12 sierpnia br. Internet Group zawarła porozumienie z  duńską spółką Telogic. Umowa dotyczy wspólnego świadczenia kompleksowych  usług wirtualnym operatorom komórkowym w naszym kraju. Jednocześnie IGroup  stanie się większościowym udziałowcem spółki Telogic Poland Sp. z o.o., którą  duński partner utworzył na potrzeby prowadzenia działalności operacyjnej w  Polsce.
 
 Telogic wszedł na polski rynek we wrześniu ubiegłego roku. Firma Telogic Poland  Sp z o.o. zamierza stać się wiodącym dostawcą usług MVNE w Polsce. Telogic  Poland umożliwi firmom oferowanie usług telefonii komórkowej, przy użyciu  infrastruktury istniejących operatorów (Mobile Network Operators - MNO).  Jednocześnie zapewni swoim klientom wszystkie potrzebne do tego usługi i  technologie, takie jak: umowy z operatorem, zarządzanie kartami SIM, biling,  obsługę klienta, CRM czy przenoszenie numerów.
 
 INTERNET GROUP SA jest spółką notowaną na GPW od 1996 roku. Od maja 2007, po  połączeniu z CR Media Consulting, jest grupą kapitałową działającą w obszarze  rynku mediów, marketingu i usług dla biznesu.
Wyniki finansowe Internet Group za drugi kwartał 2008 r.
 
 Przychody Grupy wyniosły 86,0 mln zł i wzrosły o 38,7% w stosunku do 2 kwartału  2007.
 
 W porównaniu z 2 kwartałem 2007 r. spółka znacznie poszerzyła skalę działania.  Na wyniki Grupy wpłynęły spółki przejęte w 2 i 4 kwartale 2007 r., takie jak:  Call Center Poland, ContactPoint, Communication One Consulting, Webtel czy  przedsięwzięcia prowadzone w ramach spółki ZigZag. Łącznie nowe przedsięwzięcia  dodały 22,7 mln do przychodów Grupy.
 
 Największy udział w przychodach stanowiła Platforma Mediowa (CR Media  Consulting, Ad Meritum, Ad.Net, Sabela Media Polska i Online Media Group Poland).  W 2 kwartale spółki te uzyskały przychód 67,0 mln. Największy, 50-procentowy  wzrost odnotował Ad.Net
 Platforma Call Center (Call Center Poland, ContactPoint, Call Connect)  wygenerowała 15,9 mln przychodów
 Wpływy Platformy Biznesowej (ZigZag, Communication One Consulting) wyniosły 6,8  mln
 Przychody Platformy E-marketingowej (Webtel, Interactive Marketing Partner  Polska) to 5,0 mln 
 Platforma Media on-line, w której skład wchodzą nowe przedsięwzięcia, będące w  fazie inkubacji, wygenerowała przychód w wysokości 0,6 mln. Platforma ta ma  osiągnąć rentowność w czwartym kwartale bieżącego roku
 EBITDA Grupy wzrosła o 42,2% z 4,0 mln do 5,8 mln. 
 
 Zysk z działalności operacyjnej wzrósł o 22,2% z 3,6 mln do 4,4 mln.
 
 Wynik netto obciążyły koszty finansowe związane z finansowaniem bankowym  zaciągniętym w celu strategicznej akwizycji spółek skupionych wokół Call Center  Poland SA w 2007 r.
 
		
	 
           
           
           
           
           
          