Sprawdzanie numerów po przeniesieniu

Newsy
Opinie: 161

Sieci Era i Plus przygotowały specjalne strony internetowe, na których można sprawdzić w jakiej sieci znajduje się dany numer telefonu. Taka informacja będzie przydatna, np. gdy dzwoniący korzysta z taryfy z tańszymi połączeniami wewnątrz swojej sieci.

Witryna Ery znajduje się tutaj

Witryna Plusa znajduje się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (161):

Komentuj

Komentarze / 161

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Prezes pisze: 2006-01-16 22:32
    Pytanie: jak szybko ta baza będzie aktualizowana.
    0
  • Users Avatars Mini
    jaro2004 pisze: 2006-01-16 22:33
    opłata za wysyłanie Zapytania w ramach Usługi na numer 2609 jest naliczana zgodnie z taryfą obowiązującą Użytkownika Usługi. Odbieranie w ramach Usługi Odpowiedzi jest bezpłatne na terenie Polski. I wszystko jasne w Plusie zeby sie dowiedziec czy numer jest w sieci wysylajc smsa trzeba za to zaplacic :( toz to paranoja!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-16 22:37
    ***jaro2004 - a sprawdziłeś ten link? Bo sprawdzenia via www płatne nie jest. Nie wszyscy (i zawsze) mają dostęp do www , stąd sprawdzenie numeru płatne (z abonamentu?) nie jest dramatem. Chyba , że sprawdzisz kilkadziesiąt - kilkaset numerów miesięcznie. Ale jakoś w to wątpię ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Apskie pisze: 2006-01-16 22:37
    Na stronie ery ładnie pokazuje w jakiej sieci jest dany numer, w plusie podaje tylko że należy lub nie nalezy do plusa. Orżnąć jak zwykle w tyle ...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-16 22:38
    ***Prezes - Par. 6 , punkt 1 - "Polkomtel informuje, że informacje dostępne w ramach Usługi są przygotowywane na podstawie danych uzyskiwanych od innych przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wobec czego Polkomtel nie gwarantuje ich aktualności oraz kompletności. Polkomtel dokładając należytych starań, będzie dążył, w miarę możliwości technicznych i organizacyjnych, do zapewnienia dokładności, aktualności oraz kompletności informacji przekazywanych w Usłudze. "
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-16 22:39
    Orange w tyle? Hmmm , no cóż... ;-) Bramka Plusa www. text.plusgsm.pl rozszerzona o nowe prefiksy Orange i Ery , bramka Orange oczywiście nie...
    0
  • Users Avatars Mini
    jaro2004 pisze: 2006-01-16 22:40
    issa - na stronie plusa jest regulamin tej uslugi wiec mozesz sobie przeczytac.a na www jest za darmo
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-16 22:41
    Ale to jest istny hiciorek ;-D Par. 6 , punkt 2 "W trakcie korzystania z Usługi, Użytkownik Usługi zobowiązany jest do powstrzymywania się działań mogących negatywnie wpłynąć na stabilność systemów informatycznych, a także na jakość usług świadczonych przez Polkomtel. " Takie kwiatki , to chyba tylko Plus ma :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2006-01-16 22:43
    Ja tam mam w abonamencie minuty do wszystkich sieci w takiej samej cenie, wiec nie bede korzystal z podanych stron...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-01-16 22:48
    Orange ma numer *555
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2006-01-16 22:56
    ale to jest chore to co teraz bedzie trzeba prawie zawsze sprawdzac w jakiej jest sieci nasz rozmowca!!!!!!!!! a nie mozna jakiegos komunikatu czy sygnalu umiescic, przeciez wiekszosc ludzi nawet nie wie ze cos takiego jest jak przenoszenie numerow!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Apskie pisze: 2006-01-16 22:58
    To teraz się zacznie wojna cenowa :) Jak dojdzie do tego P4 to będzie masakra :)
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2006-01-16 23:03
    Ja 10pkt bym nie dawał.Teraz każda babcia i dziadek i inni użytkownicy mają posiadać internet lub wydawać kasę na sms`y,żeby sprawdzić gdzie dzwonią.Bzdura totalna.Teraz przenoszenie numerów stało się niezwykle dochodowe dla operatorów.Ja będę reklamował każde połączenie `inaczej` naliczone.Jeszcze w żadnym regulaminie nie jest napisane ``abonent przed wykonaniem połączenia jest zobowiązany sprawdzić stawkę połączenia na www...``Już lepsze pikanie jak w s+ z pakietem i wolnym nr.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-16 23:05
    Apskie - sądzisz, że Era będzie prawidłowo pokazywać numer z prefiksem 601 przeniesiony do Orange? Ja WĄTPIĘ!! To chyba ktoś tam u nich przesadził ;-) A propos... Era ma możliwość sprawdzenia esemesem?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-16 23:06
    Apskie - P4? A co zaoferuje P4?
    0
  • Users Avatars Mini
    Apskie pisze: 2006-01-16 23:14
    *wlo Niskie ceny :) Inaczej nie przyciągną klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-16 23:17
    Apskie - do UMTS-u akurat tabunami rodacy będą gnać... Na to tylko przecież czekają - a na dodatek "czwarty"!! Normalnie exodus będzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Apskie pisze: 2006-01-16 23:23
    Jak P4 zrobi tak jak 3 w Anglii www.three.co.uk to będzie wiosna ludów :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2006-01-16 23:23
    Hehe polowa rodakow pewnie wogole nie wie co to jest UMTS ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2006-01-16 23:25
    no nie, wszywscy wcześniej marudzili że nie ma możliwości przeniszenia numerów, a teraz to psioczą, że muszą sprawdzać wszystkie połączenia zanim zadzwonią...buhaha, jesteście żałośni.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-16 23:38
    Bi@ły - i na dodatek w jednej sieci trzeba za to płacić!! W innej natomiast trzeba znaleźć komputer z distępem do sieci (jakiś darmowy najlepiej) ;-) Co prawda spokojnie można sprawdzić na stronie Ery te numery z przeglądarki internetowej telefonu. Problem w tym, że sprawdzenie jednego numeru "zjadło" mi 2374 bajty wysłane i 7080 bajtów danych odebranych - w moim przypadku to 2 grosze netto... Ile zapłaci klien Ery? Masz rację - to jest wyjątkowo żałosne co niektórzy prezentują ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2006-01-16 23:38
    ***issa*** Orżnąć nie jest w tyle, bo prawdopodobnie od początku października już można było sprawdzić przynależność numeru do sieci pod bezpłatnym numerem *555. Osobiście nie sprawdzałem, ale słyszałem, że jest taka opcja, bo dzwoniłem. Nie miałem tylko numeru, żeby sprawdzić.
