Interbrand 2018 - marka Samsung warta 60 mld dolarów, Huawei 7 mld

Newsy
Opinie: 0

The Brand Consulting Group (Omnicom Group) opublikowała najnowszy raport Interbrand 2018. Raport prezentuje listę najbardziej wartościowych marek.

Numerem jeden jest Apple. Wartość tej marki to ponad 214 mld dolarów. Przez rok wartość marki urosła o 16%.

Drugie miejsce w rankingu Interbrand zajmuje Google z wartością 155 mld dolarów.

Na szóstej pozycji jest Samsung, którego wartość marki zbliża się do 60 mld dolarów. Wartość koreańskiej marki urosła o 6%.

Najszybciej rosła wartość marki Amazon – aż o 56%.

Na 59 miejscu w rankingu jest marka SONY – 9 mld dolarów, a na 68 miejscu Huawei – ponad 7.5 mld dolarów (wzrost wartości o 14%).

Według raportu Interbrand 2018 marka B2B Cisco zajmuje 15 pozycję z wartością przekraczającą 34 mld dolarów.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: