No Limits w Netii - nowa oferta dostępu do Internetu bez limitu prędkości

Newsy
Opinie: 2

Netia przedstawiła dziś swoją nową ofertę dostępu do internetu No Limits, która wystartuje 14 kwietnia br.

 

Podstawowy pakiet No Limits w Netii to dostęp do internetu z maksymalną dostępną na danej linii prędkością (w przypadku BSA osiągana do 30 dni od aktywacji) oraz taryfa Non Stop z nielimitowanymi połączeniami na krajowe telefony stacjonarne za 99,90 zł brutto (z e-fakturą). Zarówno internet, jak i telefon w pakiecie kosztują 49,95 zł. W zależności od technologii, pakiet jest oferowany nawet przez 6 miesięcy za połowę ceny, dzięki czemu internet kosztuje już od 25 zł miesięcznie.

Na obszarach zmodernizowanych do standardu NGA, gdzie Netia może świadczyć usługi telewizyjne, w tym w jakości HD, w cenie 99,90 zł jest oferowana potrójna usługa (3play) z pakietem 30 kanałów TV.

Ceny usług dostępu do internetu i abonamentu Non Stop, kupowanych poza pakietem to 59,90 zł brutto miesięcznie (z e-fakturą), przy czym nawet przez 3 miesiące opłata jest obniżona do 29,95 zł.

Usługa mobilnego dostępu do internetu (zarówno jako opcja dodatkowa, jak i samodzielna usługa) nadal dostępna jest w dwóch wariantach: 2 GB i 4 GB miesięcznego transferu danych za odpowiednio 29,90 i 39,90 zł z umową za czas nieokreślony.

W ramach nowej promocji umowy zawierane są na czas nieokreślony z odroczoną opłatą aktywacyjną. Opłata aktywacyjna (dla technologii kablowych: 300 zł brutto za internet i 123 zł za telefon) naliczana jest w momencie rezygnacji z usług. Z każdym kolejnym miesiącem w tej ofercie opłata aktywacyjna maleje o stałą miesięczną wartość aż do kwoty minimalnej 1 gr. po 25 pełnych cyklach bilingowych korzystania z usługi.

Nowa oferta wspierana jest kampanią reklamową, w której po raz pierwszy widzimy członków Instytutu Netii „w akcji”. Po wielu żmudnych badaniach i testach eksperci odnajdują ostatni „ograniczacz internetu” i unicestwiają go, pokazując na czym polega rewolucja w internecie według Netii.

Kampania reklamowa będzie prowadzona w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz popularnych serwisach internetowych.

Wraz ze startem nowej oferty, uruchomiona zostanie również zupełnie nowa strona internetowa Netii oraz - wzorowany na Apple Store i Android Market - e-sklep Netii. Klienci Netii (zarówno indywidualni, jak i biznesowi) będą w nim mieli dostęp do szerokiego wachlarza usług i produktów, dostarczanych przez zewnętrznych partnerów – e-booki, audiobooki, aplikacje biznesowe, kursy elearningowe etc. – na start ok. 1000 różnych produktów. A wszystko to po jednorazowym logowaniu do samoobsługowego serwisu NetiaOnLine. Płatność za usługi będzie się odbywać na podstawie jednej faktury z Netii. Netia jest w trakcie rozmów z kolejnymi dostawcami i oferta będzie na bieżąco się powiększać, zgodnie z nową misją Netii: We deliver the world on-line.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mariaaa pisze: 2011-04-13 16:02
    oferta nawet ciekawa. Szkoda tylko, że Netia ma tak terytorialnie ograniczoną usługę TV (tylko w kilku miastach). Bardziej powinna się skupić na jej rozwoju. Tak jak robi to np. TP (jak nie dodatkowe bonusy dodaj do umowy, to zaraz zwiększa ilość kanałów w opcji podstawowej), co tak cały czas ostatnio Serce i Rozum promuje. No ale to są tylko moje spostrzeżenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    olkazzz pisze: 2011-04-19 13:16
    przenioslam sie do netii i nie zaluje, tp ma fajne reklamy ale nic za tym nie idzie ofertowo!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: