GSMONLINE.PL i TELKO.IN łączą siły w ramach jednej grupy medialnej. Głównym celem jest pełne pokrycie rynku telekomunikacyjnego – od konsumentów po kadrę zarządzającą ICT.
Właśnie zakończyła się transakcja wzajemnego nabycia udziałów przez właścicieli serwisów GSMONLINE.PL i TELKO.IN.
TELKO.IN to medium skierowane do menedżerów i przedsiębiorców z segmentu ICT (ze szczególnym uwzględnieniem telekomunikacji). To specjalistyczny serwis B2B skoncentrowany na konkretnej grupie docelowej związanej z wybranym segmentem gospodarki.
Współpraca operacyjna GSMONLINE.PL i TELKO.IN realizowana jest już od kilku miesięcy, a jej efektem są wspólne akcje komercyjne dla wybranych klientów.
Obecnie trwa też optymalizacja współpracy redakcyjnej. Planowane są kolejne wspólne oferty komercyjne. Nowy wspólny już zespół zapowiada raporty i analizy rynkowe, cykle wideo oraz ujednolicone pakiety sponsorskie.