PLAY planuje niespodziankę

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
PLAY planuje niespodziankę

PLAY zapowiedział na przyszły tydzień prezentację nowości w swojej ofercie. Na razie nie są znane żadne jej szczegóły. Rynek od dłuższego już czasu plotkuje o rezygnacji z marki UPC. Nie wiadomo jednak, czy tego właśnie będzie dotyczyć ta konferencja. PLAY mógłby na niej zaprezentować nową ofertę konwergentną, która będzie wykorzystywała już tylko jedną markę.

W zeszłym roku PLAY zapowiadał, że formalne połączenie obu spółek ma nastąpić w 2023 roku, więc scenariusz rezygnacji z tzw. dual brandingu jest bardzo prawdopodobny.

PLAY już od dawna w kampaniach internetu stacjonarnego nie komunikuje marki UPC. Wydatki na komunikację tej marki już w zeszłym roku były symboliczne (spadek o ponad 70% w porównaniu do 2021 r.). Także profil UPC na social mediach „umarł” już pod koniec października zeszłego roku.

W 2021 r. UPC miało przychody roczne na poziomie 1.75 mld zł. Firma przyniosła stratę netto w wysokości 104.6 mln zł.

UPC działa na obszarze Warszawy, Trójmiasta, Szczecina, Bydgoszczy, Wrocławia, Katowic, Krakowa i Lublina.

PLAY w swoim raporcie na koniec 2022 r. podał, że zasięg sieci stacjonarnej, na której może oferować swoje usługi wynosi 7,5 mln gospodarstw domowych w Polsce. Własna sieć UPC ma zasięg 3.8 mln gospodarstw (HFC plus FTTx). Zasięg POPC to 1.38 mln kolejnych gospodarstw. UPC miał wówczas ponad 110 tys. własnych przyłączy światłowodowych FTTH.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: