Samsung wydłuża gwarancję na telefony

Newsy
Żródło: Samsung
Opinie: 23

Od 1 kwietnia 2006 Samsung Electronics Polska rozszerza gwarancję naprawy i serwisu na swoje telefony do 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje wszystkie telefony Samsung zakupione od dnia 1 kwietnia br. w autoryzowanych punktach sprzedaży operatorów działających w Polsce oraz w innych punktach sprzedaży na polskim rynku.

Opinie:

Opinie archiwalne (23):

Komentuj

Komentarze / 23

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    David pisze: 2006-04-03 15:08
    Siuper :) juz chyba wiekszosc daj gwarancje 24 miesiace
    0
  • Users Avatars Mini
    UMYJ pisze: 2006-04-03 15:22
    SAMSUNGI I TAK RZADKO SIĘ PSUJĄ.
    0
  • Users Avatars Mini
    jerzyk19 pisze: 2006-04-03 16:07
    I tak powinno być... Chociaz teraz jesli ktoś kupi samsunga to na cały okres trwania umowy ma Gwarancje...
    0
  • Users Avatars Mini
    belzebub pisze: 2006-04-03 16:12
    sluszny krok. szkoda ze tak pozno
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2006-04-03 16:23
    i bardzo dobrze. kazdy producent tak powinien miec
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-04-03 16:31
    niech mi ktoś odpowie - kupując telefon np. we Francji, czyli także w UE - gwarancja w Polsce nie jest honorowana?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-04-03 16:38
    Brawo! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wymiatacz pisze: 2006-04-03 16:56
    git samsung imponuje ostatnio jeszcze niech tylko popracują nad bateriami
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2006-04-03 18:00
    samsung to jest najmniej awaryjny telefon, ale 2 lata gwarancji to jeszcze większy plus :)
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-04-03 18:42
    popsuty samsung to tylko gdy ktos go na basen zabiera telefon albo nim samochud naprawia
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony-1 pisze: 2006-04-03 19:35
    Właśnie jak to jest - kupię np Samsunga w Angli i będę miał na niego wszystkie papiery to co z gwarancją ? Mogę sobie nią pupe podetrzeć ??? To jest bez sensu !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2006-04-03 19:50
    Kurcze, akurat kupiłem 2 samsungi niedawno... Powinni dotychczasowym posiadaczom też przedłużyć...
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-04-03 20:07
    ja też 22.03 kupiłem samsunga, szkoda że mam tylko na 12 miesięcy ale mam nadzieje że nie będę potrzebował gwarancji ,miałem gorsze telefony i nie naprawiałem ich przez kila lat
    0
  • Users Avatars Mini
    edeejay pisze: 2006-04-03 23:20
    telefony kupione na zachodzi obięte sa gwarancja rowniez w Polsce
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-04-03 23:28
    No i super, choć jeśli chodzi o obecne modele to zaskakuja mnię swoją bezawaryjnością.
    0
  • Users Avatars Mini
    samedi pisze: 2006-04-03 23:53
    Awaryjność mają na standardowym poziomie. Nie widać tego jeszcze tak bardzo bo sprzedawało się ich mniej w stosunku do np. Nokii czy SE pzdr all
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-04 00:08
    to powinien być standard
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-04-04 03:00
    super! to tylko potwierdzenie coraz lepszej jakosci produktow samsunga :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-04-04 04:55
    Ja mialem (w sumie nadal ja mam ale zadko uzywam) Motorolke A835 zakupiona w UK jako prepaid w "3". Mialem paragon zakupu, karty gwarancyjnej nie mialem, a nawet jeli byla to nie wypelniona. Telefon mi sie popsul, poslalem do autoryzowanego Serwisu Motorola (w Polsce) i naprawili mi go za free. Wiec mysle ze inne fony tez tak maja. Inna sprawa ze po pol roku zaczelo sie to samo, ale niestey juz nie bylem europie :) Wiec lezy w szufladzie i czeka na lepsze czasy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-04-04 04:57
    A co do newsa, to co mozna powiedziec - brawo Samsung.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-04-04 13:08
    nareszcie !!!! to była jedna z większych wad samsunga. nokia soniak motka simens już dawno dawali 2 lata. krok w dobrą strone ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    WIBRATOR pisze: 2006-04-04 13:34
    Drogi Samsungu. Jestem pod wrażeniem. Nie dalej jak 2 tygodnie temu mocno w tej sprawie monitowałem na formum GSMonline i już reakcja ? ;-) Mam nadzieję, że to nie tylko po mojej wypowiedzi ... Cieszę się bardzo. 2 lata gwarancji przy 2 letnich kontraktach to bardzo dobry ruch - i teraz szansa na 2 miejsce w polskim rynku jest bardzo realne. To bardzo, bardzo mocny argument sprzedażowy. W tyle z gwarancją pozostaje jedynie Sagem i LG. Pewnie też niedługo wydłużą .... Oby. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-04-11 23:44
    gratuluje :D wkoncu pierwszy mądry krok tej firmy :) ale to nie zmienia faktu, że za późno to daje, ale lepszy rydz niż nic
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: