Wystartowała nowa kampania medialna sieci Era, której twarzą jest  Katy Perry. Międzynarodowa gwiazda muzyki pop zaprasza swoich polskich fanów  do udziału w nagraniu jej teledysku do utworu „Firework” z płyty „Teenage Dream”.
 
 40-tu najbardziej zagorzałych fanów artystki z Polski weźmie udział w tym  międzynarodowym przedsięwzięciu i jeszcze tej jesieni stanie na planie teledysku  wraz z Katy Perry. Artystka poszukuje do współpracy przy swoim nowym video  clipie nietuzinkowych i kreatywnych osób z pasją, obdarzonych niecodziennym  talentem i umiejętnościami, którzy zechcą odkryć swoje uzdolnienia przed całym  światem. Aby spełnić swoje marzenia i wystąpić wraz z artystką w jej teledysku  należy przesłać film video prezentujący siebie i swój talent w ciekawy sposób.
 
 Wszelkie informacje dotyczące wspólnego projektu muzycznego sieci Era i Katy  Perry dostępne są na nowym, uruchomionym, portalu muzycznym Ery  www.eramusicgarden.pl. Również tam wszyscy, którzy chcą wystąpić wraz Katy, mogą  dokonać rejestracji oraz przesłać swoje nagranie.
 
 Kampania będzie emitowana w telewizjach ogólnopolskich, tematycznych oraz w  Internecie. Została ona przygotowana przez Departament Komunikacji Rynkowej PTC  we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi i domem mediowym Starcom.
 
		
	 
		
	 
		
	
 
		
	 
           
           
           
           
           
          