UPC rozpoczęło kampanię telewizyjną wykorzystująca wizerunek Katarzyny Pakosińskiej.
Katarzyna Pakosińska jest jedną z najbardziej lubianych  kobiet w Polsce. Od lat doskonale łączy profesjonalizm na scenie z nadzwyczajnym  poczuciem humoru. Jest osobą aktywną i wszechstronną – zawodowo nie tylko  realizuje się jako artystka kabaretowa, ale także prezenterka, czy dziennikarka.  W czerwcu w mediach pojawiły się wyniki badań (ranking Celebrity Monitor), które  wskazały na nią jako najsympatyczniejszą gwiazdę polskiego show-biznesu.
 
 „Usługi, takie jak szybki Internet, cyfrowa telewizja, czy telefon zdecydowanie  ułatwiają mi codzienność i usprawniają funkcjonowanie we współczesnym świecie.  Jestem osobą, która musi mieć stały kontakt ze światem i przyjaciółmi. Z racji  wykonywanego zawodu i częstych wyjazdów, bezpośrednie kontakty z nimi mam dość  ograniczone. Internet od lat jest narzędziem, bez którego nie wyobrażam sobie  kontaktów zawodowych z zagranicą, dzięki niemu jednocześnie mogę komunikować się  z Gruzją, Sycylią, Wielka Brytanią i innymi krajami.” – wyjaśnia Katarzyna  Pakosińska. „Nie bez znaczenia był dla mnie fakt, że propozycję współpracy  otrzymałam właśnie od UPC, jednego z najbardziej innowacyjnych operatorów w  Polsce. ” – kontynuuje.
 
 Trzy 30-sekundowe spoty prezentują pakiet usług UPC, podkreślając ich  innowacyjność i funkcjonalność. Ich bohaterka zostaje przedstawiona w sytuacjach  charakterystycznych dla nowoczesnej, aktywnej kobiety (nauka tańca bollywood,  spotkania, zakupy, podróże), w których w pełni korzysta z zalet najszybszego na  rynku Internetu, telewizji cyfrowej i telefonu. 
 Nowa kampania wizerunkowa UPC ruszyła 2. sierpnia br. Od 9 sierpnia kampania  widoczna jest w Internecie, m. in. w postaci bannerów na portalu Onet.pl, Wp.pl,  Interia.pl, Gazeta.pl, o2.pl, vod.onet.pl, Od 16 sierpnia spoty telewizyjne  będzie można zobaczyć w kanałach - TVN, Polsat, TVP1 I 2, TV4, TVN7, Polsat  Sport, kanałach tematycznych z Grupy TVN, Discovery (Science, World, Travel&Living  i Animal Planet), Planete, Ale Kino, AXN, Zone Europa, National Geographic  Channel, Zone Reality, VH1 Polska, BBC Knowledge, BBC Enterteinment, DOMO,  FilmBox, Kuchnia TV, Universal Channel, Comedy Central i Eska TV. Dziś kampania  startuje także w prasie.
Uzupełnieniem są materiały BTL, takie jak ulotki, pocztówki i plakaty.
 
           
           
           
           
           
          