Kampania wizerunkowa Netii

Newsy
Żródło: MediaRun.pl
Opinie: 4

Agencja Scholz & Friends Warszawa przygotowała nową kampanię wizerunkową firmy Netia. Celem działań reklamowych jest utrwalenie wizerunku Netii jako preferowanego przez klientów biznesowych dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych. Kampania obejmie swoim zasięgiem telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne), prasę (dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, miesięczniki biznesowe), outdoor i internet (portale i wortale biznesowe).

Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Mediaedge:cia.
 

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    nomail pisze: 2006-05-17 13:44
    kampania wiz-E-runkowa
    0
  • Users Avatars Mini
    Ulter pisze: 2006-05-17 15:40
    I po co ta kampania? Z założenia reklama jest po to aby rozreklamowac dana firme aby wiecej osób skorzystało z ich oferty. Tylko że ten kto może miec Neti korzysta już z ich usług wiec reklama go nie interesuje. A potencjalni nowi klienci nie maja możliwości założenia telefonu wiec na jaka cholere reklama? W tej firmie pracują ludzie ociężali psychicznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-05-17 17:48
    Niech się wezma za porządną reklame to i klienci się za nich wezmą :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nico pisze: 2006-05-17 22:49
    Ulter sam jesteś ociężały psychicznie.To jest kampania wizerunkowa a nie reklama produktu. W kampanii wizerunkowej chodzi o wzmocnienie świadomości o firmie a nie reklamowanie produktu
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: