UMTS/EDGE w Orange - mapy zasięgu

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 107

Aktualne mapy zasięgu EDGE/UMTS sieci Orange:

Mapa zasięgu UMTS/EDGE w Polsce

Zasięg 3G w Warszawie Zasięg 3G w Trójmieście - Gdańsk, Gdynia, Sopot

Zasięg 3G w Katowicach Zasięg 3G w Krakowie

Zasięg 3G w Poznaniu

Opinie:

Opinie archiwalne (107):

Komentuj

Komentarze / 107

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    cstach pisze: 2005-11-21 00:10
    czym oni sie chwala? To co era czy plus juz maja od dawna
    0
  • Users Avatars Mini
    ajpiotrowski pisze: 2005-11-21 00:14
    no niezle i od razu w 5 miastach - myslalem ze bedzie tylko warszawa:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-11-21 00:31
    brawo za udostepnianie umts na najmniej zaludnionych okolicach :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2005-11-21 00:39
    zasięg jak przez łoki tłoki !!
    0
  • Users Avatars Mini
    :Pytanko: pisze: 2005-11-21 00:45
    A co to 3G? I po co mi to?
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-11-21 00:51
    Rzut oka na mapke utwierdza mnie ze "strana maaaajaaaaa szyyyyrokaaaajaaaa" :-) W Poznaniu zasieg nie siega nawet Solacza, plus kleks na nowy terminal na lotnisku Lawica. Z drugiej strony zasieg konczy sie w okolicach ronda Srodka. Wilda pokryta czesciowo. To chyba istny trojkat bermudzki, ze zasieg tak ginie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    22222 pisze: 2005-11-21 00:52
    A gdzie Łódź, Wrocław...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-11-21 00:54
    Muszę przyznać że zasięg EDGE w łorendżu jest wyraźnie lepszy niż u pozostałych opów... jako jedyni pokryli sygnałem moją wichure jak na razie... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-11-21 00:58
    Aha, jedno mne zdziwilo - ze nie podciagneli zasiegu dyrektorowi technicznemu mieszkajacemu na ul. Krynickiej. Jako mieszkaniec Strzeszyna Greckiego wiem, ze przez trzy lata nie bylo mozliwosci aby stanal BTS, az tu nagle pan dyrektor sie sprowadzil w moje okolice i co za niespodzianka!! Wieza BTS stanela w ciagu trzech tygodni. A mowia ze cuda sie nie zdarzaja! Pozdrawiam szanownego pana i niech pan zamyka swojego mieszanca wilczura, bo ostatnio robotnicy pracujacy przy przejsciu przez tory kolejowe vis-a-vis pana domu mieli z nim klopoty.
    0
  • Users Avatars Mini
    sir-galant pisze: 2005-11-21 02:07
    Jeszcze przez długi czas nie będę używać UMTS bo ceny będą masakryczne w porównaniu do GSM. A tak poważnie mówiąc UMTS bez laptopa to lipa.Jak spadną ceny laptopów to i UMTS się u nas rozgości na dobre.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kuba pisze: 2005-11-21 02:19
    fajnie widać to w Poznaniu - centrum oraz siedziba Orange'a na Bułgarskiej - jeszcze mnóstwo pracy Panowie
    0
  • Users Avatars Mini
    Marken pisze: 2005-11-21 02:26
    Śmiech na sali !!! To ma być zasięg? Same centra miast a na dodatek te plamy są mocno zawyżone bo to zasięg NA ZEWNĄTRZ BUDYNKÓW !!! Nawet stolicy nie zdołali dobrze pokryć ! Ta zgniła pomarańcza jest coraz bardzie francowata !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Marken pisze: 2005-11-21 02:27
    Tak więc Orangutan dla małp a nie ludzi !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Marken pisze: 2005-11-21 02:28
    Szczególnie Kraków jest doskonale pokryty zasięgiem UMTS ;-) LIPA NA MAXA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Marken pisze: 2005-11-21 02:30
    Orange to (_l_)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec dyrektor pisze: 2005-11-21 03:50
    co tam UMTS i te płacze , ciekawe ilu z was ma takie telefony - patrzcie na EDGE lepiej to jest przepaść w porównaniu do żenady Plusa o Erze nie wspominając bo to poniżej dna jest :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2005-11-21 04:31
    Sorry że nie na temat ale na konkurencyjnym portalu jest pokazana nowa Nokia N 95 -normalnie szczena opada ( zawiasa będzie miał używanie ;) pewnie ) jeśli taki aparat cyfr będzie mieć tylko cena pewnie będzie też extra ... Może coś na GOL'u również napiszą o tym kiedyś ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Wilku_Lodz pisze: 2005-11-21 06:28
    Wedlug mnie to sa mapy robocze, a nie oficjalne. To zrobmy moze tak niech ORANGE postawi po jednym nadajniku na kazde miasto i bedzie mogl sie chwalic ze ma najwiekszy zasieg w 228 miejscowosciach :) A po drugie to popieram rozwoj UMTSu w Erze niz EDGE-a, chociazby dlatego ze lepiej inwestowac w cos co jest przyszloscia, a nie cos co moze stac sie dawnym standardem. A co do sluchawek to one same przyjda i beda rowniez w atrakcyjnych cenach (nadzieja matka glupich-czyli mnie :) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2005-11-21 07:16
    no i co z tego skoro idea ma dziury w Trójmiescie nawet w zasiegu gsm to co dopiero umts ? frajerska siec
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2005-11-21 07:47
    widzę że Wesoła tylko dyr. Jóźwiako objęła a reszta musi się na razie smakiem obejść
    0
  • Users Avatars Mini
    franek z plusa pisze: 2005-11-21 08:05
    Jak zwykle 99 % postów jest nie w temacie. Ale to dobrze. Jest wolność słowa i głupoty. Tom - wytłumacz zwrot : "frajerska sieć". Marken, mieszkasz w ZOO? SIR GALANT: ceny masakryczne - czy wiesz o czym w ogóle rozmawiasz? A co do laptopów - mogę ci podać adres sklepu, w którym uzywany kosztuje ok 700 zeta - ... Lutek , ty lepiej zostań przy swoim "łoki toki"... CSTACH - jak pokażesz mi ten zasięg w Plusie to cię ozłoce. I TAK DALEJ - TYLKO PO CO? WŁASNIE.
    0
  • Users Avatars Mini
    szpaku pisze: 2005-11-21 08:40
    Ja tez jestem mile zaskoczony zasiegiem EdGE. Wlasnie po 6 latach rozstalem sie z plusem i kto wie, moze jednak Orange??
    0
  • Users Avatars Mini
    poznaniak pisze: 2005-11-21 08:49
    Jestem z Poznania i zaszokował mnie zasięg , ale w sumie takiej beznadziejnej oferty się spodziewałem, ponieważ nie lubię Orange i jestem nawet szczęśliwy że pokazali takiego kaszana. To umacnia innych
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-11-21 09:25
    Zasięg EDGE dobry... :-) Żeby Plus miał taki.
    0
  • Users Avatars Mini
    RADEK25 pisze: 2005-11-21 09:31
    Dla krytyków - Co by wam Orange nie zaproponował to i tak wszystko będzie be...Trochę wyobraźni proszę ! A o zasiegu EDGE sie nie wypowiecie, a o rewelacyjnym taktowaniu danych???A nie jak w blue konkurencji co 1 MB w obie strony!!! A może ceny terminali do BE też drogie???Szkoda słów!!!Moim zdaniem to i tak wieksza część was krytycy o umts wie tyle co o składzie pyłu księżycowego!Widzę dla was piekną promocję 10% ,bo więcej tylko na tyle was stać!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-11-21 09:44
    ***poznaniak ja też nie lubię Orangutana:)
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2005-11-21 09:45
    TEN EDGE w orange to lipa. Mieszkam na terenie pokrytym (w/g mapy) sprawdzalem z nokia 6230i i lapem , chodzi tak samo jak gprs
    0
  • Users Avatars Mini
    _cinek_ pisze: 2005-11-21 09:47
    Ciekawe kiedy cala Polske pokryja :P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-21 09:59
    Mapki imponujące... Dla uwielbiających liczby i lubiących licytacje ;-) Ja tylko zapytam - jak to mozliwe, ze Idea/Orange ma EDGE tam, gdzie nie ma w ogole zasiegu? Aha!! To jest na zewnątrz budynów!! A to cekaw jestem jaki jest ten EDGE tam gdzie GPRS ledwo 1 kB/s wyciąga po wystawieniu anteny modemu na zewnątrz?? Powinien działać "normalnie" - mapka przecież nie kłamie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-11-21 10:00
    Olo - masz rację z tym edge i mapą zasięgu to jest jakiś wałek ! Bo ja też na mapie ma 100% edge u siebie a ciągle łącze się po gprs !!! Jak bym miał kasę , czas , i się nudził to bym do sądu poszedł bo ewidentnie ta mapa zasięgu edge to jest zrobiona czysto marketingowo a z rzeczywistością to ma tyle wspólnego co ja mam wspólnego z Ojcem Rydzykiem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-21 10:04
    ojciec dyrektor - nie przesadzaj. Ja z praktyki wiem, że jeśli na mapie Plusa jest pokazany zasięg EDGE to jest po prostu - i to nie tylko na zewnątrz budynków (pomijam specyficzne sytuacje "lokalizacyjne", jak np. mój pokój - to już znana historia). A tutaj plama duża, tylko po co komu taka plama? Czy z internetu się (szczegónie dzisiaj np.) korzysta siedząc na ławce przed domem czy w parku? A może wszyscy korzystający mają super instalacje z antenami kierunkowymi powystawianymi za okno?
    0
  • Users Avatars Mini
    franek z plusa pisze: 2005-11-21 10:44
    WLO - a co byś powiedział, gdyby prędkość transmisji EDGE i GPRS nie zależała od odległości od nadajnika ( piszesz o antenie ) tylko od ilości aktywnych rozmówców w danym sektorze? W UMTS jest odwotnie, im więcej użytkowników tym zasięg krótszy... Więc tu może antenka pomóc...Co ty na to?
    0
  • Users Avatars Mini
    anthos pisze: 2005-11-21 11:18
    Piękne te mapki... i jakie NIESKAŻONE :)
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-11-21 11:59
    i jak juz widzicie po krakowie jeden nadajnik ledwo co pare domków łapie. Ciekawe jak Netia chce z UMTSem startować???
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-11-21 12:13
    To jakaś dyskryminacja,na plaży tylko w sopocie można :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-11-21 12:15
    www.orangego.pl i wiesz wszystko;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-11-21 12:41
    *:Pytanko: - skoro zadajesz takie pytanie, to tobie napewno po nic...
    0
  • Users Avatars Mini
    survivor pisze: 2005-11-21 12:56
    Jak to wszystko pięknie wygląda na ulotkach.... Wczoraj nie mogłem dodzwonić się w sieci... Jak nie pikanie jakieś w słuchawce to informacja że abonent jest poza zasięgiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-21 12:58
    franek z plusa - mówię o WSI akurat ;-) Wsi z rzadką zabudową na dodatek... Ma znaczenie odległość bo po pierwsze to przetestowałem a po drugie goście z pomocy iPlus to potwierdzają. Nie znam się na tej technice, jedynie z praktyki mogę to stwiedzić - nawet na zwykłym GPRS-ie. Jeśli jestem w zasięgu lokalnego nadajnika mam nominalną prędkość, natomiast jeśli zaloguje się telefon do odległego o 14-15 km w linii prostej BTS-a prędkość transmisji GPRS-u spada momentalnie do 1,5-2 kB/s. Czy na tym odległym więcej komórek jest zalogowanych? Nie sądzę - jest w małym miasteczku 4-tysięcznym (ponad 10 razy mniejsze od mojego gdzie są dwa BTS-y przy czym większość loguje się to jednego, drugi "obsługuje" południowo-wschodnie przedmieścia) a w okolicy ma kilka małych wsi tylko (cała tamta gmina może 1/4-1/3 ludzi ma z tego co w moim mieście tylko mieszka...
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-11-21 13:37
    A mnie właśnie zaskoczył + na gprs`ie średnią mam 8.8Kb/s ,a w pracy biega jeszcze szybciej wtedy modem działa najszybciej.Mojej matce tylko raz się włączył edge w Orange,od czerwca.Mineły właśnie dwa tygodnie i nadal czekam na aktywacje POP`a z wybranym w E-sklepie nr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-11-21 14:19
    Odnośnie jeszcze Plusa - odnoszę wrażenie że Plus od dłuższego czasu nie poszerza zasięgu edge !!! Nawet na stronie Plusa mapa edge nie ma opcji zasięg planowany ! A mapa na stronie Iplusa to już całkowita porażka , nawet dokładnego zooma nie można zrobić ! Jeśli do kwietnia z 3G Plus w Łodzi nie ruszy to przechodzę do Ery i jej Blueconnect .
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-11-21 14:22
    Ale ten apn wap po proxy jest szybki jak błyskawica :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-11-21 14:31
    Zasięg na tych mapkach jest zawyżony! I to tylko na zewnątrz budynków! Nawet zasięg GSM na mapkach Orange nijak ma się do rzeczywistości, w czasie wakacji zwiedziłem Polskę od Krynicy po Ustrzyki i w wielu miejscach gdzie Orange nie miało zasięgu na dworzu na znacznych obszarach a na mapce zasięg jest i to wewnątrz budynków! Tylko Orange ma mapkach zaznacza "kompleksy leśne" gdzie najczęściej zasięgu niema zamiast oznaczyć to białymi plamami...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-11-21 14:33
    *sir-galant - to sobie nie używaj, myślisz że kogoś to interesuje, a ceny UMTS mogą być tylko masakrycznie TAŃSZE w stosunku do GSM, przynajmniej tak jest we wszystkich krajach w których jest UMTS. A co do zasięgu to jest to faktycznie KOMPROMITACJA dla orange że wchodzi z UMTSem z takim zasięgiem, powinien pokrywać przynajmniej te 5 aglomeracji w CAŁOŚCI, ale to nic nowego, najbardziej się skompromitował plus z zasięgiem na parę ulic w warszawce, potem era, no a teraz orange się nie wyłamuje, natomiast co do EDGE to widzę że tu orange wymiata, plus nawet w całym 3mieście nie ma zasięgu, co jest dla mnie szokującą żenadą, a orange prawie całą Polskę ma pokrytą, *RADEK25 - "Co by wam Orange nie zaproponował to i tak wszystko będzie be...Trochę wyobraźni proszę" skąd takie zadziwiające wnioski ??!? proszę o konkrety
    0
  • Users Avatars Mini
    waldek pisze: 2005-11-21 14:51
    sir-galant: Ceny laptopow sa bardzo niskie. Jak chcesz miec cos dobrego to musisz placic wiecej. Zawsze mogles pobiec do ELECTROWORLD i kupic notebooka za 999 zł. Hehehe. Zeby kupic porzadny komputer tez trzeba kolo 3000 tys wydac i to bez panela LCD wiec ceny notebookow sa juz na tym samym poziomie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-11-21 14:51
    A Netia ... wydaje mi się że powoli zaczyna budować sieć w Warszawie, narazie znalazłem 3 ogłoszenia-wnioski Netii na budowę stacji linii radiowej, na budowę BTSa narazie nic, choć znalazłem taki "kwiatek" - cytuję:
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-11-21 14:51
    Informacja o zamieszczeni w publicznie dostępnym wykazie danych o wniosku NETIA S. A. z dnia 1 września 2005r. uzupełnionym dnia 6 października 2005r. o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji bazowej telefonii komórkowej PLUS GSM nr BT 11889 na wieży kościoła p. w. św. Zygmunta przy pl. Konfederacji 55 w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-11-21 14:54
    Biednemu urzędnikowi coś się pomyliło ;-) Na początku roku też znalazłem ogłoszenie, wniosek złożony przez PTK Centertel na budowę stacji bazowej cyfrowej sieci ERA , ech ... Jednak okazało się że BTS powstał i jest to BTS Polskiej Telefonii Cyfrowej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2005-11-21 14:56
    *Pawrzes: znalazłeś kwiatek ale w wykonaniu urzędnika któy wklepywał to na stronę. Jak może Netia składać wniosek na budowę stacji Plus GSM ? :) Jest to wniosek złożony przez Polkomtel, zerknij na inne wnioski tylko Plus stosuje taką numerację BT (numer).
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-11-21 14:57
    Wątpię jednak że Netia postawi chociaż jeden BTS w tym roku, nawet jak złozy wniosek to zgody (jeśli) od razu nie otrzyma...
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-11-21 15:01
    ***kmis: tak wiem że to błąd, po numerze widać że to BTS Plusa (na tej lokalizacji jest jest od dawna Era i Orange, z pewnością dołączy do nich Plus)
    0
  • Users Avatars Mini
    pezz pisze: 2005-11-21 15:15
    a ja chciałem się podzielić moimi spostrzeżeniami na temat zasięgu w krakowie. Będąc POZA zasięgiem sieci umts - sieć tą wykrywam (orange) - ale niestety nie mogę się zalogować, natomiast plus na + :) loguje się :) w tym samym miejscu. jeśli ktoś miałby linka do zasięgu umts plusa to prosiłbym bardzo
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2005-11-21 15:15
    *pezz: www.iplus.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    pezz pisze: 2005-11-21 15:27
    dzięki za linka - teraz wszystko stało się jasne !! jestem w zasięgu umts :) - no to w takim wypadku nawet się zastanowię czy rozwiązać umowę z + czy nie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-21 15:28
    ***yogi - Ciebie Plus zaskoczył prędkością gprs (jaki telefon?) , a mnie ceną Nokii 6822 , która tydzień temu byla po 349 netto , a dziś jest po ... 99netto. Jestem w kompletnym szoku , jak w tak krótkim czasie telefon może stanieć o 305zł brutto i jedyne wytłumaczenie jest takie , że klienci są robieni na maksa w bambuko. Oczywiście bierzemy , żal by było nie skorzystać.
    0
  • Users Avatars Mini
    no_orange pisze: 2005-11-21 15:30
    off topic (ale naswiezszy spokrewniony z orange) - do newsmanow GOLa: dajcie w koncu nowy news: PODWYZKA W POPIE - 600% za smsy! Pokazcie, ze nie jestescie pomaranczowymi podnozkami! smialo chlopaki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2005-11-21 15:32
    *no_orange: czyli smsy już nie po 1 gr tylko 6 gr?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-21 15:32
    Swoją drogą ponad 8 kilobajtów (a nie kilobitów jak napisałeś) , jest mocno podejrzane , jak na gprs;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-21 15:39
    oOoo, widze ze zasieg UMTS jest w Krakowie na nowym kampusie UJ lol
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-11-21 15:42
    ***issa: a zauwazyles na glownej stronie GOL, ze dali kawalek mapki z zasiegiem? Przypadek, ze pokazali akurat Śląsk i Szklarską Porębę ?? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-21 15:43
    Mi też ***Q podesłał info , że w POP pakiet 100sms za 6zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-21 15:51
    ***reboot - zauważyłem:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-21 15:55
    smsy w popie 100sms za 6 zl :[ czyli cofany sie do promocji 'mistrzowie klawiatury'. wtedy to byla ona niezla, ale teraz to przesada.
    0
  • Users Avatars Mini
    babeo pisze: 2005-11-21 15:56
    Gdzie można wyczytać to info o zmienie ceny smsa w POPie ?????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    INFO pisze: 2005-11-21 16:09
    info o smsach za 6 groszy mowi automat pod *500 lub *111
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-11-21 16:11
    No co WY !!!!!!!! 6zl !!!! ???? To po co ja kupilem POPa i 9210i... ??
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2005-11-21 16:11
    Wymiana na karty usim - 25pln, w popie nie wiadomo kiedy bedzie umts.. szkoda
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-11-21 16:15
    Issa***Sagem My x-7,jego pc suite ma licznik,który ciągle monitoruje połączenie.Prędkość modemu(lini)27Kb/s domek,a w firmie chodzi na 56Kb/s.Realne oscyluja 6Kb/s(czasem 2) 11Kb/s max.Pewnie mam bts`a blisko firmy,w domku jest gorzej.
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-11-21 16:16
    A mieszkam w centrum Sopot`u,a firma na peryferiach Gdyni.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2005-11-21 16:20
    Wystarczy mapkę zapisac na dysku i otworzyć - wtedy nie obina tych strategicznych rejonów
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-21 16:31
    6-11 kilobita na sekundę??? To praktycznie całkowity zgon transferu. Dramat.
    0
  • Users Avatars Mini
    observator pisze: 2005-11-21 16:41
    Chciałbym tylko przypomnieć, że trzeba mieć specjalną kartę SIM. W Plusie tego nie ma :-) I zasięg UMTSu mają większy a łącza trochę lepsze :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-11-21 16:41
    bajta :-) Nie żartuj.To samo pokazuje numion.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-21 16:51
    ***yogi - ale Ty piszesz cały czas o kilobitach (Kb) Jaki modem chodzi z prędkością 56 kilobajtów , skoro teraz mówisz o kilobajtach?
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-11-21 17:03
    Rzeczywiscie smsy za 1gr w popie odchodza do historii :), no ale ktos bedzie musial zaplacic za Orange w koncu, nie? :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2005-11-21 17:57
    A ja mam EDGE u siebie (predkosc synchronizacji 480kbps) i mam ciekawe wyniki pomiarów... W Numion mi wyszlo downloadu 23kbps, a upload 60kbps... :-) No i czasy odpowiednie krótsze przy up. Natomiast przy ftp wyniki były wyrównane.: 7,5-8kB/s, czyli ok 60-65kbps. Tylko czemu tak malo?!? Nawer irda mi tego nie ograniczy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-21 17:58
    info o smsach 100sms/6zl pod *111 lub *500. a takze rozsylaja je w postaci smsa. ja wlasnie otrzymalem, cytuje: "Koniec promocji 1gr za SMSa w POPie. Od 24/11/2005 wysylajac SMSa o tresci 100 na nr 1166 kupisz pakiet 100 SMSow za 6 zl z VAT." :[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-11-21 17:59
    ja w kazdym razie kupuje 600 smsow dzisiaj, mam nadzieje, ze te nowe pakiety beda przedluzac waznosc starych tak samo jak obecnie. zawsze to lepiej niz nic.
    0
  • Users Avatars Mini
    fiksum pisze: 2005-11-21 18:00
    a najlepsze jest to, że pokazują zasięg na zewnątrz. ciekawe jak sobie to fachmany wyobrażają. Stoi się z laptopem na dworzu w śnieżycy, w deszczu, ogólnie w niepogodę i odwiedzasz stronę www.orange.pl albo ogladasz film? a najlepsze to zasięg w stolicy. piekne białe plamy-jak w polskiej historii
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-21 18:42
    Z zainteresowaniem przeczytam komentarze przy newsie o podwyżce cen smsów w POP, zestawiając je z krytyką ceny podobnych pakietów w (Sim)plusie , oraz oczywiście ich wielkości. Sądzę , że zostanie szybko udowodnione , że to jednak cena do przyjęcia i 100 smsów za 6 zł jest znacznie atrakcyjniejszą ofertą niż 600smsów za 6 zł ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-21 18:44
    ***fiksum - stąd EDGE w Plusie i Orange będzie reklamowany najbardziej intensywnie na wiatach przystanków tramwajowych i autobusowych. Zawsze to jakaś ochrona ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2005-11-21 19:04
    Pani I. zawsze mówi że to sieć dla chcących płacić więcej, zatem chyba w 2 razy tańszej jedenastopalczastej heyah przybędzie pewnie klientów ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-21 19:22
    Oooo tak zgadzam się , co 30 procnet więcej to nie 10%. Co 6 groszy za esmesa , to nie 3 grosze za sms. Ciekawe jak Heyah dowcipnie odpowie POPow w reklamie ;-) Ale co z profesorami? "Grosz do grosza i będzie kokosza" już nieaktualne. Istnieje też pojęcie "6 groszy za es em esa w POPie";-) Żeby tylko MaxProfit nie zaczął się reklamować - "Istnieje pojęcie dwudziestu czterech groszy za esemesa w MaxProfit"
    0
  • Users Avatars Mini
    obi wan pisze: 2005-11-21 21:13
    GOL! prosze... no dajcie newsa w koncu: PODWYZKA W POPIE 600% - duzy pomaranczowy napis.. prosimy o takiego newsa.. tylko pamietajcie o slowie "podwyżka" oraz o "600%" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www pisze: 2005-11-21 21:25
    czyżby GOL zakładając www.orangeportal.pl wybiegł w przyszłość ???? zerknijcie na www.orangeportal.sk
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-11-21 21:27
    Niech ktos mi powie co to za kureFska reklama NOWY DZIEN !!!! W OPPERZE NIC NIE WIDAC !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-11-21 22:27
    jak juz pisałem wczesniejj tylko na golu nie działa przewijanie str. na touchpadzie!!! GOL to coraz więcej spamu!!!! Jeszcze telepolis trzyma poziom i napewno newsy są szybciej!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-11-22 12:02
    ***glodek: w Operze nowszej niz 8.01 nie idzie dodac komentarza na GOLu, bo potem ciagle odswieza strone (w nieskonczonosc), a w Operze 8.01 znowuz dziala dodawanie komentarzy, ale nie da sie wylaczyc tych reklam... Np. tej reklamy NOWY DZIEŃ...
    0
  • Users Avatars Mini
    lysy_com pisze: 2005-11-24 22:18
    1. Najlepszy zasięg EDGE w Polsce 2. Najlepsza oferta 3G w Polsce (np. w Erze nie ma video rozmowy, tylko oferta BlueConnect - DATA) 3. Najlepsza oferta internetu w Polce via GSM/EDGE/UMTS (taryfikacja co 100KB w Erze 500KB), w Orange nie wlicza się hotspota do limitu transferu w Erze tak.....cena w Orange 120 pln w Erze 160pln , nie wspomnę o zasięgu EDGE Ery i Plusa w polsce bo to co pokazują na swoich mapach to wielka BAJKA - znam dane z badań, to samo dotyczy zasięgu 3G Plus ma deep indoor tyko w swoim biurowcu w warszawce) To są konkrety, a nie przepełnione emocjami brednie Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2005-11-26 14:42
    Orange ... :/
    0
  • Users Avatars Mini
    dw pisze: 2005-11-30 14:41
    Pojawia się już zasięg UMTS Orange we Wrocławiu (okolice pl. Grunwaldzkiego).
    0
  • Users Avatars Mini
    luciano pisze: 2005-12-02 20:34
    Szczera prwada Lysy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    szalony pisze: 2005-12-03 09:53
    Od wczoraj jest juz umts Plusa w Lodzi!!! Lapie go w Aleksandrowie Lodzkim wiec chyba cala Lodz pokryli !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    iperyt pisze: 2006-06-03 21:36
    Najbardziej smieszy mnie zakrojona na szeroką skale kampania reklamową Orange związana z siecia 3G.Jest piękny ogromny banner na budynku DOKP w Katowicach i zasięg 3G też praktycznie tylko w najblizszych okolicach centrum.Era dużo lepiej a najmilej zaskakuje Plus...dziś jadąc tramwajem z Katowic do Bytomia praktycznie tylko na chwile traciłem zasięg 3G.W domu w okolicach kopalni Centrum zasięg jest żyleta.
    0
  • Users Avatars Mini
    zuko pisze: 2007-10-28 09:08
    boze ale wstyd mogli chociaz nie wlaczac tych umts az w tedy gdy zrobia w kazdym mieccie w lublinie ma byc za 2 mies (_l_) :-p
    0
  • Users Avatars Mini
    atento pisze: 2007-12-13 02:48
    lepsze mocne edge niz gowniane 3G a gprs to sie do wapowania nadaje
    0
  • Users Avatars Mini
    DexterMac pisze: 2007-12-15 14:42
    Orange,dawniej Idea,sieć która lubi wysyłaś sms-y treści "Do czasu usunięcia usterki proszę wykonywać,krótkie kilku sekundowe połączenia...".I tak jest nadal od 3 lat.Szkoda komentować.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2007-12-20 10:50
    ORANGE to totalna padaka !! Nie nadaję się do obsługi telefoni komórkowej w XXI wieku, są zacofani i beznadziejnie służą pomocą w stylu .... przepraszamy, ale .... bla bla bla - zawsze przepraszają. ICH HASŁO POWINNO BRZMIEĆ - "PRZEPRASZAMY, ALE... tylko na tyle nas stać.... " - beznadzieja - po 10 latach posiadając 2 telefony i abonament Internetowy - REZYGNUJĘ - szkoda nerwów na tą pseudo sieć !!
    0
  • Users Avatars Mini
    atipo pisze: 2007-12-25 00:36
    zajebista siec! .. mieszkam w centrum krakowa pelny zasieg .... mam najdrozszy abonament i najlepszy modem merlina. dopoki nie przekrocze limitu srednie transfery to 10kb/sek ,..... ajk przekrocze czarodziejskie 4GB ..(raz mi sie udalo) to transferu nie ma ....nie mozna sciagnac poczty 2 kilowej . PORAZKA ...... ORANGE ..wyrzucone pieniadze ....
    0
  • Users Avatars Mini
    der pisze: 2008-01-16 15:09
    POMOCY jaki jest sygnal w jasle i okolicach na podkarpaciu ?
    0
  • Users Avatars Mini
    hujek pisze: 2008-02-23 15:34
    frajrzy wszystko się rozwija.
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2008-03-09 23:02
    zgadza sie orane straszna lipa nadaje sie tylko to dzwonienia i to sie zaczyna psuc bo traci zsieg w miastach jest przeciazona i nikt jej nie modernizuje wcale sie nie rozwija kto moze niech ucieka od orange jak najszybciej kleska internet to pic na wode gprs w wiekszosci kraju anie jak to oni podaja cala polska w edge do edge to im treba jeszcze ze 100 lat w tym tempie nie mowiac o umtsie wcale nie inwestuja a to przyszlosc bardzo slaba siec nie polecam
    0
  • Users Avatars Mini
    michal pisze: 2008-08-05 19:08
    ja mam orange i lepiej nie muwić gdzie się ruszysz to zasiegu nie masz inne sieci maja lepszy zasieg nisz orange moim zdaniem ja mialem wszystkie sieci oprucz orange i powiem szczerze zasiek to ma do kitu a najlepszy to play a gdzie się ruszysz z orange to lipa
    0
  • Users Avatars Mini
    szcepan pisze: 2008-12-12 12:47
    Katastrofa z tą mapą jest bardzo niedokładna , taka prezentacja to do jaskini lub do lasu cofnijcie się.
    0
  • Users Avatars Mini
    andrzej pisze: 2008-12-30 15:48
    Kiedy ta mapa była aktualizowana? w 2005? Fatalny zasięg, fatalne podejście do klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    gregorio pisze: 2010-07-14 20:47
    To jakas masakra, ORANGE jest najgorszy ze wszystkich, zasieg 3g tylko w wawie trojmiescie, ale beka. Syf, technologia 19 wieku. Czyli jednym slowem orange to pisofszit.
    0
  • Users Avatars Mini
    artek pisze: 2010-09-26 20:57
    Widać ile się od 2007 r zmieniło w kwestii 3G w Orange. Można porównać z aktualną mapą na www.zasieg.orange.pl
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: