T-Mobile zaprezentował swoją ofertę świąteczną dostępną od 2 listopada.
Klienci mogą wybrać jeden z zestawów świątecznych w T-Mobile, składających się na przykład z 8-calowego tabletu Huawei Mediapad T1 i smartfona Sony Xperia M4 Aqua.
W ofercie świątecznej znajdują się rodzinne taryfy Jump! FAMILY.
Usługę muzyczną TIDAL użytkownicy taryfy MAX otrzymają bezpłatnie na cały okres trwania umowy.
| 
			 
  | 
			
			 Start  | 
			
			 Start+  | 
			
			 Comfort  | 
			
			 Relax  | 
			Max | |
| 
			 Oferta z telefonem  | 
			
			 39,99  | 
			
			 49,99  | 
			
			 69,99  | 
			
			 79,99  | 
			
			 129,99  | 
		|
| 
			 Oferta SIMO (bez telefonu)  | 
			
			 29,99  | 
			
			 39,99  | 
			
			 49,99  | 
			
			 59,99  | 
			
			 -  | 
		|
| 
			 Minuty do T-Mobile  | 
			
			 No limit  | 
		|||||
| 
			 SMS/MMS  | 
			
			 -  | 
			
			 No limit  | 
		||||
| 
			 Minuty do wszystkich sieci  | 
			
			 200  | 
			
			 300  | 
			
			 No limit  | 
		|||
| 
			 Internet  | 
			
			 250 MB  | 
			
			 1 GB  | 
			
			 3 GB  | 
			
			 5 GB  | 
			
			 7 GB  | 
		|
| 
			 Usługi dodatkowe  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 Naviexpert  | 
			
			 Naviexpert  | 
			
			 Naviexpert  | 
		|
| 
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 Player KIDS  | 
			
			 Player MULTI  | 
		||
| 
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 Tidal  | 
		||
Przedłużając umowę, każdy klient otrzyma nielimitowany Internet LTE bez limitu danych na 3 miesiące za darmo. Dodatkowy bonus czeka z kolei na tych klientów, którzy już posiadają w T-Mobile telefon komórkowy (w ofercie abonamentowej lub Mix) albo Internet mobilny. Zawierając umowę na kolejną usługę, otrzymają zniżkę w wysokości 240 zł na abonament na cały okres trwania umowy.
Świąteczną ofertę w T-Mobile będzie wspierać także kampania reklamowa. Od jutra, 3 listopada w telewizji oraz w Internecie pojawią się 10 sekundowe spoty tzw. bumpery, zapowiadające startującą niedługo kampanię świąteczną. Na początku każdego bloku reklamowego widzowie ogólnopolskich stacji Polsat i TVN oraz Internauci będą mogli zobaczyć, jak wypełniona prezentami ciężarówka w kolorze magenty wyrusza w Polskę. Kolejne odsłony kampanii świątecznej pojawią się już 10 listopada.