Polski Samsung chwali się pozycją lidera i sztuczną inteligencją

Newsy
Opinie: 0
Polski Samsung chwali się pozycją lidera i sztuczną inteligencją

Marcin Garbarczyk, VP Head of Mobile Experience w Samsung Electronics Polska, podał dziś wybrane dane dotyczące wyników sprzedaży swojego działu w Polsce.

Według danych GfK, Samsung w I kw. tego roku miał już 40.7% udziału w polskim rynku pod względem jego wartości. W zeszłym roku udział ten wynosił 37.2%.

Garbarczyk stwierdził, że jednym z powodów zauważalnego wzrostu jest bardzo dobra sytuacja segmentu premium. Segment telefonów kosztujących powyżej 600 euro w 2022 roku stanowił w Polsce 45% całości. W zeszłym roku segment ten urósł do 55%. W I kw. bieżącego roku segment premium pod względem wartości stanowił już 63%.

W Samsungu udział sprzedaży smartfonów z segmentu premium urósł przez ostatni rok o 24%.

Smartfonów z serii S24 sprzedało się o 40% więcej niż z serii S23.

Samsung nie podał swoich udziałów ilościowych.

Na spotkaniu w Warszawie przedstawiciele koreańskiej firmy pochwalili się informacjami dotyczącymi popularności usług AI na naszym rynku. Polacy najczęściej korzystają z usuwania elementów na zdjęciach (do tej pory było 976K takich użyć). Sporą popularnością cieszy się tworzenie tapet (758K użyć). Dużą popularnością cieszy się samsungowa klawiatura AI (746K użyć). Pod względem popularności czwartą usługą AI jest circle to search.

Samsung zapowiedział też dziś nową akcję promocyjną. Do wybranych produktów klienci otrzymają darmowe słuchawki Galaxy Buds 2 Pro. Akcja potrwa do 21 kwietnia.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: