Lucent otworzył w Polsce centrum zarządzania sieciami

Newsy
Żródło: Lucent Technologies
Opinie: 4

Lucent Technologies ogłosił dzisiaj otwarcie Globalnego Centrum Zarządzania Sieciami (GNOC - Global Network Operations Center) w Bydgoszczy, gdzie mieści się siedziba firmy w Polsce.
Lucent oferuje klientom na całym świecie usługi Managed Services, i zgodnie z tą strategią usługową polskie centrum – piąte już centrum GNOC Lucenta na świecie, zapewniać będzie operatorom szereg usług zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi i hostingu aplikacji. Usługi te obejmować będą m.in. monitoring sieci, wsparcie techniczne, dostarczanie usług oraz usługi hostingu aplikacji komunikacyjnych. Centrum GNOC w Bydgoszczy rozpoczęło działalność w lipcu 2006 r.

Centra GNOC Lucenta zarządzają obecnie ponad czterdziestoma różnymi sieciami telekomunikacyjnymi, począwszy od sieci DSL i IP, po sieci optyczne i transmisji głosu, zbudowanymi z setek elementów sieciowych, obsługującymi różnych klientów, począwszy od nowych operatorów sieci IP po tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych, przedsiębiorstwa i agencje rządowe.
Centra GNOC Lucenta zapewniają usługi dopasowane do wymagań operatorów, np. pełne całodobowe wsparcie 24x7 lub obsługę poza godzinami pracy. Dzięki temu operatorzy mogą elastycznie dopasowywać ofertę usług do wymagań swoich klientów, a jednocześnie obniżać koszty, poprawiać jakość i realizować gwarancje zachowania poziomu usług (SLA - Service Level Agreement). Centra mogą też świadczyć usługi ad hoc, jako zapasowe centrum eksploatacji sieci (NOC), pozwalając na zminimalizowanie konsekwencji poważnych awarii własnego centrum NOC operatora.
GNOC oferuje ponadto hosting i zarządzanie platformami usługowymi, takimi jak Voice over Internet Protocol (VoIP), IP TV, bezpieczeństwo sieci (network security), systemy naliczania i obciążania w czasie rzeczywistym (real-time rating and charging), aplikacje w sieciach nowej generacji (blended lifestyle services) czy też centra obsługi wiadomości (messaging). Model hostingowy pozwala operatorom na istotne obniżenie kosztów w porównaniu z tradycyjnym modelem rozwoju usług; jest odpowiedzią ze strony Lucent Technologies na biznesowe wyzwania operatorów sieci telekomunikacyjnych i operatorów wirtualnych (np. MVNO).

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2006-07-30 23:32
    Super :) Obsługa poza godzinami pracy to brzmi jak wyzysk biednych ludzi a'la Biedronka :/
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-07-31 00:27
    Nikt biednych ludzi nie zmusza do pracy. Jak im sie nie podoba niech idą na bezrobocie lub wyjadą do Irlandii. Po h*j się męczą w Biedadronce?
    0
  • Users Avatars Mini
    Majonez pisze: 2006-07-31 13:54
    To ze jest praca 24x7 nieznaczy ze ma byc wyzysk !!. U mnie sa dyzury rowniez 24x7 i niema z tym problemow. Jest odpowiedni grafik dyzurow, dzien pracy dwa dni wolne norma miesieczna sie zgadz czyli np lipiec 21x8=168h. Praca w nocy tez jest odpwiednio liczona. nadmieniam ze pracuje w budzetowce
    0
  • Users Avatars Mini
    gujemo pisze: 2006-07-31 22:43
    no to jak zwykle praca będzie
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: