Zmiany w promocji "Łap Okazję" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 11

Regulamin Promocji "Łap Okazję II" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "Łap Okazję II" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej oraz wybiorą jedną z taryf, o których mowa w § 1 pkt.4 niniejszego Regulaminu. 
2. Do wzięcia udziału w Promocji "Łap Okazję II" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1 
3. Promocja "Łap Okazję II" trwa od 20.01.2006r do 31.01.2006r. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do skrócenia lub przedłużenia czasu trwania Promocji bez podawania przyczyn.
4. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Łap Okazję II" zobowiązany jest do wyboru jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165 lub promocyjnej taryfy NowyPlus 35, zgodnie z poniższą specyfikacją:

NowyPlus
25
NowyPlus
35
NowyPlus
45
NowyPlus
55
NowyPlus
85
NowyPlus
165
Abonament 25 zł brutto 35 zł brutto 45 zł brutto 55 zł brutto 85 zł brutto 165 zł brutto
Liczba minut wliczonych
w abonament,
wymiennych na SMS
25 40 50 75 125 250
Liczba SMS wliczonych
w abonament,
wymiennych na minuty
100 160 200 300 500 1000
Stawka za minutę
połączenia krajowego
0,72 zł brutto 0,72 zł brutto 0,72 zł brutto 0,72 zł brutto 0,72 zł brutto 0,64 zł brutto
Stawka za minutę
połączenia krajowego
w ramach usługi Swojaki
0,36 zł brutto 0,36 zł brutto 0,36 zł brutto 0,36 zł brutto 0,36 zł brutto 0,32 zł brutto
Stawka za krajową
wiadomość SMS
0,18 zł brutto 0,18 zł brutto 0,18 zł brutto 0,18 zł brutto 0,18 zł brutto 0,16 zł brutto

5. Jeżeli niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej, za usługi nie określone w §1 pkt.4 opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf NowyPlus (w przypadku promocyjnej taryfy NowyPlus 35 zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryfy NowyPlus 25).

Opłata aktywacyjna

6. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi:
a) 50,00 zł brutto (40,98 zł netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 35, NowyPlus 45;
b) 15,00 zł brutto (12,29 zł netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednej z taryf: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165.
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto. 
7. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.6 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 

Aparaty telefoniczne

8. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji. 
9. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "Łap Okazję II" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio: 

Lp Model telefonu Cena promocyjna w zł brutto przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf z planu taryfowego NowyPlus: Cena w zł brutto aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych
NowyPlus
165
NowyPlus
85
NowyPlus
55
NowyPlus
45
NowyPlus
35
NowyPlus
25
1 LG L3100 1,00 1,00 1,00 1,00 49,00 149,00 499,00
2 Motorola C651 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 469,00
3 Motorola E398 1,00 1,00 1,00 19,00 49,00 249,00 799,00
4 Motorola V500 1,00 1,00 1,00 49,00 99,00 199,00 499,00
5 Motorola V547 1,00 1,00 1,00 99,00 149,00 249,00 699,00
6 Nokia 5140 1,00 1,00 1,00 49,00 99,00 199,00 799,00
7 Nokia 6610i 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 229,00 669,00
8 Nokia 6670 1,00 49,00 399,00 449,00 499,00 599,00 1299,00
9 Nokia 6820 1,00 1,00 1,00 99,00 199,00 299,00 749,00
10 Philips 355 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 349,00
11 Philips 655 1,00 1,00 1,00 1,00 99,00 199,00 499,00
12 Sagem my 301X  1,00 1,00 1,00 49,00  99,00  149,00  549,00
13 Sagem my Z-5 1,00 1,00 1,00 1,00 99,00 199,00 599,00
14 Samsung D500 199,00 399,00 599,00 699,00 799,00 899,00 1349,00
15 Samsung E300 1,00 1,00 99,00 199,00 299,00 399,00 499,00
16 Samsung E700 1,00 1,00 49,00 199,00 299,00 399,00 499,00
17 Samsung E700 + MP3 1,00 1,00 149,00 299,00 399,00 499,00 699,00
18 Siemens C65 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 49,00 269,00
19 Siemens C75 1,00 1,00 1,00 1,00 79,00 129,00 599,00
20 Siemens S65 1,00 1,00 49,00 199,00 299,00 399,00 799,00
21 Sony Ericsson T610 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 399,00

Ceny detaliczne aktualne na dzień 20.01.2006 roku.

10. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność poszczególnych modeli aparatów wskazanych w § 1 pkt.9 uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A. / Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM. 

§ 2 WARUNKI SPECJALNE

Usługa "Dwa razy więcej, dwa razy taniej"

1. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Łap Okazję II" ma automatycznie aktywowaną usługę "Dwa razy więcej, dwa razy taniej" ("Usługa") na promocyjnych warunkach.
2. Abonent, w ramach Usługi otrzymuje możliwość wykonywania krajowych połączeń głosowych do wszystkich sieci stacjonarnych i na numery w sieci Plus GSM (z wyłączeniem: połączeń z numerami Sami Swoi; połączeń w ramach usługi przekazywania połączeń; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usługi Numer Ulgowy i usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych; połączeń z numerami Premium Rate; połączeń wykonywanych w roamingu międzynarodowym; połączeń międzynarodowych; przesyłania faksów i danych oraz połączeń z siecią Internet: numery 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321), po promocyjnych stawkach za minutę połączenia, określonych w tabeli poniżej:

Stawki NowyPlus
25
NowyPlus
35
NowyPlus
45
NowyPlus
55
NowyPlus
85
NowyPlus
165
Koszt minuty krajowego połączenia
do sieci Plus i do sieci stacjonarnych
w ramach Usługi
0,36 zł
brutto
0,36 zł
brutto
0,36 zł
brutto
0,36 zł
brutto
0,36 zł
brutto
0,32 zł
brutto

3. Korzystanie z Usługi podlega opłacie miesięcznej w wysokości 10 zł brutto.
4. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Łap Okazję II" ma prawo korzystać z Usługi bez ponoszenia opłaty miesięcznej 1, o której mowa w §2 pkt.3 przez:
a. 180 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryfy NowyPlus 25;
b. 360 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryf: NowyPlus 35, NowyPlus 45, 
c. 720 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryfy: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165.
5. Liczba minut wliczonych w abonament na połączenia nie objęte Usługą , określona w § 1 pkt.4, podlega wymianie na liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia w ramach Usługi w stosunku 1:2. Liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia nie objęte Usługą, wymienną na liczbę minut wliczonych w abonament na połączenia objęte Usługą, wymiennych na liczbę SMS wliczonych w abonament dla poszczególnych taryf przedstawia poniższa tabela: 

NowyPlus
25
NowyPlus
35
NowyPlus
45
NowyPlus
55
NowyPlus
85
NowyPlus
165
Liczba minut wliczonych w abonament
na połączenia do sieci obcych
25 40 50 75 125 250
wymienne na lub lub lub lub lub lub
liczba minut wliczonych w abonament
na połączenia do sieci Plus i do sieci stacjonarnych w ramach Usługi
50 80 100 150 250 500
wymienne na lub lub lub lub lub lub
liczba SMS wliczonych w abonament 100 160 200 300 500 1000

6. Po wykorzystaniu wszystkich minut i SMS wliczonych w abonament opłaty za połączenia głosowe w ramach Usługi będą naliczane zgodnie z § 2 pkt.2, a opłaty za połączenia głosowe nie objęte Usługą i SMS będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.4 i 5.
7. Abonent może deaktywować Usługę poprzez:
a. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta,
b. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl).
Opłata za deaktywację Usługi wliczona jest w opłatę, o której mowa §2 pkt.3 (z zastrzeżeniem §2 pkt.4)
8. Po deaktywacji Usługi opłaty za połączenia głosowe będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.4 i 5.
9. Po upływie:
a. 180 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryfy NowyPlus 25;
b. 360 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryf: NowyPlus 35, NowyPlus 45, 
c. 720 dni od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryfy: NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165.
Usługa będzie automatycznie deaktywowana. Po deaktywacji Usługi opłaty za połączenia głosowe będą naliczane zgodnie z § 1 pkt.4 i 5.
10. Po okresie, o którym mowa w § 2 pkt.9 oraz po deaktywacji Usługi, o której mowa § 2 pkt.7, Abonent może ponownie aktywować Usługę. Korzystanie z Usługi podlega opłacie miesięcznej określonej w § 2 pkt.3. Aktywacji Usługi można dokonać poprzez:
a. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta,
b. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl).
Opłata za aktywację Usługi wliczona jest w opłatę, o której mowa w § 2 pkt.3.
11. Jakakolwiek zmiana taryfy w okresie, o którym mowa w § 2 pkt.4 powoduje, że Abonent traci prawo do korzystania z Usługi na warunkach promocyjnych określonych w § 2 pkt.2 i § 2 pkt. 4. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi. 

Usługa "Multimedialna"

12. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Łap Okazję II", w którego skład wchodzi telefon Motorola E398, ma w momencie aktywacji karty SIM automatycznie uruchamianą promocyjną usługę "Multimedialna", w ramach której oferowana jest bonifikata ("Bonifikata") w wysokości 10 zł netto (12,20 zł z VAT) na wysłanie pierwszych pięciu wiadomości SMS na numer SMS Premium 7277, otwierających możliwość pobrania do pięciu plików muzycznych mp3 lub plików wideo ze strony internetowej: www.mp3.plusgsm.pl. Bonifikata nie obejmuje opłaty za transfer plików, która uzależniona jest od cennika dostawcy usług internetowych.
13. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji "Łap Okazję II" ma prawo wykorzystać Bonifikatę przyznaną w ramach promocyjnej usługi "Multimedialna", o której mowa w § 2 pkt. 12 w ciągu pierwszych 3 okresów rozliczeniowych od dnia aktywacji karty SIM. Po upływie tego okresu Abonent traci prawo do niewykorzystanej wartości Bonifikaty przyznanej w ramach usługi "Multimedialna". W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Bonifikaty przyznanej w ramach usługi "Multimedialna".
14. Jakakolwiek zmiana taryfy w okresie, o którym mowa w § 2 pkt.13 powoduje, że Abonent traci prawo do niewykorzystanej wartości Bonifikaty przyznanej w ramach usługi "Multimedialna". W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Bonifikaty przyznanej w ramach usługi "Multimedialna".
Inne warunki specjalne
15. Z zastrzeżeniem § 3 pkt.4, § 2 pkt.11, § 2 pkt.14 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
16. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165, lub w promocyjnej taryfie NowyPlus 35, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS'ów wliczonych w abonament, zgodnie z § 1 pkt.4 i § 2 pkt.5, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.

§ 3 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "Łap Okazję II": 
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług ani spowodować zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel S.A. w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów,
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy ani spowodować jej rozwiązania ze swojej winy w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów,
d. Abonent nie może zmienić taryfy na taryfę o niższej opłacie abonamentowej.
2. W przypadku zmiany taryfy lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "Łap Okazję II", niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych, a także niewykorzystana wartość Bonifikaty przyznanej w ramach usługi "Multimedialna", przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty, SMS oraz za utraconą wartość Bonifikaty przyznanej w ramach usługi "Multimedialna".
3. Abonent biorący udział w Promocji "Łap Okazję II" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi. 
4. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Łap Okazję II" może w okresie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM na warunkach Promocji "Łap Okazję II" zmienić wybraną taryfę na inną taryfę, o której mowa w §1 pkt.4 Regulaminu Promocji z miesięczną opłatą abonamentową o wyższej wartości (z wyłączeniem promocyjnej taryfy NowyPlus 35), z zastrzeżeniem § 2 pkt.15. 

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja "Łap Okazję II" w czasie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2.
2. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Łap Okazję II" będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość. 

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji "Łap Okazję II", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 61,00 zł brutto. Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym. 
2. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "Łap Okazję II", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto. 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu. 

§ 6 BLOKADA KARTY SIM

1. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM. 
2. Abonent może żądać usunięcia blokady SIM Lock w Salonie Firmowym Plus GSM po upływie 24 miesięcy od dnia podpisania Umowy. 
3. W przypadku usunięcia blokady SIM Lock poza Salonem Firmowym Plus GSM Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową.

§ 7 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 3 pkt.1 niniejszego Regulaminu:
a. rozwiązania Umowy przez Abonenta,
b. zawieszenia świadczenia usług przez Abonenta,
c. spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta, w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów,
d. spowodowanie zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel S.A. w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów.
Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 840,00 zł. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 7 pkt.2. 
2. Jeżeli rozwiązanie umowy / zawieszenie świadczenia usług / spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów / spowodowanie zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów nastąpi w okresie:

  • przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 100 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej;

  • pomiędzy początkiem 13 miesiąca a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 80 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej;

  • pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 60 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej;

  • pomiędzy początkiem 22 miesiąca a końcami 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 40 % kary umownej, o której mowa w pkt.1 powyżej.

§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "Łap Okazję II" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

1 w okresie o którym mowa powyżej miesięczna opłata za usługę "Dwa razy więcej, dwa razy taniej" wliczona jest w miesięczną opłatę abonamentową w wybranej taryfie.

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    jj pisze: 2006-01-20 12:22
    Cos cieniutkie te taryfy Plusa. Gdzie wczesniej ktos tam sie chwalił ze taryfy plusa sa takie rewelacyjne. Dzisaj spobie sprawdzziłem "magiczne taryfy Plusa" i musze stwierdzic Orange daje mi lepsze warunki. Najsmiesniejsza jest usługa w plusie "darmowe wieczory i weekendy" gdzie Plus daje w najwiekszym abonamencie 1200 min darmowych minut na miesiac. Orange daje mi 5000 min ale tydzien czyli rozmowy darmowe sa nie limitowane smiech na sali z plusza krótko mowiac. Plus zadna rewelka
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-01-20 12:25
    jj. Nie wiez ludziom
    0
  • Users Avatars Mini
    pop pisze: 2006-01-20 12:34
    co robi simplus i pop?odpowiedź: nic, tylko zdziera kasę za nic,co to za promocje,powinni na stale obnizyc ceny polaczen i smsow i nie mydlić ludziom oczu!tak tak is the best!
    0
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2006-01-20 14:00
    ***pop jest jedna rzecz wrta polecenia - kup sobie POP NA OKRĄGŁO - zawsze dolicza 5zł do doładowania. Jeszcze są takie startery. Oczywiście opłaca się to tylko gdy masz kontakty głównie w Idei/Orange.
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2006-01-20 14:15
    hehe, ceny podniesli! np 6670 w taryfie 55 bylo za 249 a jest za 399! widocznie zbyt wielu chetnych bylo. Za to promocja tylko do konca stycznia, a bylo chyba dluzej, moze wprowadza cos nowego na walentynki
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2006-01-20 14:19
    wirtualna promocja-spróbujcie kupić samsunga E700 :) (w/g sprzedawców to normalne!)
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2006-01-20 15:23
    e700 jest w mediamarkt w Krakowie za 499 (bez zadnej umowy;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2006-01-20 19:51
    Jakiś marny wybór telefonów... Zero nowości.
    0
  • Users Avatars Mini
    yo_gi pisze: 2006-01-20 20:06
    ***zapinator w plusie E700 bez umowy też 499 kosztuje
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-01-20 22:42
    Mały powiew oświecenia. Promocją ma nazwę "ŁAP OKAZJĘ", owszem znajdują się w ofercie telefony, które nie są wszędzie dostępne... ale czy ktoś zastanowił sie dlaczego? Oparator kontraktuje z producentem konkretną liczbę telefonów. Wiadomo - poszczególne modele sprzedają sie z różnym powodzeniem. Gdzieś zawsze coś zostanie, czy to kilka sztuk w sklepie czy w magazynie... Żeby można było je sprzedać - muszą być podczepione w jakąś ofertę, przecież operator nie sprzeda telefonu z kosmosu, czyli takiego , który w ofercie nie widnieje. Dlatego tworzone są oferty wyprzedażowe. Proste jak drut... no ale zawsze lepiej i wygodniej pomarudzić i powyzywać niż ruszyć głową czy przeczytać chocby nazwę promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-01-22 12:39
    *Alexander25 po co sie tak rozpisywać i tak nie zrozumieją
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: