PLAY jest sponsorem gali, podczas której zostaną  rozdane nagrody Coolbrands. „Coolbrands” to konkurs, którego celem jest  wyłonienie najsilniejszych i najmodniejszych marek na polskim rynku. 
 
 „Badania organizatorów konkursu określiły pięć najważniejszych cech, którymi  charakteryzują się CoolBrands, żeby marka była „cool” musi mieć styl, być  innowacyjna, autentyczna, oryginalna i wyjątkowa, stąd nasza obecność. PLAY jest  dobrym przykładem marki, która wzbudziła olbrzymie zainteresowanie społeczne.” –  podkreśla Jacek Hensler, Dyrektor Marketingu PLAY.
 
 Gala Coolbrands odbędzie się 27 czerwca 2007 r. w Warszawie. Jest ona finałem  pierwszej polskiej edycji konkursu Coolbrands, który jest ściśle związany z  projektem Superbrands.
 
 To kolejne prestiżowe wydarzenie branżowe, które sponsoruje PLAY. Operator był  sponsorem kwietniowej gali kończącej drugą edycję projektu Superbrands Polska,  którego celem było wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku. 
 
 PLAY był także partnerem strategicznym Polskiego Kongresu Reklamy organizowanego  przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz Harvard Business Review 23  kwietnia 2007 r.