Sprawa dywidendy Plusa rozstrzygnie się w marcu

Newsy
Żródło: Reuters
Opinie: 31

Polkomtel najprawdopodobniej wypłaci akcjonariuszom dywidendę po raz pierwszy w swej historii, powiedział Reuterowi rzecznik prasowy spółki Ryszard Woronowicz. "Prawdopodobnie dywidenda będzie wypłacona, ale jak dotąd rada nadzorcza nie podjęła co do tego decyzji" - powiedział rzecznik.

Woronowicz zapytany jaka kwota mogłaby zostać przeznaczona na dywidendę dla akcjonariuszy powiedział: "jest rozważanych kilka opcji". Ostateczną decyzję o wypłacie dywidendy podejmie walne zgromadzenie akcjonariuszy, które odbędzie się pod koniec marca.

Opinie:

Opinie archiwalne (31):

Komentuj

Komentarze / 31

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-02-13 22:42
    Już od grudnia sie o tym mówi,ciekawe tak naprawdę,czy akcjonariusze tak naprawdę beda sie umieli dogadać w tej sprawie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-13 22:44
    lepiej by bylo chyba gdyby plus jeszcze chwile reinwestowal zyski w uslugi i "grono stalych klientow"-tak by jego zyski nie zalezaly od jakiejs jednej promocjii no i moze rweszcie uruchomilby stacjonarke? Czy udzialowcy plusa sa jak zwykle krotkowzroczni?przeciez niedlugo wejdziemy do uni,nikt nie pomyslal ze i tam byc moze bedziemy mogli kupowac soebie komorki?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-02-13 22:52
    jedrzej***dla Plusa tak,dla klientów chyba też,dla akcjonarjuszy jak widać liczą sie dywidendy niestety zamiast inwestowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2003-02-13 23:12
    wiecie jak to jets dzisiaj jedni sa przy korycie i onie teraz chca kase bo juz jutro (np za rok) na ich miejscach beda inni ito inni zgarna ich kase taka filozofia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-02-13 23:21
    Co się odwlecze to nie uciecze. Ot takie stare chińskie przysłowie :P
    0
  • Users Avatars Mini
    mac pisze: 2003-02-13 23:30
    + mam juz od 4 lat i juz miesiac temu moglem wymienic telefonik,ale czekam i czekam a nic ciekawego w niskiej cenie nie ma.Nie chce tele za duza kase.Wystarczy mi to ze place co miesiac kolo 130 zeta.Nie interesuje mnie takze byle gowniany telefon za 1 zł. Place sporo i chce fajny telefon.Dlaczego w Erze mam do wyboru 3 czy 4 telefony z kolorowym wyswietlaczem i MMS po taniosci a tu po 48 miesiacach proponują mi kolorowego SonyEryka za 199,gdzie w Erze mam go za 49 z kamerka i 100 minutek jeszcze.W sumie to zastanawialem sie nawet nad tym Siemensem sl45i,ale brak gprs go zdyskwalifikowal.Zawsze cieszylem sie,ze jestem w plusie i daje mu teraz szanse,ale + zachowuje sie jakby z kosmosu byl.Plusik woli bawic sie w zdobywanie klientow ktorzy beda miali abonament po 17 zeta a nie usatysfakcjonowac starych i sprawdzonych.
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-13 23:32
    kan***jak kazdy chyba sledze gielde itp.choc amatorsko- ale takiej filozofii po prostu nie potrafie pojac! I tu nie chodzi mi o to ze plus ma byc pierwszy czy trzeci,po prostu kazda siec ma swoje zalety i wady-ale nie mozna prowadzic "przyszlosciowego"biznesu w taki sposob prawda?Wszyscy przeciez wiemy ile jeszcze sieci komorkowe maja do splaty nim wyjda na prosta i zaczna w pelni przynosic zyski!Kazdy normalny nawet maluczki przedsiebiorca stara sie po prostu wyjsc na prosta.Po prostu zaczynam sie obawiac ze w plusie w koncu zostana najwierniejsi klienci przyzwyczajeni do numery telefonu a rzesza przynoszacych male bo male -ale jednak-zyski po prostu stamtad sie ulotni.To juz chyba lepiej sprzedac te akcje/udzialy- niz juz teraz czerpac z nich dywidende.
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-02-14 00:06
    ciekawe kiedy i czy w ogóle akcjonariusze (tepsa :P) będzie chciała dywidente od idei ;PP przy takich zyskach.....
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatuszek_ pisze: 2003-02-14 00:15
    mac: zgadzam sie z Toba calkowicie. Ja tez czekam na jakis fajny fonik za przystepna cene ale chyba sie nie doczekam, wiec pewnie przejde do innej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-02-14 00:33
    przy takich wysokich cenach impulsu moze plus sobie na dewidenty pozwolic, abonenci + placa przeciez chetnie najwyzsza stawke za minute!!
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2003-02-14 01:35
    ***dev - nie potrzebuje, wystarczy ustalić nowe stawki rozliczeń (jak to było we wrześniu) i to TPSA będzie czerpała zyski, nie sieć komórkowa. Proste jak drut, bo obie spółki działają na tym samym rynku. ***Fawu - niby tak, ale inwestując w nową korporację (bo nie ulega wątpliwości, że Polkomtel to korporacja) należy liczyć się z tym, że zyski zacznie przynosić po kilku latach, a poprzez kontakty należy raczej załatwiać oszczędności (np. darmowe telefony i nielimitowany abonament dla inwestorów), czy umowy poboczne (np. wykonanie przez Dialog sieci dla Plus GSM - w rozsądnej cenie) - przecież Polkomtel nie jest w sektorze socjalnym, więc prace może zlecać w trybie bezprzetargowym!
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2003-02-14 01:54
    A tyle było wychwalań Plusa za to, że dba o dotychczasowych abonentów, że nie potrzebuje nowych tanich, etc. etc. etc... A co się okazuje? Nowych przyciąga "rewelacyjnymi" promocjami (zarówno ten abonament za 17 zł, jak i simplusy). A o starych nie dba w ogóle - no, bo skoro 50% zysków przeznaczają na dywidendę? Przykre - tym bardziej, że KGHM chce się pozbyć akcji. A jak wiadomo - jeżeli firma wypłaca dywidendę, to automatycznie ceny jej akcji padają na łeb, na szyję, z racji braku funduszy na rozwój i spłatę zobowiązań. Chyba, że KGHM dogadało się 'pod stołem' z Vodafone, że ten kupi akcje po obecnej cenie, oficjalnie płacąc cenę akcji, a resztę przekazując na fundusz emerytalny prezesa KGHM. Vodafone zaś, przejmując Polkomtel, będzie mógł dyktować własne warunki (w tym zmianę marki). A co wy o tym myślicie?
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-02-14 03:25
    Vodafone nie przejmie wiekszosci akcji Polkomtela, wiec nie bedzie mowy o zmianie marki sieci. Poza tym nie powinnismy sie martwic, ze bedzie recesja w Polkamtelu z uwagi na 50% przeznaczenie na dewidenty, Polkomtel ma odpowiedni fundusz ktory sprosta temu faktowi. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-02-14 05:02
    a ile w końcu można czekać na zyski z poważnej bądź co bądź inwestycji ? Czy "złotówie" z Okecia da się przetłumaczy by kasę którą skroi z klientów przeznaczał ciągle na nową klime, gps, skórę i inne pierdoły do swojego całkiem jeszcze nowego merca zamiast korzystać z niej na bieżące wydatki swoje i rodziny. Jak zapadnie decyzja o wprowadzeniu UMTS-u to uszczkniecie czegokolwiek bedzie za późno. Sieć chyba wyszła już na prostą i ew. bedzie w stanie sama spłacić z bieżących przychodów nawet zaciagniety komercyjny kredyt na kolejne inwestycje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-02-14 07:35
    jedrzej***nic dodać nic ująć,ale niestety KGHM,bo wlaśiwie to tylko o tego aksjonariusza chodzi,chyba myśli inaczej pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-02-14 10:27
    louis - tak, bulę taką kase ze az strach... np w weekend gadajac z koleżanką plus via plus place chorendalną cenę 25 groszy za minutę...no zdzierstwo nie do pomyslenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-02-14 10:30
    Louis - nie wspomnę o tym ze po skorzystaniu z promocji mozna dzwonic za kolejna kosmiczna i zdzierską stawkę 5 gr za minute przez całą dobę. Plus - zdzierca ! Ja chce taniej! Moze w Ideii jest taniej? Trzeba to koniecznie sprawdzić... Tylko taka jedna konkluzja...4 mln kretynow utrzymuje plusa ktory tak zdziera kase, i jakos mu nie ubywa ostro klientow... chyba to jakas zbiorowa psychoza... do sluchawek wciskają jakis moduł woo-doo ktory robi ludziom pranie mózgów...nie mam racji Louis?
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-02-14 10:34
    innych przepraszam za brak merytorycznego sensu i logiki w poprzednich wywodach, ale staralem sie dostosowac do poziomu jednego z kolegów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi86 pisze: 2003-02-14 11:09
    luka: Rozglos sie przydaje ale nie taki. Obawiam sie ze plus moze zaczac tracic niektorych klientow z tego powodu, bo zaczna sie obawiac ze ceny pojda w gore.
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-14 12:48
    kan*** no wlasnie-nic dodac nic ujac,szczegolnie ze kghm jest zaangazowany w dialog(sam z niego korzystam)-ale jak widze i slysze tez niemrawo z tym dialogiem im idzie,niby inwestuja niby nie,niby szukaja partnera strategicznego niby nie-i tak w kolko. Tak kiedys myslalem czy nie najlepszym wyjsciem byloby wprowadzic owe firmy na gielde,mysle ze bardzo wielu i instytucjonalnych klientow-typu banki,fundusze emerytalne itp-jak i drobnych ciulaczy-zainteresowanych byloby nabyciem akcjii telefonii komorkowej;wszak sytuacja w polsce jest o cale niebo lepsza do takich inwestycjii niz w europie czy na swiecie.
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2003-02-14 18:08
    KGHM mogłoby poczekać jeszczę trochę na tą kasę np do czasu gdy Plus stanie się również wirtualnym operatorem stacjonarek a tak o kant dupy* to rozwalić... Czekacie na dobrą promocję w Plusie? myślę że wprowadzą najprędzej po rozwikłaniu sprawy dywidendy z udziałowcami bo teraz sami nie wiedzą jakimi pieniędzmi dysponują i jak nimi rządzić.... Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-02-14 19:21
    ***CiepliX** jak mi przykro ze taki niski poziom reprezentuja...coz w zyciu sobie jakos radze...nawet studiuje:-) a co do twojego fantastycznie taniego plusa to chodzi mi o polaczenia w szczycie-a te sa najdrozsze!!!Porownaj z Era i Idea. Tak wiec Plus jest najdrozszy dla ludzi ktorzy dzwonia o w szczycie i do roznych sieci. Takie sa fakty.Ponadto Idea juz ma, Era wprowadza-minuty niewykorzystane przechodza na nastepny miesiac-w plusie przepada.Wiec nie wyskakuj mi z promocja 5 groszowa bo to tylko dla nowych i 0.25 groszy w weekendy bo tu nie neguje plus jest nie do przebicia. Moze nie wypowiedzialem sie jasno.Wiec jeszcze raz. Plus dla dzwoniacych w szczycie i do roznych sieci jest najdrozszy!!porownaj sobie taryfy i ci wyjdzie!!np.Czesto i odpowiednie abonamenty konkurencji!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-14 22:01
    coz w dlaszym ciagu nie wiemy jaka czesc zyskow plusa przewidziana by byla na dywidende?kghm inwestowal jak niegdys elektrim,tylko by nie skonczyl podobnie z reka w nocniku.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-02-15 10:42
    louis - widze jednak ze dyskusja z toba ma taki sens jak tlumaczenie arabowi zeby zostal ... katolikiem. Polaczenia w szczycie przy mojej taryfie kosztuja 1,20 netto i mam do tego prawie 110 min bezplatnych. Wszystko za 100 zł netto. To ile wychodzi jedna minuta? Policz, potem pisz - slogany nawet chłop na blokadzie rzuca, inna bajka czy rozumie problem. Wiadomo ze taryfy czasami sa przeznaczone DO DZWONIENIA po szczycie (!) a nie kiedy indziej. Okazuje sie ze dla ludzi pracujacych np 8-17 te taryfy sa rewelacyjne. A abstra.c.h.ując (kropki bo bedzie cenzura) dzis kazdy z kasa moze studiowac. Baa, dyplom UW z wpisem w rejestr kosztuje 1.000 USD... wiec mi nie zaimponowałeś.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-02-15 10:44
    tylko nie podejrzewaj że ja sobie taki dyplom kupiłem ... za moich czasów na wydział na który zdawałem było 8/1 ... i nie było szkół prywatnych :-) Bez urazy oczywiscie!
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-02-15 10:45
    a dodatkowo wspomnę ze w tej chwili po uruchomieniu HZ w plusie jego oferta bije konkurencję - bezplatne minuty "leca"na idee czy ere, reszta połaczen za nieduze pieniadze przegadujesz. Oczywiscie o ile duzo gadasz z jednego miejsca.
    0
  • Users Avatars Mini
    PLUS+ pisze: 2003-02-15 11:12
    Teraz bardzo ciężko jest cokolwiek powiedzieć na ten temat. Faktem jest, że wypłata dywidendy 50% nie koniecznie musi się odbić drastycznie na wstrzymaniu inwestycji. Ale co za tym idzie, możliwe, że kilka poważnych planów na przyszłość w PLUS`ie zstanęło pod znakiem zapytania. PLUS da radę - w końcu jako jedyny operator ma największą ilość najbogatszych klientów - tragednia nam nie grozi. Na razie dzwonić możemy ;-) PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-02-15 15:56
    trochę danych do tego:Woronowicz zapytany jaka kwota mogłaby zostać przeznaczona na dywidendę dla akcjonariuszy powiedział: "jest rozważanych kilka opcji". Po trzech kwartałach 2002 roku zysk netto Polkomtela wzrósł do około 520 milionów złotych z 476 milionów złotych w analogicznym okresie roku 2001. Spółka przewiduje, że na koniec 2002 roku przychody osiągną poziom 4,8 miliarda złotych. Wyników za czwarty kwartał oraz cały 2002 rok spółka jeszcze nie opublikowała.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-15 23:38
    Kilka newsow temu bylo ze to wcale nie musi sie oplacac Plusowi wiec rozstrzygniecie bedize chyba negatywne!
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-16 18:34
    kan*** no wlasnie; chyba plusowi zaszkodzila publikacja o wzroscie w ubieglym kwartale,sadzac po wstepnych zyskach to jest to takie sobie-tzn.ani zysk nie jest az tak duzy by dywidenda miala wielkie znaczenie i kolosalne sumy-ale i zysk jest tak duzy ze pozostawiony pozwolilby spolce wprowadzic kilka nowych uslug-a przynajmniej zachecic ewentualnych nabywcow do plusa-na razie widze ze wysilki plusa koncentruja sie wobec biznesu-rynek najlepszy ale i najtrudniejszy. Oczywiscie plus sobie poradzi i z wyplata i z reszta-tylko ze niepokoi takie ot zachowanie udzialowcow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2003-02-16 20:37
    Narobili smaku, a teraz tylko pozostaje poczekac na zebranie komitetu rodzinnego, kotry moze podejmie madre decyzje!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: