T-Mobile rusza z bożonarodzeniową kampanią pod hasłem „Najbardziej ciążą niewysłane wiadomości”.
Za kreację odpowiada INGO Sztokholm, polską adaptację przygotowała VML Polska, zakupem mediów zajął się Mindshare, a działania BTL prowadzi ARC z Grupy Publicis. Kampania będzie obecna w telewizji, kinach, internecie, social mediach, OOH oraz w salonach operatora.
Równolegle operator uruchamia świąteczną odsłonę programu Magenta Moments. Od 12 listopada do 26 grudnia mają pojawiać się kolejne aktywacje: od gier z tabletami w puli nagród, przez nielimitowane karty kinowe Cinema City i vouchery do sklepów internetowych, po akcesoria do telefonów i sezonowe gadżety w rodzaju zimowych czapek. Sama oferta świąteczna T-Mobile potrwa do 30 grudnia.
W części sprzętowej przygotowano pięć propozycji w różnych półkach cenowych.
Najniżej pozycjonowane Samsung A17 i Xiaomi Redmi 15 5G można dobrać za 5 zł miesięcznie przy wyborze abonamentu „Oferta Nielimitowana”. Ten plan obejmuje nielimitowane rozmowy, SMS-y/MMS-y oraz internet bez limitu danych i prędkości w cenie 75 zł miesięcznie, z uwzględnieniem łącznie 20 zł rabatów (10 zł za zgody marketingowe i 10 zł za e-fakturę).
Samsung A56 5G i Xiaomi 15T przeceniono odpowiednio o 700 zł i 1200 zł w zestawie z tym samym planem. Najmocniejszą propozycją jest Samsung Galaxy S25 FE — według T-Mobile 1200 zł taniej od ceny rynkowej. Podane kwoty dotyczą zakupu ze wspomnianym abonamentem i uwzględniają rabaty za odkup starego urządzenia.
Szczegóły kampanii oraz listę urządzeń w promocji T-Mobile publikuje na swojej stronie. Operator zapowiada, że nowe benefity w Magenta Moments będą dokładane sukcesywnie w trakcie trwania akcji.