TELE2 Polska zmienia identyfikację wizualną firmy. Nowa identyfikacja wizualna jest spójna dla wszystkich spółek Grupy TELE2 i obejmuje m.in. nowe logo i barwy firmowe. Zmienia się także charakter działań promujących firmę, na zgodny z nowych hasłem: TELE2 -„Po co płacić więcej?”.
 
Nowe logo TELE2 ma być proste, a jednocześnie nowoczesne i dynamiczne. Nowy  kolor TELE2 to żółty. Żółty symbolizuje aktywność i najlepiej oddaje obraz  firmy, która stale się rozwija i zmienia adekwatnie do potrzeb klientów.
 
 Od dziś nowy wygląd ma także strona internetowa TELE2 Polska (www.tele2.pl).  Zmiany objęły nie tylko logo i wprowadzenie żółtego koloru, ale także jeszcze  bardziej uproszczono poruszanie się po niej. Nowa strona jest też przystosowana  do internetowej sprzedaży oferty szybkiego dostępu do sieci o nazwie TELE2  Internet. 
 
 Celem wprowadzonej przez Grupę TELE2 zmiany identyfikacji wizualnej jest  łatwiejsza komunikacja z klientami i lepsza identyfikacja wszystkich usług  oferowanych przez TELE2.