Motorola nagrodzona w konkursie PremiumBrand 2006

Newsy
Żródło: Motorola
Opinie: 12

Motorola została uhonorowana tytułem "Marki Wysokiej Reputacji"- nagrodą przyznawaną w ramach badania reputacji marek PremiumBrand 2006. O przyznaniu tytułu zdecydowała reprezentatywna grupa 1500 konsumentów. Oceniła największe działające w Polsce firmy, kierując się takimi kryteriami jak: zaufanie i lojalność wobec marki, jej prestiż, popularność i znajomość, działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility) oraz referencje - gotowość klientów marek do rekomendowania ich innym ludziom.

PremiumBrand 2006 jest projektem promocyjnym, którego celem jest ocenianie reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Postrzeganie poszczególnych firm jest badane przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC na podstawie metodologii przygotowanej przez Dominikę Maison, uznany autorytet w dziedzinie badań marketingowych. Badaniu, poddanemu audytowi przez firmę KPMG, podlegają marki konsumenckie - marki business-to-business zostaną włączone do badania w kolejnej edycji programu.

Opinie:

Opinie archiwalne (12):

Komentuj

Komentarze / 12

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2006-06-27 22:01
    i słusznie! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-06-27 22:46
    No ja bym aż tak bardzo nie popierał. Czy słusznie? Hm...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2006-06-27 23:05
    słusznie i to bardzo ;] z reszta kazdy przyzwyczajony do swojej marki bedzie mial inne zdanie ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratty pisze: 2006-06-28 00:23
    Bardzo niesłusznie!!!! Marka to przede wszystkim zadowolenie klientów. Marka to serwis, marka to ludzie którzy ją tworzą!!!!!!!!! Po kłopotach z modelem V3 RAZR, walką z serwisem centralnym w Bydgoszczy, monitowaniem w centrali Motoroli w Warszawie u samego PANA DYREKTORA, który nie znalazł czasu żeby zająć stanowisko w sprawie reklamacji klienta......infantylnych wyjaśnieniach pracowników Motoroli..............TEJ MARCE DZIęKUJEMY!!!! Szybki wzrost sprzedaży może równie szybko się obniżyć!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratty pisze: 2006-06-28 00:32
    Wszystko jest super, dopóki nie trzeba udać się do serwisu......Kupując model HIGH End oczekiwałem adekwatnej jakości produktu!!!! Okazało się że model V3 to nic innego jak low-end'owy shit w pięknym niewątpliwie opakowaniu!!! Sztucznie wyniesiony na piedestał przez speców od marketingu. Ale Marketing to nie wszystko Panowie i Panie!!!! Poza jakością produktu liczy się OBSŁUGA KLIENTA, a ta w Motoroli stoi na poziomie poniżej wszelkiej krytyki!! Innymi słowy: GOOD BYE MOTOROLA!!! Były Klient!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2006-06-28 01:12
    ***Ratty - widocznie stosuja sie do znanego powiedzenia "spieprzaj dziadu" kierowanego do tych ktorzy juz wybrali (w tym wypadku telefon). Niedawno skorzystalem z promocji i kupilem N6021 + zestaw sluchawkowy. Do aparatu byla dolaczona standartowa ladowarka. Kilka dni pozniej Nokia przeslala mi kolejna ladowarke nadajaca sie zarowno do telefonu ale lepsza do zestawu. Mam teraz dwie ladowarki i uwazam, ze jako klient zostalem przez firme potraktowany powaznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Banditos pisze: 2006-06-28 10:16
    Ratty: Zapewne każdy producent telefonów ma takie incydentalne sprawy, tymbardziej przy tak ogromnej produkcji niestety może się zdarzyć, że coś będzie uszkodzone. Fakt, szkoda że musimy przez to przechodzić, i lepiej byłoby tego wszystkiego uniknąć choćby ze względu na stracone nerwy. Ja podobne doświadczenia miałem z Nokią i dlatego zrezygnowałem z modelu "6230 i". Teraz posiadam "Motorole V3 i" i nie mogę nic zarzucić temu telefonowi, bo sprawuje się wręcz wyśmienicie.
    0
  • Users Avatars Mini
    CherryF pisze: 2006-06-28 12:04
    Motorola RULEZ!!! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mirek pisze: 2006-06-28 12:26
    mam od miesiaca zwykla v235 wyswietlacz siada delikatnie bateria coraz gorzej ale gwarancji jest 2 lata,salon motki prawie pod nosem.jak cos padnie to mnie nie zapomna;-)))choc przyznaje marketing po nokki maja na2 miejscu,logo typu wybij sie z tlumu troche nagród dla motoroli o kturych czytamy od 2miesiecy..dobrze ale niech faktycznie benda utrzymywane wysokie standardy jakosci bo prawie dobra motka to nie motka..pozdrawiam duze M.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratty pisze: 2006-06-28 13:09
    Zawiasa: I to jest własnie wzorowe traktowanie klienta przez producenta! Skoro klient dokonuje świadomego wyboru marki to znaczy że akurat od niej oczekuje co najmniej zadowalającej jakości i jeżeli firma utwierdza klienta w przekonaniu że dobrze wybrał to jest to właśnie wzór! W Motoroli jest najwyraźniej inaczej - kupiłeś? to masz problem! Uważam że przytoczone przez Ciebie "spieprzaj dziadu" jest trafione w dziesiątkę! Tak właśnie czułem się jako klient i użytkownik Motorolii.
    0
  • Users Avatars Mini
    jenny pisze: 2006-06-28 14:35
    motorola to dobra marka, profesjonalna. niektórzy tweirdzą, że bardziej biznesowa, ale się nie zgpdze. Dobre fotki wychodzą z tych foników. I jakoś nie słyszałem o większych awariach. Najtańsze motorolki zawsze są w erze.
    0
  • Users Avatars Mini
    anndre pisze: 2006-06-28 15:27
    też myśle, że wśród marek telefonów motorolka zajmuje- w mojej hierachii wysoką pozycje. telefony te są innwoacyjne, ale co dla mnie ważne- ąłdnie wygladają, i to od najstarszych modeli trend dobrego wyglądu-nowczesnego, acz praktycznego się utrzymuje.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: