Orange Polska opublikował materiał podsumowujący najważniejsze projekty i inicjatywy zrealizowane w 2025 roku. Dokument prezentuje dziesięć obszarów działań, które miały istotne znaczenie dla rozwoju organizacji, procesów wewnętrznych oraz oferty kierowanej do klientów.
Jednym z kluczowych osiągnięć była komercjalizacja 6 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni biurowej w CAMPUS 160, dzięki czemu do Miasteczka Orange dołączyło kilka nowych firm.
Równolegle zrealizowano migrację do SAP Fiori, którą firma określa jako zakończoną bez zakłóceń i zgodnie z założonym harmonogramem.
W obszarze sprzedaży wdrożono nowy system premiowania dla segmentu B2C, który już funkcjonuje operacyjnie.
Ważnym elementem polityki HR był także program „Jestem w Grze”, skierowany do mam i ojców wracających do pracy po przerwie, mający ułatwić ponowną integrację z organizacją.
Orange podkreśla również znaczenie inicjatyw rozwojowych i edukacyjnych. W 2025 roku zakończyła się europejska edycja programu Women Up in Lead Europe, w ramach którego 44 uczestniczki z dziewięciu krajów przeszły dziewięciomiesięczny kurs liderski. Firma zapowiada kontynuację projektu w kolejnej edycji.
Silny akcent położono także na wykorzystanie sztucznej inteligencji. Wdrożono Wirtualnego Klienta AI, czyli bota głosowego wykorzystywanego do szkolenia pracowników obsługi sprzedaży oraz ponad 20 asystentów Dinootoo wspierających rozwój organizacji. Dodatkowo narzędzie Dinootoo zostało szeroko upowszechnione w Orange Polska dzięki szkoleniom i masowemu dostępowi, co pozwoliło spółce osiągnąć pozycję lidera jego wykorzystania w całej Grupie Orange.
Wśród inicjatyw produktowych firma wskazuje uruchomienie nowej, cyfrowo dostępnej oferty ubezpieczeniowej oraz start programu szkoleniowego LiderHub Indirect, przeznaczonego dla menedżerów sprzedaży FTTH.
Zestawienie zamyka zawarcie nowej Umowy Społecznej w porozumieniu z partnerami społecznymi, za co projekt został wyróżniony nagrodą CEO Orange Polska.