LG miało w 2006 r. 2‚5 % udziału w polskim rynku  telefonów komórkowych. Firma planuje dynamicznie go zwiększać. "Zakładam‚ że na  koniec 2007 r. nasz rynkowy udział sięgnie 4 - 5 %, a w przyszłym roku 8 - 9 %"  - mówi Grzegorz Kania odpowiedzialny w LG za dział telefonów komórkowych.  Gdyby plan udało się zrealizować‚ to w tym roku LG sprzedałoby co najmniej 400  tys. komórek. 
 
 "Zwiększyliśmy z siedmiu do 11 liczbę regionalnych przedstawicieli LG. Nasze  telefony są w magazynach operatorów‚ ale brakowało ich na półkach sprzedawców  usług. To się teraz zmienia" - omawia strategię Grzegorz Kania (około 90 proc.  telefonów komórkowych w Polsce sprzedają razem ze swoimi usługami operatorzy  komórkowi). LG chce aktywniej niż do tej pory promować własne produkty. Budżet  reklamowy ma wzrosnąć‚ ale LG nie chce mówić o żadnych kwotach. Te wszystkie  działania mają dać LG czwarte miejsce w rankingu producentów na polskim rynku.