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2006-01-16 23:41
    ***wlo*** w Orange usługa jest dostępna pod bezpłatnym numerem i to już od kilku miesięcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2006-01-16 23:42
    *Wlo* chciałbym spojrzeć na rachunki tych co takie mają problemy ze sprawdzaniem...zresztą, jak pokazuje ankieta, większość wydaje 20-50 zł...więc w ogole o czym mowa? w TPSA (sux) sam abonament wynosi 40 zł..bądź "socjalny" chyba 30, i co macie z tego? nic, telefon na kablu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-01-16 23:43
    z Telix : Usługa Konto Rodzinne w E-BOK Plusa -Konto Rodzinne" to usługa, które pozwala znacznie obniżyć koszt rozmów pomiędzy wybranymi numerami oraz numerami znajdującymi się na koncie użytkownika ps mam K750i za 499zł + DWIW wkoncu oplacilo sie czekanie bo w pazdzierniku chcieli 949zł
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-16 23:43
    No i znowu - Plus do piachu! Sprawdzenie numeru w Plusie przez przeglądarkę telefonu to już 3801 bajty wysłanych i aż 60515 bajtów odebranych!! Fakt - nie wyłączyłem obrazków... Cena skoczyła więc do 7 groszy aż! Zdzierca Plus - chyba muszę pomyśleć o zmianie operatora jednak!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-16 23:44
    ICEWIND - no to każdy w swoim e-bok chyba ma... ja mam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-01-16 23:44
    i tym sposobem zostaje w plusie do konca 2007 roku ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-16 23:45
    sorry - 8 groszy!! normalnie rozbój!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-16 23:45
    ICEWIND - to szczęscie czy pech?? ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-01-16 23:47
    wlo* sa jeszcze jakis inne pakiety GPRS ktorych nie ma w E_BOK a aktywuje sie np SMS ?? ps wiem ze cos takiego bylo zanim wyjechalem do UK
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-01-16 23:48
    *Bi@ły: bardzo trafna uwaga, która w zasadzie wyczerpuje dyskusje na ten niezwykle palący wszystkich temat. Dla zdziwionych zastaną sytuacją podpowiadam, że istnieje coś takiego jak związki przyczynowo-skutkowe. *Apskie: nie orientujesz się czy są już jakieś zapisy na P4, jakaś taka przedpłata czy coś??? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-01-16 23:48
    wlo* napewno nie pech
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2006-01-16 23:49
    Ja bym bardzo chciał dożyć czasów, w których w końcu pojawiłby się telefon stacjonarny i komórka w jednym, czyli wydanie HomeZone z taryfą o2Genion z niemieckiego O2, ale pewnie jeszcze długo przyjdzie nam poczekać. Miliony wyrzuciłyby telefon stacjonarny, bo i tak miałyby 2 numery i można by się do nich dodzwaniać na zwykły numer stacjonarny, gdyby byli w tym czasie w zasięgu HomeZone.
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-01-16 23:49
    ups... zagapiłem się a komentarze lecą ;-) Chodziło mi o wpis *Bi@ałego z 22:25
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-16 23:50
    ICEWIND - promocje... mnie nie pytaj - ja nie poluję na takie rzeczy - issa wie lepiej ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-01-16 23:52
    jeszcze tylko namowic starszego na Dom+ /420minut =60zł/ bo w tpsa60 /60minut=50zł/ jest fatalny
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-01-16 23:54
    wlo* a jak ty oceniasz taryfe DOM+ ??? , jedyny minus to chyba to ze numer traktowany jest przez obce sieci jak gsm
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-01-16 23:57
    a jesli sie ktos orietuje bo ja nie czy Orange lub ERA dla indywidualnych ma podobna usluge jak strefa+ w +gsm bo nie wiem ???
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2006-01-16 23:59
    Era z tego co wiem to nie, ale sa pakiety z duza iloscia minut do Ery Heyah i na stacjonarne...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-01-17 00:04
    lokop12* dzieki Tomek_19 jak to dla tych co nie maja stacjonarki dziwne a dla tych co maja dostep do lini to nie ???
    0
  • Users Avatars Mini
    jj pisze: 2006-01-17 00:05
    ja tam mam 369h wolnych godzin na miesiac czy jak kto tam woli w Orange i jest miło
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2006-01-17 00:17
    ***Tomek_19: "pod bezpłatnym numerem *555" chciałem Ci tylko powiedziec, ze to bezpłatne sprawdzenie kosztuje 1zł brutto(w abonamecie), z tego co pamietam to w pre-paid jest bezpłatne. TAKIE RZECZY TO TYLKO W ORANGE:)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2006-01-17 00:18
    Ciekawe czy usługa Konto Rodzinne zapewni mi jescze tańsze połączenia niż w Rozmawiaj taniej na mojej taryfce Nowy Plus...? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2006-01-17 00:20
    ***ICEWIND*** chodzi o potencjalnych nowych użytkowników TP, gdzie nie przewidują kłaść niczego, bo im się to nie opłaca. ***glodek*** akurat nie mam jak sprawdzić, ale wydaje mi się, że numer *555 był zawsze dla wszystkich bezpłatny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpel pisze: 2006-01-17 00:23
    Dla tych co sie jarajas ze na badziewnej darmowe bramce plusa nowe prefixy sie pojawiły ja dodam ze od dawna w Mbox a teraz Multibox Idea/Orange po zarejestrowaniu bez łaski było i jest 30 darmowych sms za free na wszystkie polskie sieci komórkowe i zagraniczne oraz 5 free MMM tez na wszystkie sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2006-01-17 00:23
    ***Tomek_19 Moge podesłać zrzut ekrana z bilingu 1zł brutto!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2006-01-17 00:28
    *Rumpel, sam jestes badziewny! a co z beznadziejną reklamą w orange ktora zapelnia polowe sms? co z wpisywaniem kodu? człowieku, i ty nazywasz badziewną bramkę plusa? bramka, w ktorej nie ma zadnego hasla, nie ma reklam, a do tgo miasto plusa, gdzie sms są "sklejane" i bez limitu? - a teraz płyń!
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2006-01-17 00:34
    ***glodek*** muszę to sprawdzić przy jakiejś najbliższej okazji, bo wygląda na to, że i ty dowalili opłatę, skoro ci naliczyli. Jest jedna pozytywna informacja. Od 22 listopada smsy międzynarodowe w POPie kosztują dalej 20gr brutto. Przynajmniej tak wynika z cennika.
    0
  • Users Avatars Mini
    1010 pisze: 2006-01-17 00:35
    mnie nie policzyło za polączenie pod *555 ...jeszcze. sprawdze za kilka minut.
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2006-01-17 00:36
    ***glodek*** w cenniku POPa połączenie z *555 jest bezpłatne, w abonamencie też tak zawsze było. Być może cię okradli, bo to ludzka rzecz ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-17 00:38
    ICEWIND - dokładnie. To jedyna wada. Ale tylko dla tych, którzy sporo odbierają połączeń.
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-01-17 00:46
    no prosze a ja ryczaltowo sprawdzam numery po przeniesieniu !! - tak powinni reklamowac iplusa !! - sprawdzisz przeniesienie bez ryzyka ze Ciebie zjedza koszty ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2006-01-17 00:52
    *rollo: czy powstrzymujesz się od działań mogących negatywnie wpłynąć na stabilność systemów informatycznych, a także na jakość usług świadczonych przez Polkomtel??? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    G pisze: 2006-01-17 01:00
    w cnniku jedna idea *555 jest uwzglednione i kosztuje 1zl
    0
  • Users Avatars Mini
    1010 pisze: 2006-01-17 01:01
    hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 01:02
    *Apskie - ale ten 3 wymiata, motorola V3x (nie jakiś stary grat V3) ZA DARMO, w abonamencie za 180zł (w tym 300 minut !!!) powiecie drogo, w Polsce nikt by takiego abonamentu nie wziął, ale umowa jest NA 12 MIESIĘCY (!) czyli w naszych realiach na 24 miesiące z abo za 90zł (i w tym 150 minut) tylko u nas w takim abo jest zwykła V3, (w erze) u nich V3x, N70 i inne telefony z wyższej pułki i NOWE, a nie modele z przed 2 lat, tak jak u nas (moto V3) ehhhh, naprawde jesteśmy w afryce z naszą "świętą trójcą" która ze sobą nie konkuruje... i jak mi ktoś powie że u nas jest tanio (w ogóle może najtaniej ?) to nazwe go szaleńcem, którego mózg nie jest w stanie przetważać informacji i faktów. *jaro2004 - no to jest szczyt wszystkiego żeby za sprawdzenie w jakiej sieci jest numer była pobierana jakś opłata, co z tego że w necie za darmo, a jak jestem w mieście to co ? mam płacić ?! mam nadzieje że URTiP się tym zajmie i narzuci karę plusowi za takie skandaliczne naciąganie ludzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-17 01:04
    lennox - w Erze sprawdzisz na pewno będąc na mieście za darmo...
    0
  • Users Avatars Mini
    1010 pisze: 2006-01-17 01:06
    I mnie pliczyło dzwoniąc pod *555. Orżneli mnie na zeta! :( Przesada!
    0
  • Users Avatars Mini
    1010 pisze: 2006-01-17 01:09
    A w Plusie ładnie bramka uaktualniona o numery z Ery i Orżnąć
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-01-17 01:09
    tymis ;) - absolutnie nie chce tylko sprawdzic cala rodzinke ludzka od 500 000 000 do 699 000 000
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 01:11
    mam nadzieje że w końcu wejdzie 4 op i że wejdzie roaming krajowy, a także że URTiP, teraz kiedy został przemianowany na UKE a graboś wywalony na pysk, zacznie w końcu walczyć o interesy klientów a nie bronić interesów operatorów. Chociaż tu jest Polska, wszędzie jest badziew i słaba obsługa, jak by ci łaskę ktoś robił że cie obsługuje... więc czemu by akurat opy miały się wyróżniać, dyskusje czy plus jest lepszy czy era, czy orange są trochę śmieszne bo to tak jak by się kłucić czy lepiej jest wdepnąć w g... lewą, czy prawą nogą, bo i tak wszędzie jest porażka, ciekaw jestem kiedy oferty i podejście do klienta będą takie jak na zachodzie, bo jak człowiek na kilka tygodni wyjedzie, a potem wraca do Polski to normalnie parę dni się trzeba przyzwyczaić do wszechobecnego hamstwa... ale to trochę nie na temat ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 01:12
    *wlo - niewiem, jeśli nie to jest to SKANDAL !
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-01-17 01:13
    szkoda - chlopaki z Plusa mogliby napisac: no hammering ;) i wszystko jasne
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-01-17 01:17
    lennox* mi ponad tydzien po powrocie ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 01:19
    *Biały - "zresztą, jak pokazuje ankieta, większość wydaje 20-50 zł...więc w ogole o czym mowa?" no sory... ale ch.. mnie obchodzi większość !
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 01:24
    *ICEWIND - heh :) w każdym razie ciężko się przyzwyczaić (w ogóle to zrozumieć, przynajmniej mi) do tego że osoba która cię obsługuje i ma za to przecież płacone robi łaskę :/ i często to ostentacyjnie okazuje, no cóż taki kraj... i w ten piękny krajobraz idealnie wpisują się opy ze swoimi praktykami, które są w normalnych krajach poprostu nie do pomyślenia (tak zresztą jak obsługiwanie kogoś z łaską, taka osoba raczej by nie popracowała dłużej niż kilka dni, ale nie w Polsce w Polsce szef płaci 800zł zatrudnia na czarno i nie ma wymagań, co do kultury)
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2006-01-17 01:50
    *Tomek_19 Jak sam widzisz, nawet w cenniku oficjanie kosztuje 1zł, i jak pisłąem w pre-paid jest bezpłatne. Zresztą zawsze tak było, pod *555 wczesniej była tylko informacja o nr telefonu z którego własnie odbywa sie połączenie. Tylko dlaczego tak jest, to jest pytanie?
    0
  • Users Avatars Mini
    w pisze: 2006-01-17 01:52
    a dla dostawcow realizujacych podlaczajacych sie do gatewayow smsowych takich interfejsow nie ma... echh....
    0
  • Users Avatars Mini
    maly pisze: 2006-01-17 01:54
    *Bialy od kiedy to w Multiboxie wklejaja reklamy? Tam w jedym smsie mozesz wyslac 4 i to nie tylko tak jak ma twoj Plus do Plusa ale i do wszystkich sieci. Masz pule 30 smsow miesiecznie (jak cie nie stac wysylac z telefonu oczywiscie). Tak bylo od poczatku od kiedy sie to pojawilo czyli jeszcze w Idei bardzo starej Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2006-01-17 02:07
    *** Bi@ły - smsy z Multiboxa OrANgE SA BEZ REKALAM !! do wszystkich sieci i na zagranice Jest tam duza ksiazka telefoniczna a jak ktos ma telefon na firme to za darmo ma 100SMS-ów na miesiac i zadnego hasla wpisywac nie trzeba - od miesiaca z tego korzystam, głownie na smsy do ery bo do plusa dochodza bez problemu z gg , albo do Idei - jak nie chce by mi reklamy dokladali - generalnie usługa jest całkiem niezła
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-01-17 02:50
    ***rumpel: to zdecyduj sie czy porownujesz darmowe bramki, czy tylko darmowa plusa z multiboxem. Bo jesli darmowe, to ta z orange oczywiscie to serwis reklamowy a nie bramka, a jesli juz porownac multiboxa to najlepiej z bramka w miescie plusa gdzie smsy do plusa wysyla sie bez jakichkolwiek ograniczen a raporty o doreczeniu wyslanych w ten sposob smsow dostaje sie na komorke. Do innych sieci na szczescie nie musze wysylac. MMSY mozna wysylac z plusnetu do plusa bez ograniczen. Wiec czy ten twoj multibox z ograniczeniami jest taki super ta watpie.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-01-17 02:52
    ***bodpol "Bi@ly" pisze o reklamach w darmowej bramce orange. Czytac sie naucz. W bramce miasta Plusa tez jest ksiazka telefoniczna. Zadna nowosc.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-01-17 02:55
    Oczywiscie DARMOWA bramka do ktorej maja dostep wszyscy jest jak najbardziej ta na stronie PLUSa
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-01-17 06:41
    "Działanie takie stanowić może dla Polkomtel podstawę do natychmiastowego zaprzestania świadczenia Usługi dla danego Użytkownika Usługi oraz do podjęcia innych kroków mających na celu ochronę interesów Polkomtel." - a kara ile wyniesie w takiej sytuacji, bo nie napisali - 7500 zł ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-01-17 07:42
    Dobry pomysł... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2006-01-17 09:32
    Strona Ery jest lepsza - pokazuje do jakiego operatora należy numer, Plus informuje tylko że dany numer NIE NALEŻY lub NALEŻY do Plusa. A kiedy Orange???? pzdr adam
    0
  • Users Avatars Mini
    qanto pisze: 2006-01-17 09:47
    Orange jak zwykle.... wszystko na szarym koncu lub wogóle... :-((((
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-01-17 09:47
    ORANGE ma numer *555 zdaje sie ze darmowy wiec to jest w tym momencie najlepsze rozwiazanie dla klientow orange bo przecierz nie ebda szukali komputera i internetu zbey sprawdzic do jakiej sieci dzwonia z drugiej strony jesli mam potrzebe zadzwonic do wybieram numer i dzwonie nie wazne w jakiej kto jest siec , tutaj to bym raczej dopatrzyl sie sprawdzenia numeru jesli ktos chce uruchomic jakas usluge obnizajaca koszty polaczen z danym numerem lub ma duzo minut wewnatrzsieciowych i chce sobie pozwolic na bardzo dluga rozmowe ale wczesnij sie utwierdza w przekonanu ze dzwoni do swojej sieci :)
    0
  • Users Avatars Mini
    yurgal pisze: 2006-01-17 09:48
    Czy ktoś z Was orientuje się co to za usługa w + "konto rodzinne" ??????
    0
  • Users Avatars Mini
    Ciekawski pisze: 2006-01-17 09:57
    Kocham komentatorow GOLA! Jestescie moimi idolami! Przez tyle czasu narzekaliscie, ze nie ma przenosnosci numerow. Oj nie raz sie operatorom dostalo. Teraz narzekacie, ze nie bedziecie wiedziec do jakiej sieci dzwonicie. Po prostu dzieci, normalnie dzieci, nawet nie 14 letnie, jeszcze mlodsze!
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2006-01-17 10:10
    fajnie że to wprawadzili ;) chociaż mój plan taryfowy nie rozpoznaje numerów z sieci i poza ;) (chyba że usługi dodatkowe, z których nie korzystam)
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2006-01-17 10:11
    ja mam prośbe do wlo - nie zmieniaj sieci, gdyż może się to czasami tragicznie dla wszystkich skończyć :-) a co do informacji gdzie dzwonimy to po prostu lub nie po prostu wstawić jakiś ustalony dźwięk przed wszystkimi połączeniami wewnątrz sieci lub na zewnątrz (do wyboru) i byłoby po kłopocie. a tak powstają jakieś wyszukiwarki, smsy i inne cuda i dziwy a za wszystko trza i tak mniej lub więcej zapłacić. my Polacy to mamy jednak talent do komplikowania wszystkiego a najbardziej własnego życia.
    0
  • Users Avatars Mini
    _pastor pisze: 2006-01-17 10:16
    Wlasnie zadzwonilem na *555 i nic nie zaplacilem!!!. Mam taryfe Jedna Idea. Z tego co pamietam ten numer od zawsze byl za darmo.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-01-17 10:35
    Ciekawski* - całkowicie cie popieram strasznie marudzicie non stop wam zle i dalej by tak bylo nawet jakby abo i rozmowy byly za 0zł !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-01-17 10:41
    No i fajnie pomyśleli. Zawsze się na coś to przyda.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2006-01-17 10:45
    *555 zawsze była za darmo ale teraz jak przeszłem na Twój Plan to qr...wa pobierają mi 1zł za niego!!!! wtopiłem gdzieś 15zł bo jak zmieniałem numer na złoty za punkty profit to sprawdzałem czy już jest i tak mi nabiała, a Pani w saloni mówiła że jest bezpłatny ;-/ ps.czy obowiązuje jakiś czas od otrzymania faktury do kiedy można złożyć w Orange pismo by sprostowali mi z tym 1zł za *555???
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-01-17 10:58
    nie rozumiem to jest Twoj plan - Ty go ulozyles wiec czemu placzesz :) -a tak na powaznie - no coz najlepiej pisac przed ostatecznym terminem wplaty - w koncu skad oni maja wiedziec ze popelnili blad wiec beda Ciebie scigac - z reguly raczej nie wiedza ze popelnili blad w obliczeniach ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2006-01-17 11:21
    ale bedzie bur...! załamka!przenoszenie numerów powinno sie zacząc od wyrównania stawek za połaczenia... jesli te telekomunikacyjne gamonie mysla ze bede kazdy nr sprawdzał czy dzwonie do swojej czy innej sieci to chyba upadli na głowe...ciekawe co na to rzecznik praw konsumenta???
    0
  • Users Avatars Mini
    yurgal pisze: 2006-01-17 11:21
    Czy ktoś z Was orientuje się co to za usługa w + "konto rodzinne" ?????? Bardzo proszę o odpowiedź
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-17 11:47
    dexter - ja już pytałem... wydaje Ci się, że Era będzie mieć informację, że numer z prefiksem 601 jest już numerem Orange? Ja w t szczerze wątpię.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-01-17 12:15
    O kurcze ***dexter :) co Ty tu robisz :) A odnosnie newsa - w sumie nie podoba mi sie to, ze jest przenosnosc numerow. Na razie dobrze mi w Plusie i odpukac nigdzie nie chce sie przenoscic :) i nie chcialbym, zeby moi znajomi z Plusa przeszli z numerami gdzie indziej, bo bede mial do nich wtedy 60 groszy netto za minutke zamiast 36 groszy netto...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-01-17 12:18
    A powiedz mi ***wlo czy w Plusie jest mozliwosc udzielenia pelnomocnictwa na podpisanie przedluzenia umowy? Bo najprawdopodobniej w lipcu mnie nie bedzie w Polsce, a wtedy nie bedzie juz obowiazywala umowa na rabat 50% i automatycznie podskoczy mi oplata za abonament :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Camel199 pisze: 2006-01-17 12:23
    Usluga przenoszenia numerow miala byc usluga idaca na reke klientom. W wydaniu polskim jest usluga dzieki ktorej to operatorzy otrzymaja bonus w postaci zamieszania powstalego na obszarze numeracji. tak jak zyskuje TP SA w swoich darmowych rozmowach. (bo kto wie jak odroznic numer stacjonarny w TP od nie w TP). Aby bylo uczciwie powinien byc sygnal dzwiekowy przed uzyskaniem polaczenia, tak jak to jest w przypadku Strefy Plusa. Dla tych ktorym cena nie czyni roznicy powinni miec mozliwosc takowego sygnalu wylaczenia (tak jak to jest w SP). I tak na koniec, wyszlo znowu jak w Polsce. Mialo ulatwic zycie, znowu wyrolowali uzytkownikow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2006-01-17 12:49
    *przemo, dobrze sie czujesz? wyrównanie stawek? jak chcesz równe stawki to idz do ery albo orange, bo ja wole płacic za stacjonarki 24 grosze i do plusa po 36 groszy...a ty jestes taki ciemny i nie rozumiesz ze to obniża koszty, a płaska taryfa jest do dupy?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2006-01-17 12:50
    *Marcin: trafna uwaga, sporo ludzi tu nawet nie umie czytać, a co dopieo pisać i rozumować o co chodzi...ehh.
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-01-17 12:54
    no coz rozmowa zapewne bedzie sie teraz zaczynala nie od "halo" tylko od "halo - jaka to siec ?" - a facet nie wiem czy mnie juz przeniesli ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    Coil pisze: 2006-01-17 13:05
    nie latwiej zrobic plaskie stawki do wszystkich sieci?
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-01-17 13:08
    zamienmy interconnect na opcje zero !! - latwe to co ? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2006-01-17 13:09
    nie, nie lepiej. Zwłaszcza jeżeli ma być to stawka na poziomie 70 gr/min Wole dzwonić za 0,12 w sieci i na stacjonarne.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-01-17 13:11
    ***Coil: a co napisal Bi@ły ?? Ja rowniez korzystam ze Strefy i wole placic 24 grosze na stacjonarki i 36 grosze do Plusa i 72 grosze do reszty niz 72 grosze wszedzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-17 13:14
    reboot - zgodnie z kodeksem cywilnym...
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2006-01-17 13:15
    A mi sie podoba ze mam plaska stawke, po podzielnie abonamentu przez minuty wychodzi mi 0.50 groszy wszedzie, jednosekundowka + 200 min gratis i Era jest dla mnie the best po przedluzeniu uwowy ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2006-01-17 13:17
    Jak ostatnio patrzałem w swój biling, minuta rozmowy wychodziła mi coś pod 0,30.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-01-17 13:19
    ***wlo - zgodnie z kodeksem cywilnym... czyli po ludzku ?? :D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-17 13:24
    oczywiście, ze możesz działać przez pełnomocnika/ przedstawiciela... Ważne by pełnomocnictwo było zgodne z wymaganiami ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-17 13:35
    lokop - płaskie (i niskie) taryfy byłyby idealne. Jednak nie ma na to co liczyć. Jeśli mamy trzech operatoró, może i lepiej, że mają zróżnicowane stawki - każdy w zależności od potrzeb może sobie wybrać to co potrzebuje i gdzie ma taniej. Ja np. w okresie ostatnich 12 miesięcy mam średnią minutę (niezależnie od kierunku) na poziomie 24 groszy netto (niecałe 30 gr brutto). W innej sieci nie miałbym tak tanio - z prostej przyczyny - w swojej sieci mam ponad 60% połączeń a większość z reszty na stacjonarne.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-01-17 13:35
    To mnie pocieszyles ***wlo :) Odezwe sie do Ciebie w tej sprawie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2006-01-17 13:55
    No to wlo dzwonisz taniej niz ja, trzeba przyznac, dodam jeszcze ze zamiast tego jednegp pakietu, a ktory place 20zl, moglem wziasc pakiet 100 min Ery Heyah i na stacjonarne rowniez za 20 zl, wtedy minuta wyszlaby mi po 0.20 ale mi to nie jest potrzebne...
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2006-01-17 14:31
    a Orange?
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2006-01-17 16:07
    tak BTW - śmieszna ilośc postów pod nowym biznesowym cennikiem Ery świadczy o tym, że nikogo on nie ruszył :))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-17 16:48
    Michał - bo mało kogo dotyczy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-17 16:49
    nie wiesz, ze najczęściej wypowiada się prepaidowy biznes?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-17 16:49
    bo przecież tylko idiota przepłaca w abonamencie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-17 16:50
    a jeszcze minimalny 1000 złotych??????????
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-01-17 17:20
    uwaga zeby nie wyszlo idiota przedplaca ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-17 17:58
    Płaska stawka? Nie , dziekuję... Mialem w poprzednim okresie rozliczeniowym ok.30h , ponad setke eskow z abo po 24h , do tego iPlus. Za ok. 190zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 20:31
    *Ciekawski - "Przez tyle czasu narzekaliscie, ze nie ma przenosnosci numerow. Oj nie raz sie operatorom dostalo. Teraz narzekacie, ze nie bedziecie wiedziec do jakiej sieci dzwonicie." hmmmm... weź mi to wytłumacz, co ty w tym dziwnego widzisz ? czy w tym jest jakaś sprzeczność ??? innymi słowy, o co ci chodzi chłopie ?!?
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2006-01-17 20:42
    lennox: miałem to samo napisać. Kraj wiecznych malkontentów. Nie było przenoszenia numerów, było źle. Jest przenoszenie - jeszcze gorzej. No nie dogodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 21:26
    *RAFALS - nie bardzo rozumiem, jest przenoszenie - jest DOBRZE, a nie źle, ŹLE jest bo nasi polscy operatorzy jak zwykle robią wszystko GORZEJ niż powinni (czyt. gorzej niż w krajach zachodu) czyli TRZEBA PŁACIĆ ZA SPRAWDZENIE W JAKIEJ SIECI JEST NUMER. Powtarzam, gdzie tu jest sprzecznzość ??? To tak jak byś powiedział: kurde, kraj wiecznych malkontentów, kiedyś benzyna była po 5zł i niewiedzieć czemu (!) wszyscy narzekali, teraz jest po 3.50zł, ale podczas tankowania, wychodzi pracownik stacji i przebija ci oponę, albo wybija szybę i... też źle, wszyscy narzekają, Polakom nigdy nie dogodzisz ;DDD chłopie !!! o czym ty w ogóle mówisz ? Podsumowując, nie było przenośności - było źle, teraz jest i jest dobrze, tylko z jednym ale ! źle jest że nie można będąc na mieście sprawdzić numeru za darmo. Trzeba mieć naprawdę złą wole żeby na takiej podstawie nazwać Polaków malkontentami...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 21:33
    zresztą nie ma nic złego w narzekaniu, czyli innymi słowy w dużych wymaganiech wobec firm, Anglicy - to dopiero są malkontenci ! tylko że tam nie było PRLu, a kapitalizm rozwija się tam od bardzo dawna i firmy poprostu te wymagania SPEŁNIAJĄ, a w Polsce prezes takiego np. plusa to kacyk komunistyczny, mianowany przez SLD, w erze to nie trzeba mówić co się dzieje, a orange ? cóż to jest poprostu TPsa. Więc ciężko sobie wyobrazić żeby te firmy działały normalnie, poprostu działają tak jak działają, a ludzie nie śpią, wyjeżdżają za granicę, chociażby do pracy i widzą jak na zachodzie jest traktowany klient, także nie ma co się dziwić że narzekają, zresztą słusznie. No tak ale jak widać niektórym PRL odpowiadał "czy się stoi czy się leży..." "kierownik nasz pan" (a nie klient) itp... więc nazywają Polaków malkontentami... naprawde żenujące :/
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-17 21:34
    ***lennox - to nieprawda , że trzeba płacić. Masz darmową alternatywę. Internet. Jeśli uważasz ją za niedarmową , równie niedarmowa byłaby alternatywa telefoniczna także w wersji smsowej - po prostu płacisz abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 21:38
    zresztą trzeba być naprawde ograniczonym, żeby jakąkolwiek krytykę czegokolwiek, nieważne czy słuszną czy nie, nazywać tym mitycznym "polskim malkontenctwem" nawet gdyby pracownicy np. orange strzelali z broni ostrej do każdego kto chce z nimi rozwiązać umowę i ktoś by tu na to narzekał, to i tak by się znalazł ktoś kto by powiedził, przestańcie narzekać, Polakowi nigdy nie dogodzisz itp. heh niektórzy to widać mają dosyć ograniczone procesy myślowe, ograniczone do powtarzania wyuczonych regółek, bez zastanawiania się nad nimi :D
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 21:48
    zaraz zaraz... *issa - ja wiem że przez net można to sprawdzić za darmo, już o tym pisałem, ale z jakiej racji mam płacić za takiego smsa ??? skoro dajmy na to mnie ta usługa nie interesuje i mam darmowe godziny, chce - będąc na mieście zadzwonić na numer plusa, ale nie wiem czy napewno jest w plusie, więc z jakiej racji mam za coś takiego płacić ??? Zresztą nie musisz odpowiadać, poprostu nigdzie sprawdzanie w jakiej sieci jest nr. nie jest płatne, tylko w Polsce, więc bronienie tego rozwiązania, jest tak nieobiektywne, że aż rażące. To jest taka zemsta opów, na zasadzie: skoro już musimy wprowadzić tą przenośność, to opuźnimy to jak tylko można (już byliśmy tego świadkiem) a jak już wprowadzimy to z wieloma utrudnieniami i pokażemy ludziom ze to tylko pogarsza sytuacje... a potem taki RAFALS wypisuje że Polacy to naród malkontentów bo narzekają... na coś na co narzekali by Anglicy, Niemcy i każdy inny, tylko że np. w Angli by takie coś nie przeszło
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 21:49
    Zresztą dobrze że poruszyłeś abonament, no właśnie... HALO !!! przecież płacę już abonament i tego typu "usługi" powinny być wliczone w abo, to oczywiste.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-17 21:52
    ***lennox - kluczową sprawą jest to , że możesz , ale NIE MUSISZ korzystać z formy płatnej. To w zasadzie zamyka całą dyskusję. Jest to tylko alternatywa dla formy bezpłatnej.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 21:59
    *issa - kluczową sprawą jest to że jest to celowe utrudnianie ludziom korzystania z tej usługi, ciężko żeby za każdym razem włączać kompa bo chce zadzwonić na jakiś numer wew. sieci na który wcześniej nie dzwoniłem. I kończonc, powiem Ci tylko tyle: mam nadziej że URTiP dop...li taką karę za to, że z podkulonymi ogonami się era i plus z tego wycofają (bo z tego co wiem w orange jest za darmo) i to tyle, podejżewam że ludzie będą na to tak narzekać, że szybko przejdzie nowelizacja i NAKAŻĄ złodzieją udostępnienie takich informacji za darmo ZAWSZE, a nie tylko w domu przed komputerem.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2006-01-17 22:00
    lennox: Coś nie w formie dzisiaj? Gdzie ja napisałem, że krytykowanie płatnego sprawdzania to malkontenctwo? Napisałem tylko, odnosząc się do twojej wypowiedzi, że ludzie narzekali na brak przenoszenia numeru, a teraz narzekają, że nie wiedzą do jakiej sieci dzwonią.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 22:01
    o ile to w ogóle teraz jest zgodne z prawem...
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2006-01-17 22:02
    lennox: Idźmy za ciosem, niech ukaz wydadzą, żeby dzwonienie też było za darmo.A co, niech złodzieja mają!
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 22:03
    *RAFALS - no nie wiem, ja poprostu jak słyszę że Polacy są malkontentami zapala mi się czerwona lampka :) wiem jak bardzo wymagający są Niemcy, albo Angliczy czy Francuzi... i Polacy to przy nich takie ciche myszki które na wszystko się godzą, dlatego reaguje "alergicznie" na takie wypowiedzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2006-01-17 22:05
    Mówienie o Polakach, że to takie ciche myszki, to wybacz, mocne nadużycie.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 22:06
    *RAFALS - no tak, czyli sprowadzamy rozmowę do absurdu ? widzisz różnica jest taka, że np. w Niemczech sprawdzenie z TELEFONU czy dany numer jest w sieci czy poza nią JEST ZA DARMO, ale rozmowy nigdzie na świecie nie są za darmo... no ale jak dla Ciebie to to samo to GRATULUJĘ :D
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 22:12
    *RAFALS - no sory ale czy Ty byłeś kiedykolwiek za granicą ? Polacy są czasmi TROCHĘ wymagający, ale nie tak jak np. Angole, a mimo tego znajdują się osoby które mówią że Polacy to malkontenci, to jest niedorzeczne. Gdyby wszystkie firmy, sklepy, operatorzy, ubezpieczlnie itp... dziłały dokładnie tak jak na zachodzie to uwierz mi (ide o zakład) że Polacy by nie narzekali, a w każdym razie nie na wszystko, a skoro u nas WSZYSTKO jest słabe, niskiej jakości, denne i co najgorsze DROŻSZE itp. to normalne że każdy myślący człowiek będzie narzekał, wiesz... tylko krowa bierze co dają i nie myśli, nie narzeka.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2006-01-17 22:14
    "malkontent człowiek niezadowolony ze wszystkiego, we wszystkim doszukujący się wad, niedostatków, ujemnych stron" za Kopalińskim. Nie sprowadzamy do aburdu. Tylko dziwi mnie twoje zacietrzewienie. Też się cieszę, że jest kolejna możliwość. Szkoda, że sprawdzanie bezpłatne tylko przez www. Ale po co sprawdzanie? Wystarczyło by podać sygnał dźwiękowy przed połączeniem (tak jak w home zone w Plusie) i po kłopocie. Bez dzwonienia, bez smsowania i www. Wiesz, czy dzwonisz do sieci własnej czy obcej. A rozmowy są za darmo chyba jeszcze na Białorusi (kiedyś przynajmniej były) w telefoni stacjonarnej na numery lokalne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2006-01-17 22:18
    lennox: Taki przykład, jest huragan, niszczy tereny zamieszkane przez amerykanów i meksykanów. I co sie dzieje po? Amerykanie biorą się do roboty a meksykanie zaczynają się modlić. A Polacy to tak jak meksykanie. Zawsze czekają, że coś im spadnie z nieba, narzekają na otaczający świat i modlą się o poprawę. Angole natomiast biorą się do roboty. Jak mają problem z operatorem, to przy pomocy legislatora i regulatora załatwiają sprawę.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 22:19
    a u nas nawet proszki do prania są gorszę i to widać (i czuć) na oko, ariel w Polsce to inny proszek, niż ariel w Niemczech, pizza dr. oetkera w polsce to straszny syf, ale już w niemczech jest całkiem niezła i tak jest z wszystkim, ja często jeżdże do Niemiec i tam nawet mydło kupuje, bo to g... co w Polsce sprzedają śmierdzi ! i to firmowe, za 8-10zł (w płynie) Albo np. oliwa z oliwek w niemczech WŁOSKA kosztuje 12zł za 0,75 litra, a u nas jakiś hiszpański shit kosztował do niedawna 15zł za 0,5 litra, teraz już są czasami 0,75 za ok. 15zł ale to i tak drożej NOMINALNIE, dlateg to też kupuje w Niemczech, poprostu w Polsce jest SYF pod każdym względem, jak tylko skończe studia to stąd uciekam... a Ty się naprawde dziwisz że Polacy narzekają, przecież MAJĄ NA CO !
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2006-01-17 22:20
    A i czym innym jest domaganie się zmian, czy swoich praw (angole) a czym innym jest permanentne narzekanie na wszystko bez podejmowania działań żeby to zmienić (Polacy).
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2006-01-17 22:23
    lennox: A za studia kto Ci płaci? Mama z tatą czy to syfiaste polskie państwo?
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 22:26
    *RAFALS 17-01-2006 21:14 - no tak z tym to się mogę jak najbardziej zgodzić, tylko niestety tego sygnału nie ma :/ ale to dobry pomysł... natomiast co do huraganu, to masz tutaj trochę racji "Amerykanie biorą się do roboty a meksykanie zaczynają się modlić. A Polacy to tak jak meksykanie" PRL jeszcze na długo będzie nam bruździł :) ale z tym huraganem to z drugiej strony trochę niefortunny przykład, bo tam akurat amerykanie nie dali sobie rady, a taka potęga i co... klapa. Zresztą każdy ma broń, więc konsekwencją huraganu była absolutna anarchia, także akurat tutaj to się amerykanie popisali czymś zupełnie innym ;) ale coś w tym jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2006-01-17 22:28
    lennox: A ty byś sobie dał radę z huraganem? Dobrego samopoczucia Ci nie brak, albo jesteś tak naiwny.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2006-01-17 22:31
    A ja proszku nie wącham tylko piorę w nim. Pizzy z mrożonek nie jem. Wolę sobie sam zrobić, albo iść do takiej jednej dobrej lokalnej knajpki. Oliwę owszem jem, jest za droga, ale to wina ceł zaporowych jakie stosuje UE. Tańsza oliwa i lepsza jest np. w Turcji. Ale i tak osobiścię wolę olej z pestek winogron, ma delikatniejszy smak... A tak wogóle to idę spać, tak jak mój synek...:) Powodzenia w dalszej dyskusji.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 22:33
    a no wyobraź sobie że nie Państwo tylko JA ! :P bo to zaoczne studia... "A i czym innym jest domaganie się zmian, czy swoich praw (angole) a czym innym jest permanentne narzekanie na wszystko bez podejmowania działań żeby to zmienić (Polacy)." nie no generalnie widzę że masz rozsądne podejście do tematu, także nie ma co się przeżucać argumentami :) Twój pierwszy post trochę mnie zagotował... ja też uważam że krytyka w Polsce zazwyczaj jest niestety niekonstruktywna, ale mimo tego uważam że powinno się narzekać, bo wymusza się w ten sposób korzystne dla siebie zmiany, a jak się przyjmuje wszystko z zadowoleniem, czy milczeniem, to poco dana firma ma polepszać swoją ofertę, usługi itp. skoro jest tak dobrze
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-17 22:40
    czy ja bym sobie dał radę ? pewnie że nie. Chodzi o to jak PAŃSTWO sobie z takim czymś poradziło. I nie mów mi przypadkiem że Polska też by sobie nie poradziła, bo tutaj mówimy o JEDYNYM supermocarstwie na świecie, które zostało rzucone na kolana, a teraz nie bardzo administracja się kwapi do napraw, bo tam i tak mieszkają głównie "czarnuchy" (nie jestem rasistą, ale wszyscy wiemy jaki jest stosunek administracji republikańskiej do murzynów, widziałeś kiedyś murzyna - republikanina ? nikt nie widział :) ) I USA, które tak nieudolnie i agresywnie próbuje naprawiać świat (okupacja Iraku, wtargnięcie do Afganistanu, grożenie Iranowi, Korei Płn. itp.) i rzekomo wprowadzać demokracje (której nawet u siebie nie mają, w przeciwieństwie do państw europejskich) nie mogą sobie poradzić z taką drobnostką, jak zapanowanie na społecznością, jak ewakuacja KTÓREJ NIE BYŁO ?!
    0
  • Users Avatars Mini
    Aster pisze: 2006-01-17 22:42
    W Orange sprawdzanie bezpłatne, i to z telefonu, a nie www. Co za ***** wymyślił by sprawdzać nr na www? Idę ulicą, chcę gdzieś zadzwonić, i co? - Mam iść np do kafejki netowej by sprawdzić??? A w Orange *555 - i już! I się tym nie chwalą.
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2006-01-17 23:04
    ludzie poczytajcie to co napisaliście! czy wy naprawde chcecie sprawdzac do kogo nalezy nr przed kazdym połaczeniem? No chyba nie jestescie normalni! rzeczywiscie, nie bylo przenoszalnosci zle, teraz znowu zle bo trzeba sprawdzac, gdyby przed polaczeniem podawali do jakiej sieci dzwonisz, tez byloby zle, bo za dlugo by to trwalo. wielu z was nie dogodzi, a na rachunki wydaje sie 20-50 pln, a wymagania jakby to byly setki... a jak sie komus bardziej podoba na zachodzie to zawsze moze tam wyjechac...
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2006-01-18 00:01
    Niech zniosą interconnect i zrobią tanie stawki na każdą sieć.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-01-18 00:05
    ***eranet i tu masz racje... Nijak nie dogodzisz POLAKOWI
    0
  • Users Avatars Mini
    AK pisze: 2006-01-18 00:52
    Ludzie o czym wy mówcie o jakimś sprawdzaniu numerów do jakiej sieci dzwownię (((. Szkoda na to czasu. CZAS TO PIENIĄDZ-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-01-18 00:53
    lennox - celowe utrudnianie b trzeba zapłacić za esemesa... Era w ogóle nie zaoferowała nawet darmowych esemesów... Jeśli chcesz sprawdzić musisz w jakiś sposób połączyć się z internetem - w domu "za darmo" ;-) Aster - ja idę ulicą i jeśli potzrebuję dzwonić to... dzwonię po prostu ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2006-01-18 10:27
    dla mnie ZERO prolblemu. jak dokogos dzwonie to zwykle do jakiegos kumpla, o ktorym doskonale wiem w jakiej ma sieci telefon czyli wiem ile place. jakos ultra zadko zdaza mi sie dzwonic do numerow "obcych" do ktorych nigdy nie dzwonilem. i chyba wiekszosc ludzi tak ma (chodzi o telefony prywatne a nie firmowe). to chyba jasne ze dzwonimy glownie do znajomych a nie na JAKISTAM numer.
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2006-01-18 10:30
    a zreszta. ja tam nigdy nie sprawdzam czy dzwonie w sieci z tanszego pakietu z propozycji czy z abonamentu, czy juz abonament przekroczylem. jak mi potrzeba to dzwonie i nie przejmuje sie bardzo czy place 75, 72 czy 41 groszy za minute. potem przychodzi rachunek 50, 80 moze 100 pln i go place. mam telefon po to zeby z niego dzwonic a nie zeby nazekac ze polaczenia sa drogie
    0
  • Users Avatars Mini
    ds pisze: 2006-01-18 18:04
    yurgal: Konto Rodzinne to kombinowanie plusa. W BOK-u powiedzieli że to przez pomyłkę się znalazło w ebok-u i zostanie usunięte, a jest to usługa którą sobie testują i na razie nie mają żadnych informacji co to będzie więc nic nie powiedzą. I tyle ...., pozdrawiam. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2006-01-18 19:11
    lennox: Czarni republiknie? Proszę bardzo, Condi Rice, Colin Powel, to tak na szybko, a pewnie więcej by się znalazło.
    0
  • Users Avatars Mini
    profit pisze: 2006-01-19 01:18
    ZAWSZE MOŻNA JESZCZE ZAPYTAĆ ROZMÓWCĘ I W RAZIE CZEGO SIĘ STRESZCZAĆ!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-19 13:13
    *eranet - "czy wy naprawde chcecie sprawdzac do kogo nalezy nr przed kazdym połaczeniem?" nie, dla mnie wystarczy że będę to musiał zrobić jeden RAZ, jest to poprostu skandal, nie ma o czym w ogóle mówić, dlaczego mam za coś takiego płacić ?!? *wlo - tak w domu łącze się z netem ZA DARMO, ponieważ mam ryczałt i czy to sprawdzę czy nie, zapłace na net tyle samo. *profit - akurat tutaj masz rację, można. Co nie zmienia faktu że te smsy powinny być darmowe. *RAFALS - Ty tak poważnie ??? :D przecież wiem że jak ameryka długa i szeroka paru czarnych republikanów się znajdzie :) nie bierz tega AŻ TAK dosłownie. Zresztą Condoliza Rice to akurat świetny przykład, osoby która jest taką "białą-czarną" wzięta do administracji, żeby pokazać, że "my nikogo nie dyskryminujemy"...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-19 13:20
    tylko szkoda że na Florydzie dziesiątki tysięcy czarnych nie mogło głosować W OGÓLE, mimo że byli zameldowani, bo wiadomo że żaden czrny nie zagłosuje na republikanina, okazalo się że floryda była decydująca dla całego kraju (kto zna system wyborczy USA wie o czym mówie) ale bush już wybory wygrał... A niewiem czy wiesz apropo "Condi" że pracowała wcześniej w koncernie Halliburton, jako vice-prezes, a po napaści na Irak (i gdzie ta broń masowego rażenia ?!?) nie kto inny jak Halliburton dostał kontrakty na ok. 2Mld $$$ BEZ PRZETARGÓW, zresztą Dick Cheney (tak, następny jastrząb, który gorąco popierał atak na Irak) też pracował w tym koncernie, niepamiętam czy jako członek rady, czy też vice-prezes... ale to tak na marginesie tylko :) a wy myślicie że to u nas jest korupcyjny styk biznesu z polityką ??? :D
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-01-19 13:24
    *wlo - "Era w ogóle nie zaoferowała nawet darmowych esemesów..." no tak, czyli era jest JESZCZE gorsza, tylko to że ktoś jest gorszy, nie znaczy że ten drugi jest dobry... o ile wiem to tylko w orange jest to za darmo, tak jak powinno być i tutaj ode mnie 10 pkt. dla orange (chyba pierwszy raz od 2 lat daje orange dychę :) )
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-01-21 15:55
    a orange jak zwykle to ......
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-01-21 15:56
    ale plus mogl pokazywac z jakiej sieci jest dany numer a nie tylko czy należy tak jak ma era :D
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-01-24 17:22
    po co wproiwadzac takie uslugi - wystarczy tylko ze za miesiac jak otrzymasz rachunek i zobaczysz sume to ci szczena opadnie :) recze ze zapamietasz na cale zycie ;) usluga *555 czynna od kilku miesiecy?? a przenoszenie numerow od kiedy?? podejrzewam ze usluga ta dzialala poprawnie dopoki nie wprowadzono uslugi przenoszenia numeru :D heh
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: