w ramach APN:
    blackberry.net w oparciu o konto systemowe w domenie era.blackberry.com o pojemności 25 MB. Do konta systemowego można jednocześnie
    podłączyć 10 dodatkowych kont e-mail (POP3)

  • Wymagania niezbędne do skorzystania z usługi BlackBerry:
    o Aktywna usługa BlackBerry na karcie SIM (uruchomienie usługi BlackBerry powoduje bezpłatne uruchomienie usługi Eranet)
    o Uruchomione i zarejestrowane przez Abonenta konta na stronie www.era.blackberry.com
    o Terminal wspierający usługę BlackBerry (PTC nie gwarantuje poprawności działania usługi BlackBerry w przypadku korzystania z
    terminali zakupionych poza PTC)

  • Problemy związane z usluga BlackBerry należy zgłaszać pod numerem 602900

  • PTC nie odpowiada za skutki korzystania z usługi BlackBerry przez Abonenta

  • PTC nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie przez Abonenta usługi lub terminala osobom trzecim

  • W przypadku zgłoszenia do PTC zagubienia/kradzieży karty SIM konto Abonenta na stronie www.era.blackberry.com zostanie dezaktywowane (do
    ponownego uruchomienia usługi BlackBerry konieczne będzie ponowne uruchomienie i zarejestrowane przez Abonenta konta na stronie
    www.era.blackberry.com

  • W przypadku zagubienia/kradzieży terminala wspierającego usługę BlackBerry, PTC może zablokować terminal

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: