Marka Plush otrzymała złotą statuetkę Effie 2025 w kategorii Influencers & Social Platforms. Nagroda została przyznana za kampanię „PLUSH – restart komunikacji w erze TikToka”. Effie Awards to największy konkurs marketingowy wyznaczający standardy efektywności komunikacji i działań biznesowych.
W tym roku złoto przyznano jedynie 7 z 115 nominowanych kampanii.
Zamiast tradycyjnych reklam Plush zaczął dostarczać rozrywkę, angażując zarówno młodych twórców, jak i największe gwiazdy popkultury. Dzięki wiralowym treściom z udziałem m.in. Łatwogangu, Dody, Książulo i „zachłannego miśka z Zakopanego”, Plush stał się jednym z najbardziej angażujących brandów w polskim internecie.
Zespół Plush współtworzy komunikację i działania marketingowe wspólnie z agencją CRB.agency, która prowadzi social media i produkuje content, oraz agencją FormUP, prowadzącą działania digital.
