Nokia ogłosiła 9 sierpnia 2007 r. wybór JWT (j  walter thompson parintex) jako globalnej, sieciowej agencji marketingowej.  Decyzja ta stanowi element reorganizacji mającej na celu usprawnienie planowania  marketingowego oraz zwiększenie skuteczności wszystkich działań marketingowych.  Integralną częścią tej reorganizacji był przegląd agencji marketingowych. 
 
 W lipcu firma Nokia ogłosiła, że globalną agencją prowadzącą działu Mobile  Phones została firma Wieden + Kennedy’s. Dział Multimedia będzie nadal korzystać  z usług Interpublic Group (IPG) w ramach wsparcia kreatywnego oferty Nokia  Nseries, a dział Enterprise Solutions będzie kontynuować współpracę ze swoją  globalną agencją kreatywną WPP. 
 
 JWT będzie wspierać prowadzące agencje kreatywne w realizacji i lokalizacji  kampanii globalnych. Jako strategiczny partner globalny agencja ta będzie także  wspierać lokalne działania marketingowe na ponad 80 rynkach świata.
 
 W wyborze sieciowej agencji marketingowej duży nacisk położono na zdolność do  wspierania długoterminowej strategii marketingowej firmy Nokia, a także  lokalnych wymagań biznesowych. Do priorytetów należała też wszechstronna wiedza  i doświadczenie. 
 
 Okres przejściowy zacznie się na jesieni, a nowy tryb współpracy marketingowej  rozpocznie się w pełni 1 stycznia 2008 roku.
Informacja ta dotyczy również rynku polskiego.