Zmiany w Twoim Mixie Orange - oficjalne informacje

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 53

Oferta promocyjna „Twój Mix”

obowiązuje od 26 stycznia 2006 r. do odwołania

„Twój Mix” („Promocja”) to oferta promocyjna dostępna w chwili zawarcia umowy w ofercie Twój Mix.

1. Aby skorzystać z Promocji, wystarczy podpisać umowę na czas określony 12 albo 24 albo 30 miesięcy („Okres zastrzeżony") w ofercie Twój Mix.
2. Dla każdego numeru abonenckiego, dla którego jest zawierana nowa umowa, można:
- kupić jeden telefon w cenie promocyjnej albo
- zrezygnować z zakupu telefonu w cenie promocyjnej i otrzymać Opcję dodatkową 50% więcej („50% więcej”).
3. W Promocji nie jest pobierana opłata za przyłączenie do Orange (300 zł).
4. W przypadku wyboru 50% więcej począwszy od pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego przez cały Okres zastrzeżony będzie przyznawany dodatkowy pakiet jednostek taryfowych o wartości równej 50% opłaty za usługę Wszyscy i na Wszystko włączoną w danym okresie rozliczeniowym.
5. Jednostki taryfowe przyznane w ramach 50% więcej można wykorzystać wyłącznie na połączenia głosowe do sieci Orange i sieci stacjonarnych oraz na SMS-y i MMS-y wysyłane pod numery w sieci Orange, z wyłączeniem numerów skróconych i specjalnych określonych w Cenniku usług telekomunikacyjnych w ramach oferty Twój Plan i Twój Mix 6. Jednostki taryfowe przyznane w ramach 50% więcej można wykorzystać zgodnie z opłatami za usługi objęte usługą podstawową Wszyscy i na Wszystko.
7. Wyłączenie Opcji dodatkowej następuje automatycznie po zakończeniu Okresu zastrzeżonego, bez powiadamiania abonenta.
8. Aktywacja numeru abonenckiego w Promocji kosztuje 50 zł, z czego 25 zł można wykorzystać na usługi w ofercie Twój Mix do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego (zgodnie z Cennikiem usług w ofercie Twój Plan i Twój Mix).
9. Ceny telefonów dla umów z Okresem zastrzeżonym 12 miesięcy określone są w promocyjnym Cenniku telefonów w ofercie Twój Mix przy umowie na 12 miesięcy. Ceny telefonów dla umów z Okresem zastrzeżonym 24 miesięcy określone są w promocyjnym Cenniku telefonów w ofercie Twój Mix przy umowie na 24 miesiące. Ceny telefonów dla umów z Okresem zastrzeżonym 30 miesięcy określone są w promocyjnym Cenniku telefonów w ofercie Twój Mix przy umowie na 30 miesięcy. Cenniki dostępne są na stronie internetowej www.orange.pl oraz w punktach sprzedaży Orange.
10. Za korzystanie z 50% więcej nie jest pobierana opłata miesięczna.
11. Po upływie Okresu zastrzeżonego, umowa przekształca się w umowę na czas nieokreślony.
12. W pozostałym zakresie do Promocji stosuje się Ogólne warunki świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach oferty Twój Plan i Twój Mix, Cennik usług w ofercie Twój Plan i Twój Mix oraz Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 i UMTS przez spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 19 września 2005 r.

Cennik telefonów w ofercie Twój Mix przy umowie na 30 miesięcy znajduje się tutaj (plik PDF, 19 KB)

Opinie:

Opinie archiwalne (53):

Komentuj

Komentarze / 53

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kulis pisze: 2006-01-26 16:12
    Dziadostwo:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jajek pisze: 2006-01-26 16:15
    Co za idiota podpisze umowe na 30 miesięcy?! Ludzie na 24 nie chcą podpisywac a co dopiero na 30. Orange - Powinni tego zabronić!
    0
  • Users Avatars Mini
    komunista pisze: 2006-01-26 16:29
    to chyba gorsze od mordercy. mogliby zrobic ze tak jak w + mix jest doladowania oni sie wzorowali na erze gdzie tez wtym ich mixie tylko nazwanym fun sie podpisuje na 12 / 24 miechu wiec co to za mix ze nie mozesz zrezygnowac po jakims czasie, ja obecnie podpisalem umowe na fona w plusie na 24 wchodzac z mixa dostalem te same praWA CO JAK BYM NOWYM BYL i fony w takich samych cenach co w promce.
    0
  • Users Avatars Mini
    Art pisze: 2006-01-26 16:35
    Ja osobiście mam Tak Taka, ale uważam, że mixplus jest najlepszy, bo podpisujesz umowę na ilość doładowań, a nie na określony czas. To jest super. Era Fun niestety jest do bani, zresztą ten Mix Orange też......
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2006-01-26 16:39
    a pomyslec ze kiedys tak lubilem operatora IDEA. hmm. chyba po lojalce wybiore sobie oferte pop i bede gadal z pakietow, bo jakos trace ochote na zwiazanie sie z tym operatorem umowa. (o ile oczywiscie nie anuluja promocji "pakiety masz gadane" jak wszystkie poprzednie typu sms za 1 gr w nowy pop i pakiet foto w twoim planie) normalnie coraz gorzej. a ja mam jeszcze 15 miesiecy umowy :/
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-01-26 16:49
    Art* tak ilosc doladowan jest ok tylko minu to te ostatnie problemy z stabilnoscia sieci simplus i mixplus ;-/
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-01-26 17:04
    icewind**** wyglada ze to najdluzsza awaria operatora to trwa juz ponad tydzien, bylo kiedykowiek dluzej?
    0
  • Users Avatars Mini
    p-i-o pisze: 2006-01-26 17:07
    jest jeszcze za mała konkurencja, może przyjdzie czas, że umowy z telefonem będą na 12 miesięcy (jak czasami bywa), a bez telefonu na czas nieokreslony... p.s. jeszcze pamiętam startery Jednej Idei które używałem, ze średnią częstotliwością ok. 20 dni - a było ich sporo, a Idea się chwaliła, że ma tyle a tyle aktywnych kart sim, nie umieją jeszcze operatorzy przytrzymac klienta, tak-tak powoli zaczyna programem lojalnościowym, zobaczymy co będzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2006-01-26 17:10
    Może jakieś zdjęcie tej spec grupy od promocji w orange ktoś zamieści?!
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2006-01-26 17:16
    *yogi mozesz ich ogladac na zywo. idz do zoo do klatki z orangutanami ;p hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertj pisze: 2006-01-26 17:18
    "Zakopanym" poprawnie powinno być w Zakopanem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2006-01-26 19:47
    Tylko gdzie w tym cenniku jest SE Z520i?!? Tak na marginesie, to ja widze jeden duuuży plus takiej formy mixa. Za każde zapłacone x PLN poleceniem zapłaty dodatkowo dostaje się 100 punktów profit, czyli raz na 3-5 miesięcy ma się doładowanie gratis... Moja dziewczyna tak ma, a ja płace za dwa numery jesnym PZ, a punkty dostaje na każdy numer :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2006-01-26 20:25
    *** Art 26-01-2006 15:35 - popytaj tych, którzy nawet w salonie firmowym Plusa nie mogą doładować MixPlusa i zaraz przyleci do nich windykacja - było albo tu na GOL-u, albo na pl.misc.telefonia.gsm. Polecam. Nigdy piep... Mixa w piep... Plusie. Zwłaszcza z ich piep... jakością i piep... obsługą klienta i reklamacji. Wreszcie rozumiem dlaczego rozwiązanie Orange i Ery (ściągane z Idei) jest lepsze... ;-//
    0
  • Users Avatars Mini
    hihi pisze: 2006-01-26 21:06
    szkoda nawet tracic casu zeby to kometaowac. Ktory tel lepszy samsungX640 czy motorola V547. Samsung mi sie podaba ale podobno robi slabm zdjecia motka ma chyba lepszy wisietlacz niz on ale za to jest duza i ciezka
    0
  • Users Avatars Mini
    ave pisze: 2006-01-26 22:40
    s@s.pl niezły link. To tylko pokazuje jaka firma jest naprawde. Żałosne - firma obracająca milionami łasi się na marne 120 tys i zwleka ze zwrotem. A jezeli jest to wina wewnetrznych procedur to tylko pokazuje jak niewydolna jest to firma - francuski socjal blee :(
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik salonu pisze: 2006-01-27 01:00
    (.ooo...przerpaszam orange w przypadku propozycji dla biznesu tak robi - wtajemniczeni wiedza o co chodzi).a wprowadzenie 30 misiecznej umowy jest uklonem w strone klientow ktoreym zalezy na lepszym telefonie - to czysta kalkulacja ale jednoczenie krok do przodu-lojalka musi conajmniej na soiebie zarobic no a przy okazjii przyniesc zysk.dziwi mnie dalczego nikt tak nie krytykowal plusa gdy on wprowadzil takie rozwiazanie.wszyscy narzekaja na orange bo spodziewali sie po jego wejsciu gor ze zlota - a niby czemu????zmienila sie marka a nie operator - a ten wlasnie operator stara sie dorownac konkurencji w kazdym aspekcie swojej oferty(w wielu oczywiscienie musi bo jest o niebo lepszy) - na co dowodem jest wprowadzenie mixa na 30 miesiecy.z niecierpliwoscia czekam na czasy kiedy ludzie zaczna patrzec na oferte ale nie pod katem 1 zlotego.
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownikslaony pisze: 2006-01-27 01:03
    dla polskiego spoleczenstwa glownie liczy sie cena teleonu, wiec na pewno znajdzie to sowich zwolennikow - co widac zreszta po plusie.wystarczy ze sluhcawka bedzie tansza o 100zl i juz jest to mocny argument.poza tym nikt nikogo nie zmusza - jest to dobrowolny wybor klienta.fakt faktem ze w orange oplacenie kilku druczkow od razu
    0
  • Users Avatars Mini
    1010 pisze: 2006-01-27 01:04
    ale lipa!
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik salonu pisze: 2006-01-27 01:05
    czyms roznia a po wydarzeniach ostatnich dni wydaje mi sie ze forma platnosci orange nie dostarcza tylu problemow co doladowanie w plusie - duzy minus dla tego operatora.poza tym w plusie nie mozna przedluzyc mixa, wiec po 36 miesiacach (bo dla wielu ludzi 30 zl miesiecznie to max
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2006-01-27 01:06
    Niezłe hehe. Sęk w tym, że to nie wypłata, tylko zwrot. A tą biurokrację to nie zdziwiłbym się jakby nasi rodacy wymyślili...
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik salonu pisze: 2006-01-27 01:06
    ) traci sie numer(chyba ze sie cos zmienilo), do ktorego po takim okresie na pewno mozna sie przywiazac.wiem ze najlepiej bybylo nie placic abo i jescze dostac tel, ale nie zapominajcie o czyms takim jak wartosc konktraktu...
    0
  • Users Avatars Mini
    cdn pisze: 2006-01-27 01:10
    nikt nie bedzie sprzedawal oferty ktora jest ponizej oplacalnosci
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik slaonu pisze: 2006-01-27 01:11
    (.ooo...przerpaszam orange w przypadku propozycji dla biznesu tak robi - wtajemniczeni wiedza o co chodzi). a wprowadzenie 30 misiecznej umowy jest uklonem w strone klientow ktoreym zalezy na lepszym telefonie
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik slaonu pisze: 2006-01-27 01:11
    - to czysta kalkulacja ale jednoczenie krok do przodu-lojalka musi conajmniej na soiebie zarobic no a przy okazjii przyniesc zysk.dziwi mnie dalczego nikt tak nie krytykowal plusa gdy on wprowadzil takie rozwiazanie
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik slaonu pisze: 2006-01-27 01:11
    .wszyscy narzekaja na orange bo spodziewali sie po jego wejsciu gor ze zlota - a niby czemu????zmienila sie marka a nie operator - a ten wlasnie operator stara sie dorownac konkurencji w
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik slaonu pisze: 2006-01-27 01:12
    kazdym aspekcie swojej oferty(w wielu oczywiscienie musi bo jest o niebo lepszy) - na co dowodem jest wprowadzenie mixa na 30 miesiecy.z niecierpliwoscia czekam na czasy kiedy ludzie zaczna patrzec na oferte ale nie pod katem 1 zlotego.
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik slaonu pisze: 2006-01-27 01:15
    fakt faktem ze w orange oplacenie kilku druczkow od razu nie skroci trwania umowy-pieniadze beda wplywac cyklicznie co miesiac.ale z punktu widzenia finansowego oplacnie 24 lub 30"rat"
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik slaonu pisze: 2006-01-27 01:15
    w krotszym terminie powoduje ze dla operatora klient jest ok.i jesli komus po pol roku zalezy na nowym telefonie to moze podpisac sobie kolejna umowe.dla mnie fajne jest to ze te oferty sie czyms roznia a po wydarzeniach ostatnich dni wydaje mi sie ze forma platnosci orange nie dostarcza tylu problemow co doladowanie w plusie....
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2006-01-27 01:30
    Mam podobne zdanie. Comiesiąc i tak konto jest "doładowywane" poprzez opłacenie faktury (notabene z opóźnieniem w stosunku do tego kiedy zaczyna się tą kwotę wykorzystywać, co też jest istotne). No i nie trzeba szukać punktu w celu doładowania. Prawda jest taka, że każde rozwiązanie ma plusy i minusy (plusy dodadnie i ujemne :) ) Ja wole Orangowe rozwiązanie, bo nie musze się o nic martwić (moja dziewczyna). No nie kupuje dla telefonu, choć jest miłym dodatkiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    S pisze: 2006-01-27 01:55
    Pracowniku! Skomentuj lepiej to co jest pod linkiem kilkanascie postow wyzej...
    0
  • Users Avatars Mini
    elena pisze: 2006-01-27 10:28
    Pracownik salonu - albo Ci się coś pomieszało, albo jesteś zwykłym "budulcem, albo to wypowiedź "sponsorowana" Co Ty jadasz że tak ładnie gadasz (piszesz) - co jaki ukłon w stronę klientów. Chłopie otrząśnij się. Po 8 latach w sieci Idea - Orange właśnie kończę umowę i idę sobie do Plusa. Wyobraź sobie że przy trzech telefonach z taryfani firma 100 program lojalnościowy proponuje mi nowe telefony w cenie cennikowej to jest takiej jak mogę kupić wchodząc z ulicy. Ale jaja. Proszę Cię - otrząsnij się popatrz w prawo, w lewo a później napisz coś tylko z sensem.
    0
  • Users Avatars Mini
    yan pisze: 2006-01-27 11:11
    **pracownik salonu. No, niezly jestes, ze potrafisz tak sciemniac albo nie znasz ofert pozostalych dwoch operatorow. A 30 miesieczna umowa jest uklonem w strone klientow - ale mnie rozbawiles!! - to moze wprowadzicie tak umowe na 60 miesiecy w mixie- ot tak dla klientow.Czemu jeszcze czegos takiego orange (taki przyjazny klientom) nie wprowadzil?
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik salonu pisze: 2006-01-27 11:59
    **elena.oczywiwscie moze i cibebie nikt specjanie nie potraktowal(tak na marginesie trzeba spelnic pewnien warunek) - dostajesz tel po standardowej cenie....i to tak strasznie cie oburzylo?dziwi mnie wasze podejscie...bo kazdy czeka na koniec sowjej umowy spodziewajac sie nie wiadonmo czego.przedluzajac
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik salonu pisze: 2006-01-27 11:59
    umowe dostajesz kolejna sluchawke, nei zapominaj ze cena cennikowa to nadal cena promocyjna - nie podoba sie,kup sobie tel poza promocja.masz mozliwosc zmiany taryfy na bardziej atrakcyjna - jednoczesnie zmienijac kwote zobowiazania zarowno w gore jak i w dol.pamietajcie ze tak naprawde nic nie "nalezy", bo
    0
  • Users Avatars Mini
    Pracownik Plus GSM pisze: 2006-01-27 11:59
    **pracownik salonu widzę ze masz kolego duzo czasu w salonie ze piszesz takie bzdury o ukłonie w strone klientów ??? poczytaj sobie lepiej ofertę pozostałych operatorów
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik salonu pisze: 2006-01-27 11:59
    ***elena.czemu?operatprzy daja wam dostep do uslug, pomijajac juz telefon.na pewno zaproponowano tobie jakies dodatkowy minuty lub pakiety sms.dla mnie przykre jest ze dla ciebie jako wlascicielki firmy glowna role odgrywa cena telefonu.do tej pory bylem przekonany ze najlepiej liczyc potrafi biznes,to wlasnie ta grupa
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik salonu pisze: 2006-01-27 12:00
    **elena.klientow szuka oszczednosci, ale ty mnie z tego bledu wyprowadzilas.zastanawia mnie co ty zrobisz gdy wreszcie oferty beda na tyle dobre ze ceny telefonow pojda drastycznie w gore.moim zdaniem wrocisz do golebi pocztowych.chociaz jak znam zycie nigdy nie bedzie oferty na tyle dobrej aby zadowolic polskie
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik salonu pisze: 2006-01-27 12:00
    ***elena.spoleczesntwo - jestes przykaldem klienta ktoty chce wiecej i wiecej.nawet gdyby ktos pozwolil stworzyc tobie oferte - wymyslilabys ksztalt i stawki poalczebn to gwarantuje ze po miesiacu i tak byloby dla ciebie zle.
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik salonu pisze: 2006-01-27 12:02
    **pracownik plusa.tak jak napisales "chyba ze sie cos zmienilo"...
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik salonu pisze: 2006-01-27 12:09
    **yan. wiesz co najczesciej chca klienci. mix25 i 6230i za zlotowke. moze przy umowie na 60 miesiecy bedzie to mozliwe...wtedy ta lojalka zarobi na siebie.i gwarantuje tobie ze znalezliby sie ludzie ktorych by to zainteresowalo.no moze 60 to przesada, wle 30 misiecy to na pewno liczba do pobicia....
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2006-01-27 12:50
    Wolałbym POPa albo TT z telefonem z Media Marktu albo MIX Electronics.
    0
  • Users Avatars Mini
    emilian pisze: 2006-01-27 12:55
    Procownik salonu - coś się dzisiaj nie wyspałeć - bredzisz i tyle. Jak się mamy wracac do Pernambukko to gratuluje - tak Ci wyprali mózgownice. Popatrz jak się to robi np. w Anglii - a zresztą co Ci będę pisał i tak nie uwierzysz. Jak macie tak "zmiekczonych" pracowników salonów to ja już do tej firmy nie zaglądam.
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik salonu pisze: 2006-01-27 13:15
    emilian.powiem duzymi literami dla ludzi ktorzy potrafia czytac ale gorzej u nich ze zrozumieniem tekstu.nie twierdze ze tak dluga lojalka to super rozwiazanie.nigdy bym z niej nie skorzystal...ale gdybyscie popracowali troche w salonie, to z pewnoscia wiedzielibyscie jakie argumenty przekonuja klienta.generralnie chodzi o to ze dobrze ze orange dal taka mozliwosc...a czy i kto z niej skorzysta to juz zupelni inny temat...anglia jest daleko i dlugo u nas nie bedzie tak samo...
    0
  • Users Avatars Mini
    Pracownik Plus GSM pisze: 2006-01-27 16:05
    pracownik salonu zagadzam sie że polskie spoleczeństwo chciałoby wszystko za 1.00 pln telefony z wysokiej półki zawsze bedą "drogie" i nie można oczekiwac że będą po 1.00 pln dla każdego że tutaj cię kolego z salonu popieram ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    albertini pisze: 2006-01-27 16:51
    Nie no, 30 miechów z orangiem to porażka. W życiu bym sie na cos takiego nie zgodził. I jeszcze doładownie 75 zeta. Żarty jakieś chyba
    0
  • Users Avatars Mini
    nimm2 pisze: 2006-01-27 17:11
    ale cos mi sie wydaje ze narzekanie na Orange to po prostu modne sie zrobilo... co by ta siec nie wprowadzila to tylko sie slyszy glosy anty... wyluzujcie... wiecej obiektywizmu...
    0
  • Users Avatars Mini
    nimm2 pisze: 2006-01-27 17:15
    elena... moze trafilas do zlego salonu... bo jesli tylko taka oferte dostalas to sorka... sprawdz oferte w innym salonie... zawolaj o dodatkowe uslugi... rabaty... oferta na pewno jest korzystniejsza niz dla osoby wchodzacej z ulicy... a poza tym cena telefonu to nie wszystko...
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-01-27 21:35
    kolejna kompromitacja
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2006-01-28 17:24
    %#$@$ co oni zrobili z idea?????????
    0
  • Users Avatars Mini
    HAHAHA pisze: 2006-01-28 20:47
    SZKODA IDEI ALE MAMY TERAZ SOK POMARANCZOWY - PIJEMY?
    0
  • Users Avatars Mini
    smiechus pisze: 2006-01-28 22:16
    promocja na nową tańszą aktywację super oszczędności dla każdego abonenta a ceny tez 50% taniej tylko wewnątrz sieci żenada ja bym się tego wstydził
    0
  • Users Avatars Mini
    hanusia2 pisze: 2006-01-29 23:04
    czytam i czytam te prawdy pisane przez pracownika salonu i w 100% popieram że gdyby operator dokładał do każdego rachunku 100 pln to byłby do d..... bo dlaczego nie daje 200 każdy chce fona za 1 PLN z bt do przesyłania dzwonów z irdą do niewiadomo czego z foto a nie stać go na mms-y itd itp. Sprzedaż usług i fonów to jest biznes oparty na zysku i tak będzie zawsze , czy wam którzy piszą tak mondre komentarze tak trudno jest zrozumieć że koniec jest już telofonów z górnej półki za 1 zł że jeszcze pól roku i średniej klasy fon to będzie koszt ok 200 PLN. tak jest na świecie że MOTO V3 kosztuje 400 $ ALE ZA 67$ JEST 5000 MINUT DO WYGADANIA ja chcę takiej usługi i wielu też by chciało , o czym wy piszecie abonamenty za 30 zł to jest kożystanie z telefonu taniej jest CB -radio tam można gadać za dormo 24 h tylko je trzeba kupić za min 4 stówy
    0
  • Users Avatars Mini
    herr mann pisze: 2006-01-31 17:53
    Przesadzasz. Nie przez przypadek inych opów stać na lepsze ceny. A orange, ktoe ponoć robi zakupy wspólne u producentów, ma najdrozswe fony w Polsce.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: