Idea ma problemy z przesyłaniem hymnu do Ery

Newsy
Żródło: Mobile Internet
Opinie: 63

Jak ustalili dziennikarze miesięcznika Mobile Internet, wbrew informacji rozpowszechnianej przez PTK Centertel nie jest prawdą, jakoby SMS-y o treści POLSKA wysyłane na numer 502 222 222, były blokowane przez operatora sieci Era.

W związku z informacją prasową opublikowaną przez sieć Idea, jakoby "Era blokowała swoim użytkownikom dostęp do korzystania z oferowanej przez siec Idea usługi "Melodia Mistrzostw Świata" umożliwiającej, poprzez wysłanie SMS-a z komendą POLSKA na numer 502-222-222, otrzymanie melodii Hymnu Narodowego", dziennikarze Mobile Internet postanowili gruntownie sprawdzić ten problem. W wyniku przeprowadzonej analizy ustalono, że usługa ta nie jest blokowana ani przez operatora sieci Era, ani przez operatora sieci Plus
GSM. Na telefon komórkowy pracujący w sieci Era bez przeszkód przyszedł SMS z Polskim Hymnem Narodowym.

W sporadycznych przypadkach pojawia się jednak problemy z otrzymaniem SMS-ów zwrotnych ze strony sieci IDEA potwierdzających dokonanie zamówienia na Hymn Polski. Problem ten dotyczy wiadomości SMS wysyłanych z telefonów komórkowych pracujących w zarówno w sieci Plus GSM jak i w sieci Era. Według wiedzy dziennikarzy Mobile Internet wina leży po stronie sieci Idea i systemu obsługującego wysyłkę wiadomości SMS z Hymnem Polski. SMS-y wysyłane z sieci Plus GSM oraz z sieci Era opuszczają swoje Centra Wiadomości SMS i w sposób prawidłowy trafiają do Centrum Wiadomości SMS sieci IDEA. Ewentualne problemy z dostarczeniem wiadomości zawierającej Polski Hymn w formie dzwonka do telefonu komórkowego leżą zatem jedynie po stronie sieci Idea.

Opinie:

Opinie archiwalne (63):

Komentuj

Komentarze / 63

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-05-22 17:36
    Primo pierwszy. A po drugie to dobrze że się wyjaśniło na korzyść Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    pszczesniak pisze: 2002-05-22 17:38
    I co powiedza teraz wszyscy atakujacy ERE? Moj kolega juz dwa dni czeka na dzwonek, SMSa wyslal z Plusa. Ciekawe co Era zrobi z tym pomowieniem pod jej adresem. Szykuje sie mala afera. Biedna Idea :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2002-05-22 17:39
    Bociana dziobał szpak, a potem szpak dziobał bociana. O co codzi? Po kiego komu jakiś serwis pod tytułem "Melodia Mistrzostw świata"? Powariowali wszyscy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-05-22 17:40
    I bardzo dobrze - im mniej tego badziewiastego pomyslu w fonach, tym lepiej piwo bedzie smakowalo...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-22 17:41
    Buu, brawo idea za szukanie winnych poza swoją siecią!!! Chwała wszystkim abonentom zadowolonym z wysokiej jakości usług oraz idealnej obsługi klienta w tej sieci! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-05-22 17:45
    ale jaaj! kazdy przysiadl na ree ze to jej wina , a tu niekoniecznie, ale po co ten czlowiek z idei wysuwal oficjalne pisma do mediow ze to wina ery z blokowaniem, czy bedzie mial tyle odwagi by przeprosic publicznie, zachowal sie jak pracownik monopolisty:P najpierw zarzucil, i do tej pory nie sprawdzil, eh zamieszania to jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy.com pisze: 2002-05-22 17:46
    W idei to normalne, nie ma tam dnia bez awarii.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-05-22 17:47
    idealna siec dla idealnych .... sami sobie reszte dopiszcie
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-05-22 17:47
    no i teraz komu wp..dol?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2002-05-22 17:51
    moze klienci Idei sa najbardziej zadowoleni ze swojego operatora, ale mnie ta siec normalnie wq...wia takimi akcjami.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-05-22 17:53
    jak dla mnie Idea traci takimi akcjami od dawna, jest stworzona dla ludzi ktorzy lapia sie na blichtr i tania zadyme, ludzie co Was tam ciagnie?! nie moge zrozumiec
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-05-22 17:53
    Jeśli to prawda, to Idea straszliwie dala ciala. Jak milo, ze ja mam plusa, eryka i brak problemow z badziewnymi melodyjkami.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 17:54
    Gr33nY: dokladnie!!!!!! :) Kazdy winny tylko nie oni ;) poprawcie jakosc swojej sieci Panie i Panowie z Idei!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 17:56
    i na taka siec mowia Idealna.... takie akcje u nich nie sa rzadkoscia, sami nie wiedza co sie dzieje w ich sieci, co swiadczy o poziomie ich wiedzy na temat telekomunikacji czyli uslugi, ktora sami staraja sie wcisnac naiwniakom.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-22 17:58
    Nepomucen, wiedzą, wiedzą, tyle, że innym kit wciskają
    0
  • Users Avatars Mini
    microc pisze: 2002-05-22 18:03
    A może problemy ze sobą maja dziennikarze z Mobile Internet..:) Zresztą Era tak samo jak po cichu wyłączyła tą możliwość mogła ją włączyć! W tym kraju wszystko jest mozliwe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2002-05-22 18:07
    microc: niby tak, ale problem Ideii z bramka SMS od jakiegos czasu nie sa tajemnica. Wiec Idea chyba powinna popracowac u siebie a nie rzucac oskarzeniami.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 18:08
    Idea u mnie tez duzo stracila jak mi wyslali namowe do ucieczki ze swojej sieci i przejscia do nich. To jest chamstwo!!! moga sobie reklamowac takie gowno, ale nie wrzucac mi takiej bezczelnosci do skrzynki!!! Problemy z polaczeniem w tej idealnej sieci to juz chleb powszedni, takie akcje jak wyzej opisana tez nie sa rzadkie a kazda z nich sprawia, ze coraz bardziej wspolczuje ludziom, ktorzy namietnie twierdza, ze sa w najlepszej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    marjan pisze: 2002-05-22 18:15
    i co teraz IDEAlni, najpierw ogolny najazd na ere a teraz wyszło szydło z worka Era i PLus są na 10 a idea na -10. Wkońcu hasło idei to: CIĄGLE NOWE POMYSŁY!? tylko ciekawe dlaczego tak wszystkich zniechecają, wysłałem sms z plusa i czekałem 18 h
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-05-22 18:21
    No i ce teraz powiecie ci którzy tak najeżdżali na Erę i bronili z całych sił Idei w poprzednim komunikacie? A było to zapewne tak: jakiś klient Ery nie otrzymał odpowiedzi zwrotnej z tym humnem i zaczął to wyjaśniać. A Idea chcąc rozściać aferę wokół swojego konkurenta nienamyślając się zbytnio puścili w eter komunikat że Era jako ta zła blokuje klientom dostęp do ich serwisu. A tu jednak wina leży po stronie Idei, która ma system do bani. I dobrze im tak...niech ich to pogrąży. Ale już zaczyna być widać że jednak Idea dziedziczy wszystkie cechy po swojej siostrze TePsie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sliweczka pisze: 2002-05-22 18:49
    hahaha.. nosz kurcze, ale zrobili z siebie posmiewisko w tej chwili :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-05-22 19:12
    Fajnie ze cala sprawa zostala wyjasniona. Moze to bedzie nauczka na przyszlosc dla co niektorych. No i moze idea zainteresuje sie funkcjonowaniem swojej wlasnej sieci, a nie szuka problemu u innych. Chociaz ostatnio idea'owa bramka sms chodzi w porzadku. A tak przy okazji to ciekawe czy w idei poleca glowy za cale to zamieszanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-22 19:17
    judea zawsze miala problemy ze sesemesami, i zawsze tlumaczyla to swoim klientom ze to nie ich wina co chyba juz powinno sie wszystkim przejesc. najbardziej drazni mnie jak koles z telefonu w judei skarży sie że nie dochodzi do niego sms z ery i zostaje przekonany przez panią z BOKu ze to wina ERY. tyle ze ten sam koles z komory w erze wysyla wszedzie bez problemu... prosta logika przeczy temu co pie$#@%$% w idealnym BOKU. a teraz to juz poszlo oficjalnie I BARDZO DOBRZE!
    0
  • Users Avatars Mini
    katana pisze: 2002-05-22 19:26
    różne rzeczy moga się przytrafić, ale to nie tylko w Idei cos takiego istnieje, czy nie pamietacie może jak to kiedyś było w Erze? wysłałem SMS do kolesia żeby szybko do mnie oddzwonił.......... on oddzwonił nastepnego dnia jak sms do niego dotarł:-)) wiec, nie rozumiem po co bić piane, przecież nikt, ani nic nie jest doskonałe. NARKA
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 19:30
    tak jak napisal Misiek24: podobienstwo zachowac miedzy Idea a TePsa widac golym okiem i coraz bardziej to razi... Ale fani Idei cos nie komentuja tego newsa...
    0
  • Users Avatars Mini
    katana pisze: 2002-05-22 19:34
    nepomucen: a co tu komentować, skoro i tak pewnie nigdy sie nie dowiemy jak było w rzeczywistości: czy zablokowali, czy tylko siadły responsy z platformy Idei........
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-05-22 19:38
    katana: co tu komentować??? Przecież każdy komunikat pojawiający się tutaj jest komentowany na różne sposoby, a ty się pytasz co tu komentowac?
    0
  • Users Avatars Mini
    gssgsgsg pisze: 2002-05-22 19:40
    od jutra tj. 23.05 w sprzedaży w Idei Ericsson T65 za 49.00 netto i co wy na to?
    0
  • Users Avatars Mini
    katana pisze: 2002-05-22 19:43
    misiek24: lubie Idee, ale nie skomentuje tego co sie stało bo jest za mało informacji żeby spekulować, zobaczymy jak zareaguja i jaka bedzie ich odpowiedź, wtedy można dopiero coś powiedzieć, użyje powiedzenia które kiedyś usłyszałem od kolesia ze Stanów: USE THE RIGHT HEAD TO THINK. Pozdrowionka
    0
  • Users Avatars Mini
    Jamirq pisze: 2002-05-22 19:45
    oj to zle
    0
  • Users Avatars Mini
    arsenaldex pisze: 2002-05-22 20:29
    gssgsgsg: a my na to jak na lato. Jak chciałeś wywyższyć Ideę, to (przynajmniej dla mnie) sie spaliłeś. T65 jest fonem niezbyt udanym. Kolejny chłam sprzedawany przez judeę na masówke. ( cool xywka )
    0
  • Users Avatars Mini
    Haures pisze: 2002-05-22 20:42
    Ktoś dał dupy !!! a tak przy okazji do Nepomucen to plus wpadł pierwszy pomysł przkupywania klientów innych sieci korzystnymi ofertami
    0
  • Users Avatars Mini
    microc pisze: 2002-05-22 20:43
    arsenaldex, a co to znaczy niezbyt udanym, co ?? Za taką cenę......czego Ci w nim brakuje? Ma wyświetlacz w odcieniach szarości i wiele innych fajnych funkcji, jest malutki No i jest dużo tańszy jak w erze i plusie. Pewnie masz super NO kie z wymiennymi obudowami i żal Ci.......ściska. mimo wszystko pozdrawiam i miłego dnia wszystkim.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-05-22 20:51
    Widze ze najazd na Idee... ja przysiade gdzies z boku i popatrze... Moze ktos bedzie na tyle oryginalny, by nie powielac tego, co inni napisali wczesniej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    redi pisze: 2002-05-22 20:55
    ja dostałem z dobowym opóźnieniem, potwierdzenie przyszło gdzieś po 24 h, a melodyjka gdzieś po 25 h, ogólnie melodnia mało z oryginałem ma wspólnego na stronie sonyerricsson jest w lepszej wersji, ale liczy się sam fakt storzenia czegoś takiego
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-05-22 20:57
    MICROc - powiadasz, ze jest malutki... To milutko z Twojej strony, ale malutkie fony (oj, to przez ten upal sie samo zrymowalo, prosze Wysokiego Sadu...) to przyjemniutkie zabawenki dla milusich dziewczynek i chlopczykow... Taka N.6510 wariuje trzy metry za granicami miasta, a i uzyc jej trudno do obrony (koniecznej...) Pozdrawiam-milego...
    0
  • Users Avatars Mini
    tres pisze: 2002-05-22 21:30
    bardzo ciekawe sa wasze komentarze jednak trzymajmy sie faktow : w godzine po artykule o blokowaniu przez Ere nagle jej abonenci zaczeli otrzymywac te dzwonki z Idei, info o problemie w Idei bylo pozniej...
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-22 21:30
    haures: mówisz o pomyśle Kameleon? Ale to był słaby pomysł.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Haures pisze: 2002-05-22 21:36
    Sandrzej : nie znam oferty kameleon sle punkt dla idei ze uczy sie na cudzych bledach bo ich oferta moim zdaniem jest bardzo dobra
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom14 pisze: 2002-05-22 22:05
    hehehe ;-P ale idioci robią oferte dla ERY nie uzgadniając z ERĄ ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    kris pisze: 2002-05-22 22:24
    Tres, nie masz racji i gadasz glupoty (chyba z zawisci) osobiscie dostalem ten hymn z z Idei na swoj telefon w Erze i to dzis rano jeszcze przed cala ta dziwną "aferą" A to, ze po kilkunastu godzinach - jak mozna przeczytac, raczej nie z winy Ery... Z tego co wiem, do mediów poszła zresztą oficjalna informacja wystosowana przez biuro prasowe PTC na ten temat, poczytaj sobie jutro w prasie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-05-22 22:25
    P I E R D O L I Ć I D E Ę !!! K Ł A M C Y I Z Ł O D Z I E J E !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    arsenaldex pisze: 2002-05-22 22:36
    microc: a to jest nieudane, że nie ma tam niczego oryginalnego. N8210 też zrobiła furorę i każdy chwalił Judeę pod niebiosa. Dopóki się nie okazało, że to LIPA FON. Nie chcę przesądzać, ale coś czuję że z tym erykiem jest podobnie. Jest kilka innych fonów które reprezentują się o niebo lepiej, i nie kosztują za drogo (choć to pojęcie względne. )
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 23:35
    heures: a wysylali Ci informacje po skrzynkach na listy?? bo z tego, co wiem, to skonczylo sie na informacji w GOLu, ale moze nie wiem wszystkiego. Jesli tez postepowali tak jak Idea, to im tez sie nalezy klaps :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-23 00:43
    ...i chyba sie nie pomylilem:-)...tani, tandetny trik reklamowy w mysl zasady : mowic. mowic, duzo mowic zle czy dobrze - byle mowic...zenada :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Bosy pisze: 2002-05-23 01:05
    AMPER MASZ RACJĘ NAJPIERW LIST OTWARTU DO MEDIÓW A POTEM WTOPA. POWINNY ZROBIC PUBLICZNĄ LASKĘ WSZYSTKIM Z ERY I PLUSA Z POYEBUSEM KALINOWSKIM NA CZELE, KTÓRY JAK WIDAĆ ZA SZYBKO WYSKOCZYŁ Z LISTEM TYPU "sieć Idea jest cały czas technicznie gotowa do udostępniania melodii Hymnu użytkownikom sieci Idea, Plus i Era.(...)Pozostawiam bez komentarza fakt, iż takie praktyki (zablokowanie dostępu do aktywnego numeru ze standardowego zakresu numeracyjnego innego operatora) stosowane przez Erę mogą być odebrane jako niewypełnienie jej obowiązków wynikających z Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz jako naruszenie praw użytkowników sieci Era. "
    0
  • Users Avatars Mini
    IDEA pisze: 2002-05-23 01:05
    iDEA TO BURAKI
    0
  • Users Avatars Mini
    Polska pisze: 2002-05-23 02:32
    Chciałbym pozostać bezstronny w tym temacie ale z moich pewnych informacji wiem, że to jednak ERA dała ciała i to umyślnie. Opóźniając usługę chciała wejść ze swoim nowym pomysłem który jej raczej nie wypali. Każda sieć kombinuje jak może ale sprawy nalezy wyjasnic do konca.
    0
  • Users Avatars Mini
    bajer pisze: 2002-05-23 03:01
    no widzicie - i znowu czerwoni cos namotali - to bylo czysto propagandowe ;-) nie wierze troche w to, ze era namieszala - to by bylo zupelnie bezcelowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    bajer pisze: 2002-05-23 03:02
    pamietacie jeszcze czasy jak smsy nie chodzily miedzy sieciami????
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2002-05-23 03:15
    Widać dziennikarze gazety nie napisali wszytskiego bo po wysłaniu takiego SMSa z SMSC IDEII trafia on do SMSC operatora i może on zostać zablokowany na SMSC operatora do którego dociera. Ciekawe jaką to wnikliwą analizę może przeprowadzić dziennikarz, wysłać SMS-a i poczekać na odpowiedź taka mi analiza ale nazywa sie ładnie wnikliwa. Mam 4 telefony w Ideii 2 popki i 2 abo i jakoś to niby wadliwe centrum wiadomościmi odesłało wszystkie 4 smsy z hymnem wiec chyba nie działa ono tak wadliwie, jak twierdzą dziennkiarze którzy przeprowadzili WNIKLIWĄ analizę. Wnikliwa analiza polegałaby na sprawdzeniu u opa wszystkich kanałów SMSC, czasu dopowiedzi zarówno ERY jak i Idei i to by była wnikliwa analiza. Ale nic mamy inną WNIKLIWĄ analizę.
    0
  • Users Avatars Mini
    benny pisze: 2002-05-23 08:57
    A czego mozna sie spodziewac od Idei jak to praktycznie jest TPSA. wraz z udzialami France Telekome to chyba maja jakies 80%. Wiec chlopaki nauczyli sie praktyk monopolisty, przepraszam, operatora dominujacego.... a i tak na jedno wychodzi, jak nie i gorzej.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Dyrman pisze: 2002-05-23 11:44
    Sezon ogórkowy nadchodzi. Pulitzera przyznać Piechockiemu & co. za tak ważny news.
    0
  • Users Avatars Mini
    jmk pisze: 2002-05-23 14:13
    Zdzisław - ta sprawa jest trochę poważniejsza, niż Ci się wydaje. Jeżeli firma warta 1 mld EUR oskarża drugą firmę - wartą 3,4 mld EUR o działanie sprzeczne z prawem telekomunikacyjnym, czyli o coś, za co w teorii można odebrać koncesję, to przestaje to być śmieszne a zaczyna być cholernie poważne. To nie jest pyskówka 2 małych dzieci w piaskownicy. Takie działanie może być cholernie poważne i zapewne sprawa wyląduje w dziale prawnym Ery - wcale mnie to nie zdziwi. Digimon: taka delikatna uwaga. Najpierw myśl - później pisz. (hint: 4xIdea 0xcokolwiek innego). Pzdr /jmk
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-05-23 14:58
    Digimon: bardzo Ci współczuję.. 4 razy dać z siebie zrobić frajera...
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2002-05-23 15:18
    Nasunęł mi się mala dygresja czytajac komentarze typu "to jest nie do pomyslenia zeby hymn Polski gral w WC" od razu nasuwa mi sie skojarzenie ze ci uzytkownicy komorek wiekszosc czasu spedzaja w WC, ciekawi mnie tylko co oni tam robią albo maja problemy z wydalaniem albo poprostu sie tam onanizują.
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2002-05-23 15:18
    jmk ty też pomyśl nuie powiesz mi przecież że każda sieć ma inne SMSC prze które przełażą SMS do innych operatorów ?? a w ramach sieci smsy wysyłane są przez inne? Amper: NIe widzę żadengo frajera oprócz Ciebie, ja też soboie zrobiłem testy i nie mam hymnu ale kżdy totarł bez problemu zaraz po wysłaniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-05-23 15:45
    *** jmk *** przesadzasz - masz rację, ale co nas GOL-owiczów to obchodzi ..., a co z tego wyniknie to zobaczymy ... I z tego powodu zgadzam się z *** Zdzisław'em Dyrman'em *** ;-) w końcu jest koniec maja, a wojna operatorowa ;-) to dla GOL'a by było to i stąd subtelne podsycanie ..., a dodaj jeszcze, że chodzi o Hymn i MS idą ... tak więc dopóki piłka w grze ... - i bynajmniej nie chodzi o wspomaganie ruchu na lączach Korea-Polska ... ;-) . Zgadzam się, że Idea się podłożyła bo była oficjalna wypowiedź, a nie: "mówi się, że ..." , a prawnicy to czepliwe bestie (*** Graffi *** bez urazy ;-) . Wracając do GOL'a to każdy chyba się zgodzi, że 22.05.2002 minął na GOL'u bardzo "narodowo" - zapewne będą powtórki ... będzie "mydlano", ale nie jak w łazience czy WC, tylko jak w telewizorze rano i popołudniu ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-23 16:58
    PZ, nie obrażę się, choć to pozory z tą czepliwością - po prostu prawo wymaga bardzo precyzyjnego języka bo inaczej powstają dwuznaczności, które potem można interpretować jak się chce... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    katana pisze: 2002-05-23 20:50
    w sumie zastanawia mnie jedna rzecz......... czemu era nie zareagowała, tylko testy zrobili dziennikarze..... jest tu coś dziwnego, gdyż gdybym to ja był niewinnie oskarżony, to od razu bym to skomentował i zaprzeczył, gdy tutaj, do tej pory nie ma żadnej informacji z Ery, więc może rzeczywiście zablokowali dostęp, a potem jak sie rozpętało piekiełko odblokowali i zaczeli kombinować na inne sposoby(PR działa). Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-23 23:55
    mysle ze to bicie piany nie ma sensu. niech sie opki miedzy soba oskarzaja. a moj telefon ma dzialac i byc tani i niech nawet bedzie na nim napisane TPSA-GSM byleby mial zawsze zasieg i 2600darmowych minut/mies tak jak w stanach. i zeby mi nie przysylali pisma ze wylaczaja mi telefon bo mam nieuregulowana fakture ktorej oni jeszcze nie wysłali ( faktyczny przypadek z judei ).
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-05-24 11:42
    Niezmienia to faktu, ze era nie jest za rewelacyjna siecia! Zawsze byly jakies problemy z ta siecia i tak juz zostanie do konca jej dni!
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-05-27 13:55
    Qba: nie wiem, o co ci chodzi? News jest o problemach IDEI, a ty odwracasz kota ogonem i mówisz o jakichś wyimaginowanych problemach ERY. Ja nigdy nie miałem problemów z tą siecią, a jestem z nimi już ponad dwa lata. Ale poziom twoich komentarzy zawsze pozostawiał (jak dla mnie wiele do życzenia). No cóż- jak się walczy o punkty, to się pisze byle co, byle jak... Swoją drogą, ciekawe, czy Pan rzecznik IDEI poniesie jakieś konsekwencje?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: