Tanie rozmowy w sieci Idea - oferta 'Wolne Chwile'

Newsy
Opinie: 76

Od 26 kwietnia br. abonenci sieci Idea będą mogli skorzystać z usługi "Wolne Chwile". Usługa jest dostępna dla wszystkich abonentów posiadających plany tarywowe Idea Optima. Usługa "Wolne Chwile" umożliwia wykonywanie tańszych rozmów rozpoczętych  poza godzinami szczytu, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 18.00 - 6.00 oraz w soboty, niedziele i święta przez całą dobę. Usługą  objęte są połączenia z numerami wszystkich operatorów sieci komórkowych oraz z numerami sieci stacjonarnych. Z tańszych połączeń można korzystać po wyczerpaniu pakietu bezpłatnych minut i/ lub SMS-ów i już następnego dnia po dokonaniu aktywacji usługi.

Cena za minutę połączenia w usłudze 'Wolne Chwile' zależy od rodzaju planu taryfowego, z którego korzysta abonent (cena za 1 min. połączenia):

  • Nowa Idea Optima 15 -   0,75 PLN (netto)

  • Nowa Idea Optima 30 i Idea Optima 30 -  0,70 PLN (netto)

  • Pozostałe plany taryfowe -  0,65 PLN (netto)

Usługę "Wolne Chwile" można łączyć z usługą "Trzy i Ja".

Opinie:

Opinie archiwalne (76):

Komentuj

Komentarze / 76

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-04-23 13:40
    W sumie to zadna rewelacja, bo trzeba wywalic bezplatny pakiet, ale zawsze lepsze to niz nic, choc ceny tych polaczen tez nie sa tak rewelacyjne jak powinny byc! Nie mozna tego nazwac promocja, poniewaz powoduje ze klient zaplaci wiecej, a posrednio mniej! Ludzie ktorym wystarczal pakiet, po jego wyczerpaniu dopiero beda rozmawiac taniej, a powinno byc ze po 18, a przed 6 rano oplata za minute powinna sie dzielic na dwa i wtedy byla by to promocja, at ak to tylko zwykle naciaganie klienta na wyzszy rachunek! Moze ktos na to wpadnie i zrobi z tym dzieleniem oplaty po szczycie, ale raczej w to watpie! ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-04-23 13:44
    Z drugiej strony nie mozna karcic Idei za takie zagranie! Wydaje mi sie ze dlatego wszystkie uslugi opieraja sie na zasadzie, za zadna nie obejmuje zabawy z minutami w pakietach bezplatnych polaczen, ale tylko i wylacznie po wyczerpaniu tych minut! Istnieje mozliwosc ze wszystko opiera sie o system rozliczeniowy i naliczeniowy! Moze jest on tak skonstruowany ze nie potrafi policzyc minut w inny sposob, a jest taka mozliwosc jak skoncza sie minuty abonamentow, ale tego nie wiedza nawet najstasi gorale!
    0
  • Users Avatars Mini
    cececi pisze: 2002-04-23 13:45
    dla mnie rewelacja
    0
  • Users Avatars Mini
    surf pisze: 2002-04-23 13:47
    do Qba: Znowu coś komuś nie pasuje. Jeżeli chcesz to sam załóż własną sieć komórkową, wykup licencje, zbuduj infrastrukturę, zatrudnij pracowników i oferuj telefony po 1 zł, abonamenty od 1 zł do 5zł miesięczne a rozmowy w cenie 0,05zł do 0,5 zł. Ciekaw jestem jak długo byś pociągnął???
    0
  • Users Avatars Mini
    cececi pisze: 2002-04-23 13:48
    po raz pierwszy IDEA wprowadziła rozróżnienie szczyt/poza szczytem- czyli bedzie trochę taniej dla tych co dzwonią po wykorzystaniu pakietu
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-04-23 13:52
    surf ja posiadam telefo pracowniczy w sieci Idea i place za minute polaczenia niezaleznie od sieci i szczytow tylko 0,48 zlotego brutto, wiec takie promocje mnie nie dotycza, ale nie zawsze sa ciekawe!
    0
  • Users Avatars Mini
    cececi pisze: 2002-04-23 13:52
    Surf: masz całkowitą racje, niektórzy chcą żeby operatorzy jeszcze dopłacali za korzystanie z telefonu
    0
  • Users Avatars Mini
    Artur pisze: 2002-04-23 13:53
    Qba jesteś niepoprawny ;-) Dlaczego naciąganie? Jeżeli komuś wystarcza pakiet bezpłatnych minut, to faktycznie ta promocja nie obniża kosztów. Jednakże w przypadku osób, które wykorzystały w pełni pakiet bezpłatnych minut, i potrzebują gdzieś zadzwonić jest to na pewno lepsze rozwiązanie niż dotychczasowe, czyż nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    IGOR pisze: 2002-04-23 13:55
    Dziwne, że nazywa sie to \\\"usługą\\\". To jest przeciwż normalna zmiana cennika- obniżenie opłat za rozmowy poza szczytem !
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-04-23 13:57
    Artur moze z tym naciaganiem przesadzilem, ale nie jest to taka rewelacja jak powinna byc! Jednak gdyby mozna bylo korzystac z tego niezaleznie od ilosci bezplatnych minut na koncie, a po szczycie dzielily by sie na pol, bylo by o wiele lepszym rozwiazaniem dla wszystkich!
    0
  • Users Avatars Mini
    ST-200 pisze: 2002-04-23 14:11
    mnie sie to podoba, zawsze jakis krok na przod.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-04-23 14:14
    Igor, właśnie to miałem napisać - idea wprowadza rozmowy poza szczytem i tyle. Są one nieco droższe niż w erze, ale jeśli popatrzeć na całość cennika, to już zupełnie inaczej to wypada. W takiej sytuacji obecnie idealna ma zdecydowanie najlepsze plany taryfowe na rynku (oczywiście wg mnie)
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-04-23 14:16
    ech, kompinatorzy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-04-23 14:18
    Jeszcze jedno - czy za uruchomienie tej "promocji" trzeba coś zapłacić (aktywacja, abonament)???
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartuzi pisze: 2002-04-23 14:19
    hmm, usługa, tak więc trzeba bedzie pewnie za to zapłacić...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-04-23 14:20
    Tak bo wlasnie nic o tym nie zostalo podane, a moze jest to tak zrobione zeby znow jakos nas pociagnac po kieszeni, ale w to watpie!
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-04-23 14:21
    cececi :oj mylisz sie plaskie taryfy byly od optimy idea 50 i 150 mialy rozroznienie. takie promocje promuja tylko najnizsze abonamenty bo wtedy szybko sie koncza minuty jest 3 i ja i jest prawie za friko.kiedy bedzie cos dla ludzi ? nie mowie o promocjach na polaczenie chce telefon telefon taki jaki jest w plusie i w takiej cenie jak oni go tam maja no moze bez 5510 bo jest oferowany zbyt tanio : pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-04-23 14:21
    Jakby to nie zżerało minut z abonamentu to byłoby ciekawą ofertą.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-04-23 14:25
    Luk23, czy ja wiem czy niskie taryfy promują? W abonamencie i tak minuta może wypadać taniej, trzebaby policzyć dla każdej taryfy
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2002-04-23 14:27
    Super. Zaskoczyło mnie tym bardziej, że dla stalych abonentow jedną ofertę juz wprowadzili (trzy i ja). Choc widze po komentarzach powyzej ze jestescie sknery niesamowite. Pewnie czesc z was ma 3310 i Opti15 i trzymacie sie zeby sie "zmiesic w minutach". (Niczego innego wywnioskowac nie mozna). Dobrze, ze "Usługę "Wolne Chwile" można łączyć z usługą "Trzy i Ja"" bo razem z ta druga daje super oferte.
    0
  • Users Avatars Mini
    pwz pisze: 2002-04-23 14:31
    A co z tym \"następnego dnia po dokonaniu aktywacji usługi\"? Gdzie tą usługę się aktywuje i ile to kosztuje? A tak poz tym to kiedy będą nowe słuchawki? Może w końcu się doczekamy eryków t65 i t68 i tylko niech się nie tłumaczą że te słuchawki nie mają jakiegoś p-channel! A tak jeszcze poza tym to rewelacja, zwłaszcza w połączeniu z 3 i ja oraz bezpłatnymi rozmowami jeżeli ktoś się na to załapał.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-04-23 14:36
    a dla mnie jest to jasny dowod na to ze taryfy idei nie sa idealne. plaskosc chyba sie nie sprawdza do konca z tad te mnozenie tanszych polaczen i dodatkowych uslug w ktorych juz wkrotce nikt sie nie bedzie mogl polapac. i choc idea mocno sie stara to ja takie ceny mam w plusie bez jakis odpalen uslug a w sobote rozmawiam nawet za 0.25gr.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-04-23 15:07
    graffi:ale zobacz masz 15 minut szybko je wykorzystujesz masz 3 i ja no i wolne chwile a tak np korzystajac z optimy 90 to juz masz wyliczone ze akurat tyle ci minut miesiecznie potrzeba i raczej nie bedziesz korzystal z takich uslug.
    0
  • Users Avatars Mini
    ECz pisze: 2002-04-23 15:21
    Płaskie taryfy wyszły bokiem?...
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-04-23 15:28
    Hmmm. rozmawiasz raczej za 30 groszy. Ale moim zdaniem wybór czy chcesz płaską taryfę (non stop) czy wręcz przeciwnie (często lub czasami) jest lepszy od wyboru:musisz mieć płaską taryfę (Optima) I ideowcy to chyba zrozumieli.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2002-04-23 15:30
    A dla mnie jest to kolejny krok we właściwym kierunku (obniżanie ceny połączeń). Tylko ciekawe ile za aktywację tej usługi? Dobrze, że jest to do wykorzystania po wyczerpaniu pakietu - bo w pakiecie jest mi wszysko jedno za ile rozmawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-04-23 15:41
    do jarpol: ja rozmawiam za 25 gr a co do reszty to sie zgadzam.
    0
  • Users Avatars Mini
    IGOR pisze: 2002-04-23 15:52
    graffi- Najlepsze oprócz Plusa !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    artg pisze: 2002-04-23 15:53
    Witam Czyli jak dobrze czytam to info , to po wyczerpaniu pakietu bezpłatnych minut, dzwonie za 0,70 gr (netto) za min. po 18.00 (oraz soboty, niedziele). dodatkowo jak korzystam z 3 i ja, płace tyle samo (0,70 gr.) z wybranym nr tel. całą dobę. Wow, mam jeszcze promocję 2 razy dłużej oraz Co 2 Minuta Gratis. Ale IDEA wali promocje. Tylko te telefony.....
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-04-23 15:54
    Gadek i Jarpol: dobrze gadacie. Plaskosc nie poplaca :) tylko po co robic z tego PROMOCJE? Gadek: jak doliczysz Vat, to bedziesz rozmawial za 30gr :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Yaboll pisze: 2002-04-23 16:19
    Widocznie rzeczywiście dostrzegli, że te ich płaskie taryfy to wcale nie są takie ciekawe i wprowadzili tańsze połączenia po szczycie. Na razie nazwali to usługą, popatrzą sobie jak to wpłynie ogólnie na ruch w sieci i zyski z tego, i jeżeli będą mieli z tego więcej kapusty od nas to po prostu wprowadzą nowy cennik i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    lookas pisze: 2002-04-23 16:20
    argt: w 3iJa jest 35 gr netto. Jak na razie to Idea ma najlepszy przyrost abonentów i pewnie dalej tak będzie bo ma wyraźna politykę cenową. I to ją wyróżnia na tle innych operatorów. Gadek: rozmawiasz za 25 gr netto ale jedynie z plusem, prawda? bo zapomniałeś dodać. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-04-23 16:27
    lookas: rowniez ze stacjonarka. Tak jak Ty w 3iJa, u nas to sie zwie Sami Swoi i bylo nowoscia co najmniej 2 lata temu...
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-04-23 16:28
    News coś mówi o "dokonaniu aktywacji"... Na czym ona będzie polegała? Czy będzie dokonywana automatycznie - po wykorzystaniu pakietu bezpłatnych minut. Może już ktoś wcześniej na to odpowiedział... Jeżeli tak to sorry, za dużo komentarzy. Z góry dzięki za odpowiedź, Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gienek pisze: 2002-04-23 16:28
    Po co oni ludzią mydlą oczy słowem PROMOCJA? To przygotowanie do nowych taryf i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    lookas pisze: 2002-04-23 16:39
    nepomucen: ok, Sami Swoi w Czasami po 0,30; w Czesto- 50% w NonStop - brak!! a w Idei 3iJa we wszystkich taryfach!
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2002-04-23 16:48
    Długo trwało zamin Idea pokapowała się, że taryfy Opitima powodują, że opłaca się rozwmawiać tyle minut ile jest w pakiecie i ani jedną mniej, ani jedną więcej. Może dla tego, że mają sztuczną inteligencję ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2002-04-23 16:50
    Do lookasa - nie tylko z Plusem, także z siecią stacjonarną.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-04-23 16:52
    do nepomucen: a le ja vatu nie doliczam wrecz odliczam
    0
  • Users Avatars Mini
    artg pisze: 2002-04-23 16:55
    Idea łapie nowych klientów, a ma gdzies starych, lojalnych. Cały czas czekam na jakies rozsadne fony w ofercie zostanmy razem (Siemens S45, ME45, ErykT68) i w rozsądnych cenach. A tu lipa....
    0
  • Users Avatars Mini
    Zeeke pisze: 2002-04-23 17:19
    artg: chciałbyś mieć te fony w ZR, ale fajnie by było, żeby pojawiły się też w normalnej ofercie dla nowych klientów :) Rozsądne ceny to według Ciebie jakie? Dla mnie to cena zaporowa, która skuteczne zniechęca do zakupu telefonu wałków i innych przekrętów. A Abonent jeżeli chce korzystać z usług sieci i tak zakupi telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    artg pisze: 2002-04-23 17:25
    Jestem w stanie za nowego Siemensa S45i, M50 (czekam na niego juz dużo za długo) dać nawet ze .... 600-700 zł netto.
    0
  • Users Avatars Mini
    maybach pisze: 2002-04-23 17:56
    artg: ja bym tyle nie dal
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-04-23 17:57
    Luk23, najbardziej opłacalne to by było, gdyby o240 nie starczała :) A generalnie, ja raczej przekraczam minuty z abo
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-04-23 17:59
    Igor, akurta to jest kwestia upodobań, ja patrzyłem na ceny, które są względnie najniższe
    0
  • Users Avatars Mini
    lolek pisze: 2002-04-23 18:03
    Zawsze to coś nowego. I tak na naszym rynku idea wprowadza najciekawsze "gagi". Popatrzcie na Plusa. To jest przykład jak naciągać frajera "gładką gadką" a nie realnymi obniżkami.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-04-23 18:07
    artg: za prawie tyle mozesz na allegro.pl kupic
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-04-23 18:32
    do lolek: ja za frajera sie nie uwazam. wrecz przeciwnie. a moze ty masz jakies inne abonamenty do wyboru. jezeli tak to zaproponuj cos dla mnie w idei. rozmawiam przez komorke po 18 i w weekendy srednio jakies 140 minut, wysylam jakies 50 sms na miesiac. chcialbym sie zmiescic w 80 zł netto z abonamentem. czekam na oferte.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mc snafi pisze: 2002-04-23 18:53
    Widze, że niektórzy mają jakieś problemy w życiu i nie widzą tego co im ERA wciska!? Jarpol albo graffi całkowicie was nie rozumiem!!!!!!!!!!????????? pokażcie mi która sieć ma inaczej niż Idea zaproponowała z minutami po wyczerpaniu minut z abonamentu ??? W.K.Ó.R.W.I.A.J.Ą mnie takie puste wypowiedzi prostaków, którzy używają pre-paid albo najtańszych abonamentów typu "Moja" w ERZE graffi sieroto nie pisz więcej takich pierdół ! od kiedy Idea ma droższe połączenia od Idei???!!! człowieku chyba nigdy nie widziałeś cennika na oczy!
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-04-23 18:57
    Gadek: ja bym Ci zaproponowal tylko Czasami 150 w Plusie :)) pewnie z tego wlasnie korzystasz. Nic lepszego dla Ciebie nie bedzie. Tym bardziej w Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-04-23 18:59
    a nie wiem o co chodzilo lolkowi... dziwna wypowiedz, pozbawiona konkretow...
    0
  • Users Avatars Mini
    arsenaldex pisze: 2002-04-23 19:04
    No, promka całkiem nieźle przemyślana, a czy odniesie sukces, to się zobaczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-04-23 19:09
    a czy jest cena aktywacji i czy trzeba za to płacić dodatkowo co miesiąc?
    0
  • Users Avatars Mini
    FAN pisze: 2002-04-23 19:25
    Zawsze to jakieś urozmajicenie oferty...
    0
  • Users Avatars Mini
    konik pisze: 2002-04-23 19:35
    OffTopic: Widzę, że McSnafi ma HARWARDZKIE wykształcenie ze średnią ocen A. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    konik pisze: 2002-04-23 19:40
    ...bo ubliżać komuś od prostaków źle świadczy o ubliżającym. Przyjacielu (to taki grzecznościowy zwrot), jeżeli ktoś korzysta z pre-paidów albo z najtańszych taryf, nie znaczy, że jest prostakiem. Może właśnie wręcz przeciwnie - potrafi liczyć. Każdy wybiera taką taryfę, jaka jemu pasuje. Każdy ma prawo do takiego poglądu, jaki chce akurat wyrazić, ale kulturalnie, chłopie! Ja nie zgadzam się ze sporą częścią wypowiedzi. I co, jeżeli ktoś ma np. Erę, powinienem wyzwać od dresiarzy, prostaków, głąbów itp.? Bez jaj, kolego, bez jaj! Pozdrawiam! Przedostatni sprawiedliwy - KONIK. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-04-23 19:44
    McSnaffi, pogratulować tylko "nieprostackiego" zachowania. A na przyszłość mała uwaga - jak nie rozumiesz (do czego sam się przyznajesz) to poproś o wyjaśnienie a nie obrażaj
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-04-23 19:48
    Btw, naie używam pre-paid'a ani najtańszego abonamentu, ani nawet żadnego z 3 najtańszych ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-04-23 20:01
    Gienek MA racje... to mi wyglada na badanie rynku PRZED wprowadzeniem nowych cennikow /pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2002-04-23 20:02
    lejecie wode juz - co drugi post jest pozbawiony sensu
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2002-04-23 20:08
    A tak naprawde idea dala kolejny krok w przod. (Oby nie bylo aboanmentu za te usluge). Wezcie porownajcie sobie pod uwagę niskie taryfy np. MOJA45 - OPTIMA30. W erze macie 1.65/0.73 (abo 73.07 zł) w idei 1.65/0.85 (abo 48.78 zł). Pomijajac ilosc bezplatnych minut, idea mimo ze ma tanszy abonament oferuje podobne ceny. A jak sie doda jeszcze trzy i ja... Podalem ceny brutto. Sory ze podobny post dalem na konkurencji, ale konkurencje nie kazdy oglada.
    0
  • Users Avatars Mini
    elemel pisze: 2002-04-23 20:08
    Dzwoniłem do BOKu IDEI w sprawie szczegółów tej Promki, a tam tradycyjna niespodzianka - PTK Centertel nie świadczy takiej usługi i nie wiadomo kiedy zacznie. Albo coś się GoLowi pomyliło albo W IDEI tradycyjnie pracownicy są skrajnie niedoinformowani.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2002-04-23 20:09
    Nie świadczy, bo będzie świadczyć od 26-go.
    0
  • Users Avatars Mini
    WK pisze: 2002-04-23 20:10
    Ciekawe ile bedzie kosztowala aktywacja tej uslugi. Byc moze bedzie to oplata miesieczna? BOK Idei jeszcze nic o tym nie wie!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-04-23 20:14
    mowiac krotko wprowadzili to co konkurencja ma od zawsze no i czas najwyzszy tyle ze tam to maja wszyscy a nie jako usluga
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-04-23 20:17
    Idea chyba zaczyna powoli, ale to bardzo powoli łapać o co właściwie chodzi w walce o stałego klienta
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-04-23 20:32
    super ze IDEA cos robi bo to tylko zmusi pozostalych do dzialania:))mysle ze teraz ludzie beda brali O15..i beda korzystac z tych 2 uslug ktore wprowadzila IDEA.
    0
  • Users Avatars Mini
    piotr0007 pisze: 2002-04-23 20:39
    W opisie usługi "WOLNE CHWILE " jest parę błędów o których przekonacie się po 26-04 ale pomysł jest dobry!!!!!!!!!! szkoda że dla Meritum tyle się nie dzieje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-04-23 21:35
    co mnie polecicie w idei meritum !?? chce kupic 8 sluchawek w najtanszym abonencie jaki tam jest bodajze meritum 20 .Jakie wziasc i ktore sa najmozliwsze , tylko odrazu mowie nie chce przeplacic gora 300 zl za sluchwke.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-04-24 00:29
    No zawsze to troszke taniej jest!I + dla IDEI!
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-04-24 12:55
    A więc Idea odchodzi od płaskiej taryfy (na razie tylko od tej kalendarzowej, a nie kierunkowej) - dobrze i źle. Skoro różnica wynosi 10 gr to i tak nie podnieca mnie wyższy plan taryfowy niż 30 minut. Oprócz wspomnianych już niedopowiedzeń/haczyków dodałbym do pytań o aktywację/abonament (skoro jest to usługa, a nie zmiana cennika) jeszcze pytanie o taryfikację - w newsie jest podawana cena za 1 min. , a w Nowej Optimie po pierwszej minucie jest taryfikacja co 30 sek. ... nie ma tu przypadkiem haczyka, że po godzianach (he, he w wolnych chwilach ...) jest taniej, ale kasujemy po minutce ? Co wobec tego gdy ktoś aktywuje tę usługę, a wydzwania jeszcze minuty abonamentowe po 18:00 ? Zmiana taryfikacji, na gorszą po wyrażeniu chęci tańszych połączeń po szczycie ... ? Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-04-24 19:29
    proste jak ktos dzwoni po 18 to bierze tansza taryfe
    0
  • Users Avatars Mini
    muszka pisze: 2002-04-24 22:05
    Abonament miesieczny za "Wolne Chwile", to 2 PLN netto.
    0
  • Users Avatars Mini
    l.u.k.a.s. pisze: 2002-04-25 03:45
    trzeba sie wstrzymac z komentarzami do czasu oficjalnego komunikatu sieci i poznaniu regulaminu. na razie nie ma sie co klocic
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-04-25 15:47
    Ach ta Idea - za wszystko chcieli by dostawać po 2 zł .... ;-(((( No to dobra policzmy: żeby te 2 zł się zwróciło (tzn. by wyjść "na zero") trzeba "wygadać": NO15-2,22min(+15abon.), NO30-3,07min(+30abon.), NO60-4,00min(+60abon.), ... , NO240-40,00min(+240abon.) ... wnioski nasuwają się same ... ale spójrzmy na sprawę inaczej - wygadaliśmy już ww. minuty, 2 zł się zwróciło i teraz chcemy zaoszczędzić powiedzmy 10 zł ... trzeba gadać dalej ... czyli naliczą nam opłaty dodatkowe (choć promocyjne) tyle trzeba: NO15(17,22min)- 11,11min=8,33zł, NO30(33,07min)- 15,38min=10,76zł, NO60(64,00min)- 20,00min=13,00zł, ... , NO240(280,00min)- 200,00min=130,00zł ... Świetnie, żeby zaoszczędzić 10 zł trzeba wydać 130zł, gadając razem 480 minut ... 16 codziennie ... Oczywiście najlepiej wygląda to dla NO15 - tutaj warto zapłacić nawet "na wszelki wypadek" - a aktywacja kosztuje czy nie ? Bo może warto jak się przewiduje "gadany miesiąc", a później zrezygnować ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    yack pisze: 2002-04-26 02:44
    a czy ktos z Was słyszał o zmianach w programie lojalnościowym Idea Profit? podobno mają coś pozmieniać i w dodatku na gorsze dla klienta :-( mam nadzieję, że to tylko plotki....
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: