dziś zmienia się z Orange

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 7

Orange zmienił swoje hasło. Zamiast „together we can do more” jest „dziś zmienia się z Orange”. Hasło będzie pojawiać się w naszej komunikacji marketingowej w ofertach Orange nie tylko w Polsce, ale także innych krajach. Ma pokazywać, w jaki sposób dostarczane przez Orange technologie mogą zmienić życie klientów na lepsze.

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    MaTT pisze: 2011-01-31 11:56
    jaki debilny slogan reklamowy
    0
  • Users Avatars Mini
    cesarz pisze: 2011-01-31 13:00
    Wydaje mi się mało to stylistycznie .
    0
  • Users Avatars Mini
    Gatta pisze: 2011-01-31 13:25
    Specjalnej zmiany na lepsze póki co nie widzę, a korzystam z usług Orange już ładnych parę lat. Mam nadzieję, że zaoferują swoim użytkownikom coś więcej niż 20% więcej za doładowanie, które można wykorzystać na połączenia w sieci przez 7 dni. Korzystając w tym samym z Heyah widzę, że nie bawią się oni w wielkie hasła, a po prostu dają takie bonusy, które rzeczywiście pozwalają na obniżenie kosztów, mam tu na myśli na przykład trwające właśnie podwójne doładowanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    pacoher pisze: 2011-02-01 18:20
    W innym artykule na ten temat pisaliście, że te zmiany mają być czymś więcej niż tylko sloganem i że Orange chce edukować swoich abonentów w dziedzinie nowych technologii. Ja na ich miejscu postawiłbym na komunikację w drugą stronę - niech posłuchają swoich abonentów i dostosują swoją ofertę do ich wymogów - np. pakiety internetowe bez limitów, jak w Tak Taku czy niższe ceny telefonów w pre-paidach, jak to jest również w TT.
    0
  • Users Avatars Mini
    mariaaa pisze: 2011-02-02 15:33
    @ pasoher, a ja mam wrażenie że Orange właśnie dostosowuje swoją ofertę do wymogów abonentów. Świadczyć o tym mogą, choćby ostatnie modyfikacje w ofercie firmowej. A dokładnie, wprowadzenie oferty dopasowanej, gdzie można co do złotówki określić sobie odpowiedni abonament, do swoich indywidualnych potrzeb. No i przy okazji, jakiś niezły telefon jak np. Nokia N8, czy HTC Wildfire dostać, w miarę konkurencyjnych cenach. Więc, wcale nie jest tak źle.
    0
  • Users Avatars Mini
    pacoher pisze: 2011-02-02 22:45
    @mariaaa - oferty dla klientów podpisujących umowy na abonament nie analizowałem. Mam pre-paid i tylko ten segment rynku mnie interesuje. No i niestety, Orange wypada w nim nie za ciekawie. Nie ma tam chociażby tak podstawowej rzeczy, jak sumowanie okresów ważności konta przy każdy doładowaniu. W Tak Taku są one dodawane aż do 12 miesięcy, a w pre-paidach Orange każde kolejne doładowanie sprawia, że okres ważności konta liczony jest od początku. Taki rzeczy zbierają się na sporą ilość braków...
    0
  • Users Avatars Mini
    mariaaa pisze: 2011-02-07 15:04
    no widzisz, ja mam post-paida, Ty pre-paida :) Najwyraźniej każde z nas wybrało to co mu najbardziej odpowiadało. Ja mam plan optymalny 900 z netem i pewnie go sobie niedługo przedłużę (tylko że na warunkach oferty dopasowanej), żeby dostawać więcej minut na połączenia. I raczej nigdy nie przejdę na TT, choćby nie wiem jak sumowała mi się ważność konta po doładowaniu. Podsumowując, atrakcyjność danej oferty, zależy w dużej mierze od indywidualnych potrzeb, i tyle. pozdrawiam.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: