Multimedia Polska opublikowały swoje wyniki za I  połowę 2007 r.:
 
 Porównując wyniki za sześć miesięcy rok do roku, Grupa odnotowała wzrost  przychodów ze sprzedaży o 15,7 mln zł, tj. 8,4%, z poziomu 186,7 mln zł w 2006  r. do poziomu 202,4 mln zł w 2007 r. Główne czynniki wzrostu to wzrost bazy  abonentów i cen telewizji kablowej (wzrost przychodów o 12,8 mln zł, łącznie z  IPTV, DTV i
 programami Premium) oraz powiększenie bazy abonentów szerokopasmowego Internetu  (wzrost przychodów o 6,7 mln zł).
 Kontynuacja trendu spadkowego w telefonii PSTN została w większości  skompensowana przez dynamiczny wzrost liczby użytkowników telefonii VoIP,  jednakże przychody z usług głosowych ogółem spadły o 4,5 mln zł w związku ze  spadkiem przychodów z tytułu interkonektu hurtowego.
 Porównując wyniki za drugi kwartał 2007 r. do kwartału poprzedzającego, Grupa  odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 2,5 mln zł, tj. 2,5 %, z poziomu  99,9 mln zł w pierwszym kwartale 2007 r. do poziomu 102,5 mln zł w drugim  kwartale 2007 r.
 
 Telewizja kablowa
 
 Porównując wyniki za sześć miesięcy rok do roku, Grupa odnotowała wzrost  przychodów z telewizji kablowej, wliczając również przychody z DTV, IPTV i  programów premium, o 12,8 mln zł, tj. 14,9%, z poziomu 85,8 mln zł w 2006 r. do  poziomu 98,6 mln zł 2007 r. Wzrost przychodów z usług telewizji kablowej był  wynikiem wzrostu RGU telewizji kablowej o 11,2% oraz podwyżki cen wprowadzonej w  pierwszym i drugim kwartale 2007 r., a także migracji klientów do wyższych  pakietów, a co za tym idzie wyższych opłat abonamentowych. Wprowadzona w
 
 drugim kwartale 2006 r. usługa telewizji cyfrowej w technologii IPTV, świadczona  po sieciach PSTN, przyniosła przychody w wysokości 405,1 tys. zł w pierwszej  połowie 2007 r. Na dzień 30 czerwca 2007 r. Grupa posiadała ok. 2,800 abonentów  tej usługi. Wprowadzona w drugim kwartale 2007 r. usługa telewizji cyfrowej DTV
 świadczona po tych samych sieciach, co analogowa telewizja kablowa, przyniosła  przychody w kwocie ok. 5,6 tys. zł, a z usługi skorzystało blisko 2,000  klientów. Spółka spodziewa się znacznego wzrostu przychodów oraz liczby klientów  DTV w kolejnych kwartałach.
Churn na usłudze telewizji kablowej w pierwszej połowie 2007  r. 4,9% (0,8% średniomiesięcznie), zaś w pierwszej połowie 2006 r. wynosił 3,4%  (0,6% średniomiesięcznie). Wzrost wskaźnika utraty klientów spowodowany był  przede wszystkim wprowadzoną na początku pierwszego kwartału 2007 r. podwyżką  opłat
 abonamentowych. Wskaźnik ten jest w ocenie Zarządu skutecznie kontrolowany  dzięki pakietyzacji usług, która zwiększa lojalność klientów korzystających z  dwóch lub więcej usług. Odejścia odnotowano głównie w segmencie klientów  korzystających z jednej usługi. Jednocześnie w drugim kwartale 2007 r. Grupa  odnotowała spadek
 churnu w porównaniu do pierwszego kwartału 2007 r. o 11,7%, odpowiednio z  poziomu 0,8% do poziomu 0,7% średniomiesięcznie.
 Porównując wyniki za drugi kwartał 2007 r. do kwartału poprzedzającego, Grupa  odnotowała wzrost przychodów z telewizji kablowej o 1,9 mln zł, tj. 3,9%, z  poziomu 48,4 mln zł w pierwszym kwartale 2007 r. do poziomu 50,2 mln zł w drugim  kwartale 2007 r.
 
 Internet
 
 Porównując wyniki za sześć miesięcy rok do roku, Grupa odnotowała wzrost  przychodów z usług dostępu do Internetu o 6,7 mln zł, tj. 18,9%, z poziomu 35,2  mln zł w 2006 r. do poziomu 41,9 mln zł w 2007 r. Głównym czynnikiem wzrostu  przychodów był dynamiczny wzrost ilości klientów (RGU) szerokopasmowego dostępu  do
 Internetu (o ok. 50%). Dodatni wpływ na przychody wynikający ze zwiększenia bazy  RGU został częściowo zniwelowany na skutek spadku cen tej usługi oraz  wprowadzenia szeregu promocji. Kampanie promocyjne miały na celu zarówno  pozyskiwanie nowych abonentów jak i ograniczenie churnu. W wyniku tych działań  średni
 miesięczny przychód na jednostkę generowania przychodów (ARPU) spadł o 20,4% w  porównaniu z pierwszym półroczem 2006 r.
 W zakresie usług internetowych Grupa systematycznie ogranicza wielkość churnu. W  pierwszym półroczu 2007 r.
 wskaźnik ten wyniósł 7,2% (1,2% średniomiesięcznie) wobec 9,0% (1,5%  średniomiesięcznie) w pierwszym półroczu 2006 r., spadek o 20%.
 Porównując wyniki za drugi kwartał 2007 r. do kwartału poprzedzającego, Grupa  odnotowała wzrost przychodów z usług dostępu do Internetu o 0,9 mln zł, tj.  4,7%, z poziomu 20,5 mln zł w pierwszym kwartale 2007 r. do poziomu 21,4 mln zł  w drugim kwartale 2007 r.
 
 Telefonia
 
 Porównując wyniki za sześć miesięcy rok do roku, Grupa odnotowała spadek  przychodów z telefonii o 4,5 mln zł, tj. 7,3%, z poziomu 61,8 mln zł w 2006 r.  do poziomu 57,3 mln zł w 2007 r.
 W segmencie telefonii stacjonarnej Grupa świadczyła usługi w dwóch  technologiach: VoIP oraz tradycyjnej telefonii świadczonej po sieciach PSTN. Na  generowane wyniki nakładają się dwa przeciwstawne trendy – silny trend wzrostowy  w zakresie technologii VoIP oraz trend spadkowy w telefonii PSTN.
 W obszarze telefonii VoIP, Grupa odnotowała znaczący wzrost przychodów o kwotę  4,5 mln zł (wzrost o 65%) z poziomu 6,9 mln zł w pierwszym półroczu 2006 r. do  poziomu 11,4 mln zł w pierwszym półroczu 2007 r. głównie za sprawą wzrostu  liczby RGU o 17,6 tys. z 33,1 tys. w pierwszym półroczu 2006 r. do 50,7 tys. na  koniec
 pierwszego półrocza 2007 r. tj., 53,1%. W segmencie tym wskaźnik ARPU obniżył  się z poziomu 42,87 zł w pierwszym półroczu 2006 r. do 40,25 zł w pierwszym  półroczu 2007 r., tj. o 6,1% ze względu na oferowane promocje dla nowych  abonentów.
W obszarze telefonii stacjonarnej PSTN w pierwszym półroczu  2007 r. Grupa odnotowała spadek przychodów o 5,6 mln zł, tj. 12,9%. Przychody te  spadły z poziomu 43,6 mln zł w pierwszym półroczu 2006 r. do 37,9 mln zł w  pierwszym półroczu 2007 r. Spadek przychodów był wynikiem zarówno spadku cen,  jak i spadku ilości RGU o
 6,8 tys. z 113,1 tys. w pierwszym półroczu 2006 r. do 106,3 tys. w pierwszym  półroczu 2007r., tj. 6,0%. ARPU z tej usługi spadło o 7,2% z 62,99 zł w  pierwszym półroczu 2006 r. do 58,48 zł w pierwszym półroczu 2007 r.
 Z tytułu świadczenia usług interkonektu hurtowego Grupa uzyskała w pierwszym  półroczu 2007 r. przychody od innych operatorów w wysokości 6,6 mln zł.  Przychody z tej usługi były niższe o 3,6 mln zł, tj. 35,3%, w stosunku do  pierwszego półrocza 2006 r., kiedy wyniosły 10,2 mln zł. Spadek przychodów z  tytułu usług interkonektu
 hurtowego to wynik obniżenia cen zakańczania połączeń przede wszystkim do  operatorów komórkowych.
 W segmencie telefonii churn spadł z poziomu 6,2% (1,03% średniomiesięcznie) w  pierwszym półroczu 2006 r. do poziomu 5,9% (0,99% średniomiesięcznie) w  pierwszym półroczu 2007 r.
 Porównując wyniki za drugi kwartał 2007 r. do kwartału poprzedzającego,  przychody z telefonii pozostały na prawie niezmienionym poziomie i wyniosły 28,7  mln zł w pierwszym kwartale 2007 r. wobec 28,6 mln zł w drugim kwartale 2007 r.
 
 Porównując wyniki za sześć miesięcy rok do roku, Grupa odnotowała wzrost EBITDA  o 15,1 mln zł, tj. 17,6%, z poziomu 86,0 mln zł w 2006 r. do poziomu 101,1 mln  zł w 2007 r.
 
 Multimedia Polska miała 12,29 mln zł skonsolidowanego zysku netto w II kw. 2007  roku wobec 14,42 mln zł zysku rok wcześniej.
Multimedia podały, że mają 166 tys. klientów broadband, 141.3 tys. klientów usługi podwójnej oraz 39 tys. usługi potrójnej.
Firma w maju uruchomiła usługę cyfrowej telewizji i ma obecnie 2 tys. klientów. Obecnie cyfrowa telewizja jest dostępna w trzech miastach: Gdynia, Gorzów Wielkopolski oraz Lublin.
Multimedia twierdzi także, że w lipcu uruchomiła sieć WiMAX. Sieć ma działać w 16 lokalizacjach. Firma wchodzi także na rynek aglomeracji warszawskiej (Pruszków).