Opublikowany właśnie zaktualizowany Raport Urzędu Komunikacji Elektronicznej  UKE o stanie rynku telekomunikacyjnego w roku 2006 stwierdza:  „Najkorzystniejsze koszyki cenowe dla klientów usług pre-paid zaoferowała  Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., zarówno w ramach marki TakTak,  jak i Heyah.”. 
 
 Ze zweryfikowanych i poprawionych wyników analiz przeprowadzonych przez UKE  wynika, że w ramach usług przedpłaconych najtańsze na rynku oferty zaproponowały  Tak Tak i Heyah. Roczny koszt koszyka usług wyniósł, odpowiednio, 200 zł brutto  i 213,22 zł brutto. 
 
 W raporcie porównane zostały także roczne koszty korzystania z telefonu  komórkowego w ofertach post-paid dla trzech profili klientów: mało, średnio i  bardzo aktywnego. Jak podaje raport: „w przypadku klienta średnio i bardzo  aktywnego najkorzystniejszy cenowo był koszyk oferowany przez Polską Telefonię  Cyfrową Sp.z o.o.”. W ocenie UKE również w zakresie usług abonamentowych dla  biznesu najkorzystniejszą ofertą była oferta Ery.