Platforma satelitarna Cyfrowy Polsat będzie świadczyć  usługi telekomunikacyjne pod marką Halo Polsat.
 
 Nazwa i logo marki bezpośrednio nawiązują do brandu operatora - Cyfrowego  Polsatu. Autorem kreacji jest zespół Cyfrowego Polsatu i agencja Rzut  Oka. 
 
 
 Od początku dążyliśmy do tego, aby nasza marka telekomunikacyjna jasno i  precyzyjnie komunikowała swoje przeznaczenie biznesowe, będąc jednocześnie  spójną z wizerunkiem Cyfrowego Polsatu. Uważam, że wybrane logo pozwoliło nam  połączyć te dwa założenia. Teraz pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że marka Halo  Polsat zostanie przychylnie przyjęta przez użytkowników. – mówi Dominik  Libicki, Prezes Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A.
 
 Cyfrowy Polsat z usługami telekomunikacyjnymi wystartuje już na jesieni br.  Platforma wybrała model pełnego MVNO. Swoje usługi będzie świadczyć w oparciu o  sieć radiową Era, natomiast zaprojektowała własną sieć telekomunikacyjną i  będzie działać w oparciu o: własny kod dostępu PL12, własne punkty styku, umowy  interconnectowe podpisane ze wszystkimi graczami obecnymi na rynku polskim i sto  kilkadziesiąt umów roamingowych zawartych z partnerami na całym świecie. Cyfrowy  Polsat będzie również posiadał własny system bilingowy i CRM. 
 
 Oferta Halo Polsat będzie dostępna w opcji z abonamentem i pre-paid. Do  dyspozycji klientów zostaną oddane plany taryfowe, telefony i usługi dodatkowe  zaprojektowane specjalnie z myślą o ich potrzebach. 
 
 Naturalną grupą docelową usług telekomunikacyjnych Cyfrowego Polsatu będą  abonenci platformy – obecnie to 1,5 mln gospodarstw domowych, czyli 4,5 miliona  osób. Niemniej jednak operator będzie kierował swoją ofertę do masowego  odbiorcy. Doświadczenie firmy w sektorze telewizyjnym pozwoli jej zaproponować  abonentom atrakcyjne treści i aplikacje dostępne za pośrednictwem telefonów  komórkowych. Wiele dodatkowych możliwości, mających na celu usprawnienie obsługi  klienta, będzie dawało abonentowi posiadanie podwójnej oferty Cyfrowego Polsatu.