Jest nowe PeoPay

Newsy
Opinie: 0
Jeszcze więcej udogodnień i innowacji w aplikacji mobilnej Banku Pekao

Pekao pokazało najnowszą wersję aplikacji PeoPay. Klienci banku mają łącznie już niemal 2,5 mln aplikacji na swoich urządzeniach. Jej użytkownicy w 2021 roku wykonali w sumie 260 mln transakcji w PeoPay na łączną kwotę ponad 70 mld zł. Logowali się do aplikacji średnio 16 mln razy w tygodniu, co daje 30 razy w każdej sekundzie.

Nowe rozwiązania będą udostępnianie użytkownikom aplikacji PeoPay sukcesywnie od początku maja 2022 r. Oznacza to, że nie wszyscy klienci zobaczą w swoim PeoPay zmiany w tym samym czasie. Pierwsi będą posiadacze smartfonów z systemem iOS.

W najnowszej wersji aplikacji PeoPay będą dostępne nowe widżety z szybkim podglądem i dostępem do ulubionych funkcji. Jej użytkownicy będą sami decydować o tym, które widżety chcą mieć dostępne na pulpicie, w jakiej kolejności, i jak ma wyglądać ekran główny aplikacji.

Widżety pozwolą na ustawienie przez klienta od 1 do nawet 5 ostatnich transakcji bez potrzeby wchodzenia w pełną historię konta, a także umożliwią podsumowania swoich wydatków i wpływów oraz przeanalizowania wydatków w ujęciu dziennym, tygodniowym, miesięcznym w postaci analizy finansowej (PFM).

Rodzice, których dzieci korzystają z aplikacji PeoPay KIDS będą mogli na widżecie  kontrolować stan kont swoich dzieci lub ich wydatki w prostym zestawieniu bezpośrednio ze swojego pulpitu PeoPay.

Prosto z pulpitu klienci banku kupią również bilet komunikacji miejskiej – widząc od razu status biletu. Przy użyciu aplikacji można także opłacić parking za samochód otrzymując informacje o czasie parkowania.

Najnowsza wersja PeoPay umożliwia również z poziomu pulpitu złożenie wniosku, dyspozycji lub sprawdzenie statusu swojej sprawy.

PeoPay w nowej odsłonie to również zmiany związane z uproszczeniem nawigacji. Klienci znajdą wszystkie produkty w jednym miejscu – w dolnym menu nawigacyjnym. Odświeżona została sekcja Płatności oraz menu Więcej dostępne w dolnym pasku nawigacji. Elementy te zostały lepiej pogrupowane oraz uatrakcyjnione wizualnie. Wszystko po to, aby użytkownicy aplikacji łatwiej i szybciej mogli odnaleźć potrzebne funkcje.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: