21 letni student zarządzania z Gdańska, został nowym bohaterem kampanii  medialnej sieci Era. 
 
 Rafał Hryszko, utalentowany 21-latek, ma szansę stać się rozpoznawalnym i  zaistnieć w mediach. Swoją przygodę z telewizją rozpocznie od udziału w nowej  kampanii sieci Era. Premiera kolejnej jej odsłony, w ramach projektu „Katy Perry  Pop Video”, będzie miała miejsce już w najbliższy piątek, 10 września. Rafał  zagra w niej główną rolę. Udział w tym przedsięwzięciu zapewnił sobie  zwyciężając w konkursie ogłoszonym 16 sierpnia na muzycznym portalu Ery  www.eramusicgarden.pl.
 
 Występ w reklamie to jedynie pierwszy krok w karierze Rafała. Pojedzie on także,  jako jedna z 40 osób z Polski, na plan teledysku amerykańskiej piosenkarki Katy  Perry do piosenki „Firework”. Udział w nagraniu jest główną nagrodą w konkursie  „Zabłyśnij w teledysku Katy Perry!”. Rafał opublikował swój filmik już w  pierwszym dniu trwania rywalizacji. Przedstawił w nim w lekki i zabawny sposób  swoje liczne „talenty”, którymi chciał pochwalić się przed artystką. 
 
 Nowy spot zaprezentuje przygotowania Rafała do występu w teledysku Katy.  Korzystając z rad znajomych udzielanych mu przez telefon próbuje jak najlepiej  przygotować się do nagrania. Reklama promuje jednocześnie specjalną promocję dla  klientów Tak Taka i Tak Tak Fona – 200% WIĘCEJ, która jest dostępna w sieci Era  do końca września. Dzięki niej ci, którzy uzupełnią swoje konto jednorazowo  kwotą minimum 25 zł, a następnie w ciągu 5 dni ponownie zasilą konto wybraną  kwotą już od 25 złotych, otrzymają aż 200% wartości drugiego doładowania do  wszystkich w sieci Era. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na stronie  www.era.pl 
 
 Kampania będzie emitowana w telewizjach ogólnopolskich, tematycznych oraz w  Internecie. Została ona przygotowana przez Departament Komunikacji Rynkowej PTC  we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi i domem mediowym Starcom.
 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	
 
		
	
 
           
           
           
           
           
          