Premium Mobile: nasza strata nie jest niczym ani zaskakującym ani też niepokojącym

Newsy
Opinie: 0
Premium Mobile

Dariusz Chlastawa, wiceprezes zarządu Premium Mobile, przygotował specjalny komentarz do naszego artykułu z analizą finansową wyników Premium Mobile ze 2016 i zeszły rok.

Z treścią naszego artykułu można zapoznać się tutaj

Poniżej pełna treść oficjalnego stanowiska Premium Mobile:

W związku z opublikowanym przez Państwa artykułem, w którym szczegółowo analizujecie również dane finansowe spółki Premium Mobile za ubiegły rok, chciałbym uzupełnić nieco podane informacje, szczególnie, że już sam tytuł brzmi nieco sensacyjnie.

Otóż wykazana na koniec roku księgowa strata nie jest niczym ani zaskakującym ani też niepokojącym i wynika po prostu ze strategii rozwoju jak również specyfiki branży. Jest to normalna sytuacja związana z dynamicznym rozwojem firmy, która była przewidziana i zaplanowana.

Każdy z operatorów przez pierwsze lata swojego działania wykazuje stratę – zanim zacznie przynosić zyski musi zainwestować pieniądze w wiele rzeczy np zbudowanie systemów IT, systemu billingowego, call canter czy działu obsługi Klienta jak również ponosi koszty pozyskania Klientów, które w pierwszych okresach przewyższają przychody .

Premium Mobile cały czas się rozwija intensywnie pozyskując nowych Klientów, dzięki czemu od ponad pół roku jest na pierwszym miejscu wśród wszystkich operatorów pod względem bilansu liczby

Klientów przenoszących do nas numery, a to wymaga nakładów inwestycyjnych, które zwrócą się w przyszłości. Jednocześnie bardzo dokładnie pilnujemy kosztów operacyjnych, zgodnie z planem.

Co ważne, mamy dzięki stabilnym inwestorom zapewnione stałe finansowanie na najbliższe lata, które wystarczy na dalszy rozwój uwzględniający również straty w pierwszych latach naszej działalności.

Po nieco ponad dwóch latach działalności osiągnęliśmy juz operacyjny break even co jest ewenementem wśród MVNO.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: