PTK Centertel komentuje decyzję o śledztwie

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 63

Zarząd PTK Centertel przygotował specjalne oświadczenie dotyczące rozpoczęcia śledztwa w sprawie zmiany marki sieci Idea na Orange:

Sukces Orange w Polsce potwierdza słuszność decyzji o zmianie marki podjętej przez Zarząd PTK Centertel


Zarząd Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel, operatora sieci Orange z wielkim zaskoczeniem przyjął fakt rozpoczęcia śledztwa w sprawie umowy dotyczącej zmiany marki sieci Idea na Orange - w związku z publikacją tzw. „Raportu” Fundacji Centrum im. Adama Smitha przygotowanego pod kierownictwem p. Andrzeja J. Piotrowskiego.

Zarząd PTK Centertel jest w pełni pewien słuszności podjętych decyzji o wprowadzeniu marki Orange do Polski. Sukces rynkowy marki i oferty Orange po 19 września 2005 r. jasno pokazują trafność podjętych decyzji wprowadzenia marki Orange do Polski. W ciągu pierwszych miesięcy po rebrandingu ofertę Orange wybrało w 2005 r. blisko 800 tys. nowych klientów, z których co drugi Polak dobrze zna markę Orange. Sukces Orange na polskim rynku zdecydował o bardzo dobrych wynikach uzyskanych przez PTK Centertel w 2005 r., na które złożyły się m.in. dwucyfrowy (14%) wzrost przychodów, rekordowy przyrost liczby klientów (2,5 mln nowych), wzrost udziału w rynku do 34 proc.

Decyzja o wprowadzeniu marki Orange do Polski oraz jej zasady była w pełni przejrzysty sposób komunikowana przez Zarząd PTK Centertel, od daty podpisania umowy w dniu 19 kwietnia 2005 r. W innych krajach Unii Europejskiej (np. Dania, Francja, Holandia, Słowacja) decyzja o wprowadzeniu marki Orange była przyjmowana ze zrozumieniem i akceptacją - jako decyzja biznesowa operatora i nie spotkała się z podobnymi pomówieniami oraz śledztwem.

Zarząd PTK Centertel jest przekonany, że prowadzone postępowanie prawne w pełni wyjaśni bezzasadność twierdzeń zawartych w tzw. Raporcie Fundacji Centrum im. Adama Smitha nt. zmiany marki Orange. W dniu 7 listopada 2005 r. w Warszawie zostało podane do publicznej wiadomości opracowanie przygotowane przez zespół ekspertów pod kierownictwem Andrzeja J. Piotrowskiego z Fundacji Centrum im. Adam Smitha. Materiał ten zawiera nieprawdziwe i nierzetelne informacje na temat wprowadzenia marki Orange do Polski. Zaprezentowane w nim założenia, elementy ekonomiczne i wnioski znacząco odbiegają od przyjętych w Polsce i na świecie norm „raportu ekspertów”. Jasno podkreśla to oficjalne stanowisko Centrum Adama Smitha z Londynu (Adam Smith International) w tej sprawie, z 14. grudnia 2005 r., którego konkluzja nt. oceny „raportu” Fundacji Centrum im. Adama Smitha brzmi m.in.: „liczne mankamenty merytoryczne, zarówno po stronie analiz jak i zaleceń, nie mogą być brane pod uwagę w poważnej debacie publicznej”.

Umowa licencyjna marki produktowej Orange z dnia 19 kwietnia 2005 r. pomiędzy PTK Centertel i Orange Brand Services Ltd. została zawarta zgodnie z obowiązującym prawem korporacyjnym w ramach przysługujących Zarządowi kompetencji i została przed jej zawarciem również zatwierdzona przez Radę Nadzorczą oraz Zgromadzenie Wspólników PTK Centertel.

Zarząd PTK Centertel przekazał Prokuraturze wszelkie wymagane dokumenty i jest gotów złożyć dalsze stosowne wyjaśnienia uzupełniające w trakcie postępowania.

W ochronie interesów PTK Centertel, Zarząd Spółki podjął odpowiednie kroki prawne przeciwko osobom lub podmiotom odpowiedzialnym za publikację tego „raportu”.

W dniu 16 marca 2006 r. Zarząd Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel wystosował pismo do Fundacji Centrum im. Adama Smitha oraz p. Andrzeja J. Piotrowskiego, w którym wezwał do usunięcia skutków naruszenia dóbr osobistych spółki PTK Centertel sp. z o.o.

Wobec nie zastosowania się przez Fundację Centrum im. Adama Smitha oraz p. Andrzeja J. Piotrowskiego do wezwania PTK Centertel w wyznaczonym terminie, w dniu 4 kwietnia 2006 r. PTK Centertel wniósł powództwo do Sądu Okręgowego w Warszawie przeciwko Fundacji Centrum im. Adama Smitha oraz przeciwko Andrzejowi J. Piotrowskiemu. W pozwie tym PTK Centertel wnosi o opublikowanie na łamach mediów ogólnopolskich ogłoszeń z przeprosinami wobec PTK Centertel za podanie do publicznej wiadomości nieprawdziwych i nierzetelnych informacji zawartych w powołanym „raporcie” oraz za sugestie popełnienia przestępstwa w związku ze zmianą marki Idea na markę Orange. PTK Centertel wezwał Fundację Centrum im. Adama Smitha oraz p. Andrzeja Piotrowskiego do zapłacenia kwoty 100.000 złotych na rzecz Instytutu Pomnika - Centrum Zdrowia Dziecka jako rekompensatę za naruszenie dóbr osobistych PTK Centertel oraz zakazanie dalszego rozpowszechniania tej publikacji.

Zasadą działania PTK Centertel w ciągu już kilkunastoletniej działalności w Polsce jest skrupulatne przestrzeganie prawa polskiego i etyki biznesowej. Zarząd PTK Centertel jest bardzo mocno pewny swoich racji i odnosi się z zaufaniem do przebiegu śledztwa w tej sprawie.

Opinie:

Opinie archiwalne (63):

Komentuj

Komentarze / 63

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Forsaken pisze: 2006-04-11 13:46
    Chyba ich k.... Bóg opuscił!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    gz pisze: 2006-04-11 13:53
    to cala prawda.po prostu. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Markbit pisze: 2006-04-11 14:00
    Sieć Orange w Polsce powstała poprzez zmianę marki dotychczasowej sieci Idea na Orange, co nastąpiło 19 września 2005 roku. Od tego czasu France Télécom, właściciel marki Orange, ma dostawać przez 10 lat z tytułu opłaty licencyjnej 1,6% przychodów Orange Polska, kwotę szacowaną ogółem na ok. 1,1 mld zł Czyli rocznie ok. 110 mln zł (lub więcej jeśli zyski będą rosły) - o tą kasę idzie cała sprawa. PiS chciałby choćby ułamek jej procenta pozostawić w Polsce, ale raczej nie dla abonentów Orange...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-11 14:08
    Czy to chodzi o tę etykę biznesową Centertela , która nie odpowiadała na maile specjalnych skrzynek stworzonych do kontaktów w ramach rozwiązywania problemów z przenośnością numerów o czym mówił UKE? Sugerowanie pozyskania 2.5 miliona klientów w 2005 roku jako dowodu na słuszność wprowadzenia marki Orange to typowa manipulacja - listopad , grudzień i zawsze najlepszy miesiąc na sprzedaż aktywacji czyli grudzień. Bez Orange byłoby gorzej?;-) Akurat , baju , baju...
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek-2 pisze: 2006-04-11 14:09
    nawet jesli nie dla abonentow (mimo ze sam nim jestem) to i tak popieram PIS w tej sprawie (normalnie cud, bo jestem zdecydowanym przeciwnikiem kaczek i wszystkiego co z nimi zwiazane); dlaczego popieram? dlatego ze wole Polaków (byle jakich ale Polaków) od żabojadów
    0
  • Users Avatars Mini
    Sl pisze: 2006-04-11 14:13
    Dla mnie to nic innego jak wysysanie kasy poza Polske...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-11 14:13
    "Zasadą działania PTK Centertel w ciągu już kilkunastoletniej działalności w Polsce jest skrupulatne przestrzeganie prawa polskiego i etyki biznesowej." "Ustalono, że głównym powodem opóźnień było uzależnienie świadczenia przez PTK Centertel usługi przeniesienia numerów telefonicznych przy zmianie operatora od spełnienia przez abonentów warunków innych niż warunki określone w obowiązujących obecnie przepisach prawa (PTK Centertel posługuje się koncepcją "warunkowej zgody" na rozwiązanie umowy)."
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2006-04-11 14:14
    *** Maciek a Radio M też preferujesz? Lepiej niech się tym radiem zajmą bo tam to dopiero gruuuba kasa idzie bokiem i jakoś nikt do tej pory tego nie widział. Może Pan Cymański siętym zainteresuje?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-11 14:27
    "Po zapoznaniu się z wynikami kontroli Prezes UKE postanowił wezwać PTK Centertel do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w terminie 30 dni oraz poinformowania o sposobie zaspokojenia roszczeń poszkodowanych klientów." Czy redakcja mogłaby zdobyć informację od UKE jak Centertel zaspokoił roszczenia POSZKODOWANYCH (skrupulatnym przywiązaniem do litery prawa) klientów? 30 dni już minęło , z chęcia bym się dowiedział jak skrupulatnie Centertel podszedł do rozwiązania tego problemu :-]
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-04-11 14:27
    ja nie wiem o co tyle szumu ???? przecież prawie nic się nie zmieniło !!!!!!! zwykła zmiana marki. ptk płaci orange za wykożywanie ich wizerunku co jest jak najbardziej normalne i tyle. zarząd ten sam udziałowcy ci sami !!!! fakt że sporo tych udziałów należy do france telekom ale to przeciez nie zmieniło się wraz z wprowadzeniem orange na rynek tylko dużo wcześnie i nikt nic nie mówił. a teraz nagle wielka draka o jakąś nazwe ??? jak dla mnie to dkusja mocnoooo spóźniona
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-11 14:30
    Ta sama etyka biznesowa nie pomagała specjalnie Centertelowi w terminowym rozpatrywaniu reklamacji i to wcale niejeden raz. Z tego co piszą ludzie na forach dalej czas narzucony przepisami Prawa Telekomunikacyjnego jest notorycznie łamany. Tak to się przyganiał kocioł garnkowi... Widocznie są sprawy ważniejsze i mniej ważne. Co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-04-11 14:31
    jaki sukces chyba im sie coś pomyliło, zadufani w sobie zabojady:)
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-04-11 14:32
    Sukces orange po 19 września. To zaprawdę komiczne hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    dw pisze: 2006-04-11 14:39
    "...blisko 800 tys. nowych klientów, z których co drugi Polak dobrze zna markę Orange." - też mi sukces - 400 tys. osób zna markę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-11 14:44
    A właśnie , kto z Orange podpisał to oświadczenie? Bo to bardzo ważne. Czy to kolejny gniot stworzony przez Panią Krysię z Biura Prasowego? Takie oświadczenie powinien podpisać raczej ktoś "z wysokości".
    0
  • Users Avatars Mini
    bOb pisze: 2006-04-11 14:48
    Fajnie, że zarząd Centertela jest przekonany o słuszności decyzji. Pytanie jednak brzmi co on z tego ma? Klienci, czyli między inymi ja nic z tego nie mam, a wręcz czuje się trochę zaniedbany, bo konkurencja trochę wyprzedziła Centertela. Skoro więc cena która płacę za usługi nie spadła, nie dostałem także nic więcej, jaka więc dla mnie korzyść???
    0
  • Users Avatars Mini
    popo pisze: 2006-04-11 15:28
    widać że znowu maczały palce w tej marce żydokomuchy najwyższy czas aby przeciąć im sznur......
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-04-11 16:00
    ja bym tam poczytal fora bezprzewodowe o przestrzeganiu umow przez orange`a w zakresie ograniczania posama po przekroczeniu pewnego limitu: jednym ograniczaja bezprawnie i po karczemnych awanturach daje sie powalczyc , innym nie cofaja ograniczen po zakonczeniu okresu rozliczeniowego , inni dzwonia w sprawie slabego transferu i po rozmowie transfer zawsze polepsza sie na 2 dni i operacje (!) z dzwonieniem do BOK trzeba powtarzac co 2-3 dni !! - wydaje mi sie ze juz takie dzialanie jest szkodliwe
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-04-11 16:01
    cd: jest szkodliwe dla ponadnarodowego wizerunku i jakosci orange ;) - ale temu jakos niestety nikt przyjrzec sie nie chce nawet sam zainteresowany :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-04-11 16:05
    rozumiem ze przyslugujace zarzadowi kompetencje polegaja na wydatkowaniu pieniedzy ? czy na optymalnym wydatkowaniu ? jak wida prawie robi duza roznice - sukces marketingowy orange jest pojeciem wzglednym - znajomosc marki moze byc oczywiscie nie tylko pozytywna ;) - bezwzgledna moze byc jedynie pewnosc zarzadu co do swoich racji
    0
  • Users Avatars Mini
    JohnnyB pisze: 2006-04-11 16:24
    We francji pracownik Telekomunikacji urzędnik Państwowy i jest dobrze chroniony, a że zyski FT nie pozwalają na taki socjal to muszą kasę wziąść z Polski
    0
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2006-04-11 16:34
    sukces w przypadku orange to porazka chyba i tyle :)
    0
  • Users Avatars Mini
    JarekM pisze: 2006-04-11 16:34
    Nareszcie się ktoś zajmie (mam nadzieje że skutecznie) wyprowadzaniem kasy przez francuzów (i dotyczy to nie tylko idei)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-04-11 16:49
    Pomijajac preferencje polityczne, czy stosunek do danego operatora... nie jest dobrze, kiedy 'Panstwo' wtraca sie z biznes ! (mam na mysli oczywiscie ten 'biznes' ktory dziala w obrebie prawa... nawet jesli wykorzystuje wszelkie mozliwe luki do swojego funkcjonowania).
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-11 16:52
    pogratulować dobrego samopoczucia
    0
  • Users Avatars Mini
    seniorogre pisze: 2006-04-11 17:58
    ***bartoldoo jak to się nic nie zmienilo?? Jak to slusznie ujal jedenz dziennikarzy PB, wprowadzenie marki Orange dalo nam podwyzszenie kosztow za uslugi( w stosunku do konkurencji), bardzo dobrze zakamuflowane marketingiem!!! Zmiany w proficie, gdzie trzeba teraz np. na doladowanie za 25zl trzeba miec 625pkt, kiedys wystrczylo 500!!! takie wlasnie zmiany, a raczej ich brak!! Konkurencja idzie do przodu a Orange stoi w miejscu, tak aby czasem PTK nie stracilo na tej oplacie licencyjnej...
    0
  • Users Avatars Mini
    lamman pisze: 2006-04-11 18:00
    Też mam mieszane uczucia. Ala teraz w sumie sie ciesze, że ktoś im sie dobierze do skóry. Ta odpowiedź też nie za dobrze świadczy o decydentach Orange
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2006-04-11 18:06
    to niech obnizaja ceny tak jak robila to idea
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-04-11 18:22
    **seniorogre - jedne rzeczy tanieją inne drożeją to normalne. to samo jest w era i plusie. nie wolno wszystkiego zwalac na jakąś zmiane nazwy. mi też się wiele rzeczy nei podoba w ofercie orange ale mają najlepszy przyrost nowych aktywacji i to nie raczej dzięki podwyżkom. trzeba patrzeć na to globalnie. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    SOf pisze: 2006-04-11 18:29
    W niedzielę 9 kwetnia zmarł nagle, w wieku 34 lat, Arkadiusz Kalicki - Dyrektor Biura PR i Sponsoringu PTK Centertel.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-04-11 19:37
    *SOf - a tobie o co chodzi???
    0
  • Users Avatars Mini
    jurek pisze: 2006-04-11 19:47
    Prawda jest taka że od czasu jak Idea zmienila nazwę na Orange poziom usług tej sieci bardzo spadł... Dzisiaj byłem w salonie Orange i wymieniłem moją stara kartę na kartę 3G....Mija już czwart godzina i nowa karta wciąż jest nieaktywna !!!! SKANDAL !!!! To tylko jeden z przykładów na poziom usług sieci Orange ! A im się śni UMTS i 3G. Kpina !
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2006-04-11 19:53
    Jurek zmiana karty simlub aktywacja zgodnie z regulaminem trwa do 7 dni :))) czytaj dzieciaku regulamin
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2006-04-11 20:12
    niech im sie choć trochę do dupy dobiorą i zmażę ten bezczelny uśmiech z pysków żabojadów
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2006-04-11 20:59
    Nienawidzę PiSu i żabojadów ale dobrze że się za nich zabiorą,orange jest baznadziejny,właśnie zerwałem z nimi 2 umowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    ajpiotrowski pisze: 2006-04-11 21:23
    do myslenia daje fakt ze autor tego raportu jest obecnie jednym z trzech kandydatow pis na szefa uke (d.urtip)-czyzby tak szybka nagroda poza oplata za stworzenia tzw. "raportu" dla tzw "niezaleznego eksperta"? w normalnych krajach biznes moze sie swobodnie rozwijac, a firmy prywatne moga podejmowac decyzje co robia ze swoimi markami, a w Polsce niestety zawsze majstruja przy tym politycy i efekt jest taki ze inwestorzy omijaja Polske szerokim lukiem a Polacy musza szukac pracy w innych krajach!
    0
  • Users Avatars Mini
    citizen pisze: 2006-04-11 21:32
    Któregoś PiSiora żółć zalała, że jeszcze nie siedział wtedy przy korycie i swojego nie wziął! Jaki wynik tego "śledztwa" by nie był zawsze za nie płaci podatnik, taki transfer naszych zysków do kieszeni dziurawego skarbu państwa z którego wynagradza się banda oszołomów - ten jest zgodny z prawem i sprawiedliwością, czy z moralnoscią i nauką Koscioła - ich (Pisiorów) autorytetu, wątpliwe. A FT nie po to wchodził w TPSA by ciągle dokładać do interesu, prawo biznesu i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    citizen pisze: 2006-04-11 21:35
    Kto by tak z Was nie robił gdyby FT był jego własnością? A kto pamięta Telegraf Wielkich Braci? Tez sporo kaski wyparowało! I nic! Polska ta już taki po******ny kraj, wzyscy rzna nas szaraczków jak mogą bez wyjątku. A niektórzy pochwalaja jak udają że to w naszym interesie. A g***** prawda!
    0
  • Users Avatars Mini
    citizen pisze: 2006-04-11 21:40
    Nie pochwalam ani Tp ani FT i Centertela, ale polityka z biznesem nie powinna się mieszać, gdyby były to zupełnie oddzielne światy to i tych komisji wariatów i wywalonej kasy w poselskie kieszenie jak w błoto mniej by było. Mało Polska ma potrzeb zeby się takimi bzdetami ekscytować, mało ludzi zyje w biedzie, trzeba koniecznie wynajdywać kolejne tematy zastępcze, byle tylko gołej prawdy nie ujawniać. Co mamy polskie po ostatnich 17 latach?
    0
  • Users Avatars Mini
    citizen pisze: 2006-04-11 21:43
    Jest się czym chwalić Polskie są koleje - w stadium zaniku, polskie są drogi - najlepsze tory do testów układów zawieszenia nie oddaja tedo co jeden przejazd przez RP i polska jest słuzba zdrowia, polski sejm, z tego wszystkiego jest jeden pozytyw polska wódka, niestety...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-04-11 22:54
    No a u nas akceptacji nie ma.. żeby weszli na fali rewelacyjnych ofert... a wszyscy wiemy jak było.. żenada. teraz trochę mniejsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2006-04-11 23:44
    zastanawia mnie jedno - czy ktoś kto wypisuje takie głupoty naprawdę w nie wierzy. oto los ludzi kurczowo trzymających się stołka - najpierw podjęli polityczną decyzję pod naciskiem francuzów a teraz muszą wypisywać bzdury żeby z niego nie spaść.
    0
  • Users Avatars Mini
    olaboga pisze: 2006-04-12 00:28
    mnie chyba zaraz szlak trafi... już porostu nie mogę może mnie Orange jutro oskarży za to że nie wstałem o 6.30 poprostu nie moge !! weźcie k**** spi******* z naszej Polski bo już nie moge! Będzie afera niezła szkoda tylko że wszyscy zapominają o klientach!
    0
  • Users Avatars Mini
    seniorogre pisze: 2006-04-12 00:32
    **bartoldoo no Orange ma najwiekszy przyrost aktywacji, ale tylko dlatego ze wciska klientom kit w swoich reklamach. Reklamuje cos darmowego, zapominajac dodac o oplatach za usluge, daje 50% wiecej, ale tylko do Orange...a ludzie sie na to łapią, bo nie potrafia liczyć...marketingowców mają świetnych, skoro mimo pogorszenia oferty w stosunku do idei, maja najwiekszy przyrost aktywacji. No i wszyscy rzucili sie, bo miala byc nowa marka, rewolucja..blablabla...a jest wielki syf patrzac globalnie:D
    0
  • Users Avatars Mini
    omen_ pisze: 2006-04-12 01:03
    Ja Was ludzie nie rozumiem - wszyscy narzekacie, że Orange jest do d.u.p.y, że drogi itp. A kto Wam ***** karze być użytkownikiem tej sieci?!?!?! Powiedzmy sobie krotko - Orange jest dla tych ktorzy chca placic drozej i koniec, kropka! Osobiscie - wole placic drozej, ale np. na polaczenie z jakims konsultantekm nie czekac 20 minut (vide Plus), a gora 5. BTW: Pokazcie mi kto powiedzial, ze jak Orange "wejdzie" do Polski, to bedzie taniej?! "Bo wszyscy tak myslieli"...
    0
  • Users Avatars Mini
    omen_ pisze: 2006-04-12 01:06
    ..."Myslec to gowno, wszystko trzeba wiedziec!" - tak mowi moja matka i jest to najprawdziwsza prawda swiecie! I tyle na ten temat... No i acha - My, Polacy, jedno umiemy do perfekcji - narzekac... :/ ***seniororge - a w Plusie i w Erze to niby wszystkie promocje sa z darmowymi minutami do wszystkich sieci, tak? Yhmm... No patrz, robie w tej branzy i nie wiedzialem! :P BTW: Nie ma czegos takiego, jak "darmowe" minuty - takie cos nigdy nie istnialo i istniec nie bedzie! Operator telefonii...
    0
  • Users Avatars Mini
    omen_ pisze: 2006-04-12 01:07
    ..., a juz zwlaszcza komorkowej, to nie nie Caritas - na czyms zarobic musi!
    0
  • Users Avatars Mini
    omen_ pisze: 2006-04-12 01:53
    ..., a juz zwlaszcza komorkowej, to nie nie Caritas - na czyms zarobic musi!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-12 11:27
    omen_ - nie mam pojęcia skąd masz informacje o oczekiwaniu na konsultanta 20 minut w Plusie? Może lubisz czekać do 5 minut... Ja od momentu wyboru numeru czekam pół minuty, minutę najwyżej zwykle.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-12 11:40
    jurek - nie przesadzaj... Aktywacja nowej karty trwa... Od razu skandal ;-) Kiedyś, kiedy zmieniałem kartę w Plusie, trwało to czasem kilka godzin - następnego dnia czasem dopiero nowa była włączona. Teraz? Nie zdążyłem wszystkich podpisów złożyć na tych kwitkach przy wymianie karty przy okazji PWA i w tym czasie starą wyłączyli, nowa była aktywna. I tak dobrze, bo zdaje się regulamin w tej sprawie dłuższe terminy przewiduje - we wszystkich sieciach ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-04-12 11:42
    ***seniorogre - taki sam kit wciska era i plus. to jest biznes, psychologia reklamy, marketing blablabla. I każdemu zależy na pozyskaniu jak największej liczby klientów przy jak najmniejszych kosztach :) takie życie
    0
  • Users Avatars Mini
    SOf pisze: 2006-04-12 12:11
    W niedzielę 9 kwetnia zmarł nagle, w wieku 34 lat, Arkadiusz Kalicki - Dyrektor Biura PR i Sponsoringu PTK Centertel.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rydzu pisze: 2006-04-12 12:32
    W/g tekstu, po zmianie marki sieć zdobyła 800 tys nowych klientów. Z innych źródeł wiemy, że roczna opłata dla FT wynosci ok 110 mln zł. Wychodzi więc, że każdy nowy klient musi się dołożyć rocznie kwotą 137,5 PLN - łatwo więc udowodnić biznesowy zysk z transakcji. Nie wiem jak na powyższe wyliczenie wpływają koszty zmiany wystroju oraz zwiększonej reklamy - i ciekawe ile kientów zrezygnowało z sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Markbit pisze: 2006-04-12 13:44
    *Rydzu - Biznesowy zysk z transakcji jest jeszcze większy, bo liczba klientów stale rośnie, co powoduje że współczynnik SAC maleje (nawet przy zmianie opa i zachowaniu swojego numeru Orange zyskał najwięcej w pierwszym okresie istnienia tej usługi). Budżet reklamowy na promocję marki Orange pozostał pewnie na podobnym poziomie co ten za czasów Idei, natomiast jeśli chodzi o kampanię rebrendingową, to PTK Centertel zamiast na korzystniejsze promocje wydał pieniądze na wystrój wnętrz salonów itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    Markbit pisze: 2006-04-12 13:47
    ...współczynnik SAC (koszt pozyskania abonenta) w Orange wynosił na koniec 2005r. 158,8 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    Markbit pisze: 2006-04-12 14:03
    *Rydzu cd. - Jeśli porównujesz koszt opłaty licencyjnej 110 mln rocznie to musisz go odnieść do wszystkich aktualnych abonentów Orange (na koniec 2005r. 9,91 mln osób) - obecnie ponad 10 mln, co w przybliżeniu daje 11 zł jako koszt który musi ponieść każdy abonent tylko i wyłącznie aby "szczycić się" posiadaniem tela w Orange ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-12 14:42
    ***sof - no i o z tego? W niedzielę 9 kwietnia zmarło z głodu i chorób kilka tysięcy dzieci w Afryce. Zmarło pewnie na nowtwór kilka tysięcy ludzi , w tym dzieci. Po co Ty to piszesz?
    0
  • Users Avatars Mini
    Arcibald pisze: 2006-04-12 16:55
    Zarząd PTK chwali się że Orange ma wspaniałe Wyniki a czy ktoś pokusił sie o analize jakie wyniki finansowe miała by stara IDEA gdyby poprostu została lub gdyby środki przeznaczone na kampanie promocyjna Orange przeznaczyć na IDEE?? Jestem Przekonany że Idea miała by na dziś większą ilość klientów i lepsze wyniki finansowe niz Orange ni by nie musiała płacić Haraczu do France Telekom. A własciwie to chodziła FT by wyciągnąć kase z Polski. - mówi się trudno i żyje się dalej!
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-04-12 22:59
    ktos tutaj napisal ze chce placic wiecej i mniej czekac na zgloszenie sie konsultanta - proponuje tutaj jako rozwiazanie taryfy premium :) - wsrod elitarnej sieci tworzy ultraelitarne grono majace dostep do najbardziej wykwalifikowanych konsultantow - rozumiem ze juz sama swiadomosc rewelacyjnego maintenanceu i potencjalnie swietnego supportu wprawia takiego uzytkownika w blogostan - prawdziwe elysium :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-04-12 23:20
    złodziejstwo należy ścigać
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-04-12 23:21
    jeśli takowe nastapiło - a widaą to gołym okiem
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-04-12 23:22
    złodziejstwo należy ścigać
    0
  • Users Avatars Mini
    thomas pisze: 2006-04-22 01:04
    Ciekawe co bedziecie pisac jak Plus zmieni sie w Vodasfon a Era w DT, na szczescie jeszcze Polacy maja tam jak zwykle duzo do powiedzenie i do "bicia piany" to to samo co to forum i problemy PISu, ja tamn bym wolal podatek liniowy, wtedy np. W810i bym sobie za roznice kupil bez ogladania sie na zadna promocje
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: