PLAY poinformował o swoich aktualnych wynikach finansowych i operacyjnych. Czwarty operator 23 stycznia br. posiadał 1 mln klientów. Na koniec zeszłego roku liczba klientów osiągnęła poziom 850 tys. Do końca roku liczba klientów ma urosnąć do 2 mln. Przychody firmy w grudniu 2007 r. wyniosły 47 mln zł. Przychody z usług non - voice (także SMS-y) stanowią 32% całości przychodów. Klienci PLAY rozmawiają o 48% więcej niż klienci innych operatorów (wskaźnik MoU). Średni koszt pozyskania klienta to 214 zł.
![]() |
PLAY potwierdził, że wszystkie wydatki na stworzenie nowego operatora to około 1.1 mld euro. Finansowanie jest zabezpieczone. Dodatni poziom EBITDA jest przewidywany na 2010 r.
W 2007 r. wydatki reklamowe operatora (media i trade marketing) wyniosły 200 mln zł. CAPEX do chwili obecnej to 80 mln euro.
Sieć sprzedaży liczy obecnie ponad 450 punktów sprzedaży, z czego 305 salonów to sieć Germanos.
Spontaniczna rozpoznawalność marki to 64%, wspomagana znajomość marki to 87%. Spontaniczna znajomość reklam PLAY ma poziom 43%, a wspomagana 62%. Są to dane z grudnia dla próby 368 osób w wieku 15-45 lat z dużych miast. Błąd to +/- 5%.
Baza klientów (grudzień 2007 r.)
| prepaid | 618 846 | 73% |
| postpaid | 229 874 | 27% |
| cała baza | 848 720 |
Wskaźniki (grudzień 2007 r.)
| Średnie PLAY | Średnie - rynek | |
| MoU | 116,64 | 76,90 |
| SMS/MMS | 54,66 | 33,74 |