Dominik Libicki o smartDOM i integracji CP i Plusa

Newsy
Opinie: 8

W tym półroczu ma zakończyć się proces połączenia Cyfrowego Polsatu z Polkomtelem, ale efekty współpracy są już widoczne dla klientów. Firmy wchodzą na rynek z ofertą łączoną usług telekomunikacyjnych, internetowych i telewizyjnych. W dłuższej perspektywie oferta poszerzy się o usługi bankowe i energię elektryczną. Strategia zakłada też wspólną sprzedaż produktów w salonach.



Docelowo wyobrażamy sobie, że każdy punkt sprzedaży naszej grupy powinien oferować wszystkie produkty. To projekt na lata, nie da się go przeprowadzić w najbliższych miesiącach. Firmy muszą nawzajem poznać wszystkie produkty, musimy znaleźć odpowiednie lokalizacje i przeszkolić naszych pracowników. Takie postępowanie wymaga czasu – tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjna Newseria Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.

Prezes podkreśla, że połączenie jeszcze się nie dokonało. Trwa od listopada ubiegłego roku i powinno zakończyć się w maju.

Przed nami jeszcze rejestracja podwyższenia kapitału przez sąd, rejestracja prospektów w KNF, refinansowanie długu Cyfrowego Polsatu. Działamy krok po kroku i chcemy dotrzymać zaprezentowanego w listopadzie harmonogramu. Pamiętajmy, że to i tak błyskawiczna operacja, która ma się zakończyć jeszcze w pierwszym półroczu tego roku – komentuje szef Cyfrowego Polsatu.

Spółki ogłosiły również połączenie kluczowych działów.

Łączymy pięć obszarów kluczowych dla rozwoju biznesu – sprzedaż, marketing, obsługę klienta, utrzymanie klienta i IT, na których czele stanęły wybrane osoby z jednej lub drugiej organizacji. Rozpoczynamy proces integracji tak, aby w maksymalnie efektywny sposób obsłużyć jedną i drugą spółkę i uzyskać wartość dodaną dla naszych klientów – przekonuje Dominik Libicki.

Plus i Cyfrowy Polsat przygotowały dla klientów promocję SmartDOM, w ramach której za każdy dodatkowy abonament na internet mobilny, usługi telefoniczne lub telewizyjne będzie można uzyskać rabat.

Chcemy w ten sposób pokazać abonentom Plusa i Cyfrowego Polsatu, że warto mieć produkty naszej grupy, że warto się zastanowić, czy dzisiaj dowolny operator daje klientowi to, co my jesteśmy w stanie zaoferować w produkcie zintegrowanym, jakim jest SmartDOM, telewizja, internet i telefon – mówi prezes Cyfrowego Polsatu.

Menedżer podkreśla, że już przedstawiono ofertę przyszłościową, w której obok tradycyjnych propozycji znajdą się energia elektryczna oraz usługi bankowe. To jednak nie koniec. Prezes nie ukrywa, że kolejne produkty i usługi już są planowane, i będą sukcesywnie dodawane.

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    toczek pisze: 2014-02-14 21:39
    Skorzystałem z oferty LTE w Plusie, bo dla mnie bardzo istotna jest szybkość, ta zbytnio nie zawodzi DL średnio 20-70 Mbps, UL 10-15 Mbps, przydałaby się większa stabilność w tych wyższych wartościach. Ale oferta nie jest zachwycająca (skromne limity) i czekam na start prawdziwej konkurencji. Na obsługę posprzedażną nie mogę narzekać, bo nie było potrzeby z niej skorzystać. Oferty utrzymaniowe w Plusie (jak tylko sięgam pamięcią) bywały kiepskie. A marketing taki na oślep, po kiego wuja przysyłają mi (adresowaną do mnie z numerem mojej usługi) ulotkę, żebym sprawdził, czy jestem w zasięgu LTE ??? Jeśli ma to być oferta dla Nr xxx xxx xxx, to trzeba zerknąć i pomyśleć jak zachęcić użytkownika do skorzystania z innych usług, albo na masówce nie drukować danych sugerujących indywidualne podejście do klienta. Moja umowa skończy się po maju 2014, więc decyzję, co i z jakim operatorem, będę podejmował już w nowych warunkach i napewno rabat na niepotrzebne mi usługi nie będzie dla mnie argumentem.
    0
  • Users Avatars Mini
    joasiab21 pisze: 2014-02-16 10:26
    Konsolidacja obu firm wydawała się być tylko kwestią czasu, w momencie zakupu Polkomtela przez pana Solorza. Na połączeniu obu firm powinni więc skorzystać abonenci Plusa i Cyfrowego Polsatu. Ciekawa jestem jak przebiegał będzie rebranding obu marek i czy powstanie jedna wspólna :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kasia1006 pisze: 2014-02-16 14:46
    Bardzo fajny pomysł. Wielu z nas ma usługi w obu firmach. Czekamy jeszcze na konkrety poszczególnych ofert i będziemy sie łączyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    A123 pisze: 2014-02-17 10:00
    Połączenie CP i Plusa powinno skutkować, wprowadzeniem nowych, lepszych ofert i obniżenie cen., więc niech tak się dzieje i teraz trzeba jedynie czekać na propozycje tych dwóch połączonych operatorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    andrzej.benetkiewicz pisze: 2014-02-20 17:45
    Jeśli będzie możliwośc skomasowania usług komunkacyjnych, internetowych i telewizyjnych w jednym operatorze, to tylko się cieszyc. A jeśli przy tym jeszcze wchodzą w grę jakieś oszczędnośi w opłatach i zysk w parametrach usług to już jest przyczynek do rozpatrzenia takiej oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    awen6 pisze: 2014-02-20 20:24
    Połączenie Plusa I Cyfrowego polsatu na pewno przyniesie pożadane efekty.Wiadomo nie dzis,ani nie jutro ale za jakis czas ludzie będą bardzo wdzięczny za powstanie smartDOM i integracji CP i Plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    bożenka pisze: 2014-02-21 10:49
    W końcu będę mogła mieć wszystkie usługi w cenie jednej.Teraz za każdą usługę jaką posiada płacę osobno , miesięcznie dość dużą kwotę .Dzięki ofercie smartDom będę mogła zaoszczędzić sporą sumę , i mieć dużo więcej za tak nie wiele
    0
  • Users Avatars Mini
    ukaszek pisze: 2014-02-21 15:55
    Przyznam że gdybym mógł kupować prąd od Plusa po tej samej stawce co aktualnie i telefon wziąć PlusMix to przecież jakby mi ktoś dał "dychę" za darmo xD.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: