Play nagradza swoje salony sprzedaży

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 1

29 marca br. odbyła się w Wiśle I-sza Konferencja Sprzedaży PLAY, w której zaproszonymi gośćmi byli wszyscy przedstawiciele sieci sprzedaży firmy (Właściciele i reprezentanci sieci Dealerskiej, sklepów franczyzowych, sklepów własnych a także pracownicy centrali współpracujący bezpośrednio ze sprzedażą).

Jednodniowa konwencja została zorganizowana pod hasłem PLAY Fever i zgromadziła gości z całej Polski. Podczas części konferencyjnej przedstawione zostały ubiegłoroczne wyniki sprzedażowe oraz strategia i plany na rok bieżący.

Wieczorem odbyła się uroczysta Gala, podczas której nagrodzone zostały sklepy, Partnerzy z całej Polski oraz najlepsi pracownicy salonów. Statuetki zostały przyznane m.in. w następujących kategoriach:

Kategoria Zwycięzca
Efektywność Sprzedaży Aktywacje Kielce Tesco
Największa sprzedaż Netia Sim-Card
Największa Sprzedaż Kategorii Obrotowych Izikom Sadyba
Największa sprzedaż nHDTV Romark
DEBIUT ROKU 2007 Selfon
Najlepszy Doradca ADB 2007 Dariusz Boiński
Najlepiej rozwijająca się sieć sprzedaży KiM
Najlepszy salon Sieci Empik Empik Kraków Galeria Krakowska
Najlepszy Salon sieci Arteria Media-Częstochowa
PARTNER ROKU 2007 Wadpol
Najlepszy Sprzedawca Roku 2007 Rafał Typek -Zamość Carrefour

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2008-03-31 21:18
    Haha nagradzają salony sprzedaży, które i tak mają prowizję od sprzedaży usług plus podstawę, choć nierzadko zdarzy się im wcisnąć coś klientom delikatnie pisząc, co się mija z rzeczywistością. A później tacy klienci sądzę, że się żalą w TBOK (ci to mają raczej tylko podstawę). Więc bardziej współczuję ludziom pracującym poprzez telefon i expertom niż tym przy ladzie. :) Choć sądzę, że niejeden klient cofnie się do salonu jak coś będzie nie tak. No to teraz niech stuknie II milion.. :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: