Przychody Apple w pierwszym kwartale 2025 r. (drugi kwartał roku obrotowego 2025) wzrosły o 5% r/r, osiągając 95,3 mld USD. Wzrost ten był napędzany zarówno przez sprzedaż sprzętu (3% r/r), jak i usług (12% r/r). Był to czwarty kwartał z rzędu, w którym odnotowano wzrost zarówno w segmencie sprzętu, jak i usług.
W ciągu kwartału wzrosła sprzedaż iPhone'ów (12% r/r), iPadów (6% r/r), MacBooków (18% r/r) i AirPodsów (9%), natomiast sprzedaż Apple Watch (-9% r/r) nadal spadała.
Wysyłki iPhone'ów wzrosły dzięki serii 16. Jeśli chodzi o nowe produkty, iPhone 16e został dobrze przyjęty w Japonii, gdzie był największym motorem wzrostu sprzedaży w tym kwartale. Apple złagodziło również potencjalny wpływ ceł na wyniki finansowe, przenosząc import z USA do innych regionów, takich jak Indie.
Wzrost sprzedaży komputerów Mac był wspierany przez wprowadzenie na rynek MacBooka Air z procesorem M4. Pomogły również dotacje w Chinach.
Wzrost sprzedaży iPadów wynikał przede wszystkim z dobrych wyników nowo wprowadzonego iPada 11 w pierwszym kwartale oraz sukcesu serii Apple iPad Air 7. Apple z powodzeniem przeniosło również dynamikę wprowadzenia AirPods 4 na pierwszy kwartał.
Walka Apple na rynku smartwatchy trwa, odnotowując szósty kwartał spadku z rzędu, począwszy od IV kwartału 2023 r. Według Counterpoint, większość spadku dostaw wynikała z modelu SE 2022, który jest dostępny na rynku od około dwóch lat.