Marka Honor przygotowała swój pierwszy polski film reklamowy.
Jego reżyserem jest Tomasz Chrapusta – zdobywca Grand Prix w tegorocznej, 5. edycji Papaya Young Directors. Spot opowiada historie młodych ludzi odważnie dążących do celu. Łączy on hasło promujące markę „For the Brave” z hasłem reklamowym najnowszego smartfonu Honor – Honor 8X „Beyond Limits”. Muzykę do filmu skomponował Wojciech Frycz.
Film w reżyserii Tomasza Chrapusty to część kampanii promocyjnej smartfonu Honor 8X, który jest dostępny na polskim rynku od 11 października br.
Emisje: sieć kin Cinema City w całej Polsce od 2 do 22 listopada 2018 r. oraz media społecznościowe.
Lista miast: Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Bytom, Częstochowa, Gliwice, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Ruda Śląska, Rybnik, Starogard Gdański, Sosnowiec, Wałbrzych, Warszawa, Wrocław, Toruń, Zielona Góra.
Kreacja: McCann
Dom produkcyjny: Montevideo Polska
Zakup mediów: Wavemaker
Public relations: Weber Shandwick