Trwa kampania nowego dwustronnego, muzycznego telefonu  Samsung F300.
 
 Samsung wprowadził na rynek pierwszy dwustronny telefon muzyczny. Jedna strona  to w pełni funkcjonalny telefon z klawiaturą, a druga to centrum multimedialne z  rozbudowanym odtwarzaczem MP3.
W promocję telefonu SAMSUNG F300 zaangażowała się  piosenkarka Beyonce, która pokazała telefon podczas swoich koncertów w Europie.  Gwiazda została również twarzą kampanii reklamowej.
 
 Kampania Telewizyjna.
 
 Kampania telewizyjna jest wiodącym elementem kampanii telefonu Samsung F300.  Spot wyprodukowany globalnie przez Leo Brunett podkreśla dualności telefonu.  Widzimy w nim Beyonce w roli piosenkarki słuchającej muzyki podczas spaceru  (strona muzyczna telefonu) oraz Beyonce jako business woman zajmująca się  zarządzaniem firmą odzieżową i własną kolekcja ubrań „House of Dereon”. Kampania  rozpoczyna się spotami 30 sekundowymi i jest utrwalana 15 sekundowymi. 
 Kampania obejmuje większość kanałów TV w Polsce i trwa lipiec-sierpień 2007.
 
 Kampania Prasowa.
 
 Kampania prasowa opierała się głownie o pisma młodzieżowe, w których liczne  konkursy pozwalała czytelnikom na wyjazd na jeden z koncertów Beyonce w  Barcelonie lub Londynie.
 Reklamy znalazły się również w TV GUIDE-ach czy A4
 Nietypowe formy reklamy w formie wysp pojawiły się w CO JEST GRANE (GW) oraz  NEWSWEEK.
Kampania Radiowa.
 
 W radio ZET i RADIOSTACJI każdy utwór Beyonce jest poprzedzony jingem  sponsorskim nawiązującym do udziału Beyonce w promocji telefonu Samsung F300.
 
 Kampania Reklamy Zewnętrznej.
 
 Kreacji SAMSUNG F300 pojawi się na nośnikach 12x3 i BL 8x4, większości jako  cut-off. Kampania obejmuje duże miasta, główne drogi oraz lotnisko w Warszawie.
Kampania Kinowa.
 
 W sieci multipleksów MULTIKINO kampania SAMSUNG F300 przebiega w formie:
On-screen z 30 sekundowym spotem przed wybranymi filmami
Off-screen przez plazmy w holach, dropy, standy, naklejki wielkoformatowe na drzwiach wejściowych oraz naklejki na lustrach w łazienkach
Kampania trwa 4 tygodnie.
 
 Kampania Internetowa.
 
 Dwumiesięczna kampania on-line objęła:
XHTML podkreślający dwustronność na głównych polskich portalach
Duży konkurs w GADU GADU wspomagany banerami i spotami w radiu GG
Videomarki ze spotem TV w Onet.pl
Brandmarki, banery, billboardy
Konkurs na portalu polki.pl wspierany kampania banerową
Współpraca z grono.net przez skórki na serwis oraz konkursy
Kampania Ambietnowa.
 
 Kreacje z Beyonce pojawiły się w kilku nietypowych miejscach w Polsce.
Największym przedsięwzięciem jest przejście podziemne w centrum Warszawy (pod rondem Dmowskiego), w którym w lipcu pojawiły się różnorodne formy reklamy:
1400m2 grafiki naściennej prezentującej dualność telefonu SAMSUNG F300
plazmy ze spotami TV
nadajniki BLUETOOTH umożliwiające bezpłatnie pobranie na telefon komórkowy dzwonka i tapety z Beyonce oraz fragmentu klipu Beyonce
Kreacje SAMSUNG F300 można spotkać w kilku restauracjach i  klubach – przykładem może być Restauracja Sanatorium w Sopocie.
 
 Adaptacje kampanii na polski rynek przygotowała agencja MAT ADV a media  zaplanował i kupił dom mediowy MINDSHARE.
 Kampania obejmuje okres od połowy maja do połowy czerwca 2007.