Zasady migracji dla obecnych abonentów Ery

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 10

Niniejsze warunki Oferty Promocyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. skierowane są do obecnych Abonentów sieci Era, określają zasady i zakres oferty zwanej dalej „Migracje w ramach obowiązujących taryf dla obecnych Abonentów sieci Era” w okresie od 16.01.2006 r. do odwołania.

1. Oferta „Migracje w ramach obowiązujących taryf dla obecnych Abonentów sieci Era” umożliwia dotychczasowym Abonentom zmianę aktualnie posiadanej taryfy na jedną z taryf Era Classic, Era Nowy Komfort oraz Era Nowy Komfort VIP na warunkach określonych poniżej, o ile nie ograniczają tego warunki oferty, z których obecnie Abonent korzysta i może odbyć się wg. zasad określonych przez Operatora. Oferta nie dotyczy zmian z taryf Pakiet Biznes oraz Pakiet Biznes Firma.
2. Warunki dla Abonentów wybierających taryfę Era Nowy Komfort lub Era Nowy Komfort VIP:
2.1. jeśli dyspozycja zmiany taryfy nastąpi w trakcie trwania umowy terminowej, Abonent przyjmuje na siebie zobowiązanie do utrzymania aktywnej karty SIM w okresie 6 miesięcy licząc od daty wygaśnięcia umowy terminowej;
2.2. jeśli dyspozycja zmiany taryfy nastąpi po zakończeniu umowy terminowej, Abonent przyjmuje na siebie zobowiązanie do utrzymania aktywnej karty SIM w okresie 6 miesięcy licząc od daty zmiany taryfy;
2.3. jeśli Abonent naruszy zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 2.1 lub pkt. 2.2 Operator może pisemnie wezwać Abonenta do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jego rzecz jednorazowej kary umownej w wysokości 240 zł i stawki kary umownej określonej w ramach poprzednio zrealizowanej oferty promocyjnej, co wynika z warunków oferty promocyjnej, na zasadach, której Abonent zawarł Umowę lub Aneks do Umowy;
2.4. dodatkowo w przypadku Abonentów posiadających taryfę Era Classic, Era Classic Bis (lub taryfę promocyjną opartą na wymienionych taryfach) i będących na umowie terminowej z chwilą złożenia dyspozycji zmiany taryfy Abonent przyjmuje zobowiązanie, iż nie zmieni jej na taryfę o niższej opłacie abonamentowej ( w przypadku taryf Era Komfort lub Era Komfort 80 Abonent przyjmuje zobowiązanie, że nie zmieni taryfy na taryfę z mniejszą liczbą pakietów) przed upływem terminu określonego w Umowie, Aneksie do Umowy lub od momentu kiedy została dokonana poprzednia zmiana taryfy
3. Warunki dla Abonentów wybierających taryfy Era Classic
3.1. zmiana taryfy w trakcie umowy terminowej:
3.1.1. Abonent przyjmuje na siebie zobowiązanie do utrzymania aktywnej karty SIM w okresie 6 miesięcy licząc od daty wygaśnięcia umowy terminowej;
3.1.2. możliwa jest wyłącznie zmiana na taryfę o takiej samej lub wyższej opłacie za abonament brutto od obecnie posiadanej;
3.1.3. jeśli Abonent naruszy zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 3.1.1, Operator może pisemnie wezwać Abonenta do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jego rzecz jednorazowej kary umownej w wysokości 240 zł i stawki kary umownej określonej w ramach poprzednio zrealizowanej oferty promocyjnej, co wynika z warunków oferty promocyjnej, na zasadach, której Abonent zawarł Umowę lub Aneks do Umowy;
3.1.4. z chwilą złożenia dyspozycji zmiany taryfy na warunkach określonych w pkt. 3.1 Abonent przyjmuje jednocześnie zobowiązanie, iż nie zmieni jej na taryfę o niższej opłacie abonamentowej przez kolejne 12 miesięcy licząc od dnia realizacji oferty lub przed upływem terminu wygaśnięcia zobowiązania, o którym mowa w pkt. 3.1.1 o ile termin ten nastąpi wcześniej niż termin 12 miesięcy, o którym mowa powyżej;
3.2. zmiana taryfy po zakończeniu umowy terminowej:
3.2.1. możliwa jest na dowolną taryfę z puli Era Classic wybraną przez Abonenta;
3.2.2. opłata za zmianę taryfy wynosi 20 zł netto (24,40zł z VAT).
4. Warunki dla Abonentów wybierających taryfy Era Classic (dotyczy tylko zmian z taryfy Era Nowy Komfort lub Era Nowy Komfort VIP):
4.1. jeśli dyspozycja zmiany taryfy nastąpi w trakcie trwania umowy terminowej, Abonent przyjmuje na siebie zobowiązanie do utrzymania aktywnej karty SIM w okresie 6 miesięcy licząc od daty wygaśnięcia umowy terminowej;
4.2. jeśli dyspozycja zmiany taryfy nastąpi po zakończeniu umowy terminowej, Abonent przyjmuje na siebie zobowiązanie do utrzymania aktywnej karty SIM w okresie 6 miesięcy licząc od daty zmiany taryfy;
4.3. jeśli Abonent naruszy zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.1 lub pkt. 4.2 Operator może pisemnie wezwać Abonenta do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jego rzecz jednorazowej kary umownej w wysokości 240 zł i stawki kary umownej określonej w ramach poprzednio zrealizowanej oferty promocyjnej, co wynika z warunków oferty promocyjnej, na zasadach, której Abonent zawarł Umowę lub Aneks do Umowy;
4.4. dodatkowo w przypadku Abonentów zmieniających taryfę w trakcie umowy terminowej, z chwilą złożenia dyspozycji zmiany taryfy, Abonent przyjmuje jednocześnie zobowiązanie, iż nie zmieni jej na taryfę o niższej opłacie abonamentowej przed upływem terminu określonego w Umowie, Aneksie do Umowy lub od momentu kiedy została dokonana poprzednia zmiana taryfy (jako abonament dla taryfy Era Nowy Komfort przyjmuje się sumę opłat za Oferty).
4.5. dodatkowo w przypadku Abonentów zmieniających taryfę w trakcie trwania umowy z taryfy Era Nowy Komfort VIP zmiana możliwa jest po okresie obowiązywania umowy terminowej.
5. Każdy Abonent, który w okresie obowiązywania oferty promocyjnej zmieni taryfę, z której obecnie korzysta, na jedną z taryf określonych w pkt. 1 w ramach niniejszej oferty, akceptuje postanowienia niniejszych warunków.
6. Z chwilą złożenia przez Abonenta dyspozycji zmiany taryfy na warunkach niniejszej promocji, Abonent przyjmuje, iż nie jest możliwe jej cofnięcie, ani powrót do poprzedniej taryfy (do odwołania, z wyłączeniem taryf wskazanych w pkt. 1).
7. Z chwilą realizacji dyspozycji oferty, o której mowa w pkt. 6, usługi telekomunikacyjne będą świadczone wg warunków określonych w załącznikach cenowych dla taryf Era Classic, Era Nowy Komfort lub Era Nowy Komfort VIP.
8. PTC zastrzega sobie prawo do realizacji dyspozycji w terminie do 7 dni licząc od daty zgłoszenia dyspozycji zmiany taryfy przez Abonenta.
9. Zmiana na taryfy wskazane w pkt.1 powoduje anulowanie wszystkich dotychczas uzyskanych przywilejów, które Abonent nabył w związku z jakimikolwiek wcześniej zawartymi umowami z PTC, w tym przywileje dotyczące również ulg dla kombatantów i niepełnosprawnych. Zmiana nie powoduje utraty przywilejów uzyskanych w ramach programu Era Premia oraz pakietów Minut Ekstra i Minut Ekstra Biznes przyznawanych w ramach Aneksów do Umów dla Stałych Abonentów).
10. PTC może zmienić, zawiesić lub zakończyć niniejszą ofertę promocyjną w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiana, zawieszenie lub zakończenie oferty nie może naruszać prawa do korzystania z oferty na promocyjnych warunkach przez Abonentów, którzy nabyli to prawo przed jej zmianą, zawieszeniem lub zakończeniem.
11. W przypadku sprzeczności tej oferty z innymi, z których Abonent skorzystał w przeszłości, nadrzędność przy interpretacji będą miały postanowienia niniejszej oferty.
12. W sprawach nieuregulowanych, zastosowanie mają odpowiednie przepisy Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.
13. Kara umowna wynikająca ze złamania zasad promocyjnej zmiany taryfy będzie pomniejszana proporcjonalnie w stosunku miesięcznym, w zależności od czasu, w którym Abonent naruszy zobowiązanie, o którym mowa powyżej.
14. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
14.1. złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania;
14.2. rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 7, 8, 9 i 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową;
14.3. utracenia przez Abonenta karty SIM.
15. Operator zastrzega sobie prawo określenia wyjątków od zasad określonych w pkt. 2,3,4.
16. Po okresie promocyjnym tj. po 24 pełnych Cyklach rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji, PTC zastrzega sobie prawo do zmiany taryfy Era Nowy Komfort i Era Nowy Komfort VIP na taryfy aktualnie udostępnione w sieci Era, z zastrzeżeniem, iż miesięczna opłata abonamentowa nowej taryfy nie może być wyższa niż aktualna miesięczna opłata abonamentowa.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2006-01-16 10:44
    Przez chwilę naiwnie myslałem, że to info o zasadach zmiany numeru w Erze ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    K pisze: 2006-01-16 10:56
    przeciez to niema sensu "zobowiązanie do utrzymania aktywnej karty SIM w okresie 6 miesięcy licząc od daty wygaśnięcia umowy terminowej" - nowe taryfy nie sa warte przedluzania cyrografu o AZ 6 MIESIECY !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzys1 pisze: 2006-01-16 12:33
    ERA dla frajera!
    0
  • Users Avatars Mini
    pawka pisze: 2006-01-16 14:33
    zgadzam sie... do d*** z taka migracja... bo jak znowu za 6 miesiecy wejdzie nowa taryfa to znowu przy migracji cyrograf o 6 miesiecy... i tak w kolko??? bez przesady... w erze chyba ostatnio zrobilo sie tak ze jesli chcesz placic malo to musisz z nami byc baaaardzo dlugo... i tak latwo cie nie wypuscimy... to chore...
    0
  • Users Avatars Mini
    vortal pisze: 2006-01-16 16:36
    Spoko jestz moim zdaniem. Przynajmniej jest jasne jak i kiedy można zmigorwać. I z czego na co...
    0
  • Users Avatars Mini
    ksyho pisze: 2006-01-16 16:53
    "zobowiązanie do utrzymania aktywnej karty SIM" już wcześniej zastanawiałem się dlaczego tak piszą w pokrętny sposób, bo teoretycznie takie zobowiązanie nie umożliwia podpisania nowego aneksu w czasie tych 6 miesięcy (przecież z aneksem czy bez karta jest aktywna). Poza tym wydaje mi się, że takie "przedłużanie umowy" to też powinien być aneks (co wyklucza możliwość, o której pisałem wyżej, ale moim zdaniem pociąga za sobą konieczność spiasnia go na piśmie).
    0
  • Users Avatars Mini
    ksyho pisze: 2006-01-16 17:03
    Z drugiej strony operatorzy wymyślili sobie niepisemne przedłużanie umów (wg. Ery Biznes można to zrobić także w rozmowie telefonicznej). Czy takie "oświadczenie woli" jest wystarczające, zwłaszcza przy ograniczonych mozliwościach weryfikacji klienta (dane osobiste czy hasło znane jest przecież często innym domownikom). Sam kiedyś zmieniałem taryfę przez I-boa na jedną z nowych (Era Moja - Nowa Era Moja) co wiązało się wtedy z opłatą 50zł. Jakie było moje zaskoczenie, gdy na rachunku zamiast 50zł przyszła adnotacja o przedłużeniu umowy o 3 miesiące (była wtedy taka "promocja", tyle, że ja w I-boa nie było o tym wzmianki i co za tym idzie możliwości wyboru opcji). Telefon do BOA i dowiedziałem się, że w celu odwrócenia tego (bo chciałem zapłacic te 50zł) muszę stawić się osobiście w Salonie lub wysłać list polecony. Zdenerwowałem się, bo dlaczego moge przedłuzyć umowę kliknięciem myszki, a żeby odkręcić wszystko to musze już robić to osobiście(?).
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertos pisze: 2006-01-16 20:26
    Gdzie jest mój "przyjaciel" lennox :D Kolego co powiesz, pamiętasz naszą korespondencję odnośnie regulaminów i tej badziewnej sieci Orange ??? Znajdź mi zapis o klauzuli przy zmianie planu taryfowego na nowy odnośnie przedłużenia OBOWIĄZKOWEGO umowy......... o choćby JEDEN DZIEŃ W regulaminie Orange. Nie było i nie ma nawet ograniczen co do przejścia na nową ofertę TPlan dla tych co mieli taki zakaz w poprzednich umowach promocyjnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    kadabr pisze: 2006-01-17 17:37
    Era jest pewna siebie:) W sumie słusznie, bo ma bardzo dobre taryfy. Ale czy te pól roku ma sens? Nie mam zdania
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-01-21 13:44
    taaaa dobre taryfy
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